Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги" Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, вулиця Галицька, 119А, місто Рогатин (за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
4 679 191,00 UAH
UA-2020-11-25-014604-c 991b854068a444729a50578574244955
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривень Василь Степанович

+380682541559 roh_cpmsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги" Рогатинської районної ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 41838805
Місцезнаходження: 77000, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатин, Чорновола
Контактна особа: Кривень Василь Степанович
+380682541559
roh_cpmsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 17:19
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:39
Очікувана вартість: 4 679 191,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 791,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги" Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, вулиця Галицька, 119А, місто Рогатин (за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77000, Україна, Івано-Франківська область, Рогатин, вул.Галицька 119А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:45
Капітальний ремонт КНП ТД.doc
27 листопада 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:45
Капітальний ремонт КНП ТД.doc
25 листопада 2020 17:15
Капітальний ремонт КНП ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критеріі
Дата подання: 27 листопада 2020 10:48
Дата відповіді: 27 листопада 2020 13:51
У Додатоку 1 до тендерної документаціЇ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” В п/п №3-Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначена вимога, що: "Аналогічним вважається договір у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору" - вважаємо дану вимогу ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки вона обмежує коло учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто, внесено зміни до Додатку 1 до ТД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-014604-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42830000
Дата подання: 30 грудня 2020 16:05
Скарга на незаконне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БП "Альтком сервіс"
Вважаємо, що Замовник прийняв необґрунтоване та безпідставне рішення, не дослідив належним чином тендерну пропозицію ТОВ «БП «Альтком Сервіс» застосував дискримінаційні вимоги, що потягло за собою прийняття оскаржуваного рішення щодо відхилення тендерної пропозиції. ТОВ «БП «АЛЬТКОМ СЕРВІС» надало весь перелік документів, який був визначений тендерною документацією, з дотриманням всіх вимог, які були описані Замовником. Варто зазначити, що Замовником у тендерній документації вказано про наступне, під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), ТОВ «БП «АЛЬТКОМ СЕРВІС» підписало всі документи ЕЦП, і при проведенні перевірки Замовник встановив, що документи були підписані директором ТОВ «БП «АЛЬТКОМ СЕРВІС» Синяков Костянтином Ігоровичем. Відповідно відхилення з тендерної пропозиції на підставі «тип носія – незахищений» є безпідставні, оскільки Замовник встановив всю необхідну інформацію та ЕЦП успішно пройшло перевірку на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Щодо динамічної (приблизної) договірної ціни варто вказати, що ТОВ «БП «АЛЬТКОМ СЕРВІС» допустило формальну помилку вказавши в одному з документів договірна ціна «тверда», але в будь якому випадку тендерною документацією та проектами договорів передбачалось узгодження всіх цін протягом 2021 – 2023 років. Також замовник мав надати 24 години на виправлення вказаного недоліку відповідно до ст. 29 Закону. А відхилення тендерної пропозиції з підстав невідповідності досвіду у зв’язку з відсутністю наданих договорів у електронній системі є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник вказав, що подані договори на підтвердження досвіду укладені з приватними юридичними особами, які не вважаються Замовниками в розумінні ст. 2 Закону. Вважаємо такі посилання безпідставними та дискримінаційними. Враховуючи все вищенаведене та більш обгрунтовані доводи, які викладені у Скарзі (яка є додатком) рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень комунального некомерційного підприємства "Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги" Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, вулиця Галицька, 119А, місто Рогатин (за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «БП «Альтком Сервіс» на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1, частини 3 статті 22 Закону вимогам до Учасника. - є незаконним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 31.12.2020 №24225.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 11:15

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛҐІНЕТ" 3 736 348,46
UAH з ПДВ
3 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ" 3 800 976,92
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" 3 970 000,00
UAH з ПДВ
3 876 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 4 304 512,00
UAH з ПДВ
3 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ" 4 219 103,00
UAH з ПДВ
4 075 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:01
Реєстр.pdf
11 грудня 2020 15:01
59. Довідка УБІБ.pdf
11 грудня 2020 15:01
58. Фінансова звітність.pdf
11 грудня 2020 15:01
50.Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 15:01
44. Наказ на директора.pdf
11 грудня 2020 15:01
43. Опис до статуту.PDF
11 грудня 2020 15:01
42. Статут ТОВ АЛГІНЕТ.PDF
11 грудня 2020 15:01
39. Довідка про витрати.pdf
11 грудня 2020 15:01
32. Календарний графік.pdf
11 грудня 2020 15:01
24. Договірна ціна.pdf
11 грудня 2020 15:01
21. Проект договору.pdf
11 грудня 2020 15:01
19. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:19
Довідка субпідряд.pdf
11 грудня 2020 16:19
Інфо довідка санкції.pdf
11 грудня 2020 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 16:19
Лист відгук Надвірна.pdf
11 грудня 2020 16:19
Лист відгук Юстиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 23:14
Електронний підпис
10 грудня 2020 23:06
ЛК 2-1-5.pdf
10 грудня 2020 23:06
ЛК 2-1-4.pdf
10 грудня 2020 23:06
ЛК 2-1-3.pdf
10 грудня 2020 23:06
ЛК 2-1-2.pdf
10 грудня 2020 23:06
ЛК 2-1-1.pdf
10 грудня 2020 23:06
Загальновиробничі.pdf
10 грудня 2020 23:06
Протокол ОП.pdf
10 грудня 2020 23:06
кошторис 11.bdcu
10 грудня 2020 23:06
календарний графік.pdf
10 грудня 2020 23:06
довідки з баку.pdf
10 грудня 2020 23:06
Декларація.pdf
10 грудня 2020 23:06
Витяг платника ПДВ.pdf
10 грудня 2020 23:06
лиси роз_яснення.pdf
10 грудня 2020 23:06
лист роз_яснення.pdf
10 грудня 2020 23:06
Довідка про досвід.pdf
10 грудня 2020 23:06
Досвід ФАВОРИТ.pdf
10 грудня 2020 23:06
ДОСВІД КОНТИНЕНТАЛЬ.pdf
10 грудня 2020 23:06
Накладні МТБ.pdf
10 грудня 2020 23:06
договір гресько.pdf
10 грудня 2020 23:06
договір гідротранс.pdf
10 грудня 2020 23:06
Довідка про МТБ.pdf
10 грудня 2020 23:06
лист працівники.pdf
10 грудня 2020 23:06
тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 23:06
довідка ст.17.pdf
10 грудня 2020 23:06
довідка ст17 п5_6_12_13.pdf
10 грудня 2020 23:06
паспортні дані.pdf
10 грудня 2020 23:06
проєкт догору.pdf
10 грудня 2020 23:06
довідка про витрати.pdf
10 грудня 2020 23:06
гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 23:06
Довідка покриття.pdf

Публічні документи

04 січня 2021 15:26
Електронний підпис
04 січня 2021 15:19
довідка ст.17п.3
04 січня 2021 15:19
довідка ст.17п.2
04 січня 2021 15:19
довідка банкрутство
04 січня 2021 15:19
довідка з податкової
04 січня 2021 15:19
довідка з мвс
04 січня 2021 15:19
довідки переможця
11 грудня 2020 16:45
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:33
проект договору.pdf
11 грудня 2020 16:33
лист переможець.pdf
11 грудня 2020 16:33
довідки з банку.pdf
11 грудня 2020 16:33
лист санкції.pdf
11 грудня 2020 16:33
Статут новий.pdf
11 грудня 2020 16:33
лист пільги з пдв.pdf
11 грудня 2020 16:33
лист зміна назви.pdf
11 грудня 2020 16:33
лист ліцензія.pdf
11 грудня 2020 16:33
ліцензія учасника.PDF
11 грудня 2020 16:33
255.imd
11 грудня 2020 16:33
технічна частина.pdf
11 грудня 2020 16:33
лист ст 17.pdf
11 грудня 2020 16:33
наявність досвіду.pdf
11 грудня 2020 16:33
наявність працівників.pdf
11 грудня 2020 16:33
наявність обладнання.pdf
11 грудня 2020 16:33
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:06
Трудові.pdf
11 грудня 2020 14:06
ТД4.pdf
11 грудня 2020 14:06
ТД3.pdf
11 грудня 2020 14:06
ТД2.pdf
11 грудня 2020 14:06
ТД1.pdf
11 грудня 2020 14:06
дц-к.zip
11 грудня 2020 14:06
Довідка про МТБ.pdf
11 грудня 2020 14:06
r_ОПР_АР_Таб.pdf
11 грудня 2020 14:06
17_ДЦ_ДЦ.pdf
11 грудня 2020 14:06
17.bdcu
11 грудня 2020 14:06
17.20виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 14:06
17.19 протокол зборів.pdf
11 грудня 2020 14:06
17.15виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 14:06
17.14Статут.pdf
11 грудня 2020 14:06
17.10паспорт.pdf
11 грудня 2020 14:06
17.9ліцензія.pdf
11 грудня 2020 14:06
3.2.4лист-відгук2.pdf
11 грудня 2020 14:06
3.2.3Лист -відгук1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛҐІНЕТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ"

ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

ТОВ "ПАРТНЕРБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛҐІНЕТ"
#39318403
Відхилено 3 497 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 10:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ"
#35661419
Відхилено 3 498 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 15:53
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"
#42830000
Відхилено 3 876 400,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:42
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Переможець 3 880 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛҐІНЕТ" #39318403

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

17 грудня 2020 09:59
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:56
Протокол

Документи

23 грудня 2020 15:53
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:49
Протокол

Документи

24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:37
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
3 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 20:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:47
угода 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:45
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 15:40
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 14:12
Дод.угода _2 ремонт.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 13:31
Додаткова Угода _1 Капітальний ремонт.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:41
Договір укладений
15 січня 2021 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить - 524 400 грн. 00 коп. («п’ятсот двадцять чотири тисячі чотириста гри., 00 копі), без ПДВ, а саме: кошти місцевого бюджету - 200000.00 грн, власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 324400.00 грн. 2. Внести зміни п.3.3.2. до розділу 3 Договору, викласти в такій редакції: 3.3.2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2022 рік становить - 1800 000 грн. 00 коп. {Один мільйони вісімсот тисяч грн., 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – 769400 грн. 00 коп. (Сімсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста грн., 00 коп,) без ПДВ, а саме: кошти місцевого бюджету - 445000.00 грн, власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 324400.00 грн. 2. Внести зміни п.3.3.3. до розділу 3 Договору, викласти в такій редакції: 3.3.Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2023 рік становить – 1310600 грн. 00 коп. (Один мільйон триста десять тисяч шістсот п’ятсот гривень, 00 копійок.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виділенням коштів в сумі 400500.00 гривень по КЕКВ 3210 на об’єкт Капітальний ремонт приміщення комунального некомерційного підприємства "Рогатинський центр первинної медико-санітарної допомоги" Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, вулиця Галицька, 119А, місто Рогатин, (за ДК 021:2015 – 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація), на підставі рішення сесії Рогатинської міської ради від 25.11.2021р. №3546
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору № 2 від 15.01.2021 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції: пункт 3.3. Загальна сума Договору становить 1164507 гри 00 коп. (Один мільйон сто шістдесят чотири тисячі п'ятсот сім гривень 00 копійок), без ПДВ». пункт 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить - 1164507грн. 00 коп. (Один мільйон сто шістдесят чотири тисячі п'ятсот сім гривень 00 копійок)без ГІДВ, а саме: кошти місцевого бюджету - 804107.00 грн, власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 324400.00 грн. пункт 3.3.2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2022 рік становить 00.00 грн. без ПДВ. пункт 3.3.3.Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2023 рік становить - 00.00 грн., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 164 507,00
UAH