Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування
Очікувана вартість
17 245 321,80 UAH
UA-2020-11-25-012863-c 81cc7e98d31d4ba4b08639ebb77ef639
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради проводась процедура закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (45230000-8) – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання для забезпечення мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві).
За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю “Вік Технології” за № 832 від 12.09.2019 зі строком виконання робіт по 30.11.2020.
У 2020 році, при виконання робіт згідно розробленої пректно-кошторисної документації виникли додаткові роботи у звязку із наступним:
1. Виявленням додаткових підземних комунікацій (газ, телефон, водопровід, каналізація) та їх розташуванням у вертикальній та горизонтальній площині, які відрізняються від вказаного на геодезичній зйомці.
2. З виконанням підключення ділянки запроектованого водопроводу до існуючого з переходом під вул. В.Морська до існуючої камери.
3. Зміною розташування водопроводних мереж та колодязів на них на деяких ділянках у процесі будівництва та зміна конструкції колодязя по вуд. В. Морська — КОЛ 1 (збірний з/бетон замість монолітного бетону).
4. Зміною траси трубопроводу по вул. Нікольська та заміна методів виконання робіт виходячи з нових обставин розташування мережі.
5. Зміною траси дюкери у скельних грунтах
6. Зміною виробника витратомірів та сигналізації
7. Зміною вертикального розташування камери КП2, кол.5 та кол.Мк2, у звязку з уточненням відмітки грунтових вод вище ніж в попередніх даних.
Все вищевикладене додатково підтверджується технічним звітом, складеним проектною організацією.
Відтак, вказані вище додаткові роботи є необхідними для завершення виконання усього комплексу робіт передбаченого проектною документацією та укладеним Договором № 832 від 12.09.2019. Такі роботи не були початково передбачені пректною документацією і є повністю аналогічними тим, що були розроблені в початкових проектних рішеннях.
Виникнення додаткових робіт зумовило необхідність коригування проектно-кошторисної документації, що підтверджується відповідними листами збоку Підрядної організації та Замовника робіт. На підставі чого і було відкореговано проект за результатами якого отримано відкореговану проектно-кошторисну документацію та експертний звіт за робочим проектом “ Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування” за № 519-20Д від 17.11.2020.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” переговорна процедура застосовується як виняток якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Слід зазначити, що без урахування додаткових робіт та з урахуванням виконаних робіт згідно початкового проекту фактична варість робіт становить більше 40 млн. грн., в той час як відповідно до позитивного експертного звіту за № 519-20Д від 17.11.2020 та виконаних розрахунків, загальна вартість додаткових робіт становить 17 245 321,80 грн., тобто не перевищує 50% від ціни основного договору.
За такого, керуючись вищевказаним та на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі” є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури із закупівлі робіт, а саме: Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: (45230000-8) – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Додаткові роботи не передбачені початковим проектом.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, територія Заводського та Центрального районів м. Миколаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-17-000005 ● ebbbca6bc4b54801b3458c5ce846f3a9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.06.2021 № 396

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-11-25-012863-c 25.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-17 15:41:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-25-012863-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
- на підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених в повідомленні про намір укласти договір (пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: прошу надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертний звіт, експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (експертний звіт, експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо), договір №832 від 12.09.2019, звіт про результати проведення попередньої процедури та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Крім того, вкажіть чи перевірялась Замовником відповідність документів учасника, з яким укладено договір про закупівлю, на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій документів (розрахунок вартості додаткових робіт - договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими);
- надайте документи (протоколи засідання тендерного комітету щодо застосування переговорної процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір, протокол переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам з наданням копії поданих учасником документів (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання);
- в електронній системі закупівель оприлюднені додаткові угоди з №2 по №5 укладені до договору від 22.12.2020 №2181. Надайте додаткову угоду №1 та в разі наявності інші додаткові угоди до укладеного за результатами процедури закупівлі договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 12:49:16

надання пояснень

Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-25-012863-c) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
На підставі розробленого робочого проекту «Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві» та отриманого експертного звіту за № 1510-18Д від 20.12.2018 року, департаментом ЖКГ було оголошено і проведено відповідну процедуру відкритих торгів за номером UA-2019-07-25-000275-b.
Скан робочого проекту з додатками, експертний звіт та локальні кошториси (локальні кошториси надаються у форматі rtf, оскільки переформатовані з «ims» за допомогою програмного комплексу АВК) додаються.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів було укладено договір № 832 від 12.09.2019 року. Фактична сума даного договору, на момент проведення переговорної процедури і укладення договору у 2020 році склала – 57 589 173, 54 грн. (скан договору з додатками і звіт про проведення початкової процедури закупівлі додаються).
У 2020 році у зв’язку з виникненням додаткових робіт, що не були передбачені початковим проектом та з метою якісного і ефективного виконання робіт за вищевказаним об’єктом виникла потреба в корегуванні проектно-кошторисної документації, що стало наслідком розроблення відкоригованого проекту та отримання експертного звіту № 519-20Д від 17.11.2020 (скан та документи нового робочого проекту та отриманого експертного звіту разом з усіма кошторисами додаються).
Щодо обґрунтованості виникнення саме додаткових робіт, повідомляємо наступне.
Додаткові роботи полягали в такому:
1. Виявленням додаткових підземних комунікацій (газ, телефон, водопровід, каналізація) та їх розташуванням у вертикальній та горизонтальній площині, які відрізняються від вказаного на геодезичній зйомці.
Так, затвердженим проектом, що пройшов експертизу за № 1510-18Д від 20.12.2018 року здійснено топогеодезичну зйомку у 2017 році, яка, на час проведення робіт, некоректно відображала суміжні інженерні комунікації. При корегуванні проекту у 2020 році уточнено підземні комунікації (газ, телефон, водопровід, каналізація ) та їх розташування у вертикальній та горизонтальній площині та частково змінено трасу і спосіб укладання трубопроводу. Вказані роботи є повністю аналогічними тим, що були розроблені в початкових проектних рішеннях.
2. З виконанням підключення ділянки запроектованого водопроводу до існуючого з переходом під вул. В.Морська до існуючої камери.
Згідно з проектно-кошторисною документацією, розробленою у 2017 році та експертним звітом № 1510-18Д від 20.12.2018 року, місце приєднання магістральної труби дюкеру, згідно технічних умов МКП «Миколаїводоканал» було надано Технічі умови, які визначали місце приєднання до магістральної труби Д400 на тротуарній частині перехрестя вул. В.Морська та вул. Нікольська (координати GOOGLE MAP(46.977949, 31.975819)).
Проте при будівництві нової камери, вказаний в технічних умовах водопровід, не був виявлений, тобто фактично було відсутнє місце підключення. При коригуванні проекту, місцем підключення було визначено камеру на протилежній частині вул. В.Морська (координати GOOGLE MAP(46.978059, 31.976339)) із перекриттям руху транспорту по автомобільній дорозі М14 для укладання трубопроводу відкритим способом (через чисельну кількість суміжних інженерних комунікацій). В результаті, траса трубопроводу, обсяг земляних робіт та обсяг відновлення дорожнього покриття збільшились.
Як наслідок, при корегуванні проектно-кошторисної документації та подальшого проходження експертизи за № 519-20Д від 17.11.2020 було отримано нові технічні умови МКП "Миколаївводоканал", згідно яких, місцем підключення магістральної труби дюкеру, визначено камеру на по вул. Нікольська ріг вул. В.Морська (координати GOOGLE MAP(46.978059, 31.976339)).
Роботи є повністю аналогічними тим, що були розроблені в початкових проектних рішеннях.
3. Зміною розташування водопроводних мереж та колодязів на них на деяких ділянках у процесі будівництва та зміна конструкції колодязя по вул. В. Морська — КОЛ 1 (збірний з/бетон замість монолітного бетону).
З урахуванням обставин викладених в п.2 та необхідністю перекриття вул. В.Морської, з метою прискорення виконання робіт по будівництву колодязя КОЛ1 та відновлення руху транспорту по вул.В.Морській та вул. Нікольській (автомобільна дорога міжнародного значення М14), прийнято проектне рішення щодо заміни монолітний бетон за збірний залізобетон без зміни геометричних розмірів. Вказані проектні рішення дозволили виконати роботи та повністю відновити рух автомобільного транспорту впродовж 2-х днів. Все також зумовило необхідність корегування проекту та знайшло свою відображення у проектно-кошторисній документації 2020 року.
4. Зміною траси трубопроводу по вул. Нікольська та заміна методів виконання робіт виходячи з нових обставин розташування мережі.
Проектом, згідно топогеодезичної зйомки 2017 року (п.1) передбачено прокладання трубопроводу по вул. Нікольська (непарна сторона) частково перетинаючи Сквер ім. Т.Г. Шевченка та розворотне кільце трамваю на розі з вул. Адмірала Макарова.
При коригуванні проекту було виконано уточнену топогеодезичну зйомку та частково змінено трасу і спосіб укладання трубопроводу. А саме, уточнено місце проходження виявленого силового електрокабелю АТ "Миколаївобленерго та його розташування у вертикальній та горизонтальній площині, внесено зміни в трасування трубопроводу (від 1м до 3м) для забезпечення виконання Постанови КМУ "Про затвердження Правил охорони електричних мереж", також, з метою раціонального використання бюджетних коштів, на ділянках які були відремонтовані протягом 2017-2020рр, відкритий спосіб укладання трубопроводу було змінено на спосіб глибинно-направленого буріння, який не потребує відновлення благоустрою після його виконання.
Роботи є повністю аналогічними тим, що були розроблені в початкових проектних рішеннях.
5. Зміною траси дюкери у скельних ґрунтах.
Початковим проектом передбачено укладання трубопрововду під дном річки методом направленого горизонтального буріння.
В процесі буріння бурова пілотна голівка вкрай важко керувалась (зміна кута буріння в скельних грунтах), тому підрядник був вимушений змінити кут нахилу траси та проводити буріння значно глибше запроектованої. В результаті чого довжина траси у скельних грунтах збільшилась. У зв’язку з вищенаведеними обставинами у кошторисі була прийнята розцінка на глибинно-направлене буріння в грунтах 5 категорії. Передбачити виниклі зміни на етапі початкового проектування не було можливо.
Проектні рішення відкориговані лише в частині збільшення кількості скельних грунтів (5-та категорія), які довелось пройти в ході виконання робіт, а також, куту нахилу та довжини траси.
6. Зміною виробника витратомірів та сигналізації.
Проектом 2017 року передбачено встановлення витратоміров води типа Waterflux 3070 з встановленими автономними батареями для сигналізації про витік в лініях дюкеру.
Першочергово, згідно технічних умов МКП "Миколаївводоканал" 2017 року, було передбачено встановлення витратоміров води типа Waterflux 3070 з встановленими автономними батареями для сигналізації про витік в лініях дюкеру. Проте при закупівлі вказаного обладнання в 2020 році, підрядною організацією було з'ясовано що воно не пройшло сертифікацію, тож на етапі проведення коригування, запроектоване обладнання було замінено на більш сучасний сертифікований аналог, а саме: встановлення лічильника води з автономним живленням «ЕРГОМЕРА-125.БА» з можливістю встановлення без зупинки потоку на діаметри Ду250-1600мм, встановлення сенсору тиску, встановлення модулю передачі даних з автономним живленням лічильник імпульсів ЕРГОМЕРА- 160/04.GSM в комплекті з сенсором затоплення та несанкційованого доступу, встановлення додаткової батареї та захисного боксу класу ІР7Х. Передача даних з витратомірів здійснюється по каналам GSM/GPRS, за допомогою пристрою ЕРГОМЕРА- 160/04.GSM встановленого поруч у колодязях з витратомірами терміналів з автономними джерелами живлення.
7. Зміною вертикального розташування камери КП2, кол.5 та кол.Мк2, у звязку з уточненням відмітки грунтових вод вище ніж в попередніх даних.
В процесі будіництва запроектованої камери КП2 , кол.5 та кол.Мк28, було виявлено високий рівень грунтових вод, що стало підставою для зміни вертикального розташування вказаної камери на 2,17м вище від проектної відмітки. Також, для підсилення конструкції та запобігання її деформації в ході експлуатації, в ході коригування проєкту впроваджено ряд заходів для підвищеня ряду експлуатаціїйних характеристик об'єкту, а саме: передбачено будівництво стін камери з бетону класу С20/25 із додаванням добавки Пінетрон Адмікс (4кг/м3) та додаткового з армуванням сітками з арматурних стрижнів А400 С діаметром 10-12мм; перекриття камери виконується з бетону С 12/15 100 мм з додаванням добавки Пінетрон Адмікс (4кг/м3), з утеплювачем з экструдированного пенополистиролу 100 мм над плитою перекриття.
Роботи є повністю аналогічними тим, що були розроблені в початкових проектних рішеннях. Впровадження вказаних рішень спрямовано підвищення експлуатаційних характеристик об'єкту.
Відтак, Замовник обґрунтовано та правильно визначив характер і ступінь додаткових робіт, що спричинили необхідність корегування проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування» та в подальшому дозволило провести переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
До речі у повідомленні про намір укласти договір та протоколі запрошення учасника до переговорів, усі вищевказані додаткові роботи перелічені, що свідчить про технічне обґрунтування застосування переговорної процедури з означеної вище підстави.

Стосовно документів, які Замовник вимагав від учасника переговорної процедури закупівлі, то пояснюємо наступне.
Раніше під час проведення переговорної процедури закупівлі Замовники вимагали від учасників переговорної процедури закупівлі підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, в статті 16 раніше було зазначено, що “Визначені замовником згідно з статтею 16 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
В новій редакції Закону такої вимоги немає. В статті 40 нової редакції Закону також немає вимоги до Замовника брати у підрядної організації документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам. Відповідно, можна зробити висновок, що кваліфікаційні вимоги не потрібно встановлювати до Учасників переговорної процедури закупівлі.
Крім того, відповідність ТОВ «ВІК Технології» як учасника переговорної процедури встановленим вимогам до предмету закупівля перевірялась Замовником під час проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2019-07-25-000275-b та ані юридично ані практично не потребувало додаткової перевірки учасника на відповідність установленим вимогам під час проведення переговорної закупівлі.
Крім того, згідно ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону). Враховуючи, що підставою для проведення неконкурентної процедури закупівлі є саме п. 5 ч. 2 ст. 40, підтвердження учасника на відповідність ст. 17 Закону не вимагалось.
При цьому, вказане не позбавляло Замовника самостійно перевірити таку відповідність на підставі відкритих реєстрів та інформації, що міститься у відкритих джерелах, що власне і було зроблено.
Стосовно перевірки учасника на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, то така перевірка була виконана, що зокрема підтверджується укладеним договором № 2181 від 22.12.2020 та доданими розрахунками, що містять відмітку про підтвердження наданих розрахунків вимогам, що були визначені Замовником до предмету закупівлі на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації та експертного звіту № 519-20Д від 17.11.2020 (договір з усіма розрахунками оприлюднений в електронній системі закупівель).
Також на виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області надаємо усі протоколи та рішення тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства, що стосувались безпосередньо проведення переговорної процедури закупівлі за номером UA-2020-11-25-012863-c.
Крім того, надаємо скан додаткової угоди № 1 до договору № 2181 від 22.12.2020.
Наостанок хочемо наголосити, що відповідно до позитивного експертного звіту за № 519-20Д від 17.11.2020 та виконаних розрахунків, загальна вартість додаткових робіт становить 17 245 321,80 грн., тобто не перевищує 50% від ціни основного договору, а тому Замовник обґрунтовано та з дотриманням усіх законодавчих норм застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
Переможець 17 245 321,80
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 16:09

Документи

27 листопада 2020 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
17 245 321,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 17:49
ДУ від 01.09.2021.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 17:48
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 16:28
ДУ №7 від 29.07.2021 нова.PDF зміни до договору
30 липня 2021 16:28
ДУ №7 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 15:54
ДУ №7 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 15:47
ДУ №7 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 14:08
ДУ №6 від 30.06.2021.PDF зміни до договору
05 липня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 12:08
ДУ № 5 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
02 червня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 10:18
ДУ № 4 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
02 червня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 13:44
ДУ №3 від 30.04.2021.PDF зміни до договору
30 квітня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:45
ДУ №2 від 31.03.2021.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:34
Кошторис на 17 245 321,80 грн..pdf укладений
22 грудня 2020 13:34
Кошторис на 15 209 137,16 грн..pdf укладений
22 грудня 2020 13:33
Договір №2181 від 22.12.2020.pdf укладений
22 грудня 2020 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору і обсягів
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Публікується повторно у зв1язку з невірно вказаною датою в системі
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Публікуєьбся повторнь через помилку
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобовязань
Номер договору про закупівлю: 2181
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 830 946,32
UAH (в тому числі ПДВ 2 638 491,05 UAH)