Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
193 070,00 UAH
UA-2020-11-25-011024-c 8449002366414db8b15996f547fc50fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetiana Koneva

+380950428597 veselka522@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114257
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Кольцова, буд. 39
Контактна особа: Tetiana Koneva
+380950428597
veselka522@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 11:03
Очікувана вартість: 193 070,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 штуки
15530000-2 Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Кольцова,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:00
Оголошення спрощена МАСЛО 2021.docx
25 листопада 2020 14:54
ДОГОВОР 15530000-2 МАСЛО.docx
25 листопада 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 15:00
Оголошення спрощена МАСЛО 2021.docx
25 листопада 2020 14:54
Оголошення спрощена МАСЛО 2021.docx
25 листопада 2020 14:54
ДОГОВОР 15530000-2 МАСЛО.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-011024-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 11 грудня 2020 12:19
неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Відповідно закупівлі № UA-2020-11-25-011024-c повідомляє про неправомірне відхилення тендерної пропозиції МПП «Ритм». Відповідно до протоколу №5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради Конєвою Т.Є. було прийнято рішення відхилити пропозицію МПП «Ритм» з причини: Відповідно до пункту 6 додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, повинен надати копії договорів (не менше двох) з усіма сторінками які свідчать про виконання договору (договори, накладні, акти приймання передачі тощо). МПП «РИТМ» у складі пропозиції було надано на підтвердження виконання Договір закупівлі №13 від 24.01.2019 в повному обсязі з документами, що підтверджують виконання договору, а саме Товарно-транспортні накладні. Визначення товаро-транспортної накладної (ТТН), яке наведене в розділі 1 Правил №363, з 12.07.2019 року було змінено. Згідно із зазначеною нормою ТТН - єдиний для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами. Право власності на товар переходить від Постачальника до Покупця з моменту передачі товару на складі Покупця і засвідчується ТТН, підписаною уповноваженими представниками сторін. Накладна – документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товару або послуг і по суті завершує купівлю-продаж між продавцем та покупцем. Товарно-транспортна накладна також фіксує факт отримання/передачі товару або послуг і по суті завершує купівлю-продаж між продавцем та покупцем, при цьому підтверджує факт транспортного процесу, тобто постачання продукції безпосередньо на склад покупця, що вимагається договорами з бюджетними організація, чого не відображено в видатковій накладній. В зв’язку з чим Товарно-транспортна накладна є більш важливим документом, що підтверджує отримання покупцем товару. Також, варто додати, що по своїй суті у ТТН відображаються супровідні документи з вантажем, а саме у наданих МПП «Ритм» ТТН відображено супровідним документом видаткові накладні з датою та номером. Як Вами було відмічено відповідно наданого МПП «Ритм» договору №13 від 24.01.2019 року пунктом 4.7. передбачено, що датою приймання товару Замовником вважається дата підписання матеріально-відповідальною особою Замовника видаткових ДОКУМЕНТІВ!!! … одним з таких документів і є ТТН, про що обґрунтовано вище.
Виходячи з вище викладеного, вважамоє відхилення пропозиції МПП "Ритм" неправомірною, та вимагаємо враховувати п.п. 5 пункту 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та особливо звернути увагу на п.п.6 пункту 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". У разі ігнорування нашої вимоги МПП «Ритм» буде змушений звернутися до виконавчих органів відповідно до Розділу II ЗУ «Про публічні закупівлі» для розгляду даного питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 17:02
У складі пропозиції Малого Приватного Підприємства «Ритм» для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів щодо закупівлі ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло було надано договір №13 від 24.01.2019, укладений між Малим Приватним Підприємством "Ритм" та Снігурівською міською радою (далі – Договір) на постачання масла вершкового. Пунктами 4.5 та 4.7 даного Договору передбачено, що процедура прийому - передачі товару, а також його оплата відбувається на основі видаткових накладних. Крім того, жодним пунктом вищезазначеного Договору не передбачено співпрацю (взаємодію) між Постачальником та Замовником згідно товарно - транспортних накладних.
А оскільки, Малим Приватним Підприємством "Ритм" у складі пропозиції не надано сканованих копій підписаних видаткових накладних, як передбачено умовами Договору та оголошенням про проведення спрощеної закупівлі,пропозиція Малого Приватного Підприємства «Ритм» була відхилена Замовником правомірно відповідно п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 141 900,00
UAH
139 750,00
UAH
Документи
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС" 184 685,00
UAH
139 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 20:52
Електронний підпис
02 грудня 2020 20:49
Статут.pdf
02 грудня 2020 20:49
Копія Статуту.pdf
02 грудня 2020 20:49
Лист про потужності 113.pdf
02 грудня 2020 20:49
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 20:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 19:48
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:45
Аналогичний договір 2.pdf
03 грудня 2020 19:45
Аналог.договір 1.pdf
03 грудня 2020 19:45
Загальні відомості.pdf
03 грудня 2020 19:45
Договор проект.pdf
03 грудня 2020 19:45
Рішення зборів.pdf
03 грудня 2020 19:45
Наказ на призначення.pdf
03 грудня 2020 19:45
Статут.pdf
03 грудня 2020 19:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"
#42633956
Очікує рішення 139 900,00
UAH
11 грудня 2020 10:56
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 139 750,00
UAH
11 грудня 2020 10:56

Документи

11 грудня 2020 10:56
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:49
ПРОТОКОЛ 5.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 грудня 2020 17:12
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
15 грудня 2020 17:12
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:09
003.jpg