Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Чечотка Наталія Леонідівна +380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79980000-7: Послуги з передплати друкованих видань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник проводить розрахунки за оформлення передплати періодичного видання та його доставку шляхом попереднього перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця у повному обсязі. Передплата за періодичне видання та його доставку вноситься Замовником Виконавцю протягом 30 календарних днів з дня виставлення рахунку на оплату | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 09:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 09:23 |
перелік змін.docx | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції НМ.doc | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 7 Довіреність НМ.doc | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору НМ.doc | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних НМ.doc | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови НМ.docx | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 3 Проект договору НМ.doc | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики НМ.doc | |
27 листопада 2020 09:23 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв НМ.docx | |
27 листопада 2020 09:23 |
2 Тендерна Документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-15-000001 ● f7fc5b2a1f4c4b9fb10019aaef5c07a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 09:54 |
12.03.2021 № 123
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2021 № 123
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-11-26-000814-a
26.11.2020 Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40871476) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-16 11:00:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-26-000814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток №2, що є невід’ємною частиною Договору №2 від 12.01.2021р.?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-17 12:29:35
Надання пояснення, щодо оприлюднення інформації в системі закупівель.
Закупівля «ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)» UA-2020-11-26-000814-a) здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до п.1 частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас відповідно до аб.2 частини шостої статті 10 Закону Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних.
Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток №2 у зв’язку з тим, що Додаток №2 до Договору №2 від 12.01.2021 року містить інформацію про персональні дані (згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована), а саме: прізвище, ім’я, по батькові, адреса, та поштовий індекс фізичної особи.
Відповідно до частини третьої статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Публічна інформація, що містить персональні дані фізичної особи, оприлюднюється та надається на запит у формі відкритих даних у разі додержання однієї з таких умов:
2) фізичні особи (суб’єкти даних), персональні дані яких містяться ф інформації у формі відкритих даних, надали свою згоду на поширення таких даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
Відповідно до частини першої статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.
Розпорядник інформації (замовник) не має згоди від фізичних осіб (суб’єктів даних), персональні дані яких вказані у Додатку 2 до Договору №2 від 12.01.2021 року на поширення їх персональних даних.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-07 10:52:15
Заперечення
Заперечення.
Закупівля «ДК 021:2015: 79980000-7 – ПОСЛУГИ З ПЕРЕДПЛАТИ ДРУКОВАНИХ ВИДАНЬ (Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка)» UA-2020-11-26-000814-a) здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
1. Щодо оприлюднення інформації. Відповідно до п.1 частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас відповідно до аб.2 частини шостої статті 10 Закону Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій статті 10 Закону, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних.
Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Додаток №2 у зв’язку з тим, що Додаток №2 до Договору №2 від 12.01.2021 року містить інформацію про персональні дані (згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована), а саме: прізвище, ім’я, по батькові, адреса, та поштовий індекс фізичної особи.
Відповідно до частини третьої статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Публічна інформація, що містить персональні дані фізичної особи, оприлюднюється та надається на запит у формі відкритих даних у разі додержання однієї з таких умов:
2) фізичні особи (суб’єкти даних), персональні дані яких містяться в інформації у формі відкритих даних, надали свою згоду на поширення таких даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
Відповідно до частини першої статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.
Розпорядник інформації (замовник) не має згоди від фізичних осіб (суб’єктів даних), персональні дані яких вказані у Додатку 2 до Договору №2 від 12.01.2021 року на поширення їх персональних даних. Отже порушення відсутні.
2. Щодо відсутності інформації в тендерній документації. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Додаток 3 «Проект договору», що є додатком до тендерної документації містить інформацію про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, а саме: пункт 1.5 «Місце поставки періодичного видання: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, за адресами, вказаними у Додатку №2, що є невід’ємною частиною цього Договору.» Отже, можливо зробити висновок, що інформація, яка міститься у пункті 1.5 Додатку 3 до тендерної документації не порушує ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів заповнено поле в електронній системі в якому зазначається інформація про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Отже порушення відсутні.
Повідомляємо Вам, що згідно п.10. ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді. Дніпропетровський окружний адміністративний суд. 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4. Ідентифікаційний код 34824364 Позовна заява від 14.04.2021 року. Провадження номер 160/5789/21. |
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Документи:
15 квітня 2021 15:37
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Газета "Наше місто" #19087191 |
Переможець |
4 340 502,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 15:18
|
Доп.угода №2 до договору №2 (1).pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 15:24
|
доп угода №1 від 25.01.2021 (1).pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 14:31
|
Договір №2 від 12.01.2021.pdf | укладений |
12 січня 2021 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , зменьшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», зі змінами,викласти у новій редакції, розділ 5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН Договору № 2 від 12 січня 2021року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |