Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риштак СП250.12.34.00.000 або еквівалент для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля".
Очікувана вартість
4 080 000,00 UAH
UA-2020-11-25-015203-c eb775c5e950841828f4621f4496d81f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:57
Очікувана вартість: 4 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою.
Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом.
При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до Додатку 8 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 штуки
Риштак СП250.12.34.00.000 або еквівалент для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80086, Україна, Львівська область, с. Сілець, присілок Параньки, 210а, ВП «Шахта «Лісова», ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Риштак СП250.12.34.00.000 або еквівалент для потреб ВП "Шахта"Лісова" ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до Додатку 8 тендерної документації. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:43
Додаток 7 Документи переможця закупівлі у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону.docx
26 листопада 2020 17:43
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
26 листопада 2020 17:43
Зміни 1 до тендерної документації.docx
26 листопада 2020 17:43
Т.д. Риштак СП250.12.34.00.000, 2021р. зі змінами.docx
25 листопада 2020 20:00
Додаток 8 Банківська гарантія.docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 6 Проект договору.docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2020 19:59
ТЗ риштак 2стор..pdf
25 листопада 2020 19:59
ТЗ риштак 1стор..pdf
25 листопада 2020 19:59
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
25 листопада 2020 19:58
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx
26 листопада 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:43
Додаток 7 Документи переможця закупівлі у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону.docx
25 листопада 2020 20:00
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ч. 6 ст. 17 Закону.docx
26 листопада 2020 17:43
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
26 листопада 2020 17:43
Зміни 1 до тендерної документації.docx
26 листопада 2020 17:43
Т.д. Риштак СП250.12.34.00.000, 2021р. зі змінами.docx
25 листопада 2020 20:00
Т.д. Риштак СП250.12.34.00.000, 2021р..docx
25 листопада 2020 20:00
Додаток 8 Банківська гарантія.docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 6 Проект договору.docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2020 19:59
ТЗ риштак 2стор..pdf
25 листопада 2020 19:59
ТЗ риштак 1стор..pdf
25 листопада 2020 19:59
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
25 листопада 2020 19:59
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
25 листопада 2020 19:58
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП фірма "Спецреммаш" 3 468 000,00
UAH з ПДВ
3 468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Селидовбудінвест» 4 039 200,00
UAH з ПДВ
4 039 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІНЕСКО ІНВЕСТ" 4 074 900,00
UAH з ПДВ
4 074 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 20:09
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:07
23863_довідка.pdf
10 грудня 2020 20:07
23863_виписка.pdf
10 грудня 2020 15:43
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:38
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 15:38
ТЗ.pdf
10 грудня 2020 15:38
Техпаспорта оригінали.pdf
10 грудня 2020 15:38
Рішення.pdf
10 грудня 2020 15:38
Проект договору і лист.pdf
10 грудня 2020 15:38
Накази та рішення.pdf
10 грудня 2020 15:38
накази Кадри.pdf
10 грудня 2020 15:38
Лист щодо санкцій.pdf
10 грудня 2020 15:38
Лист ст 17.pdf
10 грудня 2020 15:38
Лист персональні дані.pdf
10 грудня 2020 15:38
Лист довкілля.pdf
10 грудня 2020 15:38
Дозволи.pdf
10 грудня 2020 15:38
Довіреність і наказ.pdf
10 грудня 2020 15:38
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 15:38
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 19:49
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:41
ТУ на риштаки завірені.pdf
10 грудня 2020 10:41
ОПИС СБІ до статуту .pdf
10 грудня 2020 10:41
Листи про санкції.pdf
10 грудня 2020 10:41
Лист НБУ про ліцензії .pdf
10 грудня 2020 10:41
Дозволи Держпраці.pdf
10 грудня 2020 10:41
Довідка Виписка 23880.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:28
ДОВІДКА.pdf
11 грудня 2020 11:28
Дов Крамар_Грищенко.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:28
Дов Крамар_Грищенко.pdf
11 грудня 2020 11:28
ВИПИСКА БАНКУ.pdf
11 грудня 2020 11:28
Банківська ліцензія (8).pdf
11 грудня 2020 11:28
201118_DKBO_Гарантія.pdf (1).p7s
11 грудня 2020 11:28
201118_DKBO_Гарантія.pdf
11 грудня 2020 11:28
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 11:28
Лист підтвердження.pdf
11 грудня 2020 11:28
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 11:28
ТУ.pdf
11 грудня 2020 11:28
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2020 11:28
Лист-гарантія ст.17.pdf
11 грудня 2020 11:28
Лист-відгук.pdf
11 грудня 2020 11:28
Договори оренди.pdf
11 грудня 2020 11:28
Довідка МТБ.pdf
11 грудня 2020 11:28
Довідка довкілля.pdf
11 грудня 2020 11:28
Статут.pdf
11 грудня 2020 11:28
Рішення.pdf
11 грудня 2020 11:28
Рішення - згода.pdf
11 грудня 2020 11:28
Опис.pdf
11 грудня 2020 11:28
Наказ про призначення.pdf
11 грудня 2020 11:28
Лист-гарантія.pdf
11 грудня 2020 11:28
Лист згода.pdf
11 грудня 2020 11:28
Довідки з банків.pdf
11 грудня 2020 11:28
Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 11:28
Витяг пдв.pdf
11 грудня 2020 11:28
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 11:28
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП фірма "Спецреммаш"

ТОВ «Селидовбудінвест»

ТОВ "ЛІНЕСКО ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма "Спецреммаш"
#43227878
Відхилено 3 468 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 09:10
ТОВ «Селидовбудінвест»
#34399870
Переможець 4 039 200,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Селидовбудінвест»
#34399870
4 039 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2021 10:45
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування витрит по ДП Львіввугілля.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 10:44
Додаткова угода 1 до договору 446 від 17.12.2021 року.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:17
Договір № 446 від 29.12.2020 року.pdf укладений
29 грудня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На адресу уповноваженої особи Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX по причині затримки фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детальна інформація щодо доцільності укладання договору про закупівлю знаходиться у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 446
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 446
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 045 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 174 240,00 UAH)