Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР»
Очікувана вартість
3 760 620,00 UAH
UA-2020-11-26-004292-b f906a49e26fc4cffb6fa24d2b42c27cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Меженська

+380992583070 mar_rb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ МАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983677
Місцезнаходження: 92400, Україна , Луганська обл., Марківський р-н, смт Марківка, вул. Центральна, 6
Контактна особа: Валентина Меженська
+380992583070
mar_rb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:21
Очікувана вартість: 3 760 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 606,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі пологового відділення КНП «Марківська БПЛ МРР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92400, Україна, Луганська область, Марківка, Центральна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 11:48
проект договору.docx
26 листопада 2020 11:48
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-25-000002 ● d0bcc2a189094e1f87a89a2cb32460e1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
24.03.2021 № 126
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 126
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-11-26-004292-b 26.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо моніторингу Відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства 11 України червня 2020 року № 1082 визначається процедура розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал) - Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. А відтак розміщення інформації відбувається шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Всі поля були замовником були заповнені та опубліковані, інформація про мову зазначена в ч.1 розділу ІІІ ТД. Отже порушення зі сторони замовника в цій частині відсутні. Учасником переможцем надано в складі пропозиції документи щодо наявності необхідної матеріально-технічної бази, а саме у файлах тендерної пропозиції. Частину зазначеного обладнання у зауваженні щодо моніторингу не зазначалося у документах від учасника, а відтак відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції.

2021-04-05 13:19:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП БУД-ВЕСТ 3 384 159,00
UAH з ПДВ
3 271 340,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД" 3 430 739,50
UAH з ПДВ
3 289 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАМІН" 3 452 508,00
UAH з ПДВ
3 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБК БУДЛАЙН" 3 502 997,46
UAH з ПДВ
3 306 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТБУД" 3 744 689,08
UAH з ПДВ
3 307 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 3 758 276,40
UAH з ПДВ
3 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2020 15:29
Електронний підпис
13 грудня 2020 15:26
141.imd
13 грудня 2020 15:26
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 22:24
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:16
1.1 Досвід 1 УТОГ.pdf
11 грудня 2020 22:16
1.2. Досвід 2 (2 част).pdf
11 грудня 2020 22:16
1.2 Досвід 2 (1 част).pdf
11 грудня 2020 22:15
інформаційна лист.pdf
11 грудня 2020 22:15
143.imd
11 грудня 2020 22:15
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

13 грудня 2020 21:29
Електронний підпис
13 грудня 2020 21:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 січня 2021 08:01
Електронний підпис
05 січня 2021 07:59
справка МВС.pdf
05 січня 2021 07:59
Довідка ст. 17 1.12.pdf
05 січня 2021 07:59
Довідка ст. 17 1.2 .PDF
14 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:12
Гарантійний лист .PDF
12 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:41
Тех. завдання.PDF
12 грудня 2020 11:41
Статут СБК БудЛайн.pdf
12 грудня 2020 11:41
Наказ директор.PDF
12 грудня 2020 11:41
Довіка ст.17.PDF
12 грудня 2020 11:41
Довіка обладнання.PDF
12 грудня 2020 11:41
Довіка досвід.PDF
12 грудня 2020 11:41
Довідка працівникі.PDF
12 грудня 2020 11:41
Довідка ліцнзія.PDF
12 грудня 2020 11:41
Довідк про довкілля.PDF
12 грудня 2020 11:41
Вітяг ПДВ.pdf
12 грудня 2020 11:41
Будлайн ліцензія МНС.pdf
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_Т11.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_Т2.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ССР.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ЛС1_2-1-2.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ЛС1_2-1-1.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ДЦ.PDF
12 грудня 2020 11:41
17_ДЦ_ДЦ(розрахунки).PDF
12 грудня 2020 11:41
17.imd

Публічні документи

11 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:21
21. кошторис.rar
11 грудня 2020 11:21
21. кошторис.imd
11 грудня 2020 11:21
19. Установчі документи.pdf
11 грудня 2020 11:21
18. Статут.pdf
11 грудня 2020 11:21
16. Ліцензія.pdf
11 грудня 2020 11:21
15. Дозвіл на работи.pdf
11 грудня 2020 11:21
11. Проект договору.pdf
11 грудня 2020 11:21
7. Право підпису.pdf
11 грудня 2020 11:21
5. Технічне завдання.pdf
11 грудня 2020 11:21
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:10
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:09
Договірна ціна_0001.pdf
11 грудня 2020 17:09
57.imd
11 грудня 2020 17:09
Техпаспорт FORD_0001.pdf
11 грудня 2020 17:09
Техпаспорт FORD борт_0001.pdf
11 грудня 2020 17:09
Статут_0001.pdf
11 грудня 2020 17:09
Ліцензія_0001.pdf
11 грудня 2020 17:09
Ліцезія субпідрядник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БУД-ВЕСТ

Приватне підприємство "СПАЙС-БУД"

ПП "КАМІН"

ТОВ "СБК БУДЛАЙН"

ТОВ "ІНВЕСТБУД"

ТОВ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП БУД-ВЕСТ
#35100399
Відхилено 3 271 340,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:29
Приватне підприємство "СПАЙС-БУД"
#33619297
Відхилено 3 289 900,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 14:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "КАМІН"
#40285612
Відхилено 3 290 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 15:17
ТОВ "СБК БУДЛАЙН"
#43483831
Переможець 3 306 988,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 15:36

Документи

22 грудня 2020 16:29
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:08
відхилення 1.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "СПАЙС-БУД" #33619297

№ рішення у справі

70/25-р/к

Дата рішення у справі

11.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

29 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
29 грудня 2020 13:11
Протокол 2.PDF

Документи

29 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
29 грудня 2020 15:02
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБК БУДЛАЙН"
#43483831
3 306 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 16:21
Договірна ціна.PDF зміни до договору
20 травня 2021 15:58
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
20 травня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:30
договір.zip укладений
15 січня 2021 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення робіт без зміни вартості договору
Номер договору про закупівлю: 1/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML