Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери з монтажем)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-11-26-003452-c 65ff95290eb9412eafd6e1f22df38877
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пташинська Вікторія Вікторівна

+380487717263 osvita.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40212110
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район село Красносілка, вулиця Шкільна, 1В
Контактна особа: Пташинська Вікторія Вікторівна
+380487717263
osvita.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 15:49
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


головний розпорядник - Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
ДК 021-2015 (CPV) 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери з монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка,, с. Красносілка,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться відповідно Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Покупця на рахунок Постачальника. Оплата здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Покупцем фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 10:38
Перелик змин.PDF
08 грудня 2020 10:38
Проєкт договора новая редакція.docx
08 грудня 2020 10:38
ТД кондиціонери нова редакція.docx
08 грудня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 10:38
Перелик змин.PDF
08 грудня 2020 10:38
Проєкт договора новая редакція.docx
26 листопада 2020 17:00
Проект договора.docx
08 грудня 2020 10:38
ТД кондиціонери нова редакція.docx
26 листопада 2020 17:00
ТД кондиціонери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 листопада 2020 10:20
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:01
Шановний замовнику. У технічній документації є ряд уточнень, прошу внести ясність, а саме, у Технічній специфікації Додаток № 3 до Тендерної документації зазначено що: 1) "Довжина монтажного комплекту для кожної одиниці Товару, м" для першої та третьої позиції вказано - 30м, для другої позиції вказано - 45м. Виходячи з Даниних кожен кондиціонер повинен мати довжину монтажного комплекту не меньше 30м для позиції першої та третьої позиції, та другої позиції вказано - 45м, та 555м сумарно на 16 кондиціонерів? 2) Не вірно вказані параметри продуктивності обладнання, а саме: "Продуктивність – не менше 8000 кБТО/год", та "Потужність, що видається системою в режимі охолодження (мін. / макс.) - (2.0/2.1)кВт" та "Потужність, що видається системою в режимі обігріву (мін. / макс.)- (2.1/2.3) кВт", якщо 8000 БТО (Британська теплова одиниця) - конвертувати у кВт отримаємо 2,34 кВт, аналогічно "10000БТО/год" - 2,93кВт, у тендерній документації зазначено - "Потужність, що видається системою в режимі охолодження (мін. / макс.) - (2.2/2.5) кВт" та "Потужність, що видається системою в режимі обігріву (мін. / макс.)- (2.5/2.66)кВт". Прошу уточнення. 3) У ТД зазначено "Інвертор (плавне регулювання потужності) - є" однак "Робочий діапазон зовнішніх температур С°обігрів від -7 до +24" притаманний для не інверторних кондиціонерів. Прошу уточнення. 4) Також прошу більш детально описати умови монтажу, що безпосередньо впливає на вартість пропозиції учасників. Приблизна довжина фреонових магістралей, поверх, наявність решіток на вікнах та можливість монтажу з вікна, необхідність автовишки, декоративного коробу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником готуються зміни до Тендерної документації в частині уточнення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-003452-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "МАСШТАББУД-1", Код ЄДРПОУ:36973923
Дата подання: 28 листопада 2020 10:32
Додати до конкурсної документації вимогу про наявність у підрядника Дозволу або Декларації від Держпраці.
Відповідно до постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 3 березня 2020 р. №207. Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно додатку № 6: Пункт 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Пункт 21. Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Виконання таких робіт- підвищеної небезпеки потребує наявності у підрядника Дозволу або Декларації від Держпраці
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 13:11
Доброго дня!
Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідальність за відсутність документів, наявність яких передбачена законодавством, зокрема Законом України «Про охорону праці» несе Учасник (Роботодавець) самостійно.
Тендерна документація в повній мірі відповідає вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того згідно пункту другого абзацу першого частини другої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Підпунктом 3.3. пункту 3 розділу 6 Тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 299 400,00
UAH з ПДВ
299 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ТРЕЙДІНГ" 299 860,00
UAH з ПДВ
299 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:20
МВС 14.12.pdf
18 грудня 2020 12:20
Довідка СТ 17.pdf
18 грудня 2020 12:20
Гарантійний лист 2.pdf
18 грудня 2020 12:20
Гарантійний лист 1.pdf
18 грудня 2020 12:20
public_doc.pdf
15 грудня 2020 18:45
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:43
Технічна специфікація.pdf
15 грудня 2020 18:43
Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 18:43
Проект договору.pdf
15 грудня 2020 18:43
Паспорт Марков ІВ.pdf
15 грудня 2020 18:43
Лист сервісні центри.pdf
15 грудня 2020 18:43
Лист про несплату ПДВ.pdf
15 грудня 2020 18:43
ІПН Марков ІВ.pdf
15 грудня 2020 18:43
Довідка СТ17.pdf
15 грудня 2020 18:43
Висновок СЕС 2.jpg
15 грудня 2020 18:43
Висновок СЕС 1.jpg
15 грудня 2020 18:43
Виписка2.jpg
15 грудня 2020 18:43
Виписка1.jpg
15 грудня 2020 18:43
Аналогічний договір.pdf
15 грудня 2020 18:43
Авторизаційний лист.jpg
15 грудня 2020 18:43
0000002010454583.1.0.pdf
15 грудня 2020 18:43
79aeea5d-b4ab-493f-a50c-2c41c9f6f669.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 15:09
9. Витяг.pdf
15 грудня 2020 15:09
8. Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 15:09
3. Довідка щодо санкцій.pdf
15 грудня 2020 15:09
24. Гар лист довкілля.pdf
15 грудня 2020 15:09
23. Мат. техн. база.pdf
15 грудня 2020 15:09
21. Технічні хар-ки.pdf
15 грудня 2020 15:09
19. Довідка працівники.pdf
15 грудня 2020 15:09
18. Гарантія поставки.pdf
15 грудня 2020 15:09
16. Проект договору.pdf
15 грудня 2020 15:09
15.Статут.rar
15 грудня 2020 15:09
14. Документ_ЄДР_25164449.zip
15 грудня 2020 15:09
10. Довідка стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2725610252
Переможець 299 400,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2725610252
299 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:38
Договор.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:24
Договор.PDF укладений
29 грудня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 293 100,00
UAH