Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Футболки та сорочки (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1)
T-shirts and shirts (18330000-1) (Polo shirt, type 1)
Очікувана вартість
38 000 000,00 UAH
UA-2020-11-25-012133-c dabc287281c140a2803db51422b93fce
Переговорна процедура для потреб оборони    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Науменко

+380444547422 o.naumenko@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Науменко
+380444547422
o.naumenko@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
o.naumenko@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 38 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 140 000,00 UAH
Publication date: 25 листопада 2020 15:26
Enquiries until: 01 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 02 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 38 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки


Scope of the procurement

Тендерна документація

25 листопада 2020 15:27
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 15:26
Додаток 1.doc
25 листопада 2020 15:26
проєкт договору.doc
25 листопада 2020 15:26
Додаток 2.doc
25 листопада 2020 15:26
TS__sorochka-polo_OSTATOCHNA.pdf
25 листопада 2020 15:26
700_Оголошення_сорочка поло_25.11.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по документам
Дата подання: 30 листопада 2020 17:20
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:10
Можна ли участвовать в торгах компанией с висновком производителя.
Відповідь: Замовником визначенні вимоги, які у складі цінової пропозиції повинен надати учасник щодо підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника в п.п 12.3 Розділ 3 Оголошення.
По документам
Дата подання: 30 листопада 2020 17:24
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:10
Можно ли Участнику которая не является производителем, использовать сертификат выданий на имя производителя
Відповідь: Замовником визначенні вимоги, які у складі цінової пропозиції повинен надати учасник щодо підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника в п.п 12.3 Розділ 3 Оголошення.
Питання по суті закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2020 17:34
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:11
Просимо повідомити 1. Чи наявні кошти на дані торги? 2 Чи будуть взяті бюджетні зобов’язання за договорами у випадку визначення переможця торгів? 3. Чи не планується відміна зазначених торгів до дати підписання договору, оскільки наше підприємство несе певні затрати для підготовки цінової пропозиції в зазначеному тендері ,а саме взяття банківської гарантії та інші витрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процедура закупівлі проводиться у чіткій відповідності законодавства з питань публічних закупівель, у тому числі стосовно наявності бюджетного призначення. У разі наявності підстав для відміни процедури закупівлі, вона буде відмінена Замовником.
по срокам поставки
Дата подання: 30 листопада 2020 17:41
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:11
Як можна поставити товар 21.12.2020 року, якщо мінімальний строк підписання договору може відбутися не раніше 18.12.2020р. не враховуючи процедурні строки передбачені договором
Відповідь: Замовником визначений термін постачання товару та він є незмінним.

Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-012133-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 30 листопада 2020 16:37
Продовження строку постачання
Оголошення про проведення аукціонну було оголошено 25. 11.2020 року з кінцевим строком подання цінових пропозицій до 04.12.2020 року. Тобто учаснику надано лише 7 робочих днів для підготовки та отримання документів необхідних для участі у процедурі закупівлі, незважаючи на те, що обов’язковою умовою для участі у закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Для отримання висновку необхідно провести ряд підготовчих моментів, а саме : підбір сировини, розробити конструкцію та лекала, виготовити виріб, перевірити його в лабораторії (в даному випадку виріб має пройти декілька лабораторій так як в переліку його випробувань є такі показники, які неможливо перевірити в одній лабораторії, а згідно умов Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України виріб не може знаходитись одночасно в декількох лабораторіях, тому всі випробування будуть проводитися по черзі і час на випробування збільшиться.), отримати висновок про відповідність виробу в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Весь процес підготовки виробу та отримання Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України загалом триватиме не менше 30 днів. Крім того отримання вчасно висновків унеможливлює загальнодержавна пандемія COVID-19, що підтверджується Указом президента щодо об’явленого карантину мінімум до 31.09.2020 року та складність ситуації у Державі та загальнодержавний карантин, що спричинив збій в роботі відповідних підприємств. Також враховуючі антиепідемічні правила боротьби з COVID-19 виробники вимушені збільшити відстань між робочими місцями у виробничих приміщеннях, що призводить до зменшення кількості працівників у цеху, а в наслідок цього об'єми виробництва зменшуються, що тягне за собою збільшення термінів виконання договорів. Крім, стислих строків подання цінових пропозицій, Замовник зазначає дату проведення аукціону з 07.12.2020 року тим самим ігнорує поняття розумних строків проведення процедури закупівлі, обрання переможця підписання контракту та в подальшому початку виробництва товару ставить граничний термін постачання, а саме до 21.12.2020 року, не зважаючи на те, що без урахування можливості подання скарги від учасників на рішення про обрання переможця мінімальний строк підписання договору не може бути раніше ніж 18.12.2020 року тобто за 2 робочих дня до дати поставки товару, крім того Замовник не враховує процедуру виїмки сировини та готових виробів, що займає мінімум 14 днів.
Тобто процедурні питання, які встановлені Замовником виходять за межу кінцевої дати постачання товару.
Також хочемо наголосити, що Замовник в 2020 році щодо строків поставки завжди зазначав кількість днів з моменту підписання контракту, тим самим Учасник та потенційний переможець має певне розуміння щодо строку поставки та можливості виконати контракт без фінансових втрат, що відображаються у забезпеченні належного виконання договору. Своїми діями Замовник навмисно встановлює дискримінаційний умови для учасників для зменшення кола таких учасників. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи наведене для усунення порушень прав та охоронюваних інтересів Учасників Вимагаємо перенести термін постачання продукції на 90 днів зазначеної дати.
Вважаємо, що ігнорування даної вимоги може привести до позбавлення можливості нашого підприємства і інших учасників прийняти участь у цій закупівлі та відповідно зменшення конкуренції, що в свою чергу призведе до збільшення витрат державного бюджету внаслідок укладення договору з учасником, який запропонує більш високу ціну, ніж учасники які не зможуть прийняти участь у цій процедурі закупівлі.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2020 13:13
Замовником визначений строк постачання товару та він є незмінним.

Документи

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-15-000004 • 839592101b4444eba9e4b8ae4035f817
Автор звернення: Шевченко Андрій Володимирович
Дата створення звернення: 2020-12-15 12:00
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
СКАРГА Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) оголошено переговорну процедуру для потреб оборони «Футболки та сорочки (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1) T-shirts and shirts (18330000-1) (Polo shirt, type 1)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-012133-c, очікувана вартість 38 000 000,00 грн. Предметом закупівлі є п’ять лотів: Лот 1. Сорочки (18332000-5) (Сорочка-поло, вид 1) у кількості 30000 шт., Лот 2. Сорочки (18332000-5) (Сорочка-поло, вид 1) у кількості 25000 шт., Лот 3. Сорочки (18332000-5) (Сорочка-поло, вид 1) у кількості 25000 шт., Лот 4. Сорочки (18332000-5) (Сорочка-поло, вид 1) у кількості 20000 шт. Проаналізувавши оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони та інші опубліковані Замовником документи, виявлені грубі порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Так, оголошення Замовником оприлюднено 25 листопада 2020 р., строк звернення за роз’ясненнями встановлено до 01 грудня 2020 р., оскарження умов закупівлі до 02 грудня 2020 р., кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04 грудня 2020 р. Аукціон проведено 07 грудня 2020 р., переможцем визнано учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК". 11 грудня 2020 р., за результатами кваліфікації переможця, Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Частиною 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто, всі істотні умови закупівлі, в тому числі й строки постачання товару, визначені в Оголошенні про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони мають бути відображені й договорі про закупівлі, який буде укладатися з переможцем. Відповідно до п. 5 Оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони строк постачання товару Замовником визначено до 21.12.2020 р. включно. Таким чином, фактично до визначеної Замовником кінцевої дати постачання товару залишилося менше 10 днів. Крім того, з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем аукціону, відповідно до ч. 1 ст. ст. 7 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» договір про закупівлю Замовник матиме право укласти у строк не раніше ніж через чотири робочі дні та не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення відповідного повідомлення. Також, ч. 2 ст. 10 ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» передбачена можливість оскарження результатів визначення переможця переговорної процедури закупівлі, прийнятих рішень, а також дій та/або бездіяльності замовника протягом чотирьох робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, строк розгляду скарги органом оскарження становить три робочі дні з дати надання замовником витребуваних органом оскарження документів, необхідних для розгляду скарги, але не більш ніж 10 робочих днів з дати початку розгляду скарги (ч. 6 ст. 10 Закону). Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною першою статті 7 цього Закону. Таким чином, у разі оскарження результатів визначення переможця переговорної процедури закупівлі, строк, що залишиться для виготовлення та постачання товару, ще значно зменшиться, а можливо навіть закінчиться. Наведене свідчить про те, що визначені Замовником умови закупівлі в частині кінцевого строку постачання товару, є безпідставними та суперечать принципу розумності строків здійснення публічних закупівель, а також основним принципам здійснення публічних закупівель, закріпленим у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісній конкуренції серед учасників; максимальній економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Слід зазначити, що відповідно до загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину, передбачених ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. При цьому, наведена норма передбачає, що правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Однак, з огляду на наведені вище обставини, визначені Замовником умови закупівлі в частині кінцевого строку постачання товару унеможливлюють реальне виконання договору про закупівлю, що суперечить вимогам ст. 203 ЦК України. Крім того, відповідно до п. 2.2., п. 2.3. проекту договору про закупівлю, оприлюдненого Замовником у складі тендерної документації, передбачається, що постачальник письмово повідомляє Представника Управління про початок та місце виготовлення Товару і місце зберігання матеріалів з яких виготовляється Товар. Після отримання повідомлення Представник Управління протягом трьох робочих днів розпочинає перевірку виготовлення Товару. Представник Постачальника у присутності Представника Управління здійснює відбір зразків матеріалів з кожної партії. Представник Управління опечатує відібрані зразки матеріалів та складає акт відбору зразків матеріалів… Постачальник протягом двох робочих днів після складання акта відбору зразків матеріалів надає відібрані зразки до випробувальної лабораторії для проведення перевірки на відповідність вимогам нормативно-технічної документації за власний рахунок… Результати лабораторних випробувань (оригінали документів) передаються Представнику Управління під час здійснення відбору зразків Товару із партії Товару для перевірки відповідності вимогам нормативно-технічної документації у випробувальній лабораторії. Здійснення контролю материалів для виробництва на виконання умов наведених пунктів договору про закупівлю, виклик представника Замовника для виїмки зразків матеріалів, проведення лабораторних випробувань матеріалів, в кращому випадку займають не менше 5-7 робочих днів. В свою чергу, відповідно до п. 2.4. проекту договору про закупівлю до початку приймального контролю якості Товару Постачальник зобов’язаний надати Представнику Управління не менше двох зразків Товару (далі – контрольні зразки), які перевірені у випробувальній лабораторії на відповідність вимогам нормативно-технічної документації та документи, які підтверджують їх якість, безпечність та походження. … Строк проведення перевірки комісією становить три робочі дні з дня отримання контрольних зразків та супровідних документів до нього. Тобто, ще 3 дні буде потрібно для затвердження контрольного зразку, перевірки матеріалів виробу в лабораторії, аналіз документів та порівняння зі зразком-еталоном. Крім того, проектом договору про закупівлю передбачений також приймальний контроль якості товару. Так, п. 2.5. проекту договору про закупівлю передбачено, що Постачальник зобов’язаний до початку поставки Товару за Договором письмово повідомити Представника Управління оголошенням про готовність партії Товару до приймання та місце здійснення приймального контролю Товару за якістю. Після отримання оголошення Представник Управління протягом трьох робочих днів розпочинає приймальний контроль Товару за якістю у приміщеннях Постачальника або Виробника. Під час приймального контролю Товару Представник Управління за участю Представника Постачальника здійснює відбір зразків Товару із партії Товару для перевірки відповідності вимогам нормативно-технічної документації у випробувальній лабораторії. Кількість відібраних зразків Товару, необхідних для перевірки випробувальними лабораторіями, визначається нормативно-технічною документацією та/або ДСТУ, ГОСТами на швейні, трикотажні вироби та взуття, що виготовляються та постачається для потреб Збройних Сил України в частині, яка не суперечить нормативно-технічній документації на предмет постачання. Після отримання результатів лабораторних випробувань Постачальник письмово запрошує Представника Управління для перевірки результатів випробувань (оригінали протоколів лабораторних випробувань передаються Представнику Управління). Приймальний контроль якості товару, як правило, включає виїмку представником Замовника готових зразків товару з партії, відправку таких зразків на перевірку в лабораторію, а після лабораторних випробувань перевірку виробів з партії представниками замовника, на що потрібно мінімум 4-7 днів. Таким чином, проектом договору про закупівлю, який оприлюднений Замовником, передбачений багатоступеневий контроль якості як на етапі виробництва товару, так і товару готового до відправки, що потребує значних витрат часу та, відповідно, унеможливлює поставку товару у скорочені строки. Отже, навіть у разі, якщо переговорна процедура закупівлі буде завершена укладенням договору про закупівлю до визначеного Замовником кінцевого строку постачання товару, виконання учасником своїх зобов’язань з постачання товару за таким договором у вказані Замовником строки буде неможливим через необхідність здійснення обов’язкового багатоступеневого контролю якості товару, який передбачається Замовником. Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» одним із головних завдань органу державного фінансового контролю є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, за дотриманням законодавства про закупівлі. При цьому, ст. 5 вказаного Закону встановлено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно до ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. З урахуванням викладеного, з метою забезпечення ефективності використання державних коштів, дотриманням законодавства про закупівлі та попередження порушень з боку Замовником під час переговорної процедури для потреб оборони «Футболки та сорочки (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1) T-shirts and shirts (18330000-1) (Polo shirt, type 1)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-012133-c, вважаємо, що є достатні правові підстави для проведення моніторингу даної процедури закупівлі Державною аудиторською службою України в порядку, визначеному діючим законодавством. На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», - ПРОШУ: Розпочати процедуру моніторингу переговорної процедури для потреб оборони «Футболки та сорочки (18330000-1) (Сорочка-поло, вид 1) T-shirts and shirts (18330000-1) (Polo shirt, type 1)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-25-012133-c. У разі виявлення за результатами моніторингу процедури закупівлі порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати Замовника усунути відповідні порушення. Про результати розгляду цієї скарги та вжиті заходи контролю повідомити заявника письмово у встановлений строк.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000081 ● 7368fa6d06f94ef1bf1707473d152314
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-11-25-012133-c 25.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Сорочки (18332000-5) (Сорочка-поло, вид 1)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 11 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 114 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 342 000,00 UAH


Title: Lot 1. Shirts (18332000-5)(Polo shirt, type 1)
Current status: Active
Estimated total value: 11 400 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 114 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 342 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 07 грудня 2020 14:14
Auction planned date: 07 грудня 2020 14:14
Закінчення: 07 грудня 2020 14:35

Позиції

30000 шт.
Сорочка-поло, вид 1
ДК 021:2015: 18332000-5 — Сорочки
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 21 грудня 2020

Polo shirt, type 1
CPV: 18332000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 11 400 000,00
UAH з ПДВ
11 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 11 340 000,00
UAH з ПДВ
11 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 11:03
sign.p7s
10 грудня 2020 11:03
Довіреність.pdf
09 грудня 2020 15:05
sign.p7s
09 грудня 2020 14:00
sign.p7s
09 грудня 2020 14:00
Dovidka_20325412060050208569.pdf.p7s
09 грудня 2020 14:00
Dovidka_20325412060050208569.pdf
09 грудня 2020 10:09
sign.p7s
09 грудня 2020 10:08
Dovidka_20325433380780054822.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:08
Dovidka_20325433380780054822.pdf
09 грудня 2020 10:08
Dovidka_20316497270430962394.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:08
Dovidka_20316497270430962394.pdf
09 грудня 2020 10:08
Довідка ДФС.pdf
09 грудня 2020 10:08
Відсутність штрафів.pdf
04 грудня 2020 16:22
sign.p7s
04 грудня 2020 16:21
Гарантія 11343-20.7z
04 грудня 2020 16:21
Гарантійний лист лот 1.pdf
04 грудня 2020 16:21
Протокол Н1 (4).7Z
04 грудня 2020 16:21
Наказ Фролова Ю.1 (6).7Z
04 грудня 2020 16:21
Лист для клієнті1 (10).7z
04 грудня 2020 16:21
Витяг із Статут1 (6).7z
04 грудня 2020 16:21
Банківська ліцензі1 (10).7z
04 грудня 2020 16:21
7. ВИТЯГ ПДВ.pdf
04 грудня 2020 16:21
4. Статут ТОВ МІК.pdf
04 грудня 2020 16:21
3.1. Відгук.PDF
04 грудня 2020 16:21
3. Аналогічний договір.PDF

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ТОРНАДО"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
Переможець 11 340 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
11 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку