Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі літ. А-2 за адресою: 63525, Україна, Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Малинівка, пров. Пушкіна, 2А. (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-11-25-012886-c ce27a7a970be4168b1f994e45b6f0e6c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Барміна

+380955722170 olga.barmina77@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04397000
Вебсайт: https://malinivska-sr.gov.ua/
Місцезнаходження: 63525, Україна , Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А
Контактна особа: Ольга Барміна
+380955722170
olga.barmina77@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 15:41
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі літ. А-2 за адресою: 63525, Україна, Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Малинівка, пров. Пушкіна, 2А. (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-012886-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3303917628
Дата подання: 12 грудня 2020 11:02
Неправомірне визначення переможця
Шановний замовник!
Обрання переможцем ФО-П Мінка С.О. є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Оголошення про проведення закупівлі, а саме:
В порушення пункту 8 Оголошення про проведення закупівлі в забезпеченні пропозиції учасника відсутні умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції. Внаслідок чого забезпечення пропозиції учасника не відповідає умовам, що визначені замовником у Оголошенні.
Також вимогами Оголошення вимагалося:
«Документи, що вимагаються цим Оголошенням Учасники повинні розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій, у вигляді сканованого оригіналу документа/копії документа, засвідченої підписом уповноваженої особи Учасника, у форматі .pdf. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Скановані копії документів пропозиції не повинні містити будь-яких накладень на них, усі файли, що завантажуються повинні містити реєстр наданих документів (крім документів, що цілком завантажуються окремо). Пропозиція Учасника подається з обов’язковим накладенням КЕП уповноваженої особи Учасника закупівлі.». Більшість документів Учасника містить такі накладення (конкретно підпис та печатка) (порушення п. 13.1.4 Оголошення).
Вищевикладене свідчить про порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням закупівлі і може свідчити про можливу змову замовника з переможцем, так як пропозиція ФО-П Мінко С.О. не відповідає умовам Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 11:21
Шановний Учасник.
Розглянувши вимогу ФОП Левченко Наталія Олександрівна щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі літ. А-2 за адресою: 63525, Україна, Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Малинівка, пров. Пушкіна, 2А. (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» UA-2020-11-25-012886-c повідомляємо про наступне:
Беручи до уваги, що наведені зауваження до пропозиції ФОП Мінка О.С., яка визнана найбільш економічно вигідною пропозицією, не впливають на технічні(якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі, тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-012886-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3303917628
Дата подання: 14 грудня 2020 20:12
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Шановний замовник! Обрання переможцем закупівлі на Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт частини адміністративної будівлі літ. А-2 за адресою: 63525, Україна, Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Малинівка, пров. Пушкіна, 2А. (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) ФО-П Мінка С.О. є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Оголошення про проведення закупівлі навіть у тому разі, якщо учасник, на ваш погляд, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Замовником опубліковано Оголошення про закупівлю та умови проведення закупівлі, які розроблені та затверджені Замовником, є рівними для усіх учасників закупівлі. Пропозиції учасників подаються відповідно до вимог Закону та умов Оголошення про закупівлю та повинні відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам, встановлених цим Оголошенням.
Законом передбачено, що Оголошення про проведення закупівлі, що оприлюднюється замовником, повинно містити не тільки технічні, якісні, кількісні характеристики та оцінка поданих пропозицій проводиться з урахуванням вимог замовника викладених в Оголошенні.
Наявне порушення пункту 8 Оголошення про проведення закупівлі: в забезпеченні пропозиції учасника відсутні умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції. Внаслідок чого забезпечення пропозиції учасника не відповідає умовам, що визначені замовником у Оголошенні. Пунктом 2 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє пропозицію, яка не відповідає умовам визначеним в оголошенні; учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником.
Також вимогами Оголошення вимагалося: «Документи, що вимагаються цим Оголошенням Учасники повинні розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій, у вигляді сканованого оригіналу документа/копії документа, засвідченої підписом уповноваженої особи Учасника, у форматі .pdf. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Скановані копії документів пропозиції не повинні містити будь-яких накладень на них, усі файли, що завантажуються повинні містити реєстр наданих документів (крім документів, що цілком завантажуються окремо). Пропозиція Учасника подається з обов’язковим накладенням КЕП уповноваженої особи Учасника закупівлі.». Більшість документів Учасника містить такі накладення (конкретно підпис та печатка) (порушення п. 13.1.4 Оголошення).
Як свідчить відповідь на попередню вимогу (витяг з відповіді Замовника: «Беручи до уваги, що наведені зауваження до пропозиції ФОП Мінка О.С., яка визнана найбільш економічно вигідною пропозицією, не впливають на технічні(якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі, тому відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги») Замовник в повному обсязі усвідомлюючи порушення учасника ФО-П Мінка С.О., невідповідність наданого забезпечення пропозиції та порушенням п. 13.1.4 Оголошення обрав переможцем даного учасника.
При наявних порушеннях ст. 14 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником обрано переможцем даного учасника, що свідчить про необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також корупційним діянням і зловживанням посадової особи під час проведення закупівлі і може свідчити про можливу змову замовника з переможцем, так як пропозиція ФО-П Мінка С.О. не відповідає умовам Оголошення та Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 23:57
Шановний Учасник. Питання викладені у зазначеній вимозі були розглянути у минулій вимозі, підстави задаволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" 239 780,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 249 347,00
UAH з ПДВ
249 347,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 11:58
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:46
0_перелік.pdf
04 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:36
36_5_принтер.pdf
04 грудня 2020 11:36
39_довідка-відомості.pdf
04 грудня 2020 11:36
4_1_виписка.pdf
04 грудня 2020 11:36
3_укр.мова.pdf
04 грудня 2020 11:36
9_лист_згода_ціна.pdf
04 грудня 2020 11:36
21_щодо-ліцензії.pdf
04 грудня 2020 11:36
Лист_Лiцензiя.rar
04 грудня 2020 11:36
Документи_IЗI_ФIНАНС.pdf
04 грудня 2020 11:35
23_Витяг ЄДР.pdf
04 грудня 2020 11:35
37,38_лист_акт_виїзду.pdf
04 грудня 2020 11:35
20_згода.pdf
04 грудня 2020 11:35
6_1_довідка _банк1.pdf
04 грудня 2020 11:35
36_6_ Ноутбук.pdf
04 грудня 2020 11:35
27_Статистика.pdf
04 грудня 2020 11:35
42_1 штатний розпис.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_16_Коренюк.pdf
04 грудня 2020 11:35
36_4_автомобіль.pdf
04 грудня 2020 11:35
14_довідка_якість.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_17_Морозова.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_14_Соловей.pdf
04 грудня 2020 11:35
Лiцензiя_Витяг.rar
04 грудня 2020 11:35
19_відомості.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_13_ Лисяк.pdf
04 грудня 2020 11:35
40_11_звіт 2019.pdf
04 грудня 2020 11:35
40_12_звіт 2020.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_12_Давиденко.pdf
04 грудня 2020 11:35
16_довідка_витрати.pdf
04 грудня 2020 11:35
Наказ_директор.rar
04 грудня 2020 11:35
40_1_1 дф 9 міс.pdf
04 грудня 2020 11:35
ТГ-201202-1.rar
04 грудня 2020 11:35
12_договірна ціна.pdf
04 грудня 2020 11:35
6_3_довідка_банк3.pdf
04 грудня 2020 11:35
Лiцензiя.rar
04 грудня 2020 11:35
36_7_ далекомір.pdf
04 грудня 2020 11:35
36_1_ програми Автокад.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_1_працівники.pdf
04 грудня 2020 11:35
30_звернення.pdf
04 грудня 2020 11:35
1_пропозиція.pdf
04 грудня 2020 11:35
32_санкції.pdf
04 грудня 2020 11:35
5_файли.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_15_Карабут.pdf
04 грудня 2020 11:35
33_про_баланс.pdf
04 грудня 2020 11:35
0_перелік.pdf
04 грудня 2020 11:35
22_1_виписка.pdf
04 грудня 2020 11:35
6_2_довідка_банк2.pdf
04 грудня 2020 11:35
22_щодо_статуту.pdf
04 грудня 2020 11:35
Свiдоцтво.rar
04 грудня 2020 11:35
8_лист щодо пропозиції.pdf
04 грудня 2020 11:35
13_11_Мінка.pdf
04 грудня 2020 11:35
26,29_паспорт.pdf
04 грудня 2020 11:35
15_гар_лист_пропозиція.pdf
04 грудня 2020 11:35
18_аванс.pdf
04 грудня 2020 11:35
28_код.pdf
04 грудня 2020 11:35
35_мат.база.pdf
04 грудня 2020 11:34
Витяг.rar

Публічні документи

04 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:53
Фінансова звітність.PDF
04 грудня 2020 11:53
Оберон. Частина 1.pdf
04 грудня 2020 11:53
лицензия.pdf
04 грудня 2020 11:53
обор сальд відом.pdf
04 грудня 2020 11:53
Оберон. Частина 2.pdf
04 грудня 2020 11:53
Протокол.pdf
04 грудня 2020 11:53
Виписка.pdf
04 грудня 2020 11:53
Свідоцтво.pdf
04 грудня 2020 11:53
Ліцензія.pdf
04 грудня 2020 11:53
Наказ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 23:46
Електронний підпис
03 грудня 2020 23:46
Розрахунки.PDF.p7s
03 грудня 2020 23:46
Розрахунки.PDF
03 грудня 2020 23:46
Проект договору.PDF.p7s
03 грудня 2020 23:46
Проект договору.PDF
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 4.PDF.p7s
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 4.PDF
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 3.PDF.p7s
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 3.PDF
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 2.PDF.p7s
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 2.PDF
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 1.PDF.p7s
03 грудня 2020 23:46
Пакет документів 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мінка Сергій Олексійович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕВЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович
#2524701158
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:07

Документи

10 грудня 2020 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мінка Сергій Олексійович
#2524701158
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:15
Договір №58-20_пкд від 15.12.2020.pdf укладений
15 грудня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH