Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, огірки, помідори, кабачки, банани, яблука (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9)
Очікувана вартість
675 410,00 UAH
UA-2020-11-25-015172-c 48509a78ec0e49c480377ec965fac273
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 19:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 23:50
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:17
Очікувана вартість: 675 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 377,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам цієї тендерної документації, можуть бути складені як українською, так і російською мовами.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не передбачене.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограми
Капуста качанна (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; капуста качанна, код ДК 021:2015:03221410-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
13000 кілограми
Морква (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; морква, код ДК ДК 021:2015: 03221112-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12000 кілограми
Цибуля ріпчаста (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; цибуля, код ДК 021:2015: 03221113-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
13000 кілограми
Буряк столовий (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; буряк, код ДК 021:2015: 03221111-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограми
Огірки (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; огірки, код ДК 021:2015: 03221270-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограми
Помідори (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; помідори, код ДК 021:2015: 03221240-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограми
Кабачки (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; кабачки, код 021:2015: 03221250-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
Банани (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; банани, код ДК 021:2015: 03222111-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
Яблука (овочі, фрукти та горіхи, код ДК 021:2015: 03220000-9; яблука, код ДК 021:2015: 03222321-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Місцезнаходження замовника: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ярославська, буд. 21. Вид закупівлі: процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 19:34
проект договору овочі фрукти.docx
25 листопада 2020 19:34
ТД овочі_фрукти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо супровідних документів
Дата подання: 30 листопада 2020 22:59
Дата відповіді: 03 грудня 2020 10:53
Шановний Замовник! п. 2.5. проекту договору зокрема містить наступне положення: "Кожний вид поставленої продукції повинен супроводжуватися документами, які свідчать про походження та якість товару із зазначенням дати виготовлення, терміна зберігання, кінцевого терміну реалізації, а саме: сертифікат якості, накладна з визначенням терміну реалізації, свідоцтво якості, сертифікат відповідності, гігієнічний висновок, ветеринарне свідоцтво тощо." Прошу надати роз'яснення: 1. необхідні всі перелічені документи чи якісь з них? 2. які документи маються на увазі під словом "тощо"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час поставки товару Постачальник надає документи які свідчать про походження та якість товару, термін придатності, а також іншу інформацію про товар, наявність якої встановлена чинним законодавством. За таких підстав, учасник самостійно визначає який саме документ необхідно надати для підтвердження якісних та кількісних характеристик того чи іншого товару. Слово «тощо» означає, що Замовник не обмежує постачальника у наданні документів про якість товару, зазначених у п. 2.5 Договору саме цим переліком.
Щодо невідповідності окремих положеннь проекту договору
Дата подання: 30 листопада 2020 23:00
Дата відповіді: 03 грудня 2020 11:24
Шановний Замовник! Звертаю увагу на невідповідність положень деяких пунктів проекту договору, а саме: п. 5.1. передбачає поставку Товару не пізніше двох календарних днів з дня надання Замовником заявки, а п. 6.1.3. передбачає передачу Постачальнику заявки на наступний тиждень не пізніше четверга попереднього тиждня. Пропоную усунути вказану невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що проект договору складений відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, а відтак внесення до проекту Договору буд-яких корегувань не потребує.
Щодо змісту заявки на поставку товару
Дата подання: 30 листопада 2020 23:01
Дата відповіді: 03 грудня 2020 11:46
Шановний Замовник! п. 6.1.3. проекту договору визначено наступний обов'язок Замовника: "6.1.3. Щосереди скласти заявку на поставку товару на наступний тиждень, у якій вказати найменування товару, його кількість, дату та час поставки та впродовж одного дня передати її Постачальнику для виконання по телефону, факсу, електронною поштою, або засобами поштового зв’язку." Звертаю увагу, що для виконання заявки необхідна також і адреса поставки - дислокацією передбачено 15 об'єктів. Прошу внести відповідні зміни в проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 5.2. Проекту договору, передбачено місце поставки товарів, а саме: згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради (додаток 2). Вказаний Додаток 2 є невід’ємною частиною договору. За таких підстав, Замовнику не потрібно повторювати інформацію стосовно об’єктів до яких здійснюється поставка, оскільки зміст Додатку 2 прямо вказує на перелік, назву та адресу вказаних об’єктів Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-015172-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 22:48
Щодо підстав для відхилення пропозиції
Шановний Замовник! п. 6 розділу "Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї" тендерної документації зокрема передбачено наступне: "У разі, якщо інформація з наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, дає підстави вважати, що Учасник не має можливості поставляти продукцію, яка відповідатиме технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам згідно із графіком поставки, Замовник відхиляє таку пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації." Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників визначено Законом України "Про публічні закупівлі". Серед цих підстав відсутня суб'єктивна "...інформація .., дає підстави вважати..". Вимагаю внести зміни до тендерної документації з метою дотримання законодавства та принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 11:22
Повідомляємо, що положення тендерної документації, яке Ви цитуєте у своїй вимозі відсутнє у тендерній документації на закупівлю, у зв’язку з чим внесення вказаних Вами змін не є можливим.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-015172-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 22:50
Щодо графіку поставки
Шановний Замовник! п. 6 розділу "Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї" тендерної документації визначено наступне: "Графік поставки - 1 раз на місяць (перша половина місяця) з 7-00 до 15-00. У період з 01.07.2021 до 31.08.2021 – один раз на тиждень у вівторок або середу з 7-00 до 8-00." Вказаний графік (особливо в липні-серпні), на мій погляд, не можна пояснити будь-якими логічними чи нормативними підставами. Проте такий графік може бути можливістю для штучного створення перешкод при прийманні товару з метою обмеження конкуренції. Прошу переглянути графік на більш рівномірний / зблансований та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 11:18
Закупівля овочів здійснюється Замовником для закладів дошкільної освіти району, у зв’язку з чим основною технічною вимогою до предмету закупівлі є його відповідність показникам якості та безпеки. Враховуючи що літній період з 01.07.2021 по 31.08.2021 є періодом оздоровлення дітей в закладах дошкільної освіти, Замовник вимагає від учасників підтвердження можливості постачати овочі, зокрема свіжи, врожаю 2021 року саме у період - вівторок або середу з 7-00 до 8-00.
Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-015172-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 22:51
Щодо відповідності Товару державним стандартам
Шановний Замовник! Тендерною документацією визначені технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi. В тому числі в п. 6 розділу "Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї" зазначено наступне: "Овочі та фрукти повинні відповідати умовам ГОСТ, ДСТУ або ТУ, які діють на момент проведення процедури закупівлі.". Тобто не зазначені посилання на конкретні державні стандарти, яким повинен відповідати Товар, та допущена можливість відповідності ТУ (тобто НЕ державним стандартам). Вимагаю надати роз'яснення щодо вимог Замовника та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 11:14
Закон України «Про стандартизацію», технічні умови (ТУ) – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Технічні умови можуть бути стандартом, частиною стандарту або окремим документом. ТУ розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів, або ж якщо йому потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку і таке інше.
При цьому розробник технічних умов орієнтується на особливості свого виробництва й виходить з вигідних йому умов.
Продукція, виготовлена за технічними умовами, обов’язково повинна відповідати вимогам ДСТУ, При цьому на ТУ (як і на продукцію, виготовлену за його вимогами) попередньо отримують висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який у свою чергу проходить реєстрацію у відповідних державних органах України.
Тому якщо продукція виготовлена за ТУ чи ДСТУ - головне, щоб суб’єкт господарської діяльності чітко дотримувався вимог зазначених в нормативному документі і вказував достовірну інформацію на маркуванні.
Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-015172-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 30 листопада 2020 22:57
Щодо спеціалізованого автотранспорту
Шановний Замовник! Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності у учасника спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори. Прошу надати роз'яснення у відповідності до якого нормативного документа встановлено саме такі вимоги / ознаки? Відсутність вичерпної інформації порушує принципи здійснення публічних закупівель, тобто порушує законодавство про закупівлі. Вимагаю усунути дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 11:06
Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Мінтранс від 14.10.1997 № 363 встановлений температурні режими для швидкопсувних вантажів при перевезенні їх в авторефрижераторах (додаток 19), в якому встановлені вимоги до температури повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні, зокрема і овочі та фруктів.
За таких підстав, вимога до учасників стосовно наявності в них спеціалізованого автотранспорту, а саме рефрижераторів при постачанні фруктів та овочів, відповідає встановленим чинним законодавством вимогам до їх перевезення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБА ГАЛИНА ГРИГОРІВНА 674 500,00
UAH з ПДВ
674 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛ'ЯНЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 675 410,00
UAH з ПДВ
675 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 21:01
пропозиція.pdf
23 грудня 2020 21:00
мвс.pdf
23 грудня 2020 21:00
дод 11.pdf
09 грудня 2020 20:52
Токарев тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Ткаченко тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Телепанов тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Стрелец тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Пакріш Евгений тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Кузнец Ніна тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Костенко тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Грызлов тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Гринев тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Голуб тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Виноградов тр кн.pdf
09 грудня 2020 20:52
Токарев.pdf
09 грудня 2020 20:52
Ткаченко.pdf
09 грудня 2020 20:52
Стрілець.pdf
09 грудня 2020 20:52
Пакриш Е.pdf
09 грудня 2020 20:52
Кузнець Ніна.pdf
09 грудня 2020 20:52
Костенко.pdf
09 грудня 2020 20:52
Гриньов.pdf
09 грудня 2020 20:52
Гризлов.pdf
09 грудня 2020 20:52
Голуб.pdf
09 грудня 2020 20:52
Виноградов.pdf
09 грудня 2020 20:52
Токарєв 20.10.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Ткаченко 20.02.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Телепанов 2,12,21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Стрілець 25.03.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Пакриш 20.10.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Кузнець Н.П. 1.04.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Костенко мед дов 21.10 (3).pdf
09 грудня 2020 20:52
Костенко мед дов 21.10 (2).pdf
09 грудня 2020 20:52
Костенко мед дов 21.10 (1).pdf
09 грудня 2020 20:52
Костенко 23.03.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Гриньов 2,12,21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Гризлов 17.03.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Голуб 5.04.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Виноградов 2.04.21.pdf
09 грудня 2020 20:52
Форма №1ДФ 3 кв.2020г.pdf
09 грудня 2020 20:52
Сертифікат НАССР.pdf
09 грудня 2020 20:52
Квитанція №2 3 кв.2020г.pdf
09 грудня 2020 20:52
Експлутаційний дозвіл.pdf
09 грудня 2020 20:52
Договір оренди 9846.pdf
09 грудня 2020 20:52
Договір оренди 9344.pdf
09 грудня 2020 20:52
Договір оренди 5942.pdf
09 грудня 2020 20:52
Довідка статистики.pdf
09 грудня 2020 20:52
9846.pdf
09 грудня 2020 20:52
9344.pdf
09 грудня 2020 20:52
5942.pdf
09 грудня 2020 20:52
повідомлення Груба.pdf
09 грудня 2020 20:52
довідка печатка.pdf
09 грудня 2020 20:52
витяг Груба.pdf
09 грудня 2020 20:52
Виписка з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 20:52
Довідки.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 00:54
15 Аналогічні договори.pdf
06 грудня 2020 00:54
14 Звіт_1ДФ_3кв_2020.pdf
06 грудня 2020 00:54
08 Договір зберігання.pdf
06 грудня 2020 00:54
01 Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБА ГАЛИНА ГРИГОРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛ'ЯНЕНКО ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБА ГАЛИНА ГРИГОРІВНА
#1882901262
Переможець 674 500,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРУБА ГАЛИНА ГРИГОРІВНА
#1882901262
674 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:22
Додаткова угода №2 14к.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 15:36
протокол.PDF зміни до договору
18 січня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:01
Протокол.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:49
Договір 14к.pdf укладений
06 січня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол - виявлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 14к
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 14к
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14к
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/14к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 523 807,00
UAH