Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт віконних прорізів Комунального закладу «Харківська гімназія № 169 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: 61202, м. Харків, вул. Ахсарова, 18-а
Очікувана вартість
1 420 507,00 UAH
UA-2020-11-26-002330-a ● c04435281943458b89f87f81f87073e9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22704183 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64 |
Контактна особа: |
Тютюнник Олена 380577253599 golke.helen@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 420 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 102,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через Систему складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання Пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт віконних прорізів Комунального закладу «Харківська гімназія № 169 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: 61202, м. Харків, вул. Ахсарова, 18-а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61202, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ахсарова, 18-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в і КБ-3 у 5-тиденний термін після надання їх Підрядником. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 11:49 |
169 Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 30 листопада 2020 17:36
Дата відповіді: 01 грудня 2020 13:27
Доброго дня!
Для більш детального та правильного визначення договірної ціни, просимо Вас надати загальну відомість матеріалів згідно з проектною документацією з зазначенням типу матеріалів, виробника та обсягів матеріалів, передбачених проєктною документацією.
Просимо надати інформацію, згідно проєктної документації, щодо віконних блоків: вимоги до профілю ПВХ, кількість камер, колір, розміри вікон та моменти відкривання (візуалізацію або схему), формулу склопакетів (кількість камер та наявність енергозбереження) та виробника.
Просимо надати інформацію, згідно проєктної документації, щодо підвіконня та відливів: розміри (ширина, довжина) та їх технічні характеристики, марку та виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі визначені у Додатку 9 до Документації. Крім цього, повідомляємо наступні характеристики: профіль торгівельної марки WDS 6-ти камерний, монтажна глибина 70 мм, склопакет – двокамерний з енергозбереженням, фурнітура REZE Туреччина.
Уточнення
Дата подання: 01 грудня 2020 18:55
У формі тендерної пропозиції зазначено "Ми згодні дотримуватись умов нашої Пропозиції протягом ________ календарних днів
з дня кінцевого строку подання пропозицій. У пункті 2 розділу 5 Документації зазначено, що строк дії Пропозиції Учасника повинен становити не менше 40-а (сорока) робочих днів з дати розкриття пропозицій. Просимо уточнити надати пояснення з приводу даної вимоги. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З метою підготовки якісної тендернох пропозиції просимо надати пояснення який строк дії пропозиції повинен бути в учасника. У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛЮСАРЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2701916158 |
Переможець |
1 213 261,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 12:09
|
ду2 (ТО169).pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 12:57
|
ду1 169.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 15:05
|
ТО 169.pdf | укладений |
09 грудня 2020 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | № ТО 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | № ТО 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |