Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розроблення проектної документації на реконструкцію мостового переходу через р.Західний Буг на км 33+044 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк, Львівської області (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)»
Очікувана вартість
1 980 000,00 UAH
UA-2020-11-25-014352-c 85ea455dbd06475d81b47d8b7d8ccdee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 21:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 15:34
Очікувана вартість: 1 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Розроблення проектної документації на реконструкцію мостового переходу через р.Західний Буг на км 33+044 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк, Львівської області (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт та виконавчих кошторисів, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти виконаних робіт в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів. Кінцеві розрахунки за виконані Виконавцем роботи (у розмірі 10 відсотків від суми Договору) здійснюються Замовником після отримання Замовником документів, що підтверджують проведення позитивної державної експертизи проектної документації. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 1 733 000,00
UAH з ПДВ
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" 1 805 393,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" 1 960 000,00
UAH з ПДВ
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:27
лист пояснення.pdf
29 грудня 2020 12:27
довідка обладнання.pdf
14 грудня 2020 13:27
Електронний підпис

Публічні документи

21 грудня 2020 18:40
Електронний підпис
21 грудня 2020 18:38
7_Наявність обладнання.PDF
21 грудня 2020 18:38
2_Досвід договір 1955.rar
21 грудня 2020 18:38
17_Кошториси.PDF
21 грудня 2020 18:38
16_Проект договору.PDF
21 грудня 2020 18:38
Згода на обробку.jpeg
21 грудня 2020 18:38
22_Витяг ЄДПРОУ.pdf
21 грудня 2020 18:38
20_Фінансова звітність.PDF
21 грудня 2020 18:38
18_Відповідність ст. 17.PDF
21 грудня 2020 18:37
2_Довідка про досвід.PDF

Публічні документи

18 січня 2021 11:13
Електронний підпис
18 січня 2021 09:50
Електронний підпис
18 січня 2021 09:50
3.1 - public_doc.p7s
18 січня 2021 09:49
2 - Довідка МВС.pdf
13 січня 2021 14:17
Електронний підпис
13 січня 2021 14:16
6 - Наказ, протоколи 2.pdf
13 січня 2021 14:16
4 - Звіти Ф-1 та Ф-2 2.pdf
13 січня 2021 14:16
3.2 - відгук 2.PDF
13 січня 2021 14:16
2.2 - накази, дог ЦПХ 2.pdf
13 січня 2021 14:16
2.1 - Сертифікати 2.pdf
21 грудня 2020 13:20
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:19
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:19
7 - накази, дог ЦПХ.pdf
21 грудня 2020 13:19
6 - Сертифікати.pdf
21 грудня 2020 13:19
22 - Гарантійний лист 6.pdf
21 грудня 2020 13:19
21 - Гарантійний лист 5.pdf
21 грудня 2020 13:19
20 - Гарантійний лист 4.pdf
21 грудня 2020 13:19
19 - Гарантійний лист 3.pdf
21 грудня 2020 13:19
18 - Гарантійний лист 2.pdf
21 грудня 2020 13:19
17 - Гарантійний лист 1.pdf
21 грудня 2020 13:19
14 - відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Відхилено 1 649 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 17:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"
#30790735
Відхилено 1 650 000,00
UAH з ПДВ
05 січня 2021 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
Переможець 1 960 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 16:07

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Міжнародний проектний інститут», поданій на торги «Розроблення проектної документації на реконструкцію мостового переходу через р.Західний Буг на км 33+044 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк, Львівської області (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Міжнародний проектний інститут», у якості підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі надано Довідку № 150-1 від 09.12.2020: - в наданій Довідці серед іншого зазначено про наявність в Учасника супутникового радіонавігаційного GPS/GNSS RTK приймача в кількості 1 одиниця, в той час, як згідно вимог тендерної документації Замовника в Учасника повинно бути щонайменше 2 одиниці – приймач GPS –1од. та приймач GNSS –1 од.; - в наданій Довідці у стовпці 6 по пп. 10.1, 10.2, 10.3 не зазначено №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні, найменування власника; - у якості документального підтвердження наявності програмного забезпечення, зазначеного у пп.10.1 Довідки надано субліцензійний договір №66/19 від 10.12.2019, однак в тексті цього договору не зазначено до якого саме терміну він діє, в той час, як згідно вимог тендерної документації договір повинен бути чинним протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі; - у пп.10.3 наданої Довідки зазначено про наявність в Учасника ПЗ Digitals на праві користування, хоча у якості документального підтвердження Учасником надано видаткову накладну як на власне обладнання, відповідно, у Довідці Учасником зазначено недостовірну інформацію. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Міжнародний проектний інститут», у якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано Довідку №150-6 від 09.12.2020, в якій зазначено Договір №79/19 від 11.09.2019, який не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, так, як проектні та вишукувальні роботи виконувалися на вулицях в місті, а не на автомобільних дорогах загального користування державного значення, як вимагалося тендерною документацією. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Міжнародний проектний інститут», у якості підтвердження наявності фінансової спроможності, надано баланси та звіти про фінансові результати за І квартал, І півріччя та 9 міс 2020 року, з яких неможливо перевірити обсяг річного доходу (виручки), який згідно вимог тендерної документації повинен становити не менше 50% суми очікуваної вартості закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - приймач GPS –1; - приймач GNSS –1; - тахеометр –1; - лазерна рулетка –1; - програмне забезпечення Digitals –1; - програмне забезпечення АВК5 –1; - програмне забезпечення CREDO РАДОН UA 1.0 –1; - програмне забезпечення CREDO ДОРОГИ 2.2 –1 **Для підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю відображену учасником в довідці. ***Для підтвердження наявності орендованої(го), залученої(го), такої(го) що знаходиться у лізингу обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Для обладнання, що потребує обов’язкової повірки (сертифікації), Учасник додатково надає: - документ, що підтверджує проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки (сертифікації) обладнання, необхідного для виконання робіт; 2) Відповідно до п.3. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись виконаний (завершений) протягом останніх 5-ти років договір з виготовлення / розроблення / коригування проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт мостових переходів (мостів) та автомобільних доріг / мостових переходів (мостів) та транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення класу наслідків, не нижче СС2, у складі якого, відповідно до завдання на проектування, виконувались роботи з проведення інженерних вишукувань. Аналогічним вважатиметься договір, який відповідатиме зазначеним вище вимогам у рамках одного договору або сумарно декількох договорів. **Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, організації та безпеки дорожнього руху, які прийняті і відповідно підписані замовником та, які пройшли експертизу (у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи). Сума виконання договору, зазначена учасником у таблиці, повинна відповідати сумі, зазначеній у поданих учасником актах приймання-передачі виконаних робіт. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та із завданням на проектування по поданому (поданих) договору (договорах); - сканкопiєю(ями) актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) виконавчих кошторисів на роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, організації та безпеки дорожнього руху, згідно договорів, які відображені учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) звіту(ів) експертної організації, інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: номер, дата та предмет укладеного договору, стадія проектування, клас наслідків (відповідальності) об’єкту, сума договору та сума виконання договору, інформація про те, що у складі цього договору виконувались роботи з проведення інженерних вишукувань, iнформацiя про якiсть виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактна інформація виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). 3) Відповідно до п.4. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність фінансової спроможності сканкопією фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, в обсязі річного доходу (виручки) не менше, ніж 50% суми очікуваної вартості цієї закупівлі а саме: - сканкопією Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - сканкопію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. ПРИМІТКА! Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі № 150-1 від 09.12.2020, зазначивши у ній все необхідне обладнання, яке вимагалося тендерною документацією та інформацію відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, надавши належне документальне підтвердження згідно вимог тендерної документації. 2) На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати договір, який є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації та належне документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю. 3) На виконання вимог п.4 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати сканкопію Балансу (форма №1) та Звіту про фінансові результати (форма №2), згідно яких можливо перевірити обсяг річного доходу (виручки), який повинен становити не менше, ніж 50% суми очікуваної вартості цієї закупівлі.

Документи

05 січня 2021 16:58
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ», поданій на торги «Розроблення проектної документації на реконструкцію мостового переходу через р.Західний Буг на км 33+044 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-17 Львів – Радехів – Луцьк, Львівської області (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» у якості документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано Довідку №408/1 від 18.12.2020: - в зазначеній вище Довідці серед іншого не зазначено про наявність в Учасника приймача GPS, приймача GNSS, тахеометра, лазерної рулетки, програмного забезпечення Digitals, що вимагалися тендерною документацією на цю закупівлю; - у якості документального підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 Учасником надано Договір № 01/34723 від 02.12.2019, термін дії якого до 31.12.2020, в той час як згідно вимог тендерної документації потрібно надати договір, чинний протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі; - у якості документального підтвердження наявності офісного приміщення Учасником надано Договір № 03-17 від 01.06.2017, термін дії якого до 31.12.2020, в той час як згідно вимог тендерної документації потрібно надати договір, чинний протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано Довідку №408/2 від 18.12.2020: - в Довідці серед зазначених працівників немає працівника сертифікованого як інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища, що вимагалося тендерною документацією на цю закупівлю; - у якості документального підтвердження Учасником серед іншого не надано згоди на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена Учасником в Довідці, що вимагалося тендерною документацією на цю закупівлю. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» у якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано Договір № 001/3/2019 від 05.06.2019: - у якості документального підтвердження Учасником не надано завдання на проектування до наданого аналогічного договору, що вимагалося тендерною документацією на цю закупівлю; - у якості документального підтвердження Учасником надано відгук по цьому аналогічному договору Вих. №09-12/1 від 09.12.2020, в якому серед іншого не зазначено інформації про стадію проектування, клас наслідків (відповідальності) об’єкту, інформації про те, що у складі цього договору виконувалися роботи з проведення інженерних вишукувань та контактної інформації виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації, що вимагалася тендерною документацією на цю закупівлю. 4) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» у якості підтвердження наявності фінансової спроможності надано баланс та звіт про фінансові результати за 9 міс 2020 року, з яких неможливо перевірити обсяг річного доходу (виручки), який згідно вимог тендерної документації повинен становити не менше 50% суми очікуваної вартості закупівлі. 5) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» надано довідку про уповноважену особу №408/14 від 18.12.2020, в якій зазначено про надання повноважень директору представляти інтереси учасника під час проведення процедури за предметом закупівлі та підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), однак, не зазначено про надання права на укладення та підписання договору про закупівлю. 6) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» у якості документального підтвердження повноваження службової (посадової) особи учасника надано сканкопії з копій наказу №13-К від 25.04.2017 про призначення директора, протоколу Установчих зборів засновників №1 від 01.03.2017, протоколу Установчих зборів засновників №2 від 10.04.2017 та протоколу Установчих зборів засновників №3 від 01.09.2017, які є неналежним чином засвідчені згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю, оскільки, не містять прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - приймач GPS –1; - приймач GNSS –1; - тахеометр –1; - лазерна рулетка –1; - програмне забезпечення Digitals –1; - програмне забезпечення АВК5 –1; - програмне забезпечення CREDO РАДОН UA 1.0 –1; - програмне забезпечення CREDO ДОРОГИ 2.2 –1 **Для підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю відображену учасником в довідці. ***Для підтвердження наявності орендованої(го), залученої(го), такої(го) що знаходиться у лізингу обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Для обладнання, що потребує обов’язкової повірки (сертифікації), Учасник додатково надає: - документ, що підтверджує проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки (сертифікації) обладнання, необхідного для виконання робіт; 2) Відповідно до п.2. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3) сертифікованих на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань – 1 особа; Інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). - ** сканкопіями кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, дійсних протягом всього періоду проектування цього об’єкта, (на кожного інженера-проектувальника, який відображений учасником в Довідці). - довідкою довільної форми, яка містить інформацію щодо працівника, якого буде призначено головним інженером проекту, з числа сертифікованих працівників зазначених у Довідці. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. 3) Відповідно до п.3. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись виконаний (завершений) протягом останніх 5-ти років договір з виготовлення / розроблення / коригування проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво / реконструкцію / капітальний ремонт мостових переходів (мостів) та автомобільних доріг / мостових переходів (мостів) та транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення класу наслідків, не нижче СС2, у складі якого, відповідно до завдання на проектування, виконувались роботи з проведення інженерних вишукувань. Аналогічним вважатиметься договір, який відповідатиме зазначеним вище вимогам у рамках одного договору або сумарно декількох договорів. **Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, організації та безпеки дорожнього руху, які прийняті і відповідно підписані замовником та, які пройшли експертизу (у випадку, якщо проект передбачає проходження експертизи). Сума виконання договору, зазначена учасником у таблиці, повинна відповідати сумі, зазначеній у поданих учасником актах приймання-передачі виконаних робіт. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та із завданням на проектування по поданому (поданих) договору (договорах); - сканкопiєю(ями) актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) виконавчих кошторисів на роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, організації та безпеки дорожнього руху, згідно договорів, які відображені учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) звіту(ів) експертної організації, інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: номер, дата та предмет укладеного договору, стадія проектування, клас наслідків (відповідальності) об’єкту, сума договору та сума виконання договору, інформація про те, що у складі цього договору виконувались роботи з проведення інженерних вишукувань, iнформацiя про якiсть виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактна інформація виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). 4) Відповідно до п.4. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність фінансової спроможності сканкопією фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, в обсязі річного доходу (виручки) не менше, ніж 50% суми очікуваної вартості цієї закупівлі а саме: - сканкопією Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - сканкопію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. ПРИМІТКА! Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. 5) Відповідно до п.2. Додатка №7 до тендерної документації на цю закупівлю учасник у складі тендерної пропозиції подає інформаційну довідку учасника в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці) яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі та якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю. 6) Відповідно до пп.1.1. п.1. Додатка №7 до тендерної документації на цю закупівлю учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, що підтверджують правомочність керівника: - рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - наказ на призначення керівника. Відповідно до пп. 1.5 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Подані учасниками належним чином засвідчені копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати Довідку №408/1 від 18.12.2020, зазначивши в ній все необхідне обладнання, яке вимагалося тендерною документацією та надати належне документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю. 2) На виконання вимог п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати Довідку №408/2 від 18.12.2020, зазначивши в ній усіх працівників, наявність яких вимагалася тендерною документацією та надати належне документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю. 3) На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати завдання на проектування до поданого аналогічного договору та відгук із зазначенням у ньому всієї необхідної інформації відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю. 4) На виконання вимог п.4 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати сканкопію Балансу (форма №1) та Звіту про фінансові результати (форма №2), згідно яких можливо перевірити обсяг річного доходу (виручки), який повинен становити не менше, ніж 50% суми очікуваної вартості цієї закупівлі. 5) На виконання вимог п.2 Додатка №7 до тендерної документації на цю закупівлю – надати інформаційну довідку учасника в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці) яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі та якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю. 4) На виконання вимог пп.1.1. п.1 Додатка №7 та пп. 1.5 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації на цю закупівлю – надати належне документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 16:31
Додатковий договір 4 до 03-01-21 продовженя до 25.12.2021 (1).pdf зміни до договору
26 липня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:07
ДД 1 від 29.04.2021 прод (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:26
Договір_03-01-21 від 29.01.2021.pdf укладений
29 січня 2021 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03-01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03-01/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 960 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 326 666,67 UAH)