Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
619 700,00 UAH
UA-2020-11-26-004298-a ● 054bf23865154de2a2e7d6b29e7ac158
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 619 700,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 098,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13835 штуки
ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 14:46 |
Електронний цифровий підпис |
26 листопада 2020 14:41 |
ТД канцтовари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дислокація і кількість місць поставки
Дата подання: 27 листопада 2020 08:38
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:04
Доброго дня. Надайте будь ласка дислокацію та кількість місць поставки.
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дислокація буде уточнена під час укладання договору. Орієнтовна кількість адрес поставки – 7
Інформація про відміну
Дата відміни
14 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій
Актуальні тендери
-
1 045 315,00UAHОфісне устаткування та приладдя різнем. МиколаївКомпанія:Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській областіДетальніше
-
510 000,00UAHПапір для друку А4УжгородКомпанія:Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській областіДетальніше
-
964 800,00UAHПапір для друку за ДК 021:2015: 30190000-7«Офісне устаткування та приладдя різне»КиївКомпанія:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. КиєваДетальніше
-
386 892,00UAHПапірмісто Жовті ВодиКомпанія:ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТДетальніше
-
538 552,40UAHОфісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)м. КиївКомпанія:Державне підприємство "СЕТАМ"Детальніше
-
782 520,00UAH30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнемісто ЮжнеКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"Детальніше