Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Губки кухонні)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-11-25-012321-c 69482987dd894c29aebbef8a67831cda
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:56
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 упаковка
Губки кухонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 20 календарних днів з дати підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної на партію товарів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:31
Проект договору.docx
25 листопада 2020 15:31
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-012321-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38677479
Дата подання: 11 грудня 2020 13:36
Невідповідність вимогам тендерної документації
Невідповідність вимогам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 15:10
Оголошенням про проведення даної спрощеної закупівлі не встановлено вимог щодо подання учасниками у складі пропозиції Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або будь-яких інших документів на товар. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо. Подання або неподання таких додаткових документів, які не вимагаються в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не буде розцінено як невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підтвердження відповідності вимогам, визначеним Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, учасник ТОВ "ПАПІР-ЛЮКС" надав у складі своєї пропозиції інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та форму «Пропозиція» відповідно до умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-012321-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:34822765
Дата подання: 13 грудня 2020 13:21
Відповідь на вимогу
лист пояснення та сертифікат
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 15:11
Оголошенням про проведення даної спрощеної закупівлі не встановлено вимог щодо подання учасниками у складі пропозиції Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або будь-яких інших документів на товар. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо. Подання або неподання таких додаткових документів, які не вимагаються в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не буде розцінено як невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 13:36
Скарга.jpeg

Документи подані скаржником

13 грудня 2020 13:21
лист пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС" 11 088,00
UAH з ПДВ
6 336,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД" 7 680,00
UAH з ПДВ
6 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНПАК" 8 400,00
UAH з ПДВ
7 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 9 696,00
UAH з ПДВ
9 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:50
цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 17:50
технічні вимоги.pdf
02 грудня 2020 17:50
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:50
документы.rar
02 грудня 2020 17:50
губки 2.JPG
02 грудня 2020 17:50
губки 1.JPG

Публічні документи

04 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:15
15200000.pdf
04 грудня 2020 11:15
СГЗ Губки (оборот).pdf
04 грудня 2020 11:15
СГЗ Губки (лицо).pdf
04 грудня 2020 11:15
витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 11:15
статут 2018.pdf
04 грудня 2020 11:15
Витяг 06.08.2020.pdf
04 грудня 2020 11:15
ГЛ санкции губки.pdf
04 грудня 2020 11:15
КП 031220 губки.pdf
04 грудня 2020 11:15
Проект договору губки.pdf
04 грудня 2020 11:15
Дод.2 губки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД"

ТОВ "ІНПАК"

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС"
#34822765
Переможець 6 336,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:57

Документи

10 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:56
Протокол Губки.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС"
#34822765
6 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
10 грудня 2020 13:56
Протокол Губки.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:26
ЗВІТ 361.docx укладений
13 січня 2022 13:25
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:03
Договір 361 губки кухонні.pdf укладений
23 грудня 2020 09:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 056,00 UAH)