Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2020-11-26-001274-a 60ee1792cb244f62b28816367ac868a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Ліна Олегівна

+380385321847 yarm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ярмолинецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38283270
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., смт Ярмолинці, площа 600-річчя Ярмолинець, 1
Контактна особа: Ковальчук Ліна Олегівна
+380385321847
yarm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Мультимедійний інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт Ярмолинці, Площа 600 річчя Ярмолинець, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:28
Технічне завдання д1 зі змінами.docx
30 листопада 2020 09:07
Технічне завдання д1 зі змінами.docx
26 листопада 2020 10:27
Додаток 6 договір.doc
26 листопада 2020 10:27
Дод.5 Згода на обробку даних.doc
26 листопада 2020 10:27
Дод. 4.doc
26 листопада 2020 10:27
Технічне завдання д1.docx
26 листопада 2020 10:27
кваліфікаційні критерії д3.docx
26 листопада 2020 10:27
Дод.2 цінова пропозиція.doc
26 листопада 2020 10:27
оголошення.doc
30 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:28
Технічне завдання д1 зі змінами.docx
30 листопада 2020 09:07
Технічне завдання д1 зі змінами.docx
26 листопада 2020 10:27
Додаток 6 договір.doc
26 листопада 2020 10:27
Дод.5 Згода на обробку даних.doc
26 листопада 2020 10:27
Дод. 4.doc
26 листопада 2020 10:27
Технічне завдання д1.docx
26 листопада 2020 10:27
кваліфікаційні критерії д3.docx
26 листопада 2020 10:27
Дод.2 цінова пропозиція.doc
26 листопада 2020 10:27
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 1
Дата подання: 30 листопада 2020 16:36
Дата відповіді: 01 грудня 2020 11:01
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: - Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. - Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник.
Ми дякуємо Вам за Вашу уважність.

По свідоцтву МОН.
Отримання свідоцтва відповідності педагогічним вимогам по терміну займає не менше 45 днів, що значно перевищує термін відведений для проведення даної закупівлі та дискримінує учасників, які його на етапі оголошення ще не отримали. Відповідно дані зміни вноситись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-001274-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 27 листопада 2020 17:49
Свідоцтво МОН
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 09:05
Доброго ранку. Просимо вибачення за некоректну вимогу 2.2 в Додатку 1. Ваше зауваження буде усунено.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-001274-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 30 листопада 2020 16:10
Усунення невідповідностей
Доброго дня!
Шановний Замвонику!
Проаналізувавши Вашу документацію, а саме Додаток 1, ми виявили неточності, які унеможливлюють однакове розуміння Ваших вимог.
В технічному описі короткофокусного проектора Ви посилаєтесь на наступну модель:
"КОРОТКОФОКУСНИЙ ПРОЕКТОР VIEW SONIC PS501XІ".
Але в технічних характеристиках, які Ви вказуєте до цього ж проектора Ви вказуєте наступні характеристики:
"- Світловий потік: 3700 (ANSIIm);(не менше)
- Рівень контрасту: 24000:1;(не менше)"

Звертаємо Вашу увагу, що вказана Вами модель проектора має інші характеристики, а саме:
"- Світловий потік: 3600 (ANSIIm)"
- Рівень контрасту: 22000:1"
Це легко перевірити на офіційному сайті виробника за посиланням:
https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors/PS501X.php

Таким чином Ви вказуєте назву проектора одну, а характеристики інші. У зв'язку з такою суперечністю Учасники не зможуть запропонувати обладнання, яке буде відповідати всім Вашим вимогам.
Отже, наполягаємо на внесенні змін та усуненн. вказаних розбіжностей!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 16:26
Доброго дня. Дякую за Ваше зауваження. Помилки будуть усунено.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-001274-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 02 грудня 2020 16:02
Невідповідність
Доброго дня!
Шановний Замовнику, проаналізувавши ВашІ вимоги до обладнання, ми виявили невідповідність між Вашими вимогами та бюджетом Вашої закупівлі.
Оскільки проаналізувавши ринкові ціни на обладанання, яке Вами вказане, ми виявили наступне:
- ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА INTBOARD UT-TBI80I-ST (або еквівалент) - ціна від 20 000 грн.
- КОРОТКОФОКУСНИЙ ПРОЕКТОР VIEW SONIC PS501XІ - ціна від 14400 грн.
- МОНТАЖНИЙ КОМПЛЕКТ - ціна від 3500 грн.
- НОУТБУК (з таким харатктеристиками як Ви вказуєте+Windows 10Pro) - ціна від 17 500 грн.
+ Ви вказуєте ліцензійний Microsoft Office - від 3 000 грн.

Отже, вартість 1 комплекту буде становити від 58 400 грн.. В свою чергу, вартість 4 комплектів становить від 233 600, 00 грн.
Таким чином, Ваші вимоги та Ваш бюджет несумісні.
Радимо Вам внести зміни до Вашої документації та зменшити свої вимоги та видалити хоча б наступне:
- монтажний комплект;
- ліцензійний Microsoft Office (пакет програмних засобів офісного призначення: Microsoft Office версії не нижче 2013 (наявність оригінального сертифікату автентичності СОА із кодом продукту та ключа активації) сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою Outlook. Наявність україномовної підтримки;
-Додаткове ПЗ (архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлів)
-термін дії ліцензії не менше 5 років) - видалити повністю АБО замінити на Microsoft Office на основі ліцензій вільного поширення.

У разі невнесення змін Ваша закупівля взагалі не відбудеться.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 16:18
Доброго дня, Шановний учасник.
У разі відсутності пропозиції учасників ми переглянемо технічні характеристики закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
07 грудня 2020 13:21
4. Сертифікат на ІД.pdf
07 грудня 2020 13:21
38. Довідка.pdf
07 грудня 2020 13:21
35. Проект договору.pdf
07 грудня 2020 13:21
34. Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2020 13:21
32. Декларація (D,F,R,X_series).pdf
07 грудня 2020 13:21
31. Висновок сес ASUS.pdf
07 грудня 2020 13:21
30. Лист-погодження.pdf
07 грудня 2020 13:21
3. Декларація на ІД.pdf
07 грудня 2020 13:21
24. Виписка з ЄДР.pdf
07 грудня 2020 13:21
2. Висновок СЕС ІД.pdf
07 грудня 2020 13:21
19. ГРИФ МОН НА ПЗ.pdf
07 грудня 2020 13:21
18. Порівняльна таблиця.pdf
07 грудня 2020 13:21
13. СЕРТИФІКАТ СПІКЕРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2241212756
Переможець 199 800,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:11

Документи

09 грудня 2020 10:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2241212756
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 10:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
14 грудня 2020 11:55