Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01983677 |
Місцезнаходження: | 92400, Україна , Луганська обл., Марківський р-н, смт Марківка, вул. Центральна, 6 |
Контактна особа: |
Валентина Меженська +380992583070 mar_rb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 3 760 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 606,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 11:48 |
проект договору.docx | |
26 листопада 2020 11:48 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000002 ● d0bcc2a189094e1f87a89a2cb32460e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 126
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 126
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-11-26-004292-b 26.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо моніторингу Відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 11 України червня 2020 року № 1082 визначається процедура розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал) - Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. А відтак розміщення інформації відбувається шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Всі поля були замовником були заповнені та опубліковані, інформація про мову зазначена в ч.1 розділу ІІІ ТД. Отже порушення зі сторони замовника в цій частині відсутні. Учасником переможцем надано в складі пропозиції документи щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази, а саме у файлах тендерної пропозиції. Частину зазначеного обладнання у зауваженні щодо моніторингу не зазначалося у документах від учасника, а відтак відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції.
2021-04-05 13:19:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП БУД-ВЕСТ |
3 384 159,00
UAH з ПДВ
|
3 271 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД" |
3 430 739,50
UAH з ПДВ
|
3 289 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КАМІН" |
3 452 508,00
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СБК БУДЛАЙН" |
3 502 997,46
UAH з ПДВ
|
3 306 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТБУД" |
3 744 689,08
UAH з ПДВ
|
3 307 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
3 758 276,40
UAH з ПДВ
|
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БУД-ВЕСТ #35100399 |
Відхилено |
3 271 340,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 16:29
|
|
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД" #33619297 |
Відхилено |
3 289 900,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 14:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "КАМІН" #40285612 |
Відхилено |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 15:17
|
|
ТОВ "СБК БУДЛАЙН" #43483831 |
Переможець |
3 306 988,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 16:21
|
Договірна ціна.PDF | зміни до договору |
20 травня 2021 15:58
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
20 травня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:30
|
договір.zip | укладений |
15 січня 2021 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення робіт без зміни вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |