Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікатор ДК 021: 2015 (CPV): 03440000-6 Продукція лісівництва (насіння газонних трав)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-11-26-003414-a 64f8c1b5201b4379bf12b8f613753c9d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білобродський Андрій Анатолійович

380630353966 podilzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Подільського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359701
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Дмитрівська,16-А
Контактна особа: Білобродський Андрій Анатолійович
380630353966
podilzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:37
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03440000-6: Продукція лісівництва


Насіння газонних трав згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Насіння газонних трав
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Дмитрівська,16-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03440000-6 — Продукція лісівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-003414-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Марченко Антон Віталійович, Код ЄДРПОУ:3103519557
Дата подання: 16 грудня 2020 16:41
Учасником виконана вимога Замовника
На виконання даної вимоги тендерної документації, Скаржник надав в складі тендерної пропозиції файл «Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», зміст якого підтверджує надання згоди суб’єкта персональних даних Скаржника на обробку та зберігання даних та інших дій відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».



Хочемо зауважити, що тендерна документація не містила вимог щодо оформлення даного листа. Тобто Замовник торгів надав можливість Учасникам скласти даний лист в довільній формі.

Даний лист надає згоду на обробку та використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, ВИКОРИСТАННЯ І ПОШИРЕННЯ (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з ВИКОРИСТАННЯМ інформаційних (автоматизованих) систем. Так само надаючи згоду на обробку даних підтверджується надання доступу до даних.

Таким чином надавши згоду на обробку даних у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» Скаржник надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Разом з тим, доводимо до відома, що даний Замовник за таких же умов тендерної документації визнав аналогічну довідку про надання згоди на обрубку персональних даних такою що відповідає умовам тендерної документації в закупівлях:
- UA-2020-10-20-007103-a;
- UA-2020-05-20-005775-c.
- UA-2020-05-19-003143-a

Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2020 15:13
Після всебічного розгляду тендерної пропозиції ФОП Марченко А.В. було встановлено, що та не відповідає вимогам тендерної документації та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» була відхилена Замовником. Тендерний комітет у протоколі № 198 від 15.12.2020 обґрунтував підстави відхилення тендерної пропозиції ФОП Марченко А.В. (далі - Скаржник). Не погоджуючись із прийнятим рішенням тендерного комітету Скаржник подав скаргу щодо неправомірних дій чи бездіяльності Замовника торгів.
По суті порушених у скарзі питань необхідно зазначити наступне:
умовами Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету КП УЗН Подільського району м.Києва від 28.10.2020 р. (Протокол №187) та у відповідності із ч.5 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних», а саме п. III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання Учасником листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
Тендерну пропозицію подають відповідно до вимог тендерної документації. Якщо тендерна документація містить вимогу про надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для встановленої мети, а саме: забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, то надання такого документа із визначеною метою є обов’язковим.
Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої МЕТИ їх обробки. Крім того, згідно з частиною першою статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних.
В той же час ніхто не має права обробляти персональні дані особи без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України.
Ст.28 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що порушення законодавства про захист персональних даних тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Згідно із п.2 Наказу Уповноваженого Верховної Ради з прав людини від 08.01.2014р. №1/02-14 «Про затвердження документів у сфері захисту персональних даних» (-далі Наказ) володілець визначає мету та підстави обробки. П.2.3. Наказу передбачає, що процедури обробки, строк обробки та склад персональних даних повинні бути пропорційними меті обробки. Окрім того, вказаним Наказом регламентовано, що мета обробки персональних даних повинна бути чіткою і законною, та вона повинна бути визначена до початку їх збору. При цьому у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних, окрім випадків, визначених законодавством, повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до нової мети. П.2.8 Наказу встановлює, що згода суб’єкта на обробку його персональних даних повинна бути добровільною та інформованою.
ФОП Марченко А.В. у складі тендерної документації було подано лист –згоду про надання ним «згоди на обробку та зберігання Замовником своїх персональних даних, відповідно до закону «Про захист персональних даних».
Відповідно до ч.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» передбачає пряму заборону на використання персональних даних без згоди фізичної особи. В листі – згоді взагалі відсутній адресат (кому саме надається дозвіл на обробку та зберігання персональних даних) та мета їх обробки. ФОП Марченко А.В. не було надано саме згоди на використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
В скарзі зазначено, що «тендерна документація не містила вимог щодо оформлення даного листа. Замовник торгів надав можливість Учасникам скласти даний лист в довільній формі». КП УЗН у Подільському районі м. Києва звертає увагу, що лист-згода, навіть в довільній формі, мав містити мету використання персональних даних, а саме для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
Закон України «Про захист персональних даних» передбачає, що обробка персональних даних здійснюється відкрито і прозоро із застосуванням засобів та у спосіб, що відповідають визначеним цілям такої обробки. Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних.
Частина 3 статті 2 Закону України «Про персональні дані» встановлює, що «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що з моменту оголошення закупівлі і за 10 днів до закінчення періоду подання пропозицій Учасник має право ставити запитання та вимоги до тендерної документації, а також має право оскаржити вимоги, встановлені в тендерній документації. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означає, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація даної закупівлі містила вимоги про надання дозволу Учасником на використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
Як вже вище зазначалося, наданий лист-згода на обробку та зберігання персональних даних ФОП Марченко А.В. не відповідає ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» та вимогам Тендерної документації. Учасником ФОП Марченко А.В. фактично не надано згоду на використання, поширення та доступ до його персональних даних для участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Наданий лист згода не містить адресата, сформульовану мету обробки персональних даних, а сам лист не дає змогу зробити висновок про надання згоди на обробку персональних даних Учасника у цій процедурі закупівлі та господарських відносинах.
Посилання Скаржника на надання аналогічного листа–згоди на обробку персональних даних у складі тендерної документації в інших закупівлях Замовника не заслуговують на увагу, оскільки зазначені в скарзі закупівлі були спрощеними та у тендерній документації закупівель даний лист взагалі не вимагався.
Оскільки, тендерна пропозиція ФОП Марченко А.В. не відповідала умовам тендерної документації тендерним комітетом КП УЗН Подільського району м.Києва було ухвалено рішення про її відхилення (Протокол № 198 від 15.12.2020).
Таким чином, на підставі вищевикладеного, тендерний комітет КП УЗН у Подільському районі м.Києва не вбачає порушень в своїх діях та не має обґрунтованих правових підстав для скасування рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією та повторної оцінки тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-003414-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2064222012
Дата подання: 23 грудня 2020 00:57
Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Подільського району м. Києва про визнання переможцем аукціону ФО - П Кушнаренко В. В.
Шановний голово і члени тендерного комітету !

Звертаюсь про перегляд рішення згідно протоколу тендерного комітету №200 від 16.12.2020 року про визначення Кушнаренко В. В. «переможчем» торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-26-003414– a), як упереджене та передчасне.

Згідно вимог Закону України « Про публічні закупівлі » за № 922 - VIII від 25.12.2015 року із змінами, в редакції Закону №114 - IX від 19.09.2019 року, що діє з 19.04.2020 року та Вимог і критеріїв ТД затвердженої Протоколом №187 від 28.10.2020 року КП по УЗН Подільського району міста Києва, вважаю, що тендерний комітет не використав своє законне право для детального вивчення документів тендерної пропозиції ФО - П Кушнаренко В. В.

Учаснику торгів згідно Закону надано право безпосередньо оформлювати документи тендерної пропозиції і право самостійно виправляти технічні або
формальні помилки, або описки.

Виправлення помилок з написом « Виправленому вірити », засвідчується особистим підписом, печаткою учасника і датою. За підготовку документів безпосередньо учасником, особисто відповідає учасник торгів, які відповідно до права служать підставою, чи підтвердженням прав і обов’язків правовідносин з Замовником при заключенні договору поставки товару.

Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.

Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf). Документи, що вимагаються від учасників процедури закупівлі, повинні бути у вигляді сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf) : оригіналів документів учасника процедури закупівлі із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалів та прізвища, на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки учасника процедури закупівлі.

Формальними ( несуттєвими ) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням ТП та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника та печатки учасника, допускається тільки на нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями ( підприємствами, установами ).

Виправлення, закреслення тощо, зроблені в ТП, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника, вважаються ненаписаними. Завантажені документи, обов’язково повинні мати підпис уповноваженої особи учасника аукціону та печатку. В протоколі № 200 від 16.12.2020 року на засіданні тендерного комітету КП по УЗН Подільського району м. Києва відповідно до Розділу №5 ТД, помилки допущені учасником ФО-П Кушнаренко В. В. в тендерній пропозиції, як формальні (несуттєві) не розглядались і колегіального рішення про визнання помилок, формальними не виносилось на ТК.

Стаття №29 Закону. Розгляд та оцінка тендерних
пропозицій.

16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1). що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2). на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1). перелік виявлених невідповідностей; 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Пропозиція конкурсних торгів на закупівлю насіння газонних трав фізичної особи – підприємця Кушнаренко Володимира Володимировича за №19 від 11.12.2020 року, була розміщена в тендерній пропозиції без особистого підпису та печатки і завантажена в WORD, але вимога тендерної документації Замовника це обов’язкове, завантаження сканованих копій у форматі повинні бути у вигляді сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf), а тому це є законною підставою для відхилення його пропозиції та обов’язкової дискваліфікації, згідно статті №31 ч. №1 п. п. №2 Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922 - VIII від 25.12.2015 року, в редакції Закону №114 - IX від 19.09.2019 року. Аналогічно було загружено Лист про надання карантинного сертифіката за № 17 від 11.12.2020 року до тендерної пропозиції, в WORD, без підпису і печатки, що є також не відповідність вимогам тендерної документації Замовника і підпадає під відхилення тендерної пропозиції.
Замовник розмістив Вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФО-П Кушнаренко В. В. з 15.12.2020 року до 16.12.2020 року.

Фізична особа - підприємець Кушнаренко В. В. на Вимогу замовника 15.12.2020 року о 19 годині 40 хвилин розмістив тендерну пропозицію за особистим підписом та печаткою за №19 від 11.12.2020 року з загальною ціною 320 000,00 грн., що ні яким чином не відповідає вимогам статті №29 ч.16 та ст.26 ч.9 Закону. ФО-П Кушнаренко В. В.

15.12.2020 року надав недостовірну інформацію в тому, що дата на тендерній пропозиції від 11.12.2020 року, але це не відповідає даті розміщення інформації сканованої копії у форматі Portable Document Format (pdf). Також ця невідповідність ні яким чином не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а тому є законною підставою для відхилення його пропозиції та обов’язкової дискваліфікації, згідно статті № 31 ч. № 1 п. п. № 2 Закону.

Звертаю також увагу членів тендерного комітету, що згідно Вимог і критеріїв тендерної документації Замовника затвердженої Протоколом № 187 від 28.10.2020 року КП по УЗН Подільського району м. Києва.

Учасник, з мінімальною ціною після процедури
« Електронний аукціон », повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику тендерну пропозицію (згідно Додатку 1) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.

ФО - П Кушнаренко В. В. протягом трьох днів, відповідно до вимог тендерної документації Замовника не надав оновленої тендерної пропозиції до 23.12.2020 року з остаточною сумою аукціону: 314 600,00 грн., що є законною підставою для відхилення його пропозиції та обов’язкової дискваліфікації, згідно статті №31 ч. №1 п. п. №2 Закону України «Про публічні закупівлі» за №922 - VIII від 25.12.2015 року, в редакції Закону №114 - IX від 19.09.2019 року. Також Додаток №1 Специфікація до проекту Договору не заповнена учасником торгів, що є не виконанням вимог тендерної документації торгів.

До тендерної пропозиції ФО-П Кушнаренко В. В. надав дослідження начебто сертифікованого спеціаліста Клименко І. А.: Суміш насіння газонних трав (невідомого походження і виробника) для видачі посвідчення про кондиційність насіння і протоколів випробування насіння газонних трав.
Інформую тендерний комітет, що ФО - П Клименко І. А. не є « сертифікованим спеціалістом » і надавати « посвідчення про кондиційність і протоколи випробування насіння » та засвідчувати підписом і особистою печаткою фізичної особи підприємця.

Замовник має можливість перевірити цю інформацію у відкритому доступі так як згідно реєстру КВЕДів : 46.11, 46.21, 46.22, 46.47, 46.49, 46.90 ФО - П Клименко І. А. має право на торгівлю, але не має права надавати подібні послуги згідно діючого законодавства України. За підтвердженням достовірності інформації та відповідності ФО - П Кушнаренко В. В. кваліфікаційним вимогам та критеріям, Замовник має законне право звернутися до ДП «Укрметртестстандарт», індекс : 03143, місто Київ, вулиця Метрилогічна, будинок № 4 до Генерального директора Сабатовича Дмитра Артемовича, з запитом про надання інформації.

Згідно з частиною №15 статті №29 Закону, при підтвердженні недостовірної інформації учасника торгів ФО – П Кушнаренко В. В., це є суттєво при визначенні Замовником результатів процедури закупівлі.

З 19.04.2020 року згідно нової редакції Закону запроваджені нові терміни, внесені зміни у назви статті №16 Закону, нові підстави критеріїв оцінки, у зв’язку з цим звертаю увагу тендерного комітету, що довідки в довільні формі за №1 і №2 від 11.12.2020 року не відповідають вимогам статті №16 Закону, а довідка за №6 пункт №9, пункт №10, пункт №12 від 11.12.2020 року в яких є явні підстави відхилення тендерної пропозиції ФО-П Кушнаренко В. В., так як текст не відповідає вимогам статті №17 Закону, а тим паче ще і з незрозумілим текстом норм права Закону.

Тендерний комітет КП по УЗН Подільського району міста Києва є колегіальним органом з правом персонального голосування та персональної відповідальності за прийняте рішення.

Вважаю доцільним детально розібратись і прийняти законне рішення про дискваліфікацію ФО - П Кушнаренко В. В. як учасника – переможця аукціону по закупівлі, (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-26-003414-a) суміші насіння газонних трав в кількості – 2000 кг.

Документи торгів знаходяться у відкритому доступі і у фінансових та правоохоронних органів є вільний доступ для ознайомлення з матеріалами аукціону, ще до перевірки та накласти на Комунальне підприємство по УЗН фінансові санкції або притягнути посадових осіб до іншої відповідальності.

Звертаюсь з інформацією, що в Новій редакції Закону України « Про публічні закупівлі » Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» за № 922 - VIII від 25.12.2015 року, в редакції Закону №114 - IX від 19.09.2019 року, що вступив в дію з 19.04.2020 року, розширено перелік порушень для посадових осіб та керівників замовників і збільшено значно суми персональних штрафів.

Поважаю професійність та з повагою відносуся до членів тендерного комітету за тяжку працю.
У зв’язку з цим інформую, що маю не тільки юридичну освіту, але маючи великий досвід слідчої та оперативної роботи в правоохоронних органах то вважаю за доцільне поважати діюче законодавство. Помилки в роботі можливі у всіх, але помилки краще визнавати та виправляти, чим нести відповідальність.

У зв’язку з цим вважаю, що упереджене та помилкове визнання тендерним комітетом ФО - П Кушнаренко В. В. « переможцем аукціону » та намір укласти договір на поставку товару за бюджетні кошти в особливо великих розмірах (на сотні тисяч гривен), це можливо, але тільки з грубими порушення діючого законодавства України.

Прошу тендерний комітет КП по УЗН Подільського району міста Києва розглянути моє звернення, та як колегіальний орган, врахувати грубі порушення в документах ТП ФО - П Кушнаренко В. В. і переглянути рішення про визнання переможцем, чим підтвердить високий рівень професійності.

Сподіваюсь, що (колегіальний орган) тендерний комітет КП по УЗН Подільського району міста Києва, детальніше розгляне всі порушення ТД замовника і Закону ФО - П Кушнаренко В. В., та цим документам буде надана правова оцінка, з обов’язковою дискваліфікацією ФО - П Кушнаренко В. В.

У зв’язку з вищевикладеним зауважую, що Законом передбачено право учасника оскаржити прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника у порядку, встановленому статтею №18 Закону, в органі оскарження, яким відповідно до пункту №14 частини першої статті №1 Закону є АМК України, але вважаю не доцільним поки, звертатись до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби, що може призвести до накладення значних штрафних санкцій і притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності, згідно статті №164 пункт №14 КоАП України, а тим паче до правоохоронних органів з ціллю встановлення і підтвердження дійсних порушень діючого законодавства України.

З повагою, Сергій Лисенко.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 15:10
Шановний Учаснику! Відповідно до протоколу Тендерного комітету № 200 від 16.12.2020 було оголошено переможцем процедури закупівель ФОП Кушнаренко В.В.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням тендерного комітету ФОП Лисенко С.М.(-далі Скаржник) подав вимогу щодо неправомірних дій чи бездіяльності Замовника торгів.
По суті порушених у вимозі питань необхідно зазначити наступне:
Дійсно в протоколі Тендерного комітету № 200 від 16.12.2020 формальні (несуттєві) помилки не були предметом розгляду. Проте в системі прозоро наявна інформація, що КП УЗН Подільського району м.Києва (-далі Замовник) було розміщено вимогу про усунення невідповідностей ФОП Кушнаренко В.В. у наданій ціновій пропозиції.
П.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (-далі Закон) передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник скористався своїм правом та надав час ФОП Кушнаренко В.В. на подання необхідних документів сама у форматі Portable Document Format (PDF).
Щодо порушеного у вимозі питання про наданий учасником ФОП Кушнаренком В.В. лист за № 17 від 11.12.2020 про непредставлення карантинного сертифікату у форматі DOC. Даний лист повідомляє, що суміш насіння газонних трав є українського виробництва, а тому карантинний сертифікат не надається. Звертаємо Вашу увагу, що розділом 9 Тендерної документації, передбачено, що вимагається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим замовником вимогам було надано посвідчення про кондиційність видані випробувальною лабораторією ФОП Клименка І.А. Окрім того, згідно з п.19 ч.2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п. 6 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис віднесено до формальної помилки. Оскільки на даний документ накладено кваліфікований підпис ФОП Кушнаренко В.В., то даний лист містить формальну помилку, проте відповідає вимогам Тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про надання ФОП Кушнаренком В.В. «недостовірної інформації» в ціновій пропозиції. Дана теза є хибною, оскільки цінова пропозиція подана в форматі DOC та WORD містить аналогічну однакову цінову пропозицію - 320000,00 грн. (Триста двадцять тисяч гривень 00 коп.). Окрім того, на цінову пропозицію у форматі DOC був накладений КЕП ФОП Кунаренка В.В. П. 2 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року N 710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 встановлює, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі віднесена до формальних.
Відносно твердження Скаржника про ненанадання протягом трьох днів оновленої тендерної пропозиції з остаточною сумою аукціону 314 000,00 грн. повідомляємо, що 17.12.2020 ФОП Марченко А.В. була подана скарга до Антимонопольного комітету України по процедурі закупівлі UA-2020-11-26-003414-a, яка була прийнята до розгляду АМК. Згідно з абзацом другим частини шостої статті 33 Закону у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Окрім того сама тендерна документація надає лише право, а не обов’язок на відхилення тендерної пропозиції. Так, в п.1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику тендерну пропозицію (згідно Додатку 1) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Ненадання такої документації може бути підставою для відхилення його пропозиції».
В вимозі зазначено, що «Додаток 1 Специфікація до проекту договору не заповнена учасником, що є невиконання вимог тендерної документації торгів». Умовами тендерної документації передбачено, що «Разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю, Викладено в Додатку 5» (п. 3.Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю). Тому, надання заповненої специфікації не вимагалося від Учасників.
Щодо відсутності права ФОП Клименка І.А. видавати посвідчення про кондиційність насіння і протоколів насіння газонних трав, які були надані ФОП Кушнаренко В.В. під час проведення закупівлі у складі тендерної пропозиції. Ст.43 Господарського кодексу України передбачає, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Зареєстрований вид діяльності лише дає змогу оподатковуватись за обраним видом діяльності. В той же час звертаємо Вашу увагу, що Замовник здійснює лише оцінку наданих тендерних пропозицій, а не здійснює аналіз на відповідність законодавству діяльність випробувальних насіннєвих лабораторій Учасників процедури закупівель.
Скаржник в вимозі зазначає, що «довідки в довільні формі за №1 і №2 від 11.12.2020 року не відповідають вимогам статті №16 Закону, а довідка за №6 пункт №9, пункт №10, пункт №12 від 11.12.2020 року в яких є явні підстави відхилення тендерної пропозиції ФО-П Кушнаренко В. В., так як текст не відповідає вимогам статті №17 Закону, а тим паче ще і з незрозумілим текстом норм права Закону».
Довідка №1 про виконання аналогічного договору надана ФОП Кушнареко В.В. у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 16 Закону III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, яким передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку про виконання аналогічного договору за встановленою формою (Додаток 6 до тендерної документації) і завантажує договір з додатковими угодами, видаткові накладні. Надана ФОП КушнаренкоВ.В. довідка відповідає рекомендованій Замовником формі у додатку №6.
Довідка № 2 передбачає надання Замовнику інформації про наявність матеріально-технічної бази. Надана ФОП Кушнареко В.В. довідка повідомляє про наявність критого складського приміщення, транспортного засобу, семяочистительної машини, що відповідає вимогам тендерної документації, а саме: п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 16 Закону III. Інструкціі з підготовки тендерної пропозиції якою передбачено надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку організації, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі використання), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Скаржник зазначає, про нібито наявну невідповідність пунктів 6,9,10 довідки № 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації), то необхідно враховувати, що умовами тендерної документації передбачено, а саме п.1. «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання інформації ї щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації).
Таким чином, довідка надана ФОП Кушнаренко В.В. №6 відповідала запропонованій у додатку №2 ТД формі.
Із твердження Скаржника про невідповідність довідки вимогам статті 17 Закону, а тим паче ще і з незрозумілим текстом норм права можна зробити висновок, що останній вбачає, що вимоги в тендерній документації не відповідають Закону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч.8 ст.18, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дня до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Із зазначеного виходить, якщо Скаржник вбачає вимоги тендерної документації такими, що суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель, він мав би подати скаргу на умови тендерної документації в строки, встановлені Законом. Проте Скаржник цього не зробив. Відтак скаржитись на умови тендерної документації на даному етапі Скаржник не має законних підстав.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-26-003414-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Марченко Антон Віталійович, Код ЄДРПОУ:3103519557
Дата подання: 17 грудня 2020 15:15
Оскарження АМКУ ФОП Марченко А.В.
НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати тендерний комітет Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2020 16:55
рішення від 21.12.2020№23508+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 16:55
Рішення від 28.12.2020№23992.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2020 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Марченка Антона Віталійовича (протокол тендерного комітету №198 від 15.12.2020) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кушнаренка Володимира Володимировича (протокол тендерного комітету від 16.12.2020 №200) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021: 2015 (CPV): 03440000-6 Продукція лісівництва (насіння газонних трав)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-26-003414-a.
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2021 13:46
Номер скарги: UA-2020-11-26-003414-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Марченко Антон Віталійович, Код ЄДРПОУ:3103519557
платіжне доручення
Платіжне доручення до ДП Прозорро
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

24 грудня 2020 13:59
АМКУ_НАСІННЯ.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марченко Антон Віталійович 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович 320 000,00
UAH з ПДВ
314 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 320 000,00
UAH з ПДВ
316 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Грюнмайстер 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 11:50
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:42
Лист про печатку.pdf
11 грудня 2020 11:42
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:51
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:29
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:29
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:28
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:27
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:25
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:00
Електронний підпис
11 грудня 2020 21:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 21:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 21:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 21:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:53
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:48
№25Довідка МВС.pdf
11 грудня 2020 20:48
№18Лист-пояснення.pdf
11 грудня 2020 20:48
ВИПИСКА ЭДР,ВИТЯГ ПДВ.pdf
11 грудня 2020 20:48
№11 Лист підтвердження.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 22:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Антон Віталійович

ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ Грюнмайстер

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Марченко Антон Віталійович
#3103519557
Очікує рішення 290 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 08:47
ФОП Марченко Антон Віталійович
#3103519557
Рішення скасоване 290 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 08:47
ФОП Кушнаренко Володимир Володимирович
#2029312355
Рішення скасоване 314 600,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 08:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 19:21

Документи

04 січня 2021 08:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf): - тендерної пропозиції, заповненої та підписаної учасником (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4 тендерної документації); Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати тендерну пропозицію, заповнену та підписану учасником (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4 тендерної документації) у вигляді сканованої копії у форматі Portable Document Format (pdf) та вказати в п. 7 Додаток 1 до тендерної документації вартість пропозиції з урахуванням чи без урахування ПДВ.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 січня 2021 13:54
Кінець періоду оскарження: 15 січня 2021 00:00
Дата відміни: 15 січня 2021 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Закупівля товарів була передбачена на 2020 рік.
Документи:
04 січня 2021 13:54
Електронний підпис
04 січня 2021 13:52
ТК_2_04.01.2021_Відміна_торгів_Насіння.pdf