Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних (Система моніторингу транспортних засобів)
Data Processing Services (Vehicle tracking system)
Очікувана вартість
5 150 080,00 UAH
UA-2020-11-26-001444-c 9b1735ac6b5e4de7840d87d242a429cc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитін Максим Валерійович

380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Микитін Максим Валерійович
380442986921
MIKITIN-MV@TSOUA.COM
Додаткові контактні особи: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Mykytin Maxim
380442986921
MIKITIN-MV@TSOUA.COM
Additional contacts: Azhgireeva Olena
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2020 17:30
Очікувана вартість: 5 150 080,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 500,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 154500 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 12:06
Enquiries until: 20 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 грудня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 5 150 080 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 51 501 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-10-003272-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-10-003272-a, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
The conditions for providing security for tender proposals are specified in the announcement of the start of bidding and in Annex 6.1 to the tender documentation
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Система моніторингу транспортних засобів (72316000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Vehicle tracking system (72316000-3)
CPV: 72310000-1
Період постачання: по 06 березня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Акт приймання-передачі Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 10 грудня 2020 14:27
Дата відповіді: 15 грудня 2020 12:02
Шановний Замовник! Згідно "Додаток 2 до тендерної документації" наведена вимога у п. 2.1.1. "Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки про повне або часткове виконання аналогічного/-их договору/-ів* протягом 2018-2020 років". А також вказано, що "*під аналогічним договором слід розуміти договір про надання послуг моніторингу транспортних засобів Замовника не менше 1000 одиниць". Чи можливо це розуміти, що Учасник закупівлі має можливість надати декілька договорів (3-4 копії різних договорів) з загальною кількістью не менше 1000 одиниць? Дуже часто Замовники з великою кількістю транспортних засобів розділяюсь договори на декілька філіалів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Всі умови зазначено у тендерній документації.
Кількість Об’єктів Замовника
Дата подання: 19 грудня 2020 17:36
Дата відповіді: 22 грудня 2020 14:02
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши документацію торгів були виявлені суттєві розбіжності, які можуть значно впливати на загальну вартість пропозицій Учасників. Згідно Додатка №1 "Технічні характеристики" вказано, що "Кількість Об’єктів Замовника становить 2 290 одиниць. Можливість збільшення загальної кількості Об’єктів Замовника до 2600 од.". Додаток 3.1 до тендерної документації, розділ "Вимоги щодо оформлення переможцем розрахунку ціни тендерної пропозиції" вказано 2290 одиниць, таким чином є розбіжність у 310 одиниць. Прошу вказати, на яку кількість одиниць Замовника потрібно вести розрахунок ціни тендерної пропозиції або внести зміни до документації. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимоги щодо оформлення переможцем розрахунку ціни тендерної пропозиції" виконується згідно Додатоку 3.1 до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 січня 2021
UA-2020-11-26-001444-c9b1735ac6b5e4de7840d87d242a429cc
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕКО ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 15:56

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:28
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:28
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:28
Підписаний_Вітяг 112020.pdf
27 грудня 2020 22:43
Електронний підпис
27 грудня 2020 22:43
Електронний підпис
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Поневажев.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Мураховський.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Котлярова.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Ігошин.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ШГВ.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_УГВ.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ЛГВ.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Поневажев.pdf
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Мураховський.pdf
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Котлярова.pdf
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Ігошин.pdf
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ШГВ.pdf
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_УГВ.pdf
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ЛГВ.pdf
26 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
26 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
26 грудня 2020 13:48
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
26 грудня 2020 13:48
Виписка з ЄДР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.) перелік виявлених невідповідностей: а) не надано інформацію, що подається учасником для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції, а саме: учасником не надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункт 3.1 розділ І Додатку 2 тендерної документації. 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати Інформацію1, що подається учасником для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції 1 Інформація надається щодо посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (керівника учасника-юридичної особи та/або представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником) та/або представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником) 3.1.Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення)

Документи

Публічні документи

19 січня 2021 11:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ТЕКО ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 4 898 000,00
UAH
4 898 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:28
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:28
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:28
Підписаний_Вітяг 112020.pdf
27 грудня 2020 22:43
Електронний підпис
27 грудня 2020 22:43
Електронний підпис
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Поневажев.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Мураховський.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Котлярова.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Ігошин.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ШГВ.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_УГВ.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ЛГВ.pdf.p7s
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Поневажев.pdf
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Мураховський.pdf
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Котлярова.pdf
27 грудня 2020 22:29
Наказ_Ігошин.pdf
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ШГВ.pdf
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_УГВ.pdf
27 грудня 2020 22:29
2.1.2_Договір_ЛГВ.pdf
26 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
26 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
26 грудня 2020 13:48
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
26 грудня 2020 13:48
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
20 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій