Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

акумулятор A-MEGA Standard 140 Ah (3) 800 A, акумулятор A-MEGA Standard 190 Ah (3) 1100 A, акумулятор A-MEGA Standard 225 Ah (3) 1200 A
Очікувана вартість
48 389,00 UAH
UA-2020-11-25-009693-c 4158f115a6d54e8bbca6966fc4eda84c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 12:22
Очікувана вартість: 48 389,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї


акумулятор A-MEGA Standard 140 Ah (3) 800 A за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 31440000-2: Акумуляторні батареї, акумулятор A-MEGA Standard 190 Ah (3) 1100 A за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 31440000-2: Акумуляторні батареї, акумулятор A-MEGA Standard 225 Ah (3) 1200 A за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 31440000-2: Акумуляторні батареї , Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
акумулятор A-MEGA Standard 140 Ah (3) 800 A, акумулятор A-MEGA Standard 190 Ah (3) 1100 A, акумулятор A-MEGA Standard 225 Ah (3) 1200 A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:14
Додаток 3.docx
25 листопада 2020 14:14
Додаток 2.docx
25 листопада 2020 14:14
Додаток 1.docx
25 листопада 2020 14:14
оголошення (акумулятори) 25.11.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги та еквіваленти
Дата подання: 25 листопада 2020 15:21
Дата відповіді: 25 листопада 2020 17:38
Доброго дня, шановний замовнику! Чи розглядаєте аналоги та еквіваленти?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! У відповідності розділу 18.5. оголошення про проведення закупівлі, в тому числі, зазначено: "...Замовник не розглядає еквівалентний товар.".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-009693-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОНДАР ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3262618474
Дата подання: 09 грудня 2020 12:55
Відхилення пропозиції учасника
Прошу переглянути прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Бондара Тараса Миколайовича, щодо невиконаної вимоги учасника про накладення ЕЦП/КЕП до закінчення кінцевого строку подання пропозиції, оскільки ЕЦП/КЕП був накладений на КОЖНИЙ файл окремо, що підтверджується доданим розширенням до файлів p7s (скрін-фото додаю).
Даний вид файлів, після завантаження Замовником на ПК - можна перевірити на порталі "Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів" (посилання https://czo.gov.ua/verify).
Хочу зазначити, що в Частині 19 оголошення про закупівлю:
"Після розміщення документів, що входять до складу пропозиції, учаснику необхідно накласти ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований цифровий підпис). ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований цифровий підпис) учасник має накласти до закінчення кінцевого строку подання пропозицій." - не вказано спосіб накладення ЕЦП/КП на закупівлю загалом чи на кожен документ окремо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 20:13
Шановний учаснику. Протягом періоду уточнень учасник має право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо оголошення про проведення закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Протягом періоду уточнень учасник електронних торгів Фізична особа-підприємець БОНДАР ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ не звертався до замовника за роз’ясненнями щодо оголошення про проведення закупівлі. Частиною 19 оголошення про проведення закупівлі замовником визначено порядок подання пропозицій та, між іншого, замовником встановлено наступні вимоги: «Заповнена ПРОПОЗИЦІЯ, підготовлена Учасником у відповідності до Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі та документи, зазначені Замовником в оголошенні про проведення закупівлі та додатках до нього, розміщується Учасником в електронному (сканованому) вигляді в форматі «pdf» або «jpg» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних до закінчення терміну подання пропозиції. Забороняється обмежувати перегляд документів, що входять до складу пропозиції, шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб…..» «…Після розміщення документів, що входять до складу пропозиції, учаснику необхідно накласти ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований цифровий підпис). ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований цифровий підпис) учасник має накласти до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.». У відповідності до розміщеного в системі електронних закупівель оголошення про проведення закупівлі, порядком подання пропозицій учасниками торгів не вимагалось накладання ЕЦП/КЕП (електронного цифрового підпису/кваліфікованого цифрового підпису) учасника на кожний з документів пропозиції учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

09 грудня 2020 12:55
1.PNG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ" 46 924,00
UAH з ПДВ
46 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТРІЛКОВ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 48 360,00
UAH з ПДВ
46 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:09
Виписка з реєстру.pdf
05 грудня 2020 15:09
Пропозиція.pdf
05 грудня 2020 15:09
Паспорт.pdf
05 грудня 2020 15:09
Лист.pdf
05 грудня 2020 15:09
Свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАР ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "СТРІЛКОВ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАР ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ"
#3262618474
Відхилено 46 099,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:55
ФОП "СТРІЛКОВ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2478700194
Переможець 46 100,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:58

Документи

09 грудня 2020 11:55
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:55
протокол 1 від 09.12.2020.pdf

Документи

09 грудня 2020 11:58
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:57
протокол 2 від 09.12.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТРІЛКОВ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2478700194
46 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 11:58
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:57
протокол 2 від 09.12.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 19:31
ДОГОВІР 39-СП (аккумулятори).pdf укладений
17 грудня 2020 19:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 100,00
UAH