Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбаса варена вищого ґатунку, сосиски вищого ґатунку
Очікувана вартість
448 000,00 UAH
UA-2020-11-25-013162-c 63f61df078f448fcbfcd02e2d1b21a19
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клець Ілля Вікторович

+380542630278 ssogi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ СOP "Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей"
Код ЄДРПОУ: 33724309
Вебсайт: http://sogi-school.com.ua
Місцезнаходження: 42456, Україна , Сумська обл., село Славгород, вулиця Веригіна, буд. 1
Контактна особа: Клець Ілля Вікторович
+380542630278
ssogi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 15:46
Очікувана вартість: 448 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кг
Ковбаса варена вищого ґатунку, сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40019, Україна, Сумська область, м. Суми, провулок Березовий, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:40
Протокол затвердження змін ТД Ковбаса.doc
27 листопада 2020 16:40
Тендерна_документацiя_Ковбаса зміни.doc
27 листопада 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:40
Протокол затвердження змін ТД Ковбаса.doc
27 листопада 2020 16:40
Тендерна_документацiя_Ковбаса зміни.doc
25 листопада 2020 15:56
Тендерна_документацiя_Ковбаса.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-013162-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2137205785
Дата подання: 21 грудня 2020 21:03
Про надання інформації
1. Відповідно до п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі.
Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації, Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону (однією довідкою в довільній формі):
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою Статті 17.
ФОП Чалий В.В. у складі поданої тендерної документації довідкою від 10.12.2020 року № 153 не підтвердив відсутність підстав, визначених у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме не підтвердив, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

2. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідністі Учасника кваліфікаційним критеріям надається копія документа (акту), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару (чинні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів).
В складі тендерної документації наданий акт № 306/16 здачі – приймання робіт від ____2020 року до договору № 1/16 від 02.01.2020 року, в якому не зазначено транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару. В свою чергу, Учасник надав копію договору від 16.01.2020 року № 13/16 про надання послуг, в якому зазначено перелік транспортних засобів, яким здійснюються послуги з проведення профілактичної дезінфекції поверхні транспортних засобів.
Враховуючи вищезазначене, Учасник не підтвердив проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару та не надав відповідного документу.
3. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи/або Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи; (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору(ів) та копією(ями) видаткової(х) накладної(х).
Учасником надано копію Договору від 28.08.2017 року № 247, пунктом 10.3. якого передбачено, що додаткові угоди є невід’ємною частиною договору. Встановлено, що відсутня додаткова угода № 01 від 18.09.2017 року про збільшення ціни на 10%.
Зважаючи на це, документ надано не в повному обсязі.
Також, встановлено, що вищезазначений договір укладений на суму 133000,00 грн., а видаткових накладних надано на 830,14 грн. За накладними неможливо ідентифікувати до якого вони договору та зазначено різни назви товару закупівлі в порівнянні з договором.
Враховуючи вищезазначене, Учасник не надав підтверджуючі документи на виконання аналогічного договору

Учасником надано копію договору від 27.02.2019 року № 12. Встановлено, що вищезазначений договір укладений на суму 30000,00 грн., а видаткових накладних надано на 19418,88 грн. Також, за накладними неможливо ідентифікувати до якого вони договору.
Враховуючи вищезазначене, учасник не підтвердив виконання аналогічних договорів.

4. Відповідно до Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ)» до Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї пропозиції документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер.
Учасник у складі поданої Учасником тендерної пропозиції міститься копія Експлуатаційного дозволу від 20.03.2009 року № 4 (номер потужності 18-16-32Mt).
Відповідно до п. 1.6. Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 40, Інформація про експлуатаційні дозволи, що діяли на момент набрання чинності Законом України від 22 липня 2014 року № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", та відповідні оператори ринку та потужності вноситься до Реєстру компетентним органом протягом 3 місяців з дня набрання чинності цим Порядком. Внесення змін до відомостей Реєстру про таких операторів ринку та потужності здійснюється на загальних умовах відповідно до цього Порядку.
Зважаючи вищезазначене, реєстраційний номер Експлуатаційного дозволу №18-16-32Mt, відсутній у Реєстрі потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи.
В свою чергу, в Державному реєстрі потужностей операторів ринку Сумської області міститься реєстрація потужності за адресою: вул. Набережна, 1, м. Тростянець, Тростянецький р-н, Сумська обл., 42600, виданого на ім’я ФОП Чалого Віталія Володимировича, виданого
01.08.2017 року, за номером r-UA-18-16-235, вид діяльності - роздрібна торгівля харчовими продуктами (не зазначено транспортування).
Враховуючи вищезазначене, Учасник не надав документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер.
5. Відповідно до Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ)» до Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї пропозиції копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки Замовником вищезазначений акт був віднесений до Технічних вимог, а не до Кваліфікаційних критеріїв, Замовник порушив умови статті 29 Закону при визначенні Переможцем Учасника.
6. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою учасника (за наявності) копію документа про походження товару, декларація виробника.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Посвідчення про якість № 149 від 10.12.2020 року, в якому зазначено, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4436:2005, та зберігається при вологості 75-85%.
Згідно п. 10.2.1. ДСТУ 4436:2005 «Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м’ясні. Загальні технічні умови», ковбасні вироби зберігають на підприємстві – виробнику і в торгівельній мережі за температури від 00 до 60 С і відносній вологості повітря від 75% до 78%.
Враховуючи вищезазначене, Виробником фактично порушено вимоги до умов зберігання товару.

Також зазначу, що згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.

Враховуючи вищезазначене, керуючись п. 4 ст. 33 Закону, прошу надати інформацію про тендерну пропозицію Учасника ФОП Чалий В.В., яка не відповідає тендерній документації та Закону, із зазначенням її переваг порівняно з тендерними пропозиціями останніх Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 16:29
Доброго дня.
Надаємо інформацію на Ваше оскарження:
згідно п.1 Вашого оскарження повідомляємо: що відповідно до п.6, ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Зауважуємо, що термін подання документів не вийшов.
2. Відповідно до п.2 Вашого оскарження учасник надав усі документи на ВИМОГУ Замовника та пояснювальні листи відповідних компетентних органів, щодо транспортного засобу.
3. Відповідно до п.3 Вашого оскарження зазначаємо, що Замовник не вимагає усі видаткові накладні до АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
4. Повідомляємо, що Учасник надав документи, що підтверджують систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, а саме позитивні Акти складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та складеного за
результатами державного аудиту щодо додержання
операторами ринку вимог законодавства стосовно
постійно діючих процедур, що засновані на принципах
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у
критичних точках.
Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович 280 000,00
UAH з ПДВ
267 428,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат 444 000,00
UAH з ПДВ
267 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 329 196,00
UAH з ПДВ
329 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна 448 000,00
UAH з ПДВ
448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:13
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:07
Архів.rar
15 грудня 2020 10:54
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:53
Архів.rar
15 грудня 2020 10:53
Архів.rar
10 грудня 2020 22:02
Електронний підпис
10 грудня 2020 22:01
гімназія 1.zip
10 грудня 2020 22:01
Гімназія 5.zip
10 грудня 2020 22:01
Гімназія 2.zip
10 грудня 2020 22:00
Гімназія 6.zip
10 грудня 2020 22:00
Гімназія 4.zip
10 грудня 2020 22:00
Гімназія 3.zip
10 грудня 2020 22:00
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 22:00
гімназія.zip

Публічні документи

10 грудня 2020 15:36
Статут_2019.PDF
10 грудня 2020 15:36
Сертифiкат_ISO_22000_2007.PDF
10 грудня 2020 15:36
витяг_ПДВ.jpg
10 грудня 2020 15:36
Акт Держпрод.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:13
2(1).rar
10 грудня 2020 11:13
1(1).rar

Публічні документи

10 грудня 2020 22:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 20:27
Якість дезінфекції.pdf
10 грудня 2020 20:27
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 20:27
Сертифікат виробника.pdf
10 грудня 2020 20:27
Сертирфікат якості.pdf
10 грудня 2020 20:27
Сан паспорт.pdf
10 грудня 2020 20:27
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 20:27
Паспорт_код.pdf
10 грудня 2020 20:27
Медична книжка водія.pdf
10 грудня 2020 20:27
Лист по ст. 17.pdf
10 грудня 2020 20:27
Лист на вимогу_page-0001.jpg
10 грудня 2020 20:27
Лист згода.pdf
10 грудня 2020 20:27
лист 1.pdf
10 грудня 2020 20:27
Експертний висновок.pdf
10 грудня 2020 20:27
Договір перевезення.pdf
10 грудня 2020 20:27
Договір обробки ТЗ.pdf
10 грудня 2020 20:27
Договір з виробником.pdf
10 грудня 2020 20:27
Довідка про транспорт.pdf
10 грудня 2020 20:27
Довідка про статут.pdf
10 грудня 2020 20:27
Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2020 20:27
Довідка про мтб.pdf
10 грудня 2020 20:27
Довідка про ліцензію.pdf
10 грудня 2020 20:27
Довідка про екологію.pdf
10 грудня 2020 20:27
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 20:27
Акт перевірки ТЗ.pdf
10 грудня 2020 20:27
Акт перевірки НАССР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович

ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
#2499403812
Рішення скасоване 267 428,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 12:49
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
#2499403812
Відхилено 267 428,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:32
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат
#00444010
Відхилено 267 456,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 10:00
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Рішення скасоване 329 196,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 18:01
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 329 196,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 18:07
ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна
#2137205785
Відхилено 448 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо усунути невідповідності у поданій вами тендерній пропозиції, а саме протягом 24 годин завантажити наступні документи: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами; - документ про затвердження рішення щодо здійснення державної реєстрації потужності та присвоєний їй особистий реєстраційний номер; - копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту.

Документи

28 грудня 2020 15:32
Електронний підпис

Документи

04 січня 2021 10:00
Електронний підпис

Документи

01 лютого 2021 18:07
Електронний підпис

Документи

03 лютого 2021 16:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
03 лютого 2021 16:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі