Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт віконних прорізів Комунального закладу «Харківська гімназія № 169 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: 61202, м. Харків, вул. Ахсарова, 18-а
Очікувана вартість
1 420 507,00 UAH
UA-2020-11-26-002330-a c04435281943458b89f87f81f87073e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Олена

380577253599 golke.helen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Тютюнник Олена
380577253599
golke.helen@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 420 507,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 102,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через Систему складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання Пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт віконних прорізів Комунального закладу «Харківська гімназія № 169 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: 61202, м. Харків, вул. Ахсарова, 18-а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ахсарова, 18-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в і КБ-3 у 5-тиденний термін після надання їх Підрядником. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 11:49
169 Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 30 листопада 2020 17:36
Дата відповіді: 01 грудня 2020 13:27
Доброго дня! Для більш детального та правильного визначення договірної ціни, просимо Вас надати загальну відомість матеріалів згідно з проектною документацією з зазначенням типу матеріалів, виробника та обсягів матеріалів, передбачених проєктною документацією. Просимо надати інформацію, згідно проєктної документації, щодо віконних блоків: вимоги до профілю ПВХ, кількість камер, колір, розміри вікон та моменти відкривання (візуалізацію або схему), формулу склопакетів (кількість камер та наявність енергозбереження) та виробника. Просимо надати інформацію, згідно проєктної документації, щодо підвіконня та відливів: розміри (ширина, довжина) та їх технічні характеристики, марку та виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі визначені у Додатку 9 до Документації. Крім цього, повідомляємо наступні характеристики: профіль торгівельної марки WDS 6-ти камерний, монтажна глибина 70 мм, склопакет – двокамерний з енергозбереженням, фурнітура REZE Туреччина.
Уточнення
Дата подання: 01 грудня 2020 18:55
У формі тендерної пропозиції зазначено "Ми згодні дотримуватись умов нашої Пропозиції протягом ________ календарних днів з дня кінцевого строку подання пропозицій. У пункті 2 розділу 5 Документації зазначено, що строк дії Пропозиції Учасника повинен становити не менше 40-а (сорока) робочих днів з дати розкриття пропозицій. Просимо уточнити надати пояснення з приводу даної вимоги. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З метою підготовки якісної тендернох пропозиції просимо надати пояснення який строк дії пропозиції повинен бути в учасника. У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛЮСАРЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 213 261,00
UAH з ПДВ
1 213 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 21:36
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:35
Свідоцтво.rar
04 грудня 2020 21:35
Правила.rar
04 грудня 2020 21:35
Ліцензія.rar
04 грудня 2020 21:35
Гарантія_1011.rar
04 грудня 2020 21:35
11. ресурси.PDF
04 грудня 2020 21:35
10. пропозиція.PDF
04 грудня 2020 21:34
9. податкова Слюсарев.pdf
04 грудня 2020 21:34
7. довідка банк.pdf
04 грудня 2020 21:34
6. акт 169.pdf
04 грудня 2020 21:34
5. Договір мусор.pdf
04 грудня 2020 21:34
4. Копии.pdf
04 грудня 2020 21:32
3. Дог 378Д.PDF
04 грудня 2020 21:32
2. Дог 114Д.PDF
04 грудня 2020 21:32
1. Дог 6 КДЮСШ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЛЮСАРЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛЮСАРЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2701916158
Переможець 1 213 261,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 13:53

Документи

07 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:52
122 від 07.12.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЛЮСАРЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2701916158
1 213 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:52
122 від 07.12.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:09
ду2 (ТО169).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:57
ду1 169.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:05
ТО 169.pdf укладений
09 грудня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № ТО 169
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № ТО 169
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 198 588,00
UAH