Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло для закладів освіти.
Очікувана вартість
1 888 800,00 UAH
UA-2020-11-25-015252-c 44202902802f4f8b9c72daf0ccfadacc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забабон Оксана Вікторівна

380501554155 hozgrgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142827
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8
Контактна особа: Забабон Оксана Вікторівна
380501554155
hozgrgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 грудня 2020 13:12
Очікувана вартість: 1 888 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 888,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Вершкове масло для закладів освіти.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7870 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 20:03
зміни 07.12.2020.doc
07 грудня 2020 20:01
Тендерна документація - масло (зі змінами 07.12.2020 р.).doc
20 грудня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 20:03
зміни 07.12.2020.doc
07 грудня 2020 20:01
Тендерна документація - масло (зі змінами 07.12.2020 р.).doc
25 листопада 2020 20:06
Тендерна документація - масло.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-015252-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 26 листопада 2020 19:25
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ (дискримінація учасника за територіальністю (місцем розташування складу)
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області 25 листопада 2020 року було оголошено закупівлю «Масло вершкове для закладів освіти» № ID: UA-2020-11-25-015252-c
Я планую взяти участь у вказаній закупівлі.
Проте під час аналізу тендерної документації, яка запропонована Замовником, виявилось, що наявні ознаки дискримінаційних вимог, а саме:
- Додаток № 1 до тендерної документації, в якому міститься перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який потрібен надати Учасник, містить вимогу щодо надання інформації про наявність складів, розташованих на території м Торецьк, з метою недопущення зриву постачання продуктів харчування по закладам освіти під час карантинних обмежень (наявність експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)).
Замовником зазначено, що в умовах пандемії можливе закриття сполучення між містами та областями. Також учасник має надати гарантійний лист, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику.

Проте, вважаю що така вимога є необґрунтованою, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель.

Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним.
Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії за умови що така вимога не є дискримінаційною.
Вважаю, що встановлення критерію наявності складів на території міста Торецьк є дискримінаційною, та такою що суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» а також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зауважую, що Учасник має відповідні складські приміщення на території Донецької області, на відстані приблизно 60-70 км від запланованих закупівлею місць поставки товару, що ніяким чином не може перешкоджати своєчасному та якісному постачанню Товару відповідно до умов, визначених Замовником.
Крім того, навіть у карантинному режимі пересування межами області дозволено за будь-яких причин з дотриманням протикарантинних заходів. Жодним нормативно-правовим актом не заборонене пересування автомобільного транспорту під час карантину, при умові наявності товаросупровідних документів і дотриманні протикарантинних заходів (зокрема, дезінфекції автотранспорту, на яку я, як потенційний постачальник уклала відповідну угоду з ДУ «Донецький лабораторний центр МОЗ»).
Я маю відповідні складські приміщення на території Донецької області, де і розташовані заклади, куди повинна здійснюватися поставка продуктів, отже, незрозуміло, чому моє право на здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом, нехтується кваліфікаційними вимогами, які Ви встановлюєте.
Також ви зазначаєте про необхідність наявності експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Ці документи, відповідно до вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», я оформила у встановленому порядку на продовольчий склад у Донецькій області і подам у складі тендерної пропозиції. Укладати договір оренди на території міста Торецьк, наймати штат людей для його обслуговування та оформлювати дозвільні документи на нього лише для постачання продуктів харчування у вашу адресу – це комерційно невигідно.
Продукти харчування та продовольча сировина мають надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).Постачальники разом із засновником (власником), керівником закладу повинні складати відповідні графіки і маршрути постачання на вимогу Правил (п.14-15, 18 Наказу МОН та МОЗ N 242/329 від 01.06.2005).
Учасник гарантує, що спроможний виконувати усі вимоги Замовника відповідно до Тендерної документації, та постачати якісний товар навіть без наявності складів у м. Торецьку, навіть у протиепідемічному карантинному режимі.
Також, відмічаємо, що Замовником вказано, що учасник має надати гарантійний лист, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику., з цього виходить, що поставки в умовах посилення карантинного режиму здійснюватися не будуть, тобто Замовником також не доведено та необґрунтовано наявність у тендерній документації вимоги щодо наявності складів у місті Торецьк.
Звертаю Вашу увагу, що моя позиція підтверджується практикою АМКУ. Наприклад, рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ по справі № 13436 –р/пк-пз від 10.07.2020 р. було задоволено скаргу щодо застосування Замовником дискримінаційного підходу, а саме, розміщення в тендерній документації кваліфікаційної вимоги щодо розміщення транспортних засобів учасників торгів лише на території певної області.


На підставі вищевикладеного, звертаюсь до Вас з вимогою:

1. Внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги.

У випадку ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог буду змушена завернуться до Антимонопольного Комитету України.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2020 12:54
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості надання якісних послуг з доставки продуктів харчування постачальниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках постачання продуктів харчування, а положення тендерної документації дозволить отримати з-поміж постачальників того, який постачатиме якісні продукти харчування за оптимальною ціною.
При постачанні продуктів харчування основною метою замовника є отримання якісних та безпечних продуктів харчування. Саме для реалізації даної мети замовником було включено до кваліфікаційних критеріїв наявність складів, розташованих на території міста Торецьк.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки її встановлено замовником, по-перше, з досвіду організації харчування у закладах освіти підпорядкованих замовнику та по-друге, з досвіду здійснення заходів, направлених на недопущення порушень під час постачання товарів.
У додатку № 1 тендерної документації міститься перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який потрібен надати Учасник. Одним із критеріїв є надання інформації про наявність складів, розташованих на території м Торецьк, з метою недопущення зриву постачання продуктів харчування по закладам освіти під час карантинних обмежень (наявність експлуатаційного дозволу, сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)). Поставка товару буде здійснюватися маленькими партіями на підставі письмових заявок Замовника (2-3 рази на тиждень). Замовник торгів не має можливості складувати та зберігати весь обсяг товару, що закуповується, на своїй території. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Учасник, який має складські приміщення на території м.Торецьк Донецької області понесе менші затрати на доставку кожної партії товару за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку за адресою замовника). Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення на території м.Торецьк Донецької області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання продуктів харчування, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання продуктів харчування на підставі договорів про надання послуг зберігання. На території м.Торецьк Донецької області є можливість орендувати складські приміщення, укласти договори щодо надання послуг зберігання продуктів харчування, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Учасник процедури самостійно приймає рішення щодо укладання договорів оренди складських приміщень для можливості виконати вимоги тендерної документації. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.7 проекту договору про закупівлю «При встановленні недоброякісності будь-якого товару Постачальник негайно (протягом двох годин) здійснює заміну недоброякісного товару за власний рахунок.». Отже, якщо у постачальника будуть склади за межами міста, то заміна товару, відповідно до умов договору про закупівлю, буде не виконана, що в свою чергу призведе до штрафних санкцій, які вказані в додатку 3 проекту договору про закупівлю.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має. Що стосується вимоги щодо надання гарантійного листа, в якому буде зазначено, що при закритті закладів освіти на карантин, замовник має право повернути швидкопсувний товар учаснику, відповідні зміни будуть внесені.

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 19:25
рішення від 10.07.2020 №13436 .pdf
26 листопада 2020 19:25
Вимога 7.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-015252-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ", Код ЄДРПОУ:23768657
Дата подання: 02 грудня 2020 13:50
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 11:40
рішення від 04.12.2020 № 22476 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 11:40
рішення від 15.12.2020 № 23202.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 21:37

Документи подані скаржником

02 грудня 2020 13:48
Додаток 3. Рішення АМКУ.pdf
02 грудня 2020 13:48
скарга масло.pdf

Документи подані замовником

08 грудня 2020 19:11
АМКУ МАКСИМУМ.pdf
08 грудня 2020 19:12
АМКУ МАКСИМУМ.doc
08 грудня 2020 19:12
протокол №70.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна 1 888 800,00
UAH з ПДВ
1 869 912,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ" 1 885 652,00
UAH з ПДВ
1 885 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2021 12:10
Електронний підпис
12 січня 2021 11:57
ДФС 11.01.2021.pdf
08 січня 2021 16:13
Електронний підпис
08 січня 2021 16:12
МВС.pdf
05 січня 2021 10:52
Електронний підпис
05 січня 2021 10:51
ст.17 ч.1 п.12.pdf
05 січня 2021 10:51
ст. 17 ч.2.pdf
05 січня 2021 10:51
оновлена ціна масло.pdf
05 січня 2021 10:51
корупція.pdf
05 січня 2021 10:51
банкрутство.pdf
05 січня 2021 10:51
ДФС.pdf
22 грудня 2020 08:46
Електронний підпис
22 грудня 2020 08:44
Інші документи.pdf
22 грудня 2020 08:44
Мат.-тех.база.pdf
22 грудня 2020 08:44
Довідки.pdf
22 грудня 2020 08:44
Довідка працівники.pdf
22 грудня 2020 08:44
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:51
12. Довідка працівники_.pdf
16 грудня 2020 13:51
25. Згода термін.pdf
16 грудня 2020 13:51
24. ТЯК.pdf
16 грудня 2020 13:51
23. Сертифікати.pdf
16 грудня 2020 13:51
21. Фінансова звітність.pdf
16 грудня 2020 13:51
20. Досвід.pdf
16 грудня 2020 13:51
19. ТП.pdf
16 грудня 2020 13:51
10. МТБ транспорт.pdf
16 грудня 2020 13:51
9. МТБ склад.pdf
16 грудня 2020 13:51
8. ГЛ умови оплати.pdf
16 грудня 2020 13:51
6. Проект Договора.pdf
16 грудня 2020 13:51
4. Ст.17.pdf
16 грудня 2020 13:51
3. Уставні.pdf
16 грудня 2020 13:51
2. Дозвільні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кокозей Ірина Олександрівна

ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна
#2837309764
Переможець 1 869 912,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна
#2837309764
1 869 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 18:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:46
додаткова угода №8 від 29.12.2021 р. (масло).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 09:24
додаткова угода №7 від 01.12.2021 р..pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 14:05
додаткова угода №6 від 02.11.2021 р..pdf зміни до договору
03 листопада 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 15:31
додаткова угода №5 від 22.10.2021 р..pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 13:13
додаткова угода №4 від 24.09.2021 р..pdf зміни до договору
27 вересня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 14:02
додаткова угода №3 від 31.08.2021 р..pdf зміни до договору
01 вересня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 11:32
додаткова угода №2 від 19.01.2021 р..pdf зміни до договору
19 січня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 08:30
додаткова угода №1 від 18.01.2021 р..pdf зміни до договору
18 січня 2021 08:29
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:33
договір №12-т від 16.01.2021 р..pdf укладений
16 січня 2021 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до реального фінансування
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 707 484,99
UAH