Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electric energy
Очікувана вартість
6 800 220,00 UAH
UA-2020-11-26-004131-b 17b5836915bb4d399b2948b17ed82334
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Додаткові контактні особи: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Fedorovych Lyudmila
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal non-profit enterprise "Lviv Emergency Clinical Hospital"
National ID: 01996639
Contact point: Fedorovich Lyudmila Lyudmila
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Additional contacts: Fedorovych Lyudmila
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Fedorovych Lyudmila
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 14:39
Очікувана вартість: 6 800 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 001,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 листопада 2020 11:41
Enquiries until: 17 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 6 800 220 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 001 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2646000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 10:18
Перелiк_змiн.docx
17 грудня 2020 10:18
Тендерна_документація нова редакція.docx
17 грудня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 10:18
Перелiк_змiн.docx
16 грудня 2020 12:58
Перелiк_змiн.docx
17 грудня 2020 10:18
Тендерна_документація нова редакція.docx
16 грудня 2020 12:58
Тендерна_документація нова редакція.docx
26 листопада 2020 12:48
Тендерна_документація_.docx
26 листопада 2020 11:42
Тендерна_документація_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-004131-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 29 листопада 2020 19:44
вимога щодо статусу преддефолт
У п.6 Додатку 2 тендерної документації замовника міститься вимога «Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії з 01.07.2019 року по день подання пропозиції набував статусу "переддефолтний" і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимога, щодо надання гарантійного листа про те, що скаржник не набував статусу «Переддефолтного» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 11:59
Відповідно до Правил ринку від 14.03.2018 р. №307 учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин:
1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату;
2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
Як слідує із вищезазначеного, статус «Переддефолтний» отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.
Якщо ж тривалість статусу «Переддефолтний» для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу «Дефолтний». Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку.
З метою уникнення суттєвих втрат, повязаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника «останньої надії» у разі перемоги учасника, який мав/має статус «дефолтного» або «переддефолтного» та з метою д здійснення закупівлі з максимальною економією та ефективністю замовником прийнято рішення не укладати договори постачання електричної енергії з сумнівними та неблагонадійними постачальниками.
Зважаючи, що за інформацією з сайту НКРЕКП в Україні видано більше ніж 600 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу, вважаємо, що більшість учасників є добросовісними та здійснюють свою діяльність відповідно до вимог законодавства і дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-004131-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 29 листопада 2020 19:47
щодо довідок від ОСР
Додатком 2 п.3.4, п. 2.4 зазначена вимога «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість спожив тора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.» Тобто, Замовником вимагається надання такому Постачальнику довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Доводимо до Вашого відома позицію АМКУ відносно такої вимоги: якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, на думку Комітету, під час виконання функцій органу оскарження та прийняття рішень за результатами розгляду скарг встановлюються порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На основі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу щодо надання Учасником, який обслуговує менше 100 000/ 50 000 споживачів, довідок від всіх ОСР про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, як таку, що порушує основні принципи публічних закупівель. Додаємо також аналогічне Рішення АМКУ. Та зауважимо, що відповідно до Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 грудня 2020 12:01
Зазначені вимоги не можуть бути дискримінаційними з наступних підстав.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону Україні «Про публічні товариства» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зважаючи на те, що вимоги до якості обслуговування замовника як споживача на роздрібному ринку електричної енергії встановлюється Регулятором, то замовник не може встановити якісні характеристика обслуговування під час постачання електричної енергії постачальником відмінні від встановлених нормативними актами, а тому повинен достовірно знати кількість клієнтів учасника щоб знати на яку якість обслуговування розраховуватиме замовник відповідно до правил Роздрібного ринку електричної енергії. Таким чином, щоб укласти договір про закупівлю і правильно відобразити в ньому статус електропостачальника (в залежності від кількості його клієнтів) та за відсутності відкритих даних про кількість клієнтів учасника є законодавча необхідність в отриманні достовірної інформації.
Щодо строку довідки, яка повинна бути видана не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Необхідно відмітити, що ринок електричної енергії як новий ринок постійно трансформується, а тому будь-який учасник в будь-який момент часу може почати обслуговувати більше 50 000 чи 100 000 споживачів. У такому разі до такого учасника відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії та Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами висуваються певні вимоги (в тому числі стосовно наявності в учасника інформаційно-консультаційного центру та кол-центру). Таким чином, замовником встановлено строк довідки, яка міститиме максимально достовірну та актуальну інформацію на момент проведення торгів, а замовник матиме змогу пересвідчитись у дотриманні учасником вимог законодавства.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-11-26-004131-b17b5836915bb4d399b2948b17ed82334
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 19:16
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:16
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:13
Витяг з ПДВ .pdf
24 грудня 2020 19:11
Статут (1).pdf
24 грудня 2020 19:11
положення про ЦОКи.pdf
24 грудня 2020 19:11
Накази на працівників.pdf
24 грудня 2020 19:11
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 19:11
Сертифікат.pdf
24 грудня 2020 19:11
Протокол.pdf
24 грудня 2020 19:11
положення кол-центр.pdf
24 грудня 2020 19:11
ОПИС.pdf
24 грудня 2020 19:11
звіт постанова 375.pdf
24 грудня 2020 19:11
звіт 12-НКРЕКП.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довіреність.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка ст.17.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка про ЦОК_1608790450.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка про веб-сайт.pdf
24 грудня 2020 19:11
Виписка з ЄРД .pdf
24 грудня 2020 19:11
Витяг з ПДВ .pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка довкілля.pdf

Документи

Публічні документи

18 січня 2021 09:52
Електронний підпис
18 січня 2021 09:49
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
18 січня 2021 09:49
Наказ Ющак_2019.pdf
18 січня 2021 09:49
Наказ на Ющака-2018.pdf
18 січня 2021 09:49
Наказ Артим.pdf
06 січня 2021 13:14
Електронний підпис
06 січня 2021 13:11
Довідка ст 17.pdf
06 січня 2021 13:11
МВС Артим п.12 ч. 1ст 17.pdf
06 січня 2021 13:11
МВС Артим п.6 ч. 1ст 17.pdf
25 грудня 2020 20:03
Електронний підпис
25 грудня 2020 20:03
Електронний підпис
25 грудня 2020 19:57
Довідка ст.17.pdf
25 грудня 2020 13:59
Електронний підпис
25 грудня 2020 13:59
Електронний підпис
25 грудня 2020 13:48
Статут_ЛЕЗ.pdf
25 грудня 2020 13:48
Сертифікат ISO 9001.pdf
25 грудня 2020 13:48
Проект договору.pdf
25 грудня 2020 13:48
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 26.12.19.pdf
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 24.04.19.pdf
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 21.02.19.pdf
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 17.06.20.pdf
25 грудня 2020 13:48
Наказ Ющак_2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Наказ на Ющака-2018.pdf
25 грудня 2020 13:48
Згода на обробку ПД.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довіреність Артим Л.Ф..PDF
25 грудня 2020 13:48
Довідка ст 17.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка ст 17 форма.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка санкції.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка довкілля.pdf
25 грудня 2020 13:48
Витяг ПДВ 07.02.pdf
25 грудня 2020 13:48
Витяг ЄДР 03.12.pdf
25 грудня 2020 13:48
Виписка.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф5.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф4.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф3.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф2.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф1.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Технічна специфікація.pdf
25 грудня 2020 13:48
Наказ Артим.pdf
25 грудня 2020 13:48
Кол-центр 3 квартал.pdf
25 грудня 2020 13:48
Договір Арена.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка про кол центр.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка про веб сайт.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка Ощадбанк.pdf
25 грудня 2020 13:48
Відгук Арена Львів.pdf
25 грудня 2020 13:48
Відгук Аеропорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"

ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" 6 794 928,00
UAH з ПДВ
6 794 928,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" 6 800 000,00
UAH з ПДВ
6 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 09:52
Електронний підпис
18 січня 2021 09:49
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
18 січня 2021 09:49
Наказ Ющак_2019.pdf
18 січня 2021 09:49
Наказ на Ющака-2018.pdf
18 січня 2021 09:49
Наказ Артим.pdf
06 січня 2021 13:14
Електронний підпис
06 січня 2021 13:11
Довідка ст 17.pdf
06 січня 2021 13:11
МВС Артим п.12 ч. 1ст 17.pdf
06 січня 2021 13:11
МВС Артим п.6 ч. 1ст 17.pdf
25 грудня 2020 20:03
Електронний підпис
25 грудня 2020 20:03
Електронний підпис
25 грудня 2020 19:57
Довідка ст.17.pdf
25 грудня 2020 13:59
Електронний підпис
25 грудня 2020 13:59
Електронний підпис
25 грудня 2020 13:48
Статут_ЛЕЗ.pdf
25 грудня 2020 13:48
Сертифікат ISO 9001.pdf
25 грудня 2020 13:48
Проект договору.pdf
25 грудня 2020 13:48
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 26.12.19.pdf
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 24.04.19.pdf
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 21.02.19.pdf
25 грудня 2020 13:48
Опис документів 17.06.20.pdf
25 грудня 2020 13:48
Наказ Ющак_2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Наказ на Ющака-2018.pdf
25 грудня 2020 13:48
Згода на обробку ПД.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довіреність Артим Л.Ф..PDF
25 грудня 2020 13:48
Довідка ст 17.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка ст 17 форма.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка санкції.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка довкілля.pdf
25 грудня 2020 13:48
Витяг ПДВ 07.02.pdf
25 грудня 2020 13:48
Витяг ЄДР 03.12.pdf
25 грудня 2020 13:48
Виписка.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф5.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф4.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф3.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф2.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Ф1.2019.pdf
25 грудня 2020 13:48
Технічна специфікація.pdf
25 грудня 2020 13:48
Наказ Артим.pdf
25 грудня 2020 13:48
Кол-центр 3 квартал.pdf
25 грудня 2020 13:48
Договір Арена.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка про кол центр.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка про веб сайт.pdf
25 грудня 2020 13:48
Довідка Ощадбанк.pdf
25 грудня 2020 13:48
Відгук Арена Львів.pdf
25 грудня 2020 13:48
Відгук Аеропорт.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 19:16
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:16
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:13
Витяг з ПДВ .pdf
24 грудня 2020 19:11
Статут (1).pdf
24 грудня 2020 19:11
положення про ЦОКи.pdf
24 грудня 2020 19:11
Накази на працівників.pdf
24 грудня 2020 19:11
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 19:11
Сертифікат.pdf
24 грудня 2020 19:11
Протокол.pdf
24 грудня 2020 19:11
положення кол-центр.pdf
24 грудня 2020 19:11
ОПИС.pdf
24 грудня 2020 19:11
звіт постанова 375.pdf
24 грудня 2020 19:11
звіт 12-НКРЕКП.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довіреність.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка ст.17.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка про ЦОК_1608790450.pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка про веб-сайт.pdf
24 грудня 2020 19:11
Виписка з ЄРД .pdf
24 грудня 2020 19:11
Витяг з ПДВ .pdf
24 грудня 2020 19:11
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"
#42092130
Переможець 6 794 928,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"
#42092130
6 794 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:42
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 16:33
Додаткова угода 3 до 62301.PDF зміни до договору
08 листопада 2021 16:30
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 17:05
Додаткова угода 2 до 62301.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 11:11
Лист звернення.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 10:13
Додаткова угоди 1 до угоди 62301.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:47
Договір укладений
25 січня 2021 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 62301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 62301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 62301
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 62301
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 794 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 132 488,00 UAH)