Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко не менше 2,5%, молоко безлактозне не менше 2,5%)
DK code 021-2015 - 15510000-6 Milk and cream (Milk not less than 2.5%, lactose-free milk not less than 2.5%)
Очікувана вартість
6 360 000,00 UAH
UA-2020-11-26-001836-b d710ef3d3f2f41e694efa0ad00f1dfab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сидоренко

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Ірина Сидоренко
+380522244380
uokmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Літвінова Оксана Пименівна
+380522358346
Tender_osvita@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa OSVITY MISKOYi RADY MISTA KROPYVNYTsKOGO
National ID: 05403286
Contact point: Irina Sidorenko
+380522244380
uokmr@ukr.net
Additional contacts: Літвінова Оксана Пименівна
+380522358346
Tender_osvita@krmr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 січня 2021 14:27
Очікувана вартість: 6 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190800 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 10:05
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 360 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 63 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250000 літр
(Молоко (не менше 2,5%).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки


(Milk) (not less than 2.5%).
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021
10000 літр
молоко безлактозне (не менше 2,5%).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

lactose-free milk (not less than 2.5%)
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 15:47
Додаток 1 молоко.docx
16 грудня 2020 15:47
ТД молоко.docx
16 грудня 2020 15:47
ЗМІНИ ДО ТД Д1.docx
26 листопада 2020 10:05
Додаток_2.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 7.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 6.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 5.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 4.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 3.doc
16 грудня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 15:47
Додаток 1 молоко.docx
26 листопада 2020 10:05
Додаток 1.docx
16 грудня 2020 15:47
ТД молоко.docx
26 листопада 2020 10:05
ТД.docx
16 грудня 2020 15:47
ЗМІНИ ДО ТД Д1.docx
26 листопада 2020 10:05
Додаток_2.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 7.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 6.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 5.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 4.doc
26 листопада 2020 10:05
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вид молока
Дата подання: 26 листопада 2020 12:52
Дата відповіді: 26 листопада 2020 14:46
Молоко у обсязі 250000 литрів повинно бути пастеризоване або ультрапастеризоване? зазначаемо що пастеризація я проміжним етапом технології ультрапстеризації та для ультрапасетризації використовується лише молоко найвищого сорту. Тобто за показниками сировина для виготовлення ультрапастеризованого молока має бути кращою аніж для пастеризованого.
Відповідь: Доброго дня, молоко коров'яче, пастеризоване
Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2020 20:25
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:06
Доброго дня. В Додатку 1 п.1.4 Ви вимагаєте обов'язково наявність автомобілі тільки рефрижератори. Молоко виготовляютьзгідно ДСТУ, ТУ. А згідно ДСТУ 2661:2010 "Молоко коров'яче питне" в розділі 10 ПРАВИЛА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ вказано, що: "Молоко питне перевозять усіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються". Тому вимога обов'язкова наявність автомобілів тільки рефрижераторів не законна. Також обсяг закупівлі вказаний в літрах, а згідно того ж ДСТУ пакування в грамах. Потрібно змінити літри на грами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Тендерна документація це, по суті, інструкція, на підставі якої Постачальники будуть готувати свої пропозиції. Тому, чітко визначені технічні вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару саме тієї якості, що потрібні Замовнику.
Так як Замовником виступає Управління освіти, а вказаний товар буде поставлятись до шкіл та дошкільних закладів, ми не можемо ризикувати здоров’ям дітей.
Молоко та вершки відноситься до продуктів із швидкопсувних вантажів, з метою недопущень ускладнень санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових захворювань на гострі кишкові і інфекційні харчові отруєння, вважаємо за доцільне здійснювати перевезення молока та вершків не порушуючи температурного режиму зберігання даного продукту. Тому прописана вимога в тендерній документації щодо транспортування товару тільки автомобілями з рефрижераторми є цілком логічною та законною.
Що стосується питання про пакування молока в грамах, пояснюємо, що в закупівлі зазначається обсяг, а не вага молока. Обсяг вираховується в літрах.


Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2020 20:32
Дата відповіді: 18 грудня 2020 14:45
В додатку 1 п.1.9. вимагаєте надати сканкопію оригіналу договору про послуги з технічного обслуговування холодильного обладнання з відповідним актом виконаних робіт за останній перед поданням пропозиції місяць 2020 року. Постачальник гарантує якість товару, і в праві сам вибирати хто буде обслуговувати його холодильне обладнання, відповідна організація, майстер ФОП, кум чи брат спеціаліст, а можливо на підприємстві є відповідна особа. Це не має ніякого значення. Тому дана вимога не законна та дескримінаційна. Просимо виключити даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" , Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу електронній системі закупівель. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник скористався передбаченим законодавством правом, встановивши дану вимогу відповідності учасників тим вимогам, які визначив за необхідне. Враховуючі те, що дана закупівля оголошена для потреб закладів освіти та головними споживачами стануть діти, стан та обслуговування холодильного обладнання учасника має важливе значення. Тому вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та не законною.
Сертифікати
Дата подання: 16 грудня 2020 20:41
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:08
Шановний Замовнику. Вимагаючи безліч сертифікатів, при тому, що сертифікація не є обов'язковою в Україні Ви порушуєте закон. Розроблення, впровадження і використання даних стандартів так. Але обов'якове отримання даних сертифікатів не вказано в жодному чинному законодавстві України. Якщо я помиляюсь вкажіть конкретно на що Ви спираєтесь (закони, підзаконні акти, стандарти і т.п.) поставивши дану вимогу саме надати сертифікати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, виданих на ім’я Учасника. Така вимога не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством.
З 20 вересня 2019 року для малих потужностей операторів харчових продуктів набули чинності п.2 ч.2 ст. 20, ст.21, п.4 ч.1 ст. 64 Закону від 23.12.1997р. №771/97-ВР.
Згідно із зазначеними нормами оператори ринку зобов’язані: - розробляти, уводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – процедури), а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування процедур відповідальних за них осіб під час виробництва та обігу харчових продуктів (п.2 ч.2 ст.20); - дотримуватися вимог до застосування процедур, установлених ст..21, зокрема: надавати компетентному органу під час держконтролю докази відповідності діяльності вимогам до розроблення, запровадження та використання процедур; гарантувати, що документи, у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, тощо; - зберігати документи і записи про використання протягом 3-х місяців після кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, та окремих показників якості харчових продуктів (п.6 ст.21).
Мінагрополітики підготовлено наказ від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 за № 1704/22016 (із змінами).
Обов’язковою є наявність програм - передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують, що документи містять достовірну інформацію.(стаття 21 пункт 6). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001 та ISO 14001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх зобов’язань, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за розуміння.
АКТ
Дата подання: 16 грудня 2020 20:46
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:09
Надати сканкопію оригіналу акту Держпродспоживслужби не раніше вересня 2020 року. А якщо перевірка була раніше весною чи влітку, даний акт що не дійсний? Чому саме не раніше вересня 2020 року? Що за дискриміниція. Бо в когось акт у вересні?
Відповідь: Доброго дня. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.
Чищення
Дата подання: 16 грудня 2020 20:51
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:10
Надати сканкопію оригіналу договору про послуги щодо прання та хімічного чищення спецодягу з відповідними актами виконаних робіт за останній перед поданням пропозиції місяць 2020 року. Скажіть на який Закон Ви спираєтесь поставивши дану вимогу?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" та пунктів 2.10.3 та 2.10.6. розділу II Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 590 від 01.10.2012 (зі змінами), оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності. Серед іншого, зокрема вимога: спецодяг має покривати тіло від колін і вище.
Для прання одягу можна використовувати спеціалізовану організацію (за укладеною відповідною угодою) або організоване оператором ринку централізоване прання.
Обмеження
Дата подання: 16 грудня 2020 20:54
Дата відповіді: 18 грудня 2020 15:11
Постачальник повинен забезпечити наявність потужностей для зберігання товару у період між поставками в м. Кропивницькому (або в радіусі 30 км від м. Кропивницького), що підтверджується учасником в тендерній пропозиції відповідними документами. Чому знову дана вимога в ТД? Є рішення АМК що це незаконно обмежувати радіус
Відповідь: Доброго дня. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Зміст інформації, яку необхідно надати, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.
Наявність складських приміщень у м. Кропивницькому необхідна для постачальника продуктів харчування, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади. Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають в достатньої кількості холодильного устаткування для окремого зберігання товару (товарне сусідство) по видам харчових продуктів (охолодженого м’яса, вершкового масла, кефіра, ряженки, сира кисломолочного, сира твердого, ковбас та сосисок, та іншого), а в тендерних документаціях зазначено 68 закладів м. Кропивницького, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, щоденно в робочі дні, з 07 до 09 години ранку.
Також, відповідно до Постанови КМУ від 09.12.2020 року № 1236 Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України на період дії карантину запроваджуються обмежувальні протиепідемічні заходи, проте додатково можуть застосовуватись обмежувальні протиепідемічні заходи по регіонах.

Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 січня 2021
UA-2020-11-26-001836-bd710ef3d3f2f41e694efa0ad00f1dfab
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОПТТОРГ-К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 10:40
Електронний підпис
29 січня 2021 10:40
Довідка ДПС до 03.02.21.pdf
29 січня 2021 10:40
Довідка ДПС до 03.02.21.p7s
29 січня 2021 10:40
Dovidka_21011356500380142899.pdf.p7s
29 січня 2021 10:40
Dovidka_21011356500380142899.pdf
24 грудня 2020 13:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:57
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 13:57
Кваліфікаційні 3.rar
24 грудня 2020 13:57
Кваліфікаційні 2.rar
24 грудня 2020 13:57
Кваліфікаційні 1.rar
24 грудня 2020 13:57
Загальні.rar
24 грудня 2020 13:57
Гарантія.zip

Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
25 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:53
Цена молоко.pdf
25 грудня 2020 11:53
Довідка гарантія.pdf
25 грудня 2020 11:53
UA-2020-11-26-001836-b частина 2.pdf
25 грудня 2020 11:53
UA-2020-11-26-001836-b частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТТОРГ-К"

ТОВ САВВА ГРУПП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТТОРГ-К" 6 355 000,00
UAH з ПДВ
6 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 6 359 000,00
UAH з ПДВ
6 295 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 10:40
Електронний підпис
29 січня 2021 10:40
Довідка ДПС до 03.02.21.pdf
29 січня 2021 10:40
Довідка ДПС до 03.02.21.p7s
29 січня 2021 10:40
Dovidka_21011356500380142899.pdf.p7s
29 січня 2021 10:40
Dovidka_21011356500380142899.pdf
24 грудня 2020 13:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:58
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:57
Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2020 13:57
Кваліфікаційні 3.rar
24 грудня 2020 13:57
Кваліфікаційні 2.rar
24 грудня 2020 13:57
Кваліфікаційні 1.rar
24 грудня 2020 13:57
Загальні.rar
24 грудня 2020 13:57
Гарантія.zip

Публічні документи

25 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
25 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:53
Цена молоко.pdf
25 грудня 2020 11:53
Довідка гарантія.pdf
25 грудня 2020 11:53
UA-2020-11-26-001836-b частина 2.pdf
25 грудня 2020 11:53
UA-2020-11-26-001836-b частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТТОРГ-К"

ТОВ САВВА ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
#43047618
Переможець 6 290 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
#43047618
6 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 11:20
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 10:11
ДУ 1 молоко.pdf зміни до договору
14 травня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 15:56
договір від 12.02.2021.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 15:55
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 08:42
договір 70.pdf укладений
12 лютого 2021 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 624 872,95
UAH (в тому числі ПДВ 604 145,49 UAH)