Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утілізації/видалення прострочених (зіпсованих) лікарських засобів)
Очікувана вартість
1 400,00 UAH
UA-2020-11-25-009811-c 423e3a8c41004cc68f130a8d291b9845
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова

+380676276626 knpmml9-1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова
+380676276626
knpmml9-1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 17:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 17:07
Очікувана вартість: 1 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


З-№ 319, № 54/20, переросподіл. Документація закупівлі, а саме: технічні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, а також проект Договору та форма цінової пропозиції учасника - зазначено замовником шляхом одночасного завантаження окремих файлів до оголошення о проведенні закупівлі. Умови укладання та виконання Договору - згідно умов проекту договору про закупівлю.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограми
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утілізації/видалення лікарських засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник повинен сплатити надані Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:18
1 технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
25 листопада 2020 14:18
4 проект Договору з умовами укладання СЗ.doc
25 листопада 2020 14:18
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
25 листопада 2020 14:18
2 кваліфікаційні вимоги до учасників (8).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оновлена цінова
Дата подання: 26 листопада 2020 15:30
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:50
Шановний Замовнику! Закупівля оголошена як СПРОЩЕНА! в Учасників спрощеної закупівлі ВІДСУТНЯ технічна можливість завантажувати документи в систему після аукціону (на всіх майданчиках не активна кнопка для СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ), оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлю" Ознайомтесь, будь ласка, із зазначеною інформацією на ресурсі: https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli Вимагаємо: внести зміни до Додатку 3 Оголошення, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ви підтверджуєте заявлену цінову пропозицію додатком № 3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 17:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 1 200,00
UAH з ПДВ
1 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 12:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:09
7. Наказ на директора.PDF
03 грудня 2020 12:09
5. Виписка з ЄДР.pdf
03 грудня 2020 12:09
4. Статут.PDF
03 грудня 2020 12:09
2. тех вимоги.pdf
03 грудня 2020 12:09
1. Ценовая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 1 200,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 09:09

Документи

08 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
08 грудня 2020 08:53
рішення 763.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
1 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
08 грудня 2020 08:53
рішення 763.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:33
договор 332.pdf укладений
11 грудня 2020 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 200,00
UAH