Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5031 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-11-26-004357-b e6cb59b46a994bbbadc9219b86d55c92
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:23
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


50312000-5 "Технічне обслуговування і ремонт комп'ютерного обладнання" - 1 послуга.
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської або страхової гарантії за формою додатку №4 або №5 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ВИКОНАВЦЕМ протягом 90 робочих днів по факту наданих Послуг, після підписання Актів прийому-передачі послуг, на підставі виставлених рахунків ВИКОНАВЦЯ. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 11:51
Проект договору ТО комп. обладнання.docx
26 листопада 2020 11:51
ТД ТО комп. обладнання 2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 270 000,00
UAH з ПДВ
149 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС.ЮА" 317 000,00
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ" 349 686,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 10:57
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:55
Обгрунтування ціни.pdf
10 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:52
Копія Протокол.pdf
10 грудня 2020 15:52
Копія Диплом Левченко.pdf
10 грудня 2020 15:52
Довідка по Ст 17.pdf
10 грудня 2020 15:52
Гарантія 3792-20.zip

Публічні документи

22 грудня 2020 14:03
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:52
Довідка щодо АНЦ.pdf
13 грудня 2020 14:54
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:27
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2020 18:27
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 18:27
Наявність праціників.pdf
11 грудня 2020 18:27
наявність досвіду.pdf
11 грудня 2020 18:27
захист довкілля.pdf
11 грудня 2020 18:27
БГ.7z

Публічні документи

11 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:37
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
11 грудня 2020 14:37
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВ "СЕРВІС.ЮА"

ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Відхилено
149 994,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:46
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2020 00:00
ТОВ "СЕРВІС.ЮА"
#35757577
Відхилено
149 999,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 17:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 грудня 2020 00:00
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"
#38698551
Відхилено
150 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 16:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 14:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду пропозиції ТОВ «СЕРВІС.ЮА» щодо закупівлі за предметом: «5031 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання) було виявлено невідповідності в документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. А саме: Відповідно до п. 2 р.1 Додатку № 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід він мав надати довідку у довільній формі про наявність в своєму штаті кваліфікованого/их фахівця/ів з освітою інженера - електроніка (для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника, у складі пропозиції мають бути надані: диплом/ми про вищу освіту, витяг з трудової/их книжки/ок). ТОВ «СЕРВІС.ЮА» надав копію диплома Лейченко О.А про наявність вищої освіти за кваліфікацією «радіоінженер конструктор технолог» та витяг з трудової книжки в якій зазначено посаду інженер. Тобто Учасником у порушення п. 2 р.1 додатку №2 до ТД надані Учасником диплом про вищу освіту та витяг з трудових книжок не підтверджують наявність у штаті Учасника кваліфікованого фахівця з освітою інженера – електроніка. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність в своєму штаті кваліфікованого/их фахівця/ів з освітою інженера - електроніка (для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника, у складі пропозиції мають бути надані: диплом/ми про вищу освіту, витяг з трудової/их книжки/ок). 2. Довідку (лист) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України ”Про захист персональних даних”.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду пропозиції ТОВ «АЙТІ-ПРОФ» щодо закупівлі за предметом: «5031 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання) було виявлено невідповідності в документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. А саме:: Відповідно до п. 1 р. 1 Додатку №2 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за останні 3 роки. Відповідно до п. 2 р. 1 Додатку №2 до Тендерної документації на підтвердження наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід він мав надати довідку у довільній формі про наявність в своєму штаті кваліфікованого/их фахівця/ів з освітою інженера - електроніка (для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника, у складі пропозиції мають бути надані: диплом/ми про вищу освіту, витяг з трудової/их книжки/ок). Учасник повинен надати довідку (лист) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України ”Про захист персональних даних”. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасник вказав договори №108 від 26.07.2018, №27 від 11.04.2019. Проте, предмети закупівель зазначених договорів не відповідають предмету «5031 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Тобто Учасником не виконані вимоги п.1 р.1 Додатку №2 до Тендерної документації. Також Учасником у порушення п. 2 р.1 додатку №2 до ТД не надані дипломи про вищу освіту, витяг з трудових книжок які підтверджують наявність у штаті Учасника кваліфікованого фахівця з освітою інженера – електроніка. У складі пропозиції Учасника відсутня довідка (лист) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України ”Про захист персональних даних”. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання договору (договорів) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі «5031 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за останні 3 (три) роки. 2. Довідку у довільній формі про наявність в своєму штаті кваліфікованого/их фахівця/ів з освітою інженера - електроніка (для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника, у складі пропозиції мають бути надані: диплом/ми про вищу освіту, витяг з трудової/их книжки/ок). 3. Довідку (лист) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України ”Про захист персональних даних”.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Інформація про відміну

Дата відміни
04 січня 2021 16:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі