Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 538 187,60 UAH
UA-2020-11-26-004464-a 0dc4ac37726e4d52b88865a9bb686f6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гошина Вікторія Юріївна

380567222411 ocz@dnpocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03490909
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/dnp
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12
Контактна особа: Гошина Вікторія Юріївна
380567222411
ocz@dnpocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:32
Очікувана вартість: 1 538 187,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 690,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання 1044 м.кв. приміщення Дніпропетровського обласного центру зайнятості.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Княгині Ольги, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 221,2 м.кв. приміщення та 930.8 м.кв. прилеглої теріторії Вільногірської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51700, Україна, Дніпропетровська область, Вільногірськ, вул. ім. Ю.М. Устенка, буд. 19б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 327,7 м.кв. приміщення Верхньодніпровської районої філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровськ, пл. О.Поля, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 622,4 м.кв. приміщення та 3700,0 м.кв. прилеглої теріторії Жовтоводської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, вул. 8-го Березня, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 165,7 м.кв. приміщення П’ятихатської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, вул. Молодіжна, буд. 1 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 428.3 м.кв. приміщення та 98,0 м.кв. прилеглої теріторії Марганецької міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53407, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, вул. Єдності, буд. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 558,86 м.кв. приміщення Покровської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м Покров, вул. Героїв України, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 245,8 м.кв. приміщення Солонянської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт Солоне, вул. Гагаріна, буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 420,2 м2 приміщення Першотравенської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, Першотравенськ, вул. Горького, буд. 12б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 366,58 м.кв. приміщення та 529,0 м.кв. прилеглої теріторії Синельниківської міськрайонної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельникове, вул. Центральна, буд. 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 340,3 м.кв. приміщення та 534,0 м.кв. прилеглої теріторії Покровської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53600, Україна, Дніпропетровська область, смт Покровське, вул.Горького, буд. 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 219,0 м.кв. приміщення та 271,0 м.кв. прилеглої теріторії Магдалинівської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт Магдалинівка, вул. Комарова, буд. 41а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 221,4 м.кв. приміщення та 519,0 м.кв. прилеглої теріторії Царичанської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт Царичанка, вул. Затишна, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 407,7 м.кв. приміщення та 1587,0 м.кв. прилеглої теріторії Широківської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53700, Україна, Дніпропетровська область, смт Широке, вул. Соборна, буд. 106 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 164,3 м.кв. приміщення Тернівської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51502, Україна, Дніпропетровська область, Тернівка, вул. Дніпровська, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 333,7 м.кв. приміщення Дніпровської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт Слобожанське, вул. В.Сухомлинського, буд.69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання 280,0 м.кв. приміщення Васильківської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, смт Васильківка, вул. Партизанська, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем Послуг на підставі Акту наданих Послуг не пізніше 15-ти (п’ятнадцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:53
Тендерна документація.pdf
26 листопада 2020 14:52
ДОДАТОК 7 Лист згода з умовами договору.doc
26 листопада 2020 14:52
ДОДАТОК 6 Згода на обробку персональних даних.doc
26 листопада 2020 14:52
Додаток 5 Проєкт договору з додатками.doc
26 листопада 2020 14:52
ДОДАТОК 4 Відповідність ст. 17.doc
26 листопада 2020 14:52
ДОДАТОК 3 Відповідність ст.16.doc
26 листопада 2020 14:51
Додаток 2 інформація про технічні та якісні характеристики.doc
26 листопада 2020 14:51
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
26 листопада 2020 14:50
Тендерна документація 2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хімпромклінінг 1 307 460,00
UAH з ПДВ
1 284 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Міщенко Оксана Вікторівна 1 537 959,00
UAH з ПДВ
1 537 959,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:47
довідка про санкції.pdf
11 грудня 2020 13:47
протокол сбори1.pdf
11 грудня 2020 13:47
Наказ Красовького.pdf
11 грудня 2020 13:47
Акты Альянс.pdf
11 грудня 2020 13:47
12 Рекоменд Письмо.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 16.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 15.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 14.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 13.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 12.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 11.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 10.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 9.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 8.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 7.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 6.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 5.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 4.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 3.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 2.jpg
11 грудня 2020 13:47
12 договор 1.jpg
11 грудня 2020 13:47
довідка про досвід.pdf
11 грудня 2020 13:47
5 вытяг НДС.jpg
11 грудня 2020 13:47
ЄДРПОУ Хімпромклінінг.pdf
11 грудня 2020 13:47
статут 25.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 24.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 23.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 22.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 21.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 20.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 19.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 18.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 17.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 16.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 15.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 15(2).jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 14.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 13.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 12.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 11.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 10.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 009.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 008.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 007.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 006.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 005.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 004.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 003.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 002.jpg
11 грудня 2020 13:47
статут 001.jpg

Публічні документи

22 грудня 2020 14:09
довідка ДПС
22 грудня 2020 14:09
довідка МВС
22 грудня 2020 14:09
довідка по статті 17
11 грудня 2020 19:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:48
паспорт.pdf
11 грудня 2020 18:48
код.pdf
11 грудня 2020 18:48
проект договору.pdf
11 грудня 2020 18:48
розрахунок вартості.pdf
11 грудня 2020 18:48
довідка по статті 17.pdf
11 грудня 2020 18:48
акти ТОВ Діполь.pdf
11 грудня 2020 18:48
договір ТОВ Діполь.pdf
11 грудня 2020 18:48
виписка.pdf
11 грудня 2020 18:48
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хімпромклінінг

ФОП Міщенко Оксана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хімпромклінінг
#37167874
Відхилено 1 284 359,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 14:33
ФОП Міщенко Оксана Вікторівна
#3117700808
Переможець 1 537 959,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Міщенко Оксана Вікторівна
#3117700808
1 537 959,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 14:30
Дод. угода 6.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:49
ДУ №5.pdf зміни до договору
01 липня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 10:16
ДУ4 Міщенко.PDF зміни до договору
23 червня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 16:46
ДУ3 Міщенко.pdf зміни до договору
22 червня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 11:31
ДУ2.pdf зміни до договору
27 травня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:29
ДУ1 Міщенко.pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:45
Додаток до договору.pdf укладений
30 грудня 2020 14:35
Договір прибирання.pdf укладений
30 грудня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У зв’язку зі зміною законодавства викласти п. 3.3. та п.11.1. Договору в наступній редакції: 3.3. «Сума Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін у випадках передбачених п.5 частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування». 11.1. «Умови цього Договору можуть бути змінені за згодою Сторін з обов’язковим укладанням додаткової угоди до цього Договору, з урахуванням вимог частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 30/12-2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення площі прибирання прилеглої території та суми договору.
Номер договору про закупівлю: 30/12-2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору та внесення змін в Додаток № 1 , Додаток № 2 та Додаток № 3.
Номер договору про закупівлю: 30/12-2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси та площі орендованого приміщення Дніпропетровського обласного центру зайнятості.
Номер договору про закупівлю: 30/12-2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на те, що в 2021 році значно зросли ціни на господарські матеріали та інше, які використовуються для прибирання приміщень та прибирання прилеглої території, збільшити тариф на послуги прибирання приміщень за 1 кв .м. на 3 грн 00 коп (три гривні 00 копійок), який становитиме 18 грн. 60 коп. (вісімнадцять грн. 00 коп) без ПДВ. 2. Внести зміни у розділ 3. «Ціна Договору» п. 3.1, та викласти у наступній редакції: 2.1 «Сума договору складає 1 537 540 грн. 00 коп. (один мільйон п’ятсот тридцять сім тисяч п’ятсот сорок гривень 00 копійки).
Номер договору про закупівлю: 30/12-2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, АRGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни, збільшити тариф на послуги прибирання приміщень за 1 кв.м. на 3 грн 00 коп (три гривні 00 копійок), який становитиме 18 грн. 60 коп. (вісімнадцять грн. 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 30/12-2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 537 540,00
UAH