Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чоботи робочі ПВХ для потреб працівників ДП "Львіввугілля".
Очікувана вартість
3 083 080,00 UAH
UA-2020-11-25-014818-c 69480eebffa644c6ad1ce052a08e2100
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:45
Очікувана вартість: 3 083 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 415,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою.
Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом.
При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11011 пара
Чоботи робочі ПВХ для потреб працівників ДП "Львіввугілля".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна, 112, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  01 грудня 2021
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Чоботи робочі ПВХ для потреб працівників ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:19
Зміни 1 до тендерної документації.docx
26 листопада 2020 17:19
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
26 листопада 2020 17:19
Додаток 7 Документи переможця закупівлі у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону.docx
26 листопада 2020 17:19
Т.д. Чоботи робочі ПВХ, 2021р. зі змінами.docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 6 Проект договору.docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
25 листопада 2020 17:48
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
25 листопада 2020 17:47
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx
26 листопада 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:19
Зміни 1 до тендерної документації.docx
26 листопада 2020 17:19
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
25 листопада 2020 17:48
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
26 листопада 2020 17:19
Додаток 7 Документи переможця закупівлі у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону.docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ч. 6 ст. 17 Закону.docx
26 листопада 2020 17:19
Т.д. Чоботи робочі ПВХ, 2021р. зі змінами.docx
25 листопада 2020 17:49
Т.д. Чоботи робочі ПВХ, 2021р..docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 6 Проект договору.docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2020 17:49
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
25 листопада 2020 17:48
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
25 листопада 2020 17:47
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-29-000020 ● 3be0f30da9f0475da12ba323fb938f5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2021 № 27

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-25-014818-c, 25.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2021-02-26 14:51:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕРОНА" 1 640 418,78
UAH з ПДВ
1 640 418,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ 1 772 771,00
UAH з ПДВ
1 772 771,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 16:37
Електронний підпис
21 січня 2021 16:36
ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
21 січня 2021 16:36
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2021 16:36
Довідка МВС 20.01.21.rar
21 січня 2021 16:36
Довідка з податкової.rar
10 грудня 2020 18:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:06
Техпаспорт Sprinter.jpg
10 грудня 2020 18:06
Згода на ОПД.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 18:47
Електронний підпис
09 грудня 2020 18:45
Лист про виробника.pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист згода з дог..pdf
09 грудня 2020 18:45
Ориг. дог. мат.тех. бази.pdf
09 грудня 2020 18:45
Листи від Виробника.pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист щодо док..pdf
09 грудня 2020 18:45
Паспорт.pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист про сертиф..pdf
09 грудня 2020 18:45
Копія дог. мат. тех б..pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист-гарантія ст.17.pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист згода на о.п.д..pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист згода з умов. зак..pdf
09 грудня 2020 18:45
Щодо коду достопу.pdf
09 грудня 2020 18:45
Довідка ст.17.pdf
09 грудня 2020 18:45
Копії док. на якість.pdf
09 грудня 2020 18:45
Лист про Статут.pdf
09 грудня 2020 18:45
Накладна.pdf
09 грудня 2020 18:45
Інд. код.pdf
09 грудня 2020 18:45
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 18:45
договір.pdf
09 грудня 2020 18:45
Довідка щодо зак..pdf
09 грудня 2020 18:45
Довідка про мат.тех. б..pdf
09 грудня 2020 18:45
Довідка про повноваж..pdf
09 грудня 2020 18:45
Виписка з ЄДР.pdf
09 грудня 2020 18:45
Довідка про довкілля.pdf
09 грудня 2020 18:45
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕРОНА"

ФОП СОФІЯН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕРОНА"
#41783992
Переможець 1 640 418,78
UAH з ПДВ
15 січня 2021 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕРОНА"
#41783992
1 640 418,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 17:07
Ду № 1 від 24.02.2021 року до Договору № 25 від 27.01.2021 року.pdf укладений
24 лютого 2021 17:04
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:37
договір 25 від 27.01.2021р..PDF укладений
27 січня 2021 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: По причині неможливості усунення порушенння, виявлені органом державного фінансового контролю