Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення експертизи проектної документації на об’єкті «Реконструкція шляхопроводу через залізницю на км 4+014 автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець (на м. Краків) (Західний обхід м. Львова), Львівська область» (ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-11-25-014753-c 6f8247015d3b4f5793cfe0e5ad925b91
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Ігор

380979348430 sad_tender_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Остапчук Ігор
380979348430
sad_tender_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:23
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
2) Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: м. Львів, вул. Володимира Великого, 54 (Служба автомобільних доріг у Львівській області). Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку № 3 до документації.
3) Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критерієм оцінки є ціна. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4) Вимоги до предмета закупівлі містяться у окремому файлі Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
5) Проект договору міститься у Додатку № 4 Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення експертизи проектної документації на об’єкті «Реконструкція шляхопроводу через залізницю на км 4+014 автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець (на м. Краків) (Західний обхід м. Львова), Львівська область» (ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання експертного звіту та підписання акту приймання-передачі виконаних робіт виключно в межах затверджених бюджетних призначень Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зведений кошторис
Дата подання: 26 листопада 2020 10:03
Дата відповіді: 26 листопада 2020 10:28
Доброго дня! Для розрахунку вартості просимо надати зведений кошторисний розрахунок або дані з глав 1-9.
Відповідь: Кошторисна вартість по главах 1-9 зведеного кошторисного розрахунку становить:
будівельних робіт - 230647,662 тис. грн.
устаткування, меблів та інвентарю - 235,479 тис. грн.
інших витрат - 39700,818 тис. грн.
загальна вартість - 270583,959 тис. грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 135 000,00
UAH з ПДВ
89 999,00
UAH з ПДВ
Документи
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 180 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" 250 002,00
UAH з ПДВ
98 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 09:14
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:13
14 ПДВ витяг.pdf
04 грудня 2020 09:13
13 Довідка про учасника.pdf
04 грудня 2020 09:13
6 Довідка про Критерії.pdf
04 грудня 2020 09:13
5 Кваліф. сертифікати.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 12:06
Електронний підпис
03 грудня 2020 08:55
Статут ориг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
Переможець 89 999,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 09:18

Документи

14 грудня 2020 09:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
#35691621
89 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2020 09:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 14:19
ДУ 4 до Договору 170-12-20.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:44
ДУ 3 до договору 170-12-20.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:19
Договір 170-12-20 від 28.12.20.pdf укладений
28 грудня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з відсутністю повного фінансування
Номер договору про закупівлю: 170-12/20/00-1190-20/ПБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 170-12/20/00-1190-20/ПБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 89 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 999,83 UAH)