Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
T-shirts and shirts (18330000-1) (Polo shirt, type 1)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Науменко +380444547422 o.naumenko@mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
National ID: | 00034022 |
Contact point: |
+380444547422 o.naumenko@mil.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 38 000 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1 140 000,00 UAH |
Publication date: | 25 листопада 2020 15:26 |
Enquiries until: | 01 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 грудня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 38 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки
Тендерна документація
25 листопада 2020 15:27 |
Електронний цифровий підпис |
25 листопада 2020 15:26 |
Додаток 1.doc |
25 листопада 2020 15:26 |
проєкт договору.doc |
25 листопада 2020 15:26 |
Додаток 2.doc |
25 листопада 2020 15:26 |
TS__sorochka-polo_OSTATOCHNA.pdf |
25 листопада 2020 15:26 |
700_Оголошення_сорочка поло_25.11.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тобто процедурні питання, які встановлені Замовником виходять за межу кінцевої дати постачання товару.
Також хочемо наголосити, що Замовник в 2020 році щодо строків поставки завжди зазначав кількість днів з моменту підписання контракту, тим самим Учасник та потенційний переможець має певне розуміння щодо строку поставки та можливості виконати контракт без фінансових втрат, що відображаються у забезпеченні належного виконання договору. Своїми діями Замовник навмисно встановлює дискримінаційний умови для учасників для зменшення кола таких учасників. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи наведене для усунення порушень прав та охоронюваних інтересів Учасників Вимагаємо перенести термін постачання продукції на 90 днів зазначеної дати.
Вважаємо, що ігнорування даної вимоги може привести до позбавлення можливості нашого підприємства і інших учасників прийняти участь у цій закупівлі та відповідно зменшення конкуренції, що в свою чергу призведе до збільшення витрат державного бюджету внаслідок укладення договору з учасником, який запропонує більш високу ціну, ніж учасники які не зможуть прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000081 ● 7368fa6d06f94ef1bf1707473d152314
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-11-25-012133-c 25.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Лоти
Інформація про лот
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" #30105738 |
Переможець |
11 340 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 11:33
|
Актуальні тендери
-
19 901 992,78UAHМагістралі,трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні виробиКостянтинівкаКомпанія:ОКП "Донецьктеплокомуненерго"Детальніше
-
21 828 110,00UAH50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послугиЧерниговКомпанія:Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської радиДетальніше
-
29 228 000,00UAHСаморятівники ізолюючи,саморятівник учбовий, патрон регенеративнийм.ГірськеКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРВОМАЙСЬКВУГІЛЛЯ"Детальніше
-
47 728 775,09UAHНафта і дистиляти (код 09130000-9 за ДК 021:2015) (автомобільне паливо на 2021 рік (6 лотів: Лот 1 - Бензин А-92 (паливні картки). Лот 2 - Бензин А-95 (паливні картки). Лот 3 - Дизельне паливо (паливні картки). Лот 4 - Бензин А-92 (налив). Лот 5 - Бензин А-95 (налив). Лот 6 - Дизельне паливо (наливКиївКомпанія:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"Детальніше
-
24 980 000,00UAHДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф, НК 024:2019 код 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла, ДК 021:2015: 33115000-9 Томографічне обладнання)м. ДніпроКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"Детальніше
-
42 610 337,02UAHПослуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різніКиївКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"Детальніше