Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 - 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2020-11-25-011079-c 063428b3416743d48eb70594f1abf522
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кий Людмила Вікторівна

380612875946
380978054797
vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Кий Людмила Вікторівна
380612875946,380978054797
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 12:47
Очікувана вартість: 3 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


ДК 021-2015 - 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
ДК 021-2015 - 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: здійснюється згідно накладних по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). Можлива кредиторська заборгованість, залежно від реального фінансування бюджетних установ. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:59
Документація_мило.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги
Дата подання: 25 листопада 2020 16:37
Дата відповіді: 26 листопада 2020 08:03
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи можливо пропонувати аналог не гіршої якості? Дякую!
Відповідь: Добрий день! Якщо Учасником пропонуються аналоги, то Аналоги товару приймаються, але лише якщо аналог по своєму складу ідентично співпадає з замовленим товаром. Учасник повинен надати таблицю з порівняльними характеристиками, складовою частиною між аналогом та замовленим товаром. У разі розбіжності складу товару замовленого замовником, що підтверджується декларацією або іншим документом виробника, з запропонованим аналогом, то такий учасник буде дискваліфікованим у разі перемоги..

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ" 3 000,00
UAH з ПДВ
2 967,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКСІО" 3 300,00
UAH з ПДВ
2 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:21
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 14:21
стирка и хоз.jpeg
04 грудня 2020 14:21
Погоджений договор.pdf
04 грудня 2020 14:21
паспорт качества.pdf
04 грудня 2020 14:21
Досвид.pdf
04 грудня 2020 14:21
410-20.pdf
04 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:32
Статут Ресурс ДМ.pdf
04 грудня 2020 12:32
Сес мило господ..pdf
04 грудня 2020 12:32
Протокол №1.pdf
04 грудня 2020 12:32
Наказ №1.pdf
04 грудня 2020 12:32
Лист-згода.pdf
04 грудня 2020 12:32
Гарантійний лист 2.pdf
04 грудня 2020 12:32
Выписка Ресурс ДМ.pdf
04 грудня 2020 12:32
Витяг Єдиного налога.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 18:57
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:57
Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 18:57
Якість.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ"

ТОВ "АКСІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ"
#42472331
Переможець 2 967,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС ДМ"
#42472331
2 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 117-10 е мило.pdf укладений
15 грудня 2020 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 967,00
UAH