Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (комплект учнівський меблів універсальний, шафа для книжок, стілець напівм'який, стілець для вчителя, стілець поворотний рухомий, стіл для вчителя, стіл комп’ютерний, дошка для інформації, тумба рухома для виставкових експонатів, стіл журнальний) за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
586 100,00 UAH
UA-2020-11-26-003356-a 3cdcf96a2e94438da31e2c5fbf965313
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниленко Марія Кузьмівна

+380459151548 mariadanylenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Іванківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143867
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., Іванків, вулиця Івана Проскури, 42
Контактна особа: Даниленко Марія Кузьмівна
+380459151548
mariadanylenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 13:23
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:05
Очікувана вартість: 586 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 930,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


для покращення матеріально-технічної бази ОНЗ "Іванківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2" в рамках реконструкції закладу (додаткові кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Комплект учнівський меблів універсальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
23 шт
Шафа для книжок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
109 шт
Стілець напівм'який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стілець для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стілець поворотний рухомий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стіл для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 шт
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Дошка для інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 шт
Тумба рухома для виставкових експонатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 шт
Стіл журнальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт.Іванків, вул.Івана Проскури,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 13:18
Додаток 5 Проект договору.docx
26 листопада 2020 13:18
ТД Шкільні меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовник
Дата подання: 27 листопада 2020 18:40
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:58
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, візки та скрині F1. шо це за вимога і яке відношення має до закупівлі?
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно статті 23 п.5 Закону «…5. Замовник може вимагати від учасника підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.»
Згідно ж з п.4 статті 22 Закону : «…4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимога надання сертифікатів відповідності, санітарно-гігієнічних висновків та інших документів, що підтверджують його характеристики, якість продукції закупівлі(товару) та його безпеку належить до права замовника.
Така вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, бо отримання вищезгаданих документів доступно кожному постачальнику у відповідних лабораторіях чи центрах випробувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 583 125,00
UAH з ПДВ
580 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" 586 090,00
UAH з ПДВ
583 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 10:33
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:31
public_doc.p7s
15 грудня 2020 10:31
Довідка податкова.pdf
15 грудня 2020 10:31
Dovidka_20335308280670483109.pdf.p7s
15 грудня 2020 10:31
Довідка МВС.pdf
09 грудня 2020 09:54
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:49
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 09:49
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2020 09:49
Технічна специфікація.pdf
09 грудня 2020 09:49
Статут.PDF
09 грудня 2020 09:49
Стаття 17.pdf
09 грудня 2020 09:49
Протокол зборів.pdf
09 грудня 2020 09:49
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 09:49
Опис.PDF
09 грудня 2020 09:49
Згода на обробку даних.pdf
09 грудня 2020 09:49
ДСЕЕ стелаж металевий.PDF
09 грудня 2020 09:49
ДСЕЕ на контейнери.PDF
09 грудня 2020 09:49
ДСЕЕ м'які меблі.pdf
09 грудня 2020 09:49
Довідка субпідрядник.pdf
09 грудня 2020 09:49
Довідка МТБ.pdf
09 грудня 2020 09:49
Гарантійний санкції.pdf
09 грудня 2020 09:49
Гарантійний на товар.pdf
09 грудня 2020 09:49
Гарантійний екологія.pdf
09 грудня 2020 09:49
Відомості з ЄДР.PDF
09 грудня 2020 09:49
Витяг з протоколу.pdf
09 грудня 2020 09:49
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
09 грудня 2020 09:49
Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 09:49
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

08 грудня 2020 11:22
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:22
Статут.pdf
08 грудня 2020 11:22
Рішення.PDF
08 грудня 2020 11:22
Пропозиція.pdf
08 грудня 2020 11:22
Паспорт код.PDF
08 грудня 2020 11:22
Опис.PDF
08 грудня 2020 11:22
Наказ про призначення.PDF
08 грудня 2020 11:22
Лист щодо санкцій.pdf
08 грудня 2020 11:22
Копія договору.pdf
08 грудня 2020 11:22
Інформація по ст. 17.pdf
08 грудня 2020 11:22
Згода на обробку даних.pdf
08 грудня 2020 11:22
Захист довкілля.pdf
08 грудня 2020 11:22
Додаток №4.pdf
08 грудня 2020 11:22
ГЛ істотні умови.pdf
08 грудня 2020 11:22
Витяг ЄДР.PDF
08 грудня 2020 11:22
Витяг єдиний податок.PDF
08 грудня 2020 11:22
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 580 194,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
580 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:36
договір укладений
28 грудня 2020 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 580 194,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 699,00 UAH)