Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) – Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 61+197, Івано-Франківська область
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-11-25-011264-c 6c398dcf3a534d3f949316ff7a8a1d02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Семанів Любомир Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:23
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) – Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 61+197, Івано-Франківська область-Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 26 листопада 2020 16:22
Дата відповіді: 01 грудня 2020 11:31
В п.5.2.1 вказано, що Аналогічними вважаються договори на виконання робіт (надання послуг) з виготовлення та/або розроблення проектнокошторисної документації на капітальний ремонт, та/або будівництво, та/або реконструкції, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування. Чи не буде порушенням, якщо надати аналогічний договір на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250111 Григорівка - Перше Травня на ділянці км 0+000 - км 17+100 (окремими ділянками)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації на закупівлю робіт: «ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) – Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 61+197, Івано-Франківська область» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно пункту 5.2. Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 ч.1 Розділу ІІІ цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.1. Довідка про виконання аналогічного договору) (Додаток № 2 до цієї тендерної документації) Довідка про виконання аналогічного договору має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору та ІНШІ дані згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до цієї 12 тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до цієї тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - аналогічний(-і) договір(-ори) з усіма додатками та змінами до договору(-ів); - акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору (зазначену у довідці); - завірену копію позитивного експертного звіту (експертна оцінка). - позитивний (-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання договору. Аналогічними вважаються договори на виконання робіт (надання послуг) з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт, та/або будівництво, та/або реконструкції, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування.
Відповідно, договір на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250111 Григорівка - Перше Травня на ділянці км 0+000 - км 17+100 (окремими ділянками), відповідно до його предмету, а саме – надання послуг з поточного середнього ремонту, не є аналогічним договором у розумінні вимог цієї тендерної документації.
Зазначаємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливість встановлення Замовником порушень в тендерній пропозиції учасника.
Одночасно інформуємо, що відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону, замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, після оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-011264-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УРБАН ПРОГРЕС, Код ЄДРПОУ:40653216
Дата подання: 28 грудня 2020 17:09
СКАРГА
1. Призупинити процедуру закупівлі № UA-2020-11-25-011264-c, що проводиться Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області на строк до прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду даної скарги. 2. Встановити порушення Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області процедури закупівлі № UA-2020-11-25-011264-c 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Івано-Франківській області (Замовника) скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 18 грудня 2020 року по відкритим торгам на закупівлю № UA-2020- 11-25-011264-c (предмет закупівлі): ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"; ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". (ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) – Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий- Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 61+197, Івано-Франківська область, Код ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи,
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 20:20
Рішення від 29.12.2020 № 24066 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 20:20
Рішення від 13.01.2021 № 428.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:34

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 17:01
скарга
28 грудня 2020 17:01
додаток 2
28 грудня 2020 17:01
додаток 3
28 грудня 2020 17:01
додаток 4
28 грудня 2020 17:01
додаток 5
28 грудня 2020 17:14
додаток 1

Документи подані замовником

04 січня 2021 17:59
7 Гарантійний лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ" 1 888 000,00
UAH з ПДВ
1 888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 2 949 999,00
UAH з ПДВ
2 949 999,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Експерт Проект Плюс" 2 980 000,00
UAH з ПДВ
2 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 15:57
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:54
Стаття 17.pdf
28 грудня 2020 15:54
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2020 15:54
Наказ на директора.pdf
28 грудня 2020 15:54
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 грудня 2020 12:08
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 02:04
Електронний підпис
14 грудня 2020 02:03
Довідка банк покриття.pdf
14 грудня 2020 02:03
Виписка банк.pdf
14 грудня 2020 02:03
13 Наказ на директора.pdf
14 грудня 2020 02:03
14 Довідка довкілля.PDF
14 грудня 2020 02:03
7 Гарантійний лист.PDF
14 грудня 2020 02:03
8 Довідка ліцензування.PDF
14 грудня 2020 02:03
4.5 Документи CREDO.pdf
14 грудня 2020 02:03
4.4. Інвентарні картки.pdf
14 грудня 2020 02:03
4 Довідка обладнання.PDF
14 грудня 2020 02:03
3.2 Лист відгук.pdf
14 грудня 2020 02:03
3.1 Аналогічний договір.pdf
14 грудня 2020 02:03
2 Стаття 17.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 15:24
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:24
ТОВ_Верлас Плюс.rar
11 грудня 2020 15:24
Гарантія 3821-20.zip

Публічні документи

11 грудня 2020 19:47
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:19
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
11 грудня 2020 17:19
Документація.pdf
11 грудня 2020 17:19
64014837063276.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:57
Статут.pdf
01 грудня 2020 16:57
Свідоцтво Кузик.pdf
01 грудня 2020 16:57
Рейтинг_Скан (1).pdf
01 грудня 2020 16:57
Рейтинг (1).zip
01 грудня 2020 16:57
Лист щоло субпідряду.pdf
01 грудня 2020 16:57
Лист відгук.pdf
01 грудня 2020 16:57
Копія Ліцензія IndorCAD.pdf
01 грудня 2020 16:57
Лiцензiя_скан (1).pdf
01 грудня 2020 16:57
договір СМЕТА ПИР.pdf
01 грудня 2020 16:57
договір СМЕТА.pdf
01 грудня 2020 16:57
Договір Оліх.pdf
01 грудня 2020 16:57
Договір А 1004 IndorCAD.pdf
01 грудня 2020 16:57
Договір GPS South S660.pdf
01 грудня 2020 16:57
Довідка щодо ліцензії.pdf
01 грудня 2020 16:57
Лiцензiя.zip
01 грудня 2020 16:57
Гарантия_7912.zip
01 грудня 2020 16:57
Виписка Данилович.pdf
01 грудня 2020 16:57
Довiренiсть_Рижий (1).zip
01 грудня 2020 16:57
Акт до договору № 12.pdf
01 грудня 2020 16:57
GPS South S660 накладна.pdf
01 грудня 2020 16:57
Акти до договору № 12.pdf
01 грудня 2020 16:57
Акт № 849.pdf
01 грудня 2020 16:57
Акт № 847.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС"

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

товариство з обмеженою відповідальністю "Експерт Проект Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ"
#38330723
Переможець
1 888 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 19:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 18:42
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 грудня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тендерною документацією визначено спосіб документального підтвердження інформації. Учасником не надано інформацію та документальне підтвердження наявності тахеометра. Не надано документальне підтвердження наявності бурової установки (- копії технічних паспортів від власника техніки, -якщо обладнання не підлягає державній реєстрації, надати інший документ, що посвідчує право власності (обліку)). Учасником не надано підтвердження щодо наявності трудових відносин з Цап’як Андрій Мирославович, архітектор. Наказ №001-К від 04 січня 2018 про прийняття на роботу, який надано учасником не містить в собі інформації про підприємство-працедавця (відсутнє найменування підприємства та будь-які інші реквізити). Учасником не надано акту приймання виконаних робіт на суму виконання договору, зазначену у довідці про виконання аналогічного договору, а також не завантажено довідку/довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів, яка/які підтверджує виконання договору/договорів, та документ, який підтверджує оплату вказаних послуг (якщо не міститься у відкритому реєстрі/базі даних). Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності, надавши відповідну інформацію та документальне підтвердження згідно вищенаведеного.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 19:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-КОНСАЛТИНГ ІФ"
#38330723
1 888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 17:10
Додаткова угода №1 до Договору №2-П від 18.01.2021.pdf зміни до договору
11 березня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:36
Договір №2-П.pdf укладений
19 січня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.4. Договору №2-П від 18.01.2021 р. у зв'язку з достроковим виконанням Підрядником етапів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти Додаток №2 "Календарний план робіт" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 888 000,00
UAH