Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-11-25-013133-c 9e2fc5fe690f411982faa99dc8b08f37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Загорулько

+380961973261 zahorulko@difku.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА
Код ЄДРПОУ: 00041467
Вебсайт: https://www.sfii.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 65-Б
Контактна особа: Світлана Загорулько
+380961973261
zahorulko@difku.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 12:27
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Проведення річної аудиторської перевірки фінансової звітності за МСФЗ за 2020 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 65-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання Замовником рахунку-фактури на підставі підписаного обома сторонами Акту приймання-передачі наданої послуги з аудиту. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 20:23
Перелік змін від 10.12.2020.docx
10 грудня 2020 20:23
Аудит від 10.12.2020.docx
10 грудня 2020 20:23
Оголошення від 10.12.2020.docx
10 грудня 2020 20:23
Протокол 92.docx
25 листопада 2020 15:55
Оголошення від 25.11.2020.docx
25 листопада 2020 15:54
АУДИТ від 25.11.2020.docx
10 грудня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 20:23
Перелік змін від 10.12.2020.docx
10 грудня 2020 20:23
Аудит від 10.12.2020.docx
10 грудня 2020 20:23
Оголошення від 10.12.2020.docx
10 грудня 2020 20:23
Протокол 92.docx
25 листопада 2020 15:55
Оголошення від 25.11.2020.docx
25 листопада 2020 15:54
АУДИТ від 25.11.2020.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-013133-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 28 грудня 2020 18:22
Лист-скарга
ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги» (номер у Prozorro: UA-P-2020-11-20-007893-c). Після проведення електронного аукціону Замовником проведено оцінку найбільш економічно вигідної за ціною пропозиції, а саме пропозиції ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» (далі – Учасник). Відповідно до Протоколу №114 розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2020 р., за результатами розгляду пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для прийняття такого рішення, на думку Тендерного комітету, стали наступні фактори: 1) невідповідність тендерної пропозиції Учасника критерію та умовам Тендерної документації, у зв’язку із відсутністю довідки складеної у довільній формі, зі списком наявних в Учасника не менше ніж 3 працівників, які безпосередньо залучені до надання Замовнику аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір відповідно до п. 2 абз. 2 Додатку 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; 2) ненаданням Учасником у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону згідно з Додатку 2, а саме: - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь іншого учасника, всупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав: Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, Учасником було надано відповідну інформацію про те, що у штаті компанії на момент подання пропозиції наявні 44 працівники, з них не менше 14 аудиторів, що безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості, та з якими укладено трудові договори, щонайменше сім осіб мають чині сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. До жодного з зазначених аудиторів не застосовувались санкції Аудиторською палатою України. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до вимог п. 2 додатку № 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати: Довідку про персонал Учасника, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність та чисельність штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб. Довідку, складену у довільній формі, зі списком наявних в Учасника не менше ніж 3 працівників, які безпосередньо залучені до надання Замовнику аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. Довідка також повинна містити інформацію про займану посаду та кваліфікаційний рівень кожного працівника. На виконання вимог п. 2. додатку № 1 тендерної документації, з боку Учасника було надано: - «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» у вигляді таблиці, яка містить усі необхідні дані щодо наявності та чисельності штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб та список наявних в Учасника не менше ніж 3 працівників, які безпосередньо залучені до надання Замовнику аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. Тобто, на виконання вимог п. 2. додатку № 1 тендерної документації, з боку Учасника вищенаведену інформацію було подано у вигляді однієї сформованої таблиці, а не окремих двох довідок, що на думку Замовника є порушенням вимог тендерної документації. Оскільки, вимоги Тендерної документації містять посилання на надання довідок у довільній формі (довільний - нічим не обмежений; який виникає, здійснюється за власним бажанням – відповідно до Великого тлумачного словника української мови), ми вважаємо, що надання такої інформації у вигляді однієї таблиці, яка містить усю необхідну інформацію, не є порушенням умов тендерної документації, що вимагалася згідно Додатку №1. Окрім того, на думку Замовника, Учасник порушив умови тендерної документації визначені у Додатку №2, щодо надання інформації про відповідність Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Проте, зазначена інформація була надана Замовнику в повному обсязі у вигляді довідки в довільній формі, яка називається «Лист гарантія», що можна назвати формальною помилкою, так як згідно додатку №10 до тендерної документації, а саме п.3 формальною помилкою є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п.12 додатку №10 до тендерної документації, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається Замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Таким чином, Учасником було надано вичерпний пакет документів. Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: -не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; -не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; -не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; -не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; -не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; -визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» повністю відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника має явний дискримінаційний підхід, оскільки, як вже зазначалось вище, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника направлені на усунення від надання «Бухгалтерських та аудиторських послуг» саме ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» на користь ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТ-ОПТІМ". З урахуванням викладеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення від 21.12.2020 року, оформлене Протоколом № 114 від 21.12.2020 року по закупівлі 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», номер відкритих торгів у Prozorro UA-P-2020-11-20-007893-c та визначити переможця торгів скаржника ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 21:35
рішення від 29.12.2020 № 24006 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 21:34
рішення від 13.01.2021 № 430 .pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 430-р/пк-пз від 13.01.2021 АМКУ - виконано
Дата виконання рішення замовником: 19 січня 2021 17:08

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 12:06
Лист-скарга.pdf

Документи подані замовником

04 січня 2021 17:08
СЗ № 925.pdf
04 січня 2021 17:13
Наказ № 73 від 08.07.2020.pdf
04 січня 2021 17:14
Наказ №103від 02.10.2020.pdf
04 січня 2021 17:14
Уповноважена особа.pdf
19 січня 2021 16:35
Протокол 19.pdf
19 січня 2021 17:08
Протокол 19.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" 118 700,00
UAH з ПДВ
114 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТ-ОПТІМ" 138 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 120 000,00
UAH з ПДВ
118 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ УКРАЇНА" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2021 17:17
Електронний підпис
19 лютого 2021 17:17
9. Фінзвітність_2019-2020.pdf
19 лютого 2021 17:17
7. Статут+опис.pdf
19 лютого 2021 17:17
6. Витяг з ЄДР_19022021.pdf
19 лютого 2021 17:17
5. Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2021 17:16
3. Довідка щодо ч2 ст17.pdf
19 лютого 2021 17:16
11. Витяг_ПДВ.pdf
19 лютого 2021 17:16
10. Протокол_53_19022021.pdf
19 лютого 2021 17:16
1. Dovidka_21050386220880880256.pdf.p7s
19 лютого 2021 17:16
1. Dovidka_21050386220880880256.pdf
11 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:17
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:16
9. Технічне завдання.pdf
08 грудня 2020 10:16
5. Довідка 25 років.pdf
08 грудня 2020 10:16
3.3 серт_AICPA&CIMA_переклад.pdf
08 грудня 2020 10:16
3.1 сертифікати АПУ_14.pdf
08 грудня 2020 10:16
3. Перелік аудиторів_14.pdf
08 грудня 2020 10:16
12. Загальні відомості.pdf
08 грудня 2020 10:16
11. Протокол+наказ.pdf
08 грудня 2020 10:16
10. Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 10:16
1. СКЯ HLBU.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 12:32
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:29
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:25
Сертифікат Трушкевич.jpg
18 грудня 2020 11:25
Сертифікат Капусенко.pdf
18 грудня 2020 11:25
АССА Капусенко.pdf
18 грудня 2020 11:25
IFRS_Certificate Григор'єва.pdf
18 грудня 2020 11:25
АССА Григор'єва.pdf
18 грудня 2020 11:25
IFRS_Certificate Трушкевич.pdf
18 грудня 2020 11:24
Рішення власника.pdf
18 грудня 2020 11:24
Виписка э ЄДР.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:34
8.2. Договори.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
8.2. Договори.pdf
10 грудня 2020 16:34
8.1. Листи-відгуки.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
8.1. Листи-відгуки.pdf
10 грудня 2020 16:34
7. Міжнародні дипломи.pdf
10 грудня 2020 16:34
5. Сертифікати АПУ.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
5. Сертифікати АПУ.pdf
10 грудня 2020 16:34
2. Лист АПУ.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
2. Лист АПУ.pdf
10 грудня 2020 16:34
19. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
19. Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 16:34
15. Страховий договір.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
15. Страховий договір.pdf
10 грудня 2020 16:34
13.2. Витяг зі Статуту.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
13.2. Витяг зі Статуту.pdf
10 грудня 2020 16:34
11. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 грудня 2020 16:34
11. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 10:26
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:52
13 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 грудня 2020 13:52
09 Згода з договором.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
09 Згода з договором.pdf
10 грудня 2020 13:52
05.2 Лист-гарантія ст 17.2.pdf
10 грудня 2020 13:52
05 Лист-гарантія ст 17.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
05 Лист-гарантія ст 17.pdf
10 грудня 2020 13:52
02.6 AISPA Пашина +.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
02.6 AISPA Пашина +.pdf
10 грудня 2020 13:52
02.6 ACCA Діхтяр +.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
02.6 ACCA Діхтяр +.pdf
10 грудня 2020 13:52
02.6 АССА Каташова +.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
02.6 АССА Каташова +.pdf
10 грудня 2020 13:52
02.6 АССА Гальчинська +.pdf
10 грудня 2020 13:52
02.5 Пашина сертиф А.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
02.5 Пашина сертиф А.pdf
10 грудня 2020 13:52
02.5 Діхтяр сертиф А.pdf.p7s
10 грудня 2020 13:52
02.5 Діхтяр сертиф А.pdf
10 грудня 2020 13:52
01.2 Довідка АПУ про КЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТ-ОПТІМ"

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТ-ОПТІМ"
#21613474
Рішення скасоване 115 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 16:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
Рішення скасоване 114 999,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 16:44
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТ-ОПТІМ"
#21613474
Рішення скасоване 115 000,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
Переможець 114 999,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 11:01

Документи

21 грудня 2020 22:48
Електронний підпис
21 грудня 2020 22:47
Протокол 114.docx

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
114 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:55
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 12:49
Додаткова угода до дог 1762.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 10:53
Додаткова угода до дог 1762.pdf укладений
21 квітня 2021 10:51
додаток 1ейчбил 001.jpg укладений
21 квітня 2021 10:51
Договор№1762 від 16.04.2021р.pdf укладений
21 квітня 2021 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди внести до Договору наступні зміни: 1.Пункт 5.1. Договору викласти в такій редакції: - «Термін аудиторської перевірки за Договором по 28.05.2021 р.» 2.Додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної Сторони. 3.Інші умови Договору залишаються незмінними. 4.Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами
Номер договору про закупівлю: 1762
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 114 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 166,50 UAH)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 22 січня 2021 17:17
Кінець періоду оскарження: 02 лютого 2021 00:00
Дата скасування відміни: 18 лютого 2021 10:34
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Згідно з ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закупівлі послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги" проводилась відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік.
Документи:
22 січня 2021 17:17
Електронний підпис
22 січня 2021 17:16
Протокол 24.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-25-013133-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 01 лютого 2021 16:19
Скарга щодо відміни торгів
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів Замовником – ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ було об’явлено відкриті торги по закупівлі «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», номер відкритих торгів у Prozorro UA-P-2020-11-20-007893-c. Відповідно до Протоколу №114 від 21.12.2020 р. «розгляд тендерних пропозицій» на закупівлю «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», проведено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною), а саме пропозиції ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН». За результатами розгляду пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» подало скаргу (UA-2020-11-25-013133-c.c1 від 28.12.2020р.) до Антимонопольного комітету України на неправомірні дії Замовника. За результатами розгляду скарги, рішенням № 430-р/пк-пз від 13.01.2021 р. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було постановлено – зобов'язати ДЕРЖАВНУ ІННОВАЦІЙНУ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНУ УСТАНОВУ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» та рішення про визначення приватного підприємства «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АУДИТ-ОПТІМ» переможцем процедури закупівлі – «Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги». На нашу думку, з метою недопущення акцепту найвигіднішої пропозиції конкурсних торгів, Замовником – ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ протоколом № 23 від 22.01.2021 р. (рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ УСТАНОВИ) було відмінено процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги», мотивуючи тим що: «Закупівля послуг проводилася відповідно до фінансового плану Установи на 2020 рік та включена до річного плану закупівель на 2020 рік……З огляду на те, що закупівля Послуг проводиться відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік, Установа не може підписувати договір про закупівлю Послуг та проводити оплату у 2021 році за кошти, що передбачені на закупівлю Послуг на 2020 рік…..». Тобто, підставою відміни процедури відкритих торгів, стала відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Метою діяльності ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ УСТАНОВИ відповідно до Статуту є здійснення фінансової підтримки інноваційної діяльності суб’єктів господарювання різних форм власності, а також залучення вітчизняних та іноземних інвестицій для розвитку реального сектору економіки, підвищення вітчизняного потенціалу з експорту продукції, що виробляється на підприємствах галузей національної економіки, захисту та підтримки національного товаровиробника. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996-XIV в редакції від 14.11.2020 (далі – Закон №996-XIV) підприємства, що становлять суспільний інтерес, – підприємства – емітенти цінних паперів, цінні папери яких допущені до торгів на фондових біржах або щодо цінних паперів яких здійснено публічну пропозицію, банки, страховики, недержавні пенсійні фонди, інші фінансові установи (крім інших фінансових установ та недержавних пенсійних фондів, що належать до мікропідприємств та малих підприємств) та підприємства, які відповідно до цього Закону належать до великих підприємств. Згідно ч. 1 ст. 14 Закону України №996-XIV підприємства зобов’язані подавати фінансову звітність органам, до сфери управління яких вони належать, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, якщо інше не передбачено цим Законом. Органам державної влади та іншим користувачам фінансова звітність подається відповідно до законодавства. Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України №996-XIV підприємства, що становлять суспільний інтерес (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів), публічні акціонерні товариства, суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку та суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством. Статутом ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ УСТАНОВИ передбачено, що Установа зобов’язана вести бухгалтерський та оперативний облік, складати статистичну і фінансову звітність згідно із законодавством (абз. 9 ст. 24). Статутом передбачено ведення бухгалтерського обліку результатів своєї діяльності відповідно до законодавства (ст. 50); фінансові результати діяльності Установи визначаються на підставі річної фінансової звітності (ст. 51); фінансовий рік Установи відповідає календарному, установа подає до органів державної статистики звітність в обсягах та у строк, передбачені законодавством (ст. 52). Отже, з вищенаведеного слідує, що ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА є підприємством, що становить суспільний інтерес та повинна в обов’язковому порядку оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським звітом за 2020 р. (URL:https://sfii.gov.ua/publichna-informaciya/ дата звернення: 31.01.2021 р. – звіти незалежного аудитора про фінансовий стан ДІФКУ за 2017-2018-2019 роки). Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» не погоджується із відміною закупівлі та вважає що такі причини відміни є необґрунтованими, оскільки: - виходячи зі змісту опублікованого протоколу №24 від 22.01.2021 р. рішення про відміну торгів по даній закупівлі робіт не було підтверджено належним чином жодними документами чи іншими достатніми аргументованими на те причинами; - окрім того, згідно Статуту Установи органом управління Установи є правління, яке утворюється у складі голови та заступників. Правління Установи правомочне приймати рішення, якщо на його засіданні присутні не менш як дві третини її членів. Відкритим залишається питання, чи була наділена повноваженнями С. І. Загорулько щодо прийняття та підписання рішення (протокол №24) уповноваженої особи; - відповідно до Статуту в Установі для покриття непередбачуваних витрат, в т.ч. завданих внаслідок проваджуваної нею діяльності, утворюється резервний (страховий) фонд у розмірі 25 відсотків статутного капіталу Установи, що цілком могло б покрити вартість по предмету закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги»; - ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА є підприємством, що становить суспільний інтерес та повинна в обов’язковому порядку проводити аудит фінансової звітності за 2020 р., а тому посилання на неможливість провести закупівлю послуг на 2020 рік відповідно до фінансового плану Установи є необґрунтованим. З урахуванням викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати ДЕРЖАВНУ ІННОВАЦІЙНУ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНУ УСТАНОВУ скасувати рішення уповноваженої особи оформленого Протоколом від 22 січня 2021 року про відміну торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2021 12:05
рішення від 03.02.2021 № 1883+лист заовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 12:04
рішення від 11.02.2021 №2519.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відміну торгів закупівлі послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ за ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги"
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2021 10:42

Документи подані скаржником

01 лютого 2021 15:19
Лист-скарга_2021.pdf
04 лютого 2021 10:11
Відкликання скарги_2021.pdf

Документи подані замовником

08 лютого 2021 18:54
Пояснення від 08.02.2021.pdf