Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний)
Очікувана вартість
81 120,00 UAH
UA-2020-11-26-004152-a 0021a9997854416c8bf75e621779273e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скапровська Наталія Олексіївна

+380680147071 nataskaprovska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: опорний заклад освіти "Тростянецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Тростянецької селищної ради Вінницької області"
Код ЄДРПОУ: 24903149
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Шкільна, 10
Контактна особа: Скапровська Наталія Олексіївна
+380680147071
nataskaprovska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 81 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Закупівля проводиться на 2021 рік. Пропозиція (цінова пропозиція) та усі документи пропозиції Учасника, що підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути надані українською мовою. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету Закупівлі вимогам Інструкції), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірений переклад документу. Місцезнаходження: 24300, Вінницька область, Тростянецький район, смт. Тростянець, вул. Шкільна, буд. 10; Категорія замовника 3 - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249 кг
Cир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт.Тростянець, вул.Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
605 кг
Cир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт.Тростянець, вул.Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки товару (партії товару). У разі затримки бюджетного фінансування, оплата вартості Продукції здійснюється протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 листопада 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 76 638,00
UAH з ПДВ
76 638,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 15:16
Електронний підпис
06 грудня 2020 15:14
Копія свідоцтво.jpg
06 грудня 2020 15:14
згода на обробку.jpg
06 грудня 2020 15:14
лист документи ФОП.jpg
06 грудня 2020 15:14
довідка 2.jpg
06 грудня 2020 15:14
Довідка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
#2529415734
Переможець 76 638,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 18:01

Документи

10 грудня 2020 18:01
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОГАЧУК ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ
#2529415734
76 638,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 18:01
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:39
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 13:04
Дод.угода сир.jpg зміни до договору
16 грудня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 12:14
002.jpg зміни до договору
12 лютого 2021 12:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:54
Додаткова угода №1 зміни до договору
23 грудня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу
Номер договору про закупівлю: 104/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 104/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 779,10
UAH (в тому числі ПДВ 5 296,52 UAH)