Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини для екскаватора-навантажувача JCB 4 СX)
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2020-11-25-011118-c a01c09361b11453b8d0a9d1af7094ec4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:05
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


до 24 грудня
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Шини для екскаватора-навантажувача JCB 4 СX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника на підставі заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. Розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору.doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 5 проект договору шини.doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16 шини.docx
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
25 листопада 2020 14:56
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 шини .doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІї шини.docx
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 4 до ТД шини.doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020 шини.doc
25 листопада 2020 14:56
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-011118-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 16 грудня 2020 13:31
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ
Тендерна пропозиція надана Учасником ТОВ «АзовТракСервіс» не відповідає вимогам тендерної документації проведення відкритих торгів.
В п. 1.4. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначені наступні умови до тендерної документації:
«1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації..»
Тендерна пропозиція Учасника не містить накладений електронний підпис (або КЕП), який був обов’язковою вимогою зазначеною у тендерній документації.
Крім того, положеннями ст. 5-8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, зокрема, що електронний документ повинен бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Для ідентифікації автора електронного документа повинен використовуватися електронний підпис.
Отже, накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.

Таким чином, враховуючи викладене та керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен відхилити пропозицію Учасника, бо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «АзовТракСервіс» через її невідповідність умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2020 17:25
Шановний учасник! Дякуємо за звернення, вимога розглянута

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс" 87 912,00
UAH з ПДВ
83 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" 87 984,00
UAH з ПДВ
83 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 87 999,98
UAH з ПДВ
83 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:37
Проект договору.pdf
11 грудня 2020 13:37
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 13:37
Наказ Жуков О.В..Pdf
11 грудня 2020 13:37
Свідотство ПДВ.pdf
11 грудня 2020 13:37
Статут.pdf
11 грудня 2020 13:37
Технічна довідка.pdf
11 грудня 2020 13:37
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 13:37
Протокол.pdf
11 грудня 2020 13:37
Погодження на договір.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:21
МВС СС 21.12.2020.zip
21 грудня 2020 13:21
ДПС ТСС до 23.12.2020.zip
11 грудня 2020 22:47
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:46
10. ПУМБ ТСС від 26.11.2020.pdf
11 грудня 2020 22:46
10. Баланс ТСС 2019 копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
8. Витяг з ПДВ.pdf
11 грудня 2020 22:46
8. Витяг з ПДВ копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
7. Наказ.pdf
11 грудня 2020 22:46
7. Наказ копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
5. Статут.pdf
11 грудня 2020 22:46
5. Статут копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
5. Опис ТСС 12 ориг.pdf
11 грудня 2020 22:46
5. Опис ТСС 12 копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
5. Витяг ТСС 04.12.20 копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
5. Виписка ТСС 12 копія.pdf
11 грудня 2020 22:46
3. Лист-відгук МЧС ЗП_11.pdf
11 грудня 2020 22:46
2. Технічна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 22:46
2. Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 22:46
2. Проект договору тсс.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 18:38
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:38
Довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
08 грудня 2020 18:38
Баланс 3-й квартал 2020.pdf
08 грудня 2020 18:38
Згода на обробку даних.pdf
08 грудня 2020 18:38
Витяг листопад 2020.pdf
08 грудня 2020 18:38
Договір Миколаївгаз.pdf
08 грудня 2020 18:38
Статут 2017.pdf
08 грудня 2020 18:38
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 18:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 грудня 2020 18:38
Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2020 18:38
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс"

ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"

ТОВ "Констракшн Машинері"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс"
#36996228
Рішення скасоване 83 094,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "АзовТракСервіс"
#36996228
Відхилено 83 094,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:42
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"
#42945354
Переможець 83 112,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"
#42945354
83 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:53
Додаток №1 від 28.12.20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:51
Протокол №603 від 28.12.20 зміна строків поставки.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:51
Повідомлення про внесення змін від 28.12.20 до дог 492.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:35
Договір №492 від 28.12.2020 ТОВ ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС.pdf укладений
28 грудня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 13.3 Договору про закупівлю № 492 від «28» грудня 2020 р. (далі - Договір) Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: 1.1. Викласти п.4 Додатку №1 до Договору № 492 від «28» грудня 2020 року у наступній редакції та виключити п.8 з Додатку № 1 до Договору: «4. Строк поставки: до 29 грудня 2020 року» 1.2. Викласти п.4 Додатку №2 до Договору у наступній редакції: «Термін поставки: до 29 грудня з дати надання письмової заявки Замовником»
Номер договору про закупівлю: 492
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 112,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 852,00 UAH)