Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-11-26-000814-a cd584a9c30474b3d9fca19f7e5329470
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чечотка Наталія Леонідівна

+380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Чечотка Наталія Леонідівна
+380567780488
tender_dms@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:38
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79980000-7: Послуги з передплати друкованих видань


ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка) Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9575 комп.
Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, за адресами, вказаними у Додатку №2, що є невід’ємною частиною цього Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79980000-7 — Послуги з передплати друкованих видань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник проводить розрахунки за оформлення передплати періодичного видання та його доставку шляхом попереднього перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця у повному обсязі. Передплата за періодичне видання та його доставку вноситься Замовником Виконавцю протягом 30 календарних днів з дня виставлення рахунку на оплату Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 09:23
перелік змін.docx
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції НМ.doc
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції НМ.doc
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 7 Довіреність НМ.doc
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 7 Довіреність НМ.doc
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору НМ.doc
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору НМ.doc
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних НМ.doc
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних НМ.doc
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 4 Істотні умови НМ.docx
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 4 Істотні умови НМ.docx
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 3 Проект договору НМ.doc
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 3 Проект договору НМ.doc
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики НМ.doc
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики НМ.doc
27 листопада 2020 09:23
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв НМ.docx
26 листопада 2020 09:49
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв НМ.docx
27 листопада 2020 09:23
2 Тендерна Документація.docx
26 листопада 2020 09:49
2 Тендерна Документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-15-000001 ● f7fc5b2a1f4c4b9fb10019aaef5c07a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021 09:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.03.2021 № 123

Дніпро


Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2021 № 123

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-11-26-000814-a
26.11.2020 Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40871476) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-16 11:00:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-26-000814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток №2, що є невід’ємною частиною Договору №2 від 12.01.2021р.?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-17 12:29:35

Надання пояснення, щодо оприлюднення інформації в системі закупівель.

Закупівля «ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)» UA-2020-11-26-000814-a) здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до п.1 частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас відповідно до аб.2 частини шостої статті 10 Закону Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних.
Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток №2 у зв’язку з тим, що Додаток №2 до Договору №2 від 12.01.2021 року містить інформацію про персональні дані (згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована), а саме: прізвище, ім’я, по батькові, адреса, та поштовий індекс фізичної особи.
Відповідно до частини третьої статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Публічна інформація, що містить персональні дані фізичної особи, оприлюднюється та надається на запит у формі відкритих даних у разі додержання однієї з таких умов:
2) фізичні особи (суб’єкти даних), персональні дані яких містяться ф інформації у формі відкритих даних, надали свою згоду на поширення таких даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
Відповідно до частини першої статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.
Розпорядник інформації (замовник) не має згоди від фізичних осіб (суб’єктів даних), персональні дані яких вказані у Додатку 2 до Договору №2 від 12.01.2021 року на поширення їх персональних даних.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-07 10:52:15

Заперечення

Заперечення.
Закупівля «ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)» UA-2020-11-26-000814-a) здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
1. Щодо оприлюднення інформації. Відповідно до п.1 частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас відповідно до аб.2 частини шостої статті 10 Закону Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних.
Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток №2 у зв’язку з тим, що Додаток №2 до Договору №2 від 12.01.2021 року містить інформацію про персональні дані (згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована), а саме: прізвище, ім’я, по батькові, адреса, та поштовий індекс фізичної особи.
Відповідно до частини третьої статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Публічна інформація, що містить персональні дані фізичної особи, оприлюднюється та надається на запит у формі відкритих даних у разі додержання однієї з таких умов:
2) фізичні особи (суб’єкти даних), персональні дані яких містяться в інформації у формі відкритих даних, надали свою згоду на поширення таких даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
Відповідно до частини першої статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.
Розпорядник інформації (замовник) не має згоди від фізичних осіб (суб’єктів даних), персональні дані яких вказані у Додатку 2 до Договору №2 від 12.01.2021 року на поширення їх персональних даних. Отже порушення відсутні.
2. Щодо відсутності інформації в тендерній документації. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Додаток 3 «Проект договору», що є додатком до тендерної документації містить інформацію про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, а саме: пункт 1.5 «Місце поставки періодичного видання: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, за адресами, вказаними у Додатку №2, що є невід’ємною частиною цього Договору.» Отже, можливо зробити висновок, що інформація, яка міститься у пункті 1.5 Додатку 3 до тендерної документації не порушує ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів заповнено поле в електронній системі в якому зазначається інформація про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Отже порушення відсутні.
Повідомляємо Вам, що згідно п.10. ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді. Дніпропетровський окружний адміністративний суд. 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4. Ідентифікаційний код 34824364 Позовна заява від 14.04.2021 року. Провадження номер 160/5789/21.
Дата публікації: 15 квітня 2021

Документи:

15 квітня 2021 15:37
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Газета "Наше місто" 4 340 502,00
UAH з ПДВ
4 340 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Василенко Сергій Володимирович 4 364 820,00
UAH з ПДВ
4 364 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2021 18:15
Електронний підпис
04 січня 2021 18:08
Довідка _ч_2_ст_17 Закону
04 січня 2021 18:08
Довідка МВС
09 грудня 2020 12:23
Електронний підпис
07 грудня 2020 19:30
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:36
39_ Ліценз_дозв.PDF
07 грудня 2020 16:36
25_к_Витяг з реєстру ПДВ.PDF
07 грудня 2020 16:36
24_Довідка платник ПДВ.PDF
07 грудня 2020 16:36
23_Витяг ЄДР_02.12.20.PDF
07 грудня 2020 16:36
21_к_Статут_ред_17_06_20.PDF
07 грудня 2020 16:36
16_ЗУ Про санкції.PDF
07 грудня 2020 16:36
15_Довідка п. 9 ст. 9 ЗУ.PDF
07 грудня 2020 16:36
11_Довідка кор_правопор.PDF
07 грудня 2020 16:36
9_наказ 21-К від 17_06_20.pdf
07 грудня 2020 16:36
8_наказ 1-К від 12_12_18.pdf
07 грудня 2020 16:36
7_протокол 2 від 12_06_2020.pdf
07 грудня 2020 16:36
6_протокол 1 від 10_12_2018.pdf
07 грудня 2020 16:36
5_Уповноважена особа.PDF
07 грудня 2020 16:36
4_Св_видавця.PDF
07 грудня 2020 16:36
3_Свідоцтво ЗМІ (1).PDF

Публічні документи

11 грудня 2020 18:02
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:56
іст_умови_2.PDF
11 грудня 2020 17:56
іст_умови_1.PDF
11 грудня 2020 17:56
довідки_до_закупівлі.PDF
11 грудня 2020 17:56
свдва_витяг_060520.pdf

Конфіденційні документи

11 грудня 2020 17:56
17 Тендерна пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

містить цінову пропозицію учасника

11 грудня 2020 17:56
1_1 уповн_особа.PDF

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані учасника

11 грудня 2020 17:56
1 відомості СПД.PDF

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані учасника

11 грудня 2020 17:56
паспорт_іпн_060520.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Газета "Наше місто"

ФОП Василенко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Газета "Наше місто"
#19087191
Переможець 4 340 502,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Газета "Наше місто"
#19087191
4 340 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:16
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:18
Доп.угода №2 до договору №2 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 15:24
доп угода №1 від 25.01.2021 (1).pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:31
Договір №2 від 12.01.2021.pdf укладений
12 січня 2021 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , зменьшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», зі змінами,викласти у новій редакції, розділ 5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН Договору № 2 від 12 січня 2021року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 250 074,88
UAH