Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний дисплей з мобільною стійкою
Очікувана вартість
88 386,00 UAH
UA-2020-11-26-004226-a ● 3dac6d4de99e40fcbaf1c1d7817a222b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Професійно - технічне училище № 26 |
Код ЄДРПОУ: | 05537466 |
Місцезнаходження: | 39601, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул.Чкалова б.4 |
Контактна особа: |
Зайченко Ростіслав Миколайович +380536765249 ptu26_kremen@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 88 386,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 441,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний дисплей з мобільною стійкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39601, Україна, Полтавська область, Кременчук, проїзд 40 річчя ДАІ буд 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 14:25 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендації
Дата подання: 26 листопада 2020 15:58
Дата відповіді: 27 листопада 2020 10:15
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, зміст Оголошення про спрощену закупівлю розроблено Замовником відповідно до п.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-26-004226-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 10 грудня 2020 14:36
неправомірне визнання переможця
Доброго дня, шановний замовнику, Вами порушено норми Закону України "Про публічні закупівлі" та визначено переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам встановленим оголошенням.
По перше пропозиція ФОП МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ містить цінову пропозицію у якій не зазначено форму власності зазначення якої вимагалось вами. Те що зазначив учасник а саме зазначив що форма власності це - фізична особа підприємець не відповідає дійсності. відповідно до діючого законодавства не існує форми власності фізична особа підприємець оскільки це є організаційно правовою формою суб'єкта господарювання.
Другим порушенням є наступне
Учасник запропонував до постачання Інтерактивна панель IBOARD 65″ ДВІ ОС IB IP 65 A 8.0 U P I5/8/256 SSD.
Запропонована панель не відповідає вимогам встановленим в Додаток № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю.
Відповідно до сайту виробника https://eduboard.in.ua/store/interaktivni-paneli-65/
Інтерактивна панель має Контрастність 1400:1 замість Контрастність 4000:1 які вимагались, що є набагато гірше ніж вимагалось замовником.
Також відповідно до зазначених даних на сайті виробника панель не містить Порти та роз’єми: mini HDMI
Додатково надаємо знімок екрана з сайту виробника де зазначено невідповідність запропонованої панелі.
У разі ігнорування зазначеної вимоги ми будемо змушені звертатись до Державної аудиторської служби для перевірки даної закупівлі та усунення порушень.
Розгорнути
Згорнути
По перше пропозиція ФОП МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ містить цінову пропозицію у якій не зазначено форму власності зазначення якої вимагалось вами. Те що зазначив учасник а саме зазначив що форма власності це - фізична особа підприємець не відповідає дійсності. відповідно до діючого законодавства не існує форми власності фізична особа підприємець оскільки це є організаційно правовою формою суб'єкта господарювання.
Другим порушенням є наступне
Учасник запропонував до постачання Інтерактивна панель IBOARD 65″ ДВІ ОС IB IP 65 A 8.0 U P I5/8/256 SSD.
Запропонована панель не відповідає вимогам встановленим в Додаток № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю.
Відповідно до сайту виробника https://eduboard.in.ua/store/interaktivni-paneli-65/
Інтерактивна панель має Контрастність 1400:1 замість Контрастність 4000:1 які вимагались, що є набагато гірше ніж вимагалось замовником.
Також відповідно до зазначених даних на сайті виробника панель не містить Порти та роз’єми: mini HDMI
Додатково надаємо знімок екрана з сайту виробника де зазначено невідповідність запропонованої панелі.
У разі ігнорування зазначеної вимоги ми будемо змушені звертатись до Державної аудиторської служби для перевірки даної закупівлі та усунення порушень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 14:05
відповідь
Добрий день, шановний Учасник! Розглянувши ваше звернення про «неправомірне визнання переможця», де Ви стверджуєте, що нами «порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та визначено переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам встановленим оголошенням» можемо повідомити наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою зазначеного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Замовник оприлюднює Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, які не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції Учасника ФОП Манжула В.В., яка визначена найбільш економічно вигідною, нами не виявлено жодної із зазначених вище підстав, тому було прийняте рішення про визнання його переможцем спрощеної закупівлі.
Щодо зазначених Вами підстав невідповідності пропозиції Учасником ФОП Манжула В.В. вимогам встановленим Оголошенням маємо повідомити наступне.
У своєму зверненні Ви відмічаєте, що Учасник Манжула В.В. зазначив форма власності – фізична особа-підприємець та стверджуєте, що відповідно до цього його пропозиція не відповідає вимогам встановленим Оголошенням. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник повинен додати цінову пропозицію відповідно до форми, наведеною в Оголошенні, Учасник не повинен відступати від даної форми. Форма пропозиції є універсальною і розроблена відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме для всіх можливих Учасників спрощеної закупівлі, якими є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент. Тому враховуючи законодавче визначення поняття «фізична особа – підприємець» та зазначені відомості в пропозиції Учасника Манжула В.В. вважаємо, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не порушено, а відтак підстави для відхилення пропозиції Учасника відсутні.
Також Ви вказуєте на те, що Учасник запропонував до постачання Інтерактивну панель, яка не відповідає вимогам встановленим Оголошенням про спрощену закупівлю, та вказуєте на сайт виробника, де зазначено Інтерактивна панель має контрастність 1400:1 замість контрастність 4000:1 та відсутність портів та роз’ємів : mini HDMI.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду пропозиції Учасника Манжула В.В. нами встановлена відповідність його пропозиції вимогам до предмета закупівлі, що також підтверджується даними виробника інтерактивної панелі. Тому, вважаємо зазначені Вами відомості не достовірними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, в частині добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою зазначеного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Замовник оприлюднює Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, які не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції Учасника ФОП Манжула В.В., яка визначена найбільш економічно вигідною, нами не виявлено жодної із зазначених вище підстав, тому було прийняте рішення про визнання його переможцем спрощеної закупівлі.
Щодо зазначених Вами підстав невідповідності пропозиції Учасником ФОП Манжула В.В. вимогам встановленим Оголошенням маємо повідомити наступне.
У своєму зверненні Ви відмічаєте, що Учасник Манжула В.В. зазначив форма власності – фізична особа-підприємець та стверджуєте, що відповідно до цього його пропозиція не відповідає вимогам встановленим Оголошенням. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник повинен додати цінову пропозицію відповідно до форми, наведеною в Оголошенні, Учасник не повинен відступати від даної форми. Форма пропозиції є універсальною і розроблена відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме для всіх можливих Учасників спрощеної закупівлі, якими є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент. Тому враховуючи законодавче визначення поняття «фізична особа – підприємець» та зазначені відомості в пропозиції Учасника Манжула В.В. вважаємо, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не порушено, а відтак підстави для відхилення пропозиції Учасника відсутні.
Також Ви вказуєте на те, що Учасник запропонував до постачання Інтерактивну панель, яка не відповідає вимогам встановленим Оголошенням про спрощену закупівлю, та вказуєте на сайт виробника, де зазначено Інтерактивна панель має контрастність 1400:1 замість контрастність 4000:1 та відсутність портів та роз’ємів : mini HDMI.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду пропозиції Учасника Манжула В.В. нами встановлена відповідність його пропозиції вимогам до предмета закупівлі, що також підтверджується даними виробника інтерактивної панелі. Тому, вважаємо зазначені Вами відомості не достовірними та такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, в частині добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
82 120,00
UAH з ПДВ
|
82 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2960009437 |
Переможець |
82 120,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 68.pdf | укладений |
18 грудня 2020 08:47
|
договір 68.pdf | укладений |
17 грудня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 10:12
|