Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015. 15110000-2. М’ясо (лот № 1 – яловичина (15111100-0), свинина (15113000-3); лот № 2 – тушки курячі (15112000-6), стегна курячі (15112000-6), філе куряче (15112000-6))
Очікувана вартість
604 370,00 UAH
UA-2020-11-25-009697-c 6d77f309b6724d498c70ca58dbbcb25c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Фучко

+380501625662 dnz39uz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №39 "ЖУРАВЛИК" КОМБІНОВАНОГО ТИПУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34748011
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Павла Пестеля, буд. 20
Контактна особа: Ольга Фучко
+380501625662
dnz39uz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 23:59
Очікувана вартість: 604 370,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

30 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:41
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc
30 листопада 2020 15:41
ТД. 15110000-2. М’ясо (нова редакція).doc
30 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:41
Перелік змін, внесених до тендерної документації.doc
30 листопада 2020 15:41
ТД. 15110000-2. М’ясо (нова редакція).doc
25 листопада 2020 14:24
ТД. 15110000-2. М'ясо.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина (15111100-0), свинина (15113000-3)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 520 020,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 грудня 2020 11:55
Закінчення: 14 грудня 2020 12:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1800 кг
яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Павла Пестеля, 20
Дата доставки: 31 грудня 2021
1800 кг
свинина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Павла Пестеля, 20
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом семи банківських днів після надання Постачальником рахунку на оплату Товару. Інша інформація: мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову. Учасник подає такий переклад, завірений підписом посадової особи або представника учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу (перекладача), який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається у складі тендерної пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту; вид закупівлі – відкриті торги; перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію – ціна з ПДВ – 100%. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОБЛИК Т.М. 372 240,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шершун Мирослава Юріївна 391 140,00
UAH з ПДВ
346 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:27
Довідка поліція.rar.p7s
22 грудня 2020 11:27
Довідка ДПІ.pdf.p7s
22 грудня 2020 11:27
Довідка поліція.rar
22 грудня 2020 11:27
Довідка по ст.17 повна.PDF
22 грудня 2020 11:27
Довідка ДПІ.pdf
11 грудня 2020 00:28
Електронний підпис
11 грудня 2020 00:28
8_HACCP.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:28
8_HACCP.PDF
11 грудня 2020 00:28
7_Проект Договору.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:28
7_Проект Договору.PDF
11 грудня 2020 00:28
1_Пропозиція.PDF.p7s
11 грудня 2020 00:28
1_Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОБЛИК Т.М.

ФОП Шершун Мирослава Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОБЛИК Т.М.
#3097700360
Переможець 345 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОБЛИК Т.М.
#3097700360
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 22:35
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2021 18:48
ду.pdf зміни до договору
18 квітня 2021 18:48
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 20:52
Договір.pdf укладений
06 січня 2021 20:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару: свинина з 91,65 грн., без ПДВ до 100,72 грн. без ПДВ за 1 кг.; яловичина з 100,00 грн., без ПДВ до 109,00 грн. без ПДВ за1 кг.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 344 970,00
UAH