Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (комплект учнівський меблів універсальний, шафа для книжок, стілець напівм'який, стілець для вчителя, стілець поворотний рухомий, стіл для вчителя, стіл комп’ютерний, дошка для інформації, тумба рухома для виставкових експонатів, стіл журнальний) за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
586 100,00 UAH
UA-2020-11-26-003356-a ● 3cdcf96a2e94438da31e2c5fbf965313
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Іванківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143867 |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., Іванків, вулиця Івана Проскури, 42 |
Контактна особа: |
Даниленко Марія Кузьмівна +380459151548 mariadanylenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 13:23 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 586 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 930,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
для покращення матеріально-технічної бази ОНЗ "Іванківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2" в рамках реконструкції закладу (додаткові кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Комплект учнівський меблів універсальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
23 шт
Шафа для книжок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
109 шт
Стілець напівм'який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стілець для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стілець поворотний рухомий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стіл для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Дошка для інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 шт
Тумба рухома для виставкових експонатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Стіл журнальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 13:18 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
26 листопада 2020 13:18 |
ТД Шкільні меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник
Дата подання: 27 листопада 2020 18:40
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:58
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, візки та скрині F1. шо це за вимога і яке відношення має до закупівлі?
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно статті 23 п.5 Закону «…5. Замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.»
Згідно ж з п.4 статті 22 Закону : «…4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимога надання сертифікатів відповідності, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
Згідно статті 23 п.5 Закону «…5. Замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.»
Згідно ж з п.4 статті 22 Закону : «…4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимога надання сертифікатів відповідності, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
583 125,00
UAH з ПДВ
|
580 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" |
586 090,00
UAH з ПДВ
|
583 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Переможець |
580 194,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 09:36
|
договір | укладений |
28 грудня 2020 09:34
|