Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент))
Очікувана вартість
1 344 000,00 UAH
UA-2020-11-26-001875-c ● 5c15a4cea9114bd1b2149628517d88ad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41083041 |
Місцезнаходження: | 57001, Україна , Миколаївська обл., смт Веселинове, вул. Мозолевського, 14 |
Контактна особа: |
Борсюк Анжела Заурбиківна +380935272133 osvitavesgromada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2021 15:51 |
Очікувана вартість: | 1 344 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
336 т
вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57001, Україна, Миколаївська область, смт Веселинове, Навчальні заклади , ДЮСШ, музична школа, бібліотеки, будинки культури Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 16:05 |
вугілля 2021 перелік змін 2.docx | |
28 грудня 2020 16:05 |
проект договору зі змінами 2.docx | |
28 грудня 2020 16:05 |
Вугілля ТД зі змінами 2.docx |
28 грудня 2020 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 грудня 2020 16:05 |
вугілля 2021 перелік змін 2.docx
|
||||||
28 грудня 2020 16:05 |
проект договору зі змінами 2.docx
|
||||||
28 грудня 2020 16:05 |
Вугілля ТД зі змінами 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяги разової поставки
Дата подання: 30 листопада 2020 16:09
Дата відповіді: 02 грудня 2020 09:39
Шановний, Замовнику! З метою розрахунку вартості товару з урахування доставки, просимо вказати мінімальний розмір разової поставки. Тобто, 20 т або 2 т.?
Відповідь: Шановний, Учаснику! Поставка товару здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника та в залежності від фактичної потреби. Відповідно до минулорічних заявок від 3 до 10 т.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-26-001875-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:36731895
Дата подання: 16 січня 2021 13:51
Вимога щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" під час розгляду пропозиції на відповідність тендерній документації
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» Замовник прийняв рішення: «Визнати тендерну пропозицію ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» такою, що відповідає вимогам тендерної документації», не заважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» відсутні документи, які вимагалися замовником у складі пропозиції, а також відсутні документи для підтвердження всіх необхідних кваліфікаційних критеріїв.
Повний зміст вимоги у прикріпленому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Повний зміст вимоги у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2021 14:15
1. Замовник у тендерній документації вимагав надати «оригінали протоколу випробувань на марку вугілля, визначену цією тендерною документацією, яка містить інформацію про зональність на сухий стан палива, загальну вологу на робочий стан палива, видачі незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, або виробника/постачальника (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ІSO 17025 іншого стандарту та яка має право проводити відповідні аналізи щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації.
ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надав у складі пропозиції вказаний документ, але не надав документів які підтверджують акредитацію установи, яка видала вказаний документ.
ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» дійсно не надав документ який підтверджує акредитацію установи, яка його надала, тому що Замовник не вимагав такого документу. Відповідно частини 4 ст. 22 ЗУ « Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовником самостійно перевірено інформацію на сайті Національного агентства з акредитації України (Реєстр ООВ) за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/.
2. Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідно кваліфікації які мають необхідні знання знання та досвід, учасник надає довідку заповнену до взірця наведеного в таблиці 1, що датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Обов’язкова наявність в учасника щонайменше одного водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, що є предметом закупівлі, щонайменше одного водія (оператора) технічного засобу (або технологічного транспортного засобу або машини) для навантаження вугілля (навантажувач або екскаватора тощо). Підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок, або копіями договорів цивільно-правового характеру .
Відповідно до цієї вимоги Учасник ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» зазначив в довідці Вих. №120-6 від 10.12.2020, що у них є Водій автотранспортних засобів (є водієм вантажного транспортного засобу та навантажувача) та підтвердив інформацією копією трудової книжки, як вимагалося Замовником.
Іншої підтверджуючої інформації Замовником не вимагалось.
3. У додатку 4 підпункт 5 пункту 2, Замовник встановив наступну вимогу: «Учасник повинен надати інформацію у довільній формі про країну походження запропонованого товару та дату його ввезення на митну територію України. У випадку, якщо товар видобувається та виробляється на території України зазначити виробника, його адресу та місце виробництва.
Учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надано відповідну інформацію в довільній формі в документі Вих.120-3 від 10.12.2020 «Лист-згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі».
4. У додатку 1 підпункт 5.1 пункту 5 Замовник вимагав надати у складі пропозиції серед інших наступний документ: «Гарантійний лист, в довільній формі, щодо вчасного та якісного виконання учасником своїх зобов’язань при виконанні: ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде поливо (вугілля камяне марки ДГ 13-100 (або еквівалент)) відповідно до технічних вимог».
Учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надано відповідну гарантію в довільній формі в документі Вих.120-3 від 10.12.2020 «Лист-згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі»
Відповідно до вищевикладеного голова повідомляємо, що підстав для скасування рішення Замовника немає.
ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надав у складі пропозиції вказаний документ, але не надав документів які підтверджують акредитацію установи, яка видала вказаний документ.
ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» дійсно не надав документ який підтверджує акредитацію установи, яка його надала, тому що Замовник не вимагав такого документу. Відповідно частини 4 ст. 22 ЗУ « Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовником самостійно перевірено інформацію на сайті Національного агентства з акредитації України (Реєстр ООВ) за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/.
2. Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідно кваліфікації які мають необхідні знання знання та досвід, учасник надає довідку заповнену до взірця наведеного в таблиці 1, що датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Обов’язкова наявність в учасника щонайменше одного водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, що є предметом закупівлі, щонайменше одного водія (оператора) технічного засобу (або технологічного транспортного засобу або машини) для навантаження вугілля (навантажувач або екскаватора тощо). Підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок, або копіями договорів цивільно-правового характеру .
Відповідно до цієї вимоги Учасник ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» зазначив в довідці Вих. №120-6 від 10.12.2020, що у них є Водій автотранспортних засобів (є водієм вантажного транспортного засобу та навантажувача) та підтвердив інформацією копією трудової книжки, як вимагалося Замовником.
Іншої підтверджуючої інформації Замовником не вимагалось.
3. У додатку 4 підпункт 5 пункту 2, Замовник встановив наступну вимогу: «Учасник повинен надати інформацію у довільній формі про країну походження запропонованого товару та дату його ввезення на митну територію України. У випадку, якщо товар видобувається та виробляється на території України зазначити виробника, його адресу та місце виробництва.
Учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надано відповідну інформацію в довільній формі в документі Вих.120-3 від 10.12.2020 «Лист-згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі».
4. У додатку 1 підпункт 5.1 пункту 5 Замовник вимагав надати у складі пропозиції серед інших наступний документ: «Гарантійний лист, в довільній формі, щодо вчасного та якісного виконання учасником своїх зобов’язань при виконанні: ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде поливо (вугілля камяне марки ДГ 13-100 (або еквівалент)) відповідно до технічних вимог».
Учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» надано відповідну гарантію в довільній формі в документі Вих.120-3 від 10.12.2020 «Лист-згода з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі»
Відповідно до вищевикладеного голова повідомляємо, що підстав для скасування рішення Замовника немає.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-001875-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Код ЄДРПОУ:38693946
Дата подання: 28 січня 2021 16:56
Вимога
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної докмуентації
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2021 14:49
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації зі змінами: «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, які переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель» учасник, який визнаний переможцем ще не надавав, тому зміст пунктів 1 та 2 Вашої вимоги не відповідає змісту вимог Додатку 3 на який Ви посилаєтесь.
Стосовно пункту ІІІ Вашої вимоги повідомляємо наступне: Тендерна документація не містить вимоги надавати заповнений чи незаповнений проект договору про закупівлю у складі пропозиції. Під час оцінки відповідності пропозиції учасника тендерній документації даний документ замовником не брався до уваги.
Стосовно пункту IV Вашої вимоги повідомляємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Тендерною документацією не передбачено обмеження учасника подавати додаткову інформацію крім тієї, яка зазначена у вимогах Замовника,.
Стосовно пункту V Вашої вимоги повідомляємо, що Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження відсутності підстав відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» наступного змісту: «Замовник не визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону для надання таких документів учасником процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутності вказаних підстав у будь-який спосіб на власний вибір або може надати інформацію в довільній формі.»
Учасником виконано дану вимогу, у складі пропозиції наданий лист, з назвою файлу Стаття 17 по формі. Pdf, який відповідає вимогам визначеним у Додатку 1.
У зв’язку з вищезазначеним повідомляємо: підстави для задоволення даної вимоги відсутні.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації зі змінами: «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, які переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель» учасник, який визнаний переможцем ще не надавав, тому зміст пунктів 1 та 2 Вашої вимоги не відповідає змісту вимог Додатку 3 на який Ви посилаєтесь.
Стосовно пункту ІІІ Вашої вимоги повідомляємо наступне: Тендерна документація не містить вимоги надавати заповнений чи незаповнений проект договору про закупівлю у складі пропозиції. Під час оцінки відповідності пропозиції учасника тендерній документації даний документ замовником не брався до уваги.
Стосовно пункту IV Вашої вимоги повідомляємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Тендерною документацією не передбачено обмеження учасника подавати додаткову інформацію крім тієї, яка зазначена у вимогах Замовника,.
Стосовно пункту V Вашої вимоги повідомляємо, що Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження відсутності підстав відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» наступного змісту: «Замовник не визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону для надання таких документів учасником процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутності вказаних підстав у будь-який спосіб на власний вибір або може надати інформацію в довільній формі.»
Учасником виконано дану вимогу, у складі пропозиції наданий лист, з назвою файлу Стаття 17 по формі. Pdf, який відповідає вимогам визначеним у Додатку 1.
У зв’язку з вищезазначеним повідомляємо: підстави для задоволення даної вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-001875-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Код ЄДРПОУ:38693946
Дата подання: 02 лютого 2021 17:41
Вимога
Додатком 3 Тендерної документації встановлено, що «Учасник повинен надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ( у висновку має бути зазначено найменування суб`єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання). Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист (листи) від власника (власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» подано файл «Висновок СЕС.pdf», який не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки, висновок СЕЕ поданий не на марку вугілля, що є предметом закупівлі ДГ 13-100, а на якійсь «ТУ «Вугілля для побутових потреб технічні умови», які є нормативним документом на вугілля для побутових потреб, а не самою продукцією.
Таким чином ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» поданим висновком СЕЕ не підтверджено безпечність запропонованої продукції вугілля кам’яного та її відповідність медичним критеріям та безпеки.
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» подано файл «Висновок СЕС.pdf», який не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки, висновок СЕЕ поданий не на марку вугілля, що є предметом закупівлі ДГ 13-100, а на якійсь «ТУ «Вугілля для побутових потреб технічні умови», які є нормативним документом на вугілля для побутових потреб, а не самою продукцією.
Таким чином ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» поданим висновком СЕЕ не підтверджено безпечність запропонованої продукції вугілля кам’яного та її відповідність медичним критеріям та безпеки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2021 15:37
Тендерну пропозицію ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" відхилено (Рішення тендерного комітету №25 від 03.02.2021 року)
Номер вимоги: UA-2020-11-26-001875-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:36731895
Дата подання: 15 лютого 2021 13:05
Оскарження визначення переможця
У складі пропозиції відсутній переклад інформації поданої мовою іншою ніж того вимагає тендерна документація. Отже пропозиція ТОВ «ТК МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО» не відповідає пункту 7 Загальних положень Тендерної документації Замовника «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2021 11:05
Шановний Учасник! Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо таке. Тендерним комітетом було уважно проаналізовано практику розгляду аналогічних питань у рішеннях Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Результат аналізу засвідчив сталу позицію Уповноваженого органу оскарження щодо порушеного вами питання, яка простежується у його численних рішенням. Радимо вам ознайомитися, зокрема, з рішенням №901-р/пк-пз від 19.01.2021 року (додається) та зрозуміти безпідставність вашої вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-26-001875-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:41105515
Дата подання: 08 грудня 2020 23:05
Дата подання: 08 грудня 2020 23:05
Скарга до Уповноваженого органу оскарження
СКАРГА
на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальність «ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО» під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо
(вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент))», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-11-26-001875-c
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2020 19:36
рішення від 11.12.2020 № 22936 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 19:35
інформація про резулятивну частину рішення від 21.12.2020 №23582.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 17:21
рішення від 21.12.2020 №23582.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 22:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до РІШЕННЯ №23582-р/пк-пз від 21.12.2020 р. тендерним комітетом Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради були внесені зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 16:47
Номер скарги: UA-2020-11-26-001875-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:36731895
Дата подання: 22 лютого 2021 13:39
Дата подання: 22 лютого 2021 13:39
Скарга щодо порушення у сфері публічних закупівель під час визначення переможця
Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможця прийняте з порушенням принципів здійснення закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує норми Закону, права та інтереси Учасника-Скаржника та інших учасників закупівлі та підлягає скасуванню.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2021 21:07
рішення від 25.02.2021 №3516 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 21:07
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2021 № 2915.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 14:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 №5078.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 19:44
Рішення від 15.03.2021 № 5078.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 19:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2021 16:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
972 720,00
UAH з ПДВ
|
906 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" |
1 048 320,00
UAH з ПДВ
|
907 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" |
1 119 888,00
UAH з ПДВ
|
907 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" |
1 108 800,00
UAH з ПДВ
|
1 074 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" |
1 276 800,00
UAH з ПДВ
|
1 075 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" |
1 243 200,00
UAH з ПДВ
|
1 243 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Рішення скасоване |
906 864,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 14:27
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Відхилено |
906 864,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 14:35
|
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" #36731895 |
Рішення скасоване |
907 199,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 15:32
|
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" #36731895 |
Відхилено |
907 199,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 15:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" #43367095 |
Рішення скасоване |
907 200,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" #43367095 |
Відхилено |
907 200,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" #43482644 |
Відхилено |
1 074 864,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:51
|
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" #38693946 |
Відхилено |
1 075 200,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 13:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" #41105515 |
Переможець |
1 243 200,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 15:16
|
ДУ 2 вугілля.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 12:19
|
дод. угода 1 вуг..pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 15:46
|
дог 87 уголь.pdf | укладений |
19 березня 2021 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |