Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт під'їздних доріг до об'єктів лінійної частини)
Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces (Repair of access roads to objects of a linear part)
Очікувана вартість
17 100 364,17 UAH
UA-2020-11-26-002561-a 50115479165b4feeae7daf4cabb6c7cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитін Максим Валерійович

380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Микитін Максим Валерійович
380442986921
MIKITIN-MV@TSOUA.COM
Додаткові контактні особи: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Mykytin Maxim
380442986921
MIKITIN-MV@TSOUA.COM
Additional contacts: Azhgireeva Olena
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 26 січня 2021 13:40
Очікувана вартість: 17 100 364,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 003,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 513000 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 12:06
Enquiries until: 19 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 грудня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 17 100 364 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 171 004 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-04-002438-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-04-002438-c, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
The conditions for providing security for tender proposals are specified in the announcement of the start of bidding and in Annex 6.1 to the tender documentation
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт під'їздних доріг до об'єктів лінійної частини (45233142-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Repair of access roads to objects of a linear part (45233142-6)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 березня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяги робіт - (області (територіальні межі) виконання робіт, одиниці виміру та кількість) згідно пункту №10 Додатку №1 тендерної документації.
Дата подання: 04 грудня 2020 14:33
Дата відповіді: 08 грудня 2020 10:37
Доброго дня. Просимо Вас пояснити, чим регламентовано по Додатку №1 (5 обєктів лінійних частин), а саме, там, де в табличках вказані види робіт (по різним районам та областям), пораховано по різним "ГРС". МОЖЛИВО було б більш зручно в таблиці розподіляти по областям? Наприклад : в 1-й таблиці - наменування робіт та витрат вказати (вписати) тільки по Вінницькій області, а в 2-й таблиці - Хмельницьку область і так далі...На самому ділі різні райони з різними обсягами робіт зібрано в одній таблиці (пункт №10 Додатку №1 тендерної документації), що є незручним для подальших обчислень (вирахувань). Прохання : змінити населені пункти таким чином, щоб було розподілено по районам та областям, та з новими показниками одиниць виміру та кількості в таблицях - обєктів лінійної частини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На поставлене питання повідомляю наступне. Магістральні газопроводи, які обслуговуються ТОВ «ОГТСУ», відповідно, і ГРС, розташовані на магістральних газопроводах, не мають прив’язки до адміністративно-територіально устрою України. В тендерній документації викладено достатній обсяг інформації, необхідної для розуміння Учасником видів, обсягів, місця виконання робіт та обрахунку їх вартості. Розподіл місць виконання робіт по районах та областях України не матиме ніякого впливу на обсяги та види робіт загалом і конкретно по окремо взятому об’єкту. Замовник не бачить потреби вносити зміни в ТД.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 січня 2021
UA-2020-11-26-002561-a50115479165b4feeae7daf4cabb6c7cd
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Конструкторське бюро Гарант Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:20
Довідка (ст. 17 ЗУ).pdf
24 грудня 2020 16:20
Довідка (Дод. №1).pdf
24 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:41
Ліцензія та додаток.pdf
24 грудня 2020 15:41
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.pdf
24 грудня 2020 15:41
Статут.pdf
24 грудня 2020 15:41
Опис до Статуту.pdf
24 грудня 2020 15:41
Наказ на директора.pdf
24 грудня 2020 15:41
Довідка (ст. 17 ЗУ).pdf
24 грудня 2020 15:41
Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2020 15:41
Довідка (Дод. №1).pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 15:55
Електронний підпис
11 лютого 2021 15:53
Рейтинг_УБІБ.zip
04 лютого 2021 18:10
Електронний підпис
03 лютого 2021 20:01
ДОЗВІЛ.pdf
03 лютого 2021 20:01
ДОДАТОК ДО ЛІЦЕНЗІЇ.jpg
03 лютого 2021 20:01
ДОВІДКА ЛІЦЕНЗІЯ.jpg
03 лютого 2021 20:01
ДЕКЛАРАЦІЯ ОП.pdf
01 лютого 2021 21:02
Електронний підпис
01 лютого 2021 20:54
стаття 17.pdf
01 лютого 2021 20:54
протокол_правочин.jpg
01 лютого 2021 20:54
кошторис підписаний.pdf
01 лютого 2021 20:54
кошторис imd .zip
01 лютого 2021 20:54
довідка податкова.pdf
01 лютого 2021 20:54
довідка МВС.pdf
29 грудня 2020 00:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 00:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 00:52
додаток до ліцензії.pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
Довідка санкції 24.12.2020.pdf
29 грудня 2020 00:52
декларація (1).pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
витяг з ПДВ.pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
Reyting UBIB.zip
29 грудня 2020 00:52
7. довідка.pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
3.2 копія статуту .pdf
29 грудня 2020 00:52
2.2. лист відгук.pdf
29 грудня 2020 00:52
1. гарантійний лист.pdf.p7s

Документи

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:12
Д 2 п.3.1, п.3.2., п.6.1.pdf.zip
29 грудня 2020 14:12
Додаток 5.pdf.zip
29 грудня 2020 14:12
Довідки.pdf.zip
29 грудня 2020 12:53
Аналогічний договір.pdf
29 грудня 2020 12:53
Відгук.pdf
29 грудня 2020 12:53
Довідка САНКЦІЇ (3).pdf
29 грудня 2020 12:53
Reyting UBIB.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:22
1609151479701_Dovirenist_Davydchuk.zip
29 грудня 2020 17:22
1609151479326_Bank_licenzia.zip
29 грудня 2020 17:22
203380_ГР_3696_513 000.ZIP
29 грудня 2020 17:22
1609151481813_Nakaz_Davydchuk.zip
29 грудня 2020 17:22
Статут.pdf
29 грудня 2020 17:22
Рiшення1 засновника.pdf
29 грудня 2020 17:22
Наказ директор.pdf
29 грудня 2020 17:22
Лист про субпідряд.pdf
29 грудня 2020 17:22
Лист підтвердження.pdf
29 грудня 2020 17:22
Додаток 1.pdf
29 грудня 2020 17:22
Гарантійний лист.pdf
29 грудня 2020 17:22
Аналогічний договір.pdf
29 грудня 2020 17:22
Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

ТОВ Конструкторське бюро Гарант

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ" 11 970 000,00
UAH
11 970 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 14 880 560,00
UAH
14 057 985,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 16 800 364,17
UAH
14 100 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 15 561 331,40
UAH
15 561 331,40
UAH
Документи
ТОВ Конструкторське бюро Гарант 17 080 360,00
UAH
17 080 360,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 лютого 2021 15:55
Електронний підпис
11 лютого 2021 15:53
Рейтинг_УБІБ.zip
04 лютого 2021 18:10
Електронний підпис
03 лютого 2021 20:01
ДОЗВІЛ.pdf
03 лютого 2021 20:01
ДОДАТОК ДО ЛІЦЕНЗІЇ.jpg
03 лютого 2021 20:01
ДОВІДКА ЛІЦЕНЗІЯ.jpg
03 лютого 2021 20:01
ДЕКЛАРАЦІЯ ОП.pdf
01 лютого 2021 21:02
Електронний підпис
01 лютого 2021 20:54
стаття 17.pdf
01 лютого 2021 20:54
протокол_правочин.jpg
01 лютого 2021 20:54
кошторис підписаний.pdf
01 лютого 2021 20:54
кошторис imd .zip
01 лютого 2021 20:54
довідка податкова.pdf
01 лютого 2021 20:54
довідка МВС.pdf
29 грудня 2020 00:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 00:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 00:52
додаток до ліцензії.pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
Довідка санкції 24.12.2020.pdf
29 грудня 2020 00:52
декларація (1).pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
витяг з ПДВ.pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
Reyting UBIB.zip
29 грудня 2020 00:52
7. довідка.pdf.p7s
29 грудня 2020 00:52
3.2 копія статуту .pdf
29 грудня 2020 00:52
2.2. лист відгук.pdf
29 грудня 2020 00:52
1. гарантійний лист.pdf.p7s

Публічні документи

29 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:22
1609151479701_Dovirenist_Davydchuk.zip
29 грудня 2020 17:22
1609151479326_Bank_licenzia.zip
29 грудня 2020 17:22
203380_ГР_3696_513 000.ZIP
29 грудня 2020 17:22
1609151481813_Nakaz_Davydchuk.zip
29 грудня 2020 17:22
Статут.pdf
29 грудня 2020 17:22
Рiшення1 засновника.pdf
29 грудня 2020 17:22
Наказ директор.pdf
29 грудня 2020 17:22
Лист про субпідряд.pdf
29 грудня 2020 17:22
Лист підтвердження.pdf
29 грудня 2020 17:22
Додаток 1.pdf
29 грудня 2020 17:22
Гарантійний лист.pdf
29 грудня 2020 17:22
Аналогічний договір.pdf
29 грудня 2020 17:22
Лист відгук.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:12
Д 2 п.3.1, п.3.2., п.6.1.pdf.zip
29 грудня 2020 14:12
Додаток 5.pdf.zip
29 грудня 2020 14:12
Довідки.pdf.zip
29 грудня 2020 12:53
Аналогічний договір.pdf
29 грудня 2020 12:53
Відгук.pdf
29 грудня 2020 12:53
Довідка САНКЦІЇ (3).pdf
29 грудня 2020 12:53
Reyting UBIB.zip

Публічні документи

24 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:20
Довідка (ст. 17 ЗУ).pdf
24 грудня 2020 16:20
Довідка (Дод. №1).pdf
24 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:41
Ліцензія та додаток.pdf
24 грудня 2020 15:41
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.pdf
24 грудня 2020 15:41
Статут.pdf
24 грудня 2020 15:41
Опис до Статуту.pdf
24 грудня 2020 15:41
Наказ на директора.pdf
24 грудня 2020 15:41
Довідка (ст. 17 ЗУ).pdf
24 грудня 2020 15:41
Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2020 15:41
Довідка (Дод. №1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВ Конструкторське бюро Гарант

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
Переможець 11 970 000,00
UAH
27 січня 2021 22:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 22:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
11 970 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2022 17:29
Ду 3 від 23.05.2022-сжатый.pdf зміни до договору
26 травня 2022 17:29
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2022 11:42
НАКО ІНВЕСТ ДУ№2 2102000101.pdf зміни до договору
11 травня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 19:21
дод угода №1.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 19:21
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 11:29
2102000101 від 16.02.2021.pdf укладений
17 лютого 2021 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2102000101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2102000101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2102000101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 7 846 015,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 307 669,20 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з триваючою широкомосштабною агресією з боку російської федерації проти України та відпоідно до змін у статуті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про ведення воєного стану в Україні» (зі змінами та доповеннями). Згідно листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким зазначено, що обставини з 24 лютого 2022р. до їх закінчення, є надзвичайними, невідворотними та обєктивними обставинами для субєктів господарської діяльності. Відповідно до пунктів 8.1. Договору жодна зі Сторін не несе відповідальності за повне або часткове невиконання будь-яких умов Договору у разі настання надзвичайних та невідворотних обставин, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору. У свою чергу, пунктами 8.2., 8.3. Договору визначено, що Сторони протягом 10 (десяти) календарних днів повинні сповістити одна одну про початок обставин непереборної сили (форс-мажору) у письмовій формі. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення однієї із Сторін про неможливість виконання взятих за Договором зобов’язань внаслідок дії обставин непереборної сили та/або ненадання сертифікату Торгово-промислової палати України позбавляє Сторону права посилатися на будь-яку вищевказану обставину як на підставу, що звільняє від відповідальності за невиконання зобов’язань. Згідно з пунктом 8.5. Договору, якщо обставини непереборної сили триватимуть понад 90 (дев’яносто) днів, то кожна зі Сторін матиме право в односторонньому порядку розірвати Договір, письмово повідомивши про це іншу Сторону не пізніше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до очікуваної дати розірвання. Підрядник повідомив Замовника про виникнення обставин непереборної сили листом від 07.03.2022 № 07-03/22. Листом від 10.08.2022 № 09-08/22 Підрядник, надавши Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) № 2600-22- 0536, виданий 09.08.2022 Івано-Франківською торгово-промисловою палатою, (далі – Сертифікат), повідомив Замовника про розірвання Договору з 30.08.2022 в односторонньому порядку на підставі п. 8.5. Договору. Івано-Франківська торгово-промислова палата Сертифікатом засвідчила, що форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), визначені у Сертифікаті, унеможливили виконання Підрядником робіт за Договором у строк, що визначений Договором. Форс- мажорні обставини, відповідно до Сертифікату, виникли з 24.02.2022 та продовжували тривати станом 09.08.2022.