Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015 — 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини для екскаватора-навантажувача JCB 4 СX)
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2020-11-25-011118-c ● a01c09361b11453b8d0a9d1af7094ec4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маргарита Фільчакова +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 88 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
до 24 грудня
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Шини для екскаватора-навантажувача JCB 4 СX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника на підставі заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. Розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору.doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 5 проект договору шини.doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16 шини.docx | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 10 до ТД Лист.doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 шини .doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІї шини.docx | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 4 до ТД шини.doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020 шини.doc | |
25 листопада 2020 14:56 |
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-25-011118-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 16 грудня 2020 13:31
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ
Тендерна пропозиція надана Учасником ТОВ «АзовТракСервіс» не відповідає вимогам тендерної документації проведення відкритих торгів.
В п. 1.4. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначені наступні умови до тендерної документації:
«1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації..»
Тендерна пропозиція Учасника не містить накладений електронний підпис (або КЕП), який був обов’язковою вимогою зазначеною у тендерній документації.
Крім того, положеннями ст. 5-8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, зокрема, що електронний документ повинен бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа повинен використовуватися електронний підпис.
Отже, накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Таким чином, враховуючи викладене та керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен відхилити пропозицію Учасника, бо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «АзовТракСервіс» через її невідповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
В п. 1.4. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначені наступні умови до тендерної документації:
«1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації..»
Тендерна пропозиція Учасника не містить накладений електронний підпис (або КЕП), який був обов’язковою вимогою зазначеною у тендерній документації.
Крім того, положеннями ст. 5-8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, зокрема, що електронний документ повинен бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа повинен використовуватися електронний підпис.
Отже, накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Таким чином, враховуючи викладене та керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен відхилити пропозицію Учасника, бо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «АзовТракСервіс» через її невідповідність умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2020 17:25
Шановний учасник! Дякуємо за звернення, вимога розглянута
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс" |
87 912,00
UAH з ПДВ
|
83 094,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" |
87 984,00
UAH з ПДВ
|
83 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
87 999,98
UAH з ПДВ
|
83 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс" #36996228 |
Рішення скасоване |
83 094,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс" #36996228 |
Відхилено |
83 094,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:42
|
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" #42945354 |
Переможець |
83 112,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:53
|
Додаток №1 від 28.12.20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:51
|
Протокол №603 від 28.12.20 зміна строків поставки.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:51
|
Повідомлення про внесення змін від 28.12.20 до дог 492.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:35
|
Договір №492 від 28.12.2020 ТОВ ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС.pdf | укладений |
28 грудня 2020 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись умовами п. 13.3 Договору про закупівлю № 492 від «28» грудня 2020 р. (далі - Договір) Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: 1.1. Викласти п.4 Додатку №1 до Договору № 492 від «28» грудня 2020 року у наступній редакції та виключити п.8 з Додатку № 1 до Договору: «4. Строк поставки: до 29 грудня 2020 року» 1.2. Викласти п.4 Додатку №2 до Договору у наступній редакції: «Термін поставки: до 29 грудня з дати надання письмової заявки Замовником» |
Номер договору про закупівлю: | 492 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |