Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони громадського порядку та безпеки)
Очікувана вартість
2 115 000,00 UAH
UA-2020-11-26-001542-c 66bd10bb8236417d9fba3a170f925fbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Оксана

380577544399 TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 04014097
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, 61022, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Мельник Оксана
380577544399
TENDER.DERZHPROM2@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:07
Очікувана вартість: 2 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


ДК 021:2015 - 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони громадського порядку та безпеки) Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, завіреного підписом посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності). Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї пропозиції, що викладені англійською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35040 Людино-година
Послуги з охорони громадського порядку та безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі наданих «Виконавцем» Актів наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:03
Зміни то ТД.docx
02 грудня 2020 17:03
ТД 2021(зі змінами).doc
26 листопада 2020 12:22
Оголошення.docx
26 листопада 2020 12:22
проєкт договору.docx
02 грудня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:03
Зміни то ТД.docx
02 грудня 2020 17:03
ТД 2021(зі змінами).doc
26 листопада 2020 12:22
ТД 2021.doc
26 листопада 2020 12:22
Оголошення.docx
26 листопада 2020 12:22
проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-001542-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 01 грудня 2020 10:27
Дискримінаційні вимоги
Замовнику, Тендерною документацією передбачено, що Працівники учасників забезпечуються табельною вогнепальною (нарізної) зброєю, а також на підставі даної вимоги Вами вимагаються копії документів, що підтверджують проведення практичних стрільб з працівниками, що будуть залучатися до надання послуг за попередні вісім місяців (наказів, розпоряджень, тощо). Поясніть, будь-ласка, а на підставі чого Ви вимагаєте наявність вогнепальної зброї? Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» визначено чіткий та вичерпний перелік спеціальних засобів, які можуть використовуватись суб'єктами охоронної діяльності. І хочемо зауважити, що вогнепальної зброї в даному переліку немає. Тобто, ми, як охоронне підприємство, не маємо права придбавати, а тим паче використовувати вогнепальну зброю. Але таке право є у органів Національної поліції та військових збройних формувань. Тобто, Ви свідомо обмежуєте коло учасників та дискримінуєте їх за формою власності, адже участь зможуть взяти лише підприємства державної форми власності. Як бачимо, Вами неодноразово обиралось в якості переможця Управління поліції охорони в Харківській області та військова частина 3005, що лише підтверджує наші слова та дає змогу зробити висновок, що документація "прописана" під конкретного учасника. Вам не здається, що це є порушенням у сфері антимонопольного законодавства? Замовнику, п.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а серед основних принципів здійснення закупівель містяться наступні:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням, і своїми діями ви порушуєте одразу їх усі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимоги про наявність в учасника будь-якої вогнепальної зброї та копії документів, що підтверджують проведення практичних стрільб у зв'язку з їх невідповідністю вимогам чинного законодавства. У випадку безпідставного відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звертатись до Держаудитслужби України та інших відповідних органів задля перевірки даної закупівлі на предмет законності та відсутності змови між учасниками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2020 17:05
Шановний учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки підприємство ОК ВЕП «ДЕРЖПРОМ» утримує на балансі майно, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та об’єкти, що мають суспільне значення, в яких розташовані органи державної та місцевої влади, що підлягають посиленій охороні, тому Замовником прийнято рішення про включення до тендерної документації вимоги щодо наявності вогнепальної зброї. Слід зазначити, що ця вимога заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та може забезпечити якісне виконання зазначених послуг оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Нами враховані об’єктивні обставини, які пов’язані з діяльністю Харківської обласної ради та Харківської обласної державної адміністрації, як органу місцевого самоврядування, обумовлені наявністю режимних приміщень, архівів та документації з відповідними грифами.
Необхідно також враховувати, що на даному об’єкті неодноразово траплялись випадки реальних загроз щодо сталого функціонування органів місцевої влади та виникали ситуації, пов’язані з порушенням громадського порядку, що в свою чергу потребує посиленого режиму охорони, саме тому в тендерну документацію включено кваліфікаційну вимогу про документальне підтвердження наявності в учасника вогнепальної зброї.
Виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяє зниженню конкуренції. Пошук надійного Учасника у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Військова частина 3005 Національної гвардії України 2 102 400,00
UAH з ПДВ
2 102 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3035 2 115 000,00
UAH з ПДВ
2 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 12:15
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:41
тп.PDF
16 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:27
загальні відомості.PDF
11 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:47
1.PDF
11 грудня 2020 13:47
5.PDF
11 грудня 2020 13:47
4.PDF
11 грудня 2020 13:47
2.PDF
11 грудня 2020 13:47
3.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:25
Технічна специфікація.pdf
11 грудня 2020 11:25
Пропозиція.jpg
11 грудня 2020 11:25
проект договору.pdf
11 грудня 2020 11:25
Про захист довкілля.jpeg
11 грудня 2020 11:25
Довідка про мед огляд.jpeg
11 грудня 2020 11:25
Довідка про зброю.pdf
11 грудня 2020 11:25
Гарантійний лист.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Військова частина 3005 Національної гвардії України

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3035

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Військова частина 3005 Національної гвардії України
#08803543
Переможець 2 102 400,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:25

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Військова частина 3005 Національної гвардії України було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно з п.5 таблиці «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен був надати інформацію за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації. А саме, заповнити форму- «Загальні відомості про учасника». Учасником Військова частина 3005 Національної гвардії України було надано вищевказану форму, але в пунктах 11, 12 форми Учасником не було надано зразка підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника та зразка підпису особи уповноваженої підписувати договір. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону Замовник дає можливість Учаснику на їх усунення протягом 24-х годин згідно зі строками, визначеними Законом. Документи, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнену Форму «Загальні відомості про учасника», що подається у вигляді, наведеному в Додатку 5 до тендерної документації, на фірмовому бланку (у разі його наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Військова частина 3005 Національної гвардії України
#08803543
2 102 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 12:59
протокол №13ВС закриття договору воєн охорона.docx укладений
05 серпня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:29
Додаткова угода № 1 від 30.12.2021 военка 20%.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:01
Договір № 188-Д.pdf укладений
31 грудня 2020 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись част. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони погодили продовжити дію Договору, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме: до 14.03.2021, включно, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме: на суму 420 480,00 грн. Після внесених змін ціна договору складає 2 522 880,00 грн., обсяг послуг за договором - 42 048 люд./год.
Номер договору про закупівлю: 188-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 14 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 102 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 400,00 UAH)