Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Орільського ліцею Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Орілька, вул. Заводська, 12 (влаштування автоматичної пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
995 987,00 UAH
UA-2020-11-25-009516-c 71454d01317b4a0d976c3f4e09674bc1
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Ольга Володимирівна

+380992667787 OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Науменко Ольга Володимирівна
+380992667787
OLGANAUMENKO003@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 15:17
Очікувана вартість: 995 987,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 979,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт приміщення Орільського ліцею Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Орілька, вул. Заводська, 12 (влаштування автоматичної пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64640, Україна, Харківська область, с. Орілька, Заводська, буд. 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:14
Вимоги АПС роботи зі змінами.docx
30 листопада 2020 14:14
Оголошення АПС роботи зі змінами.docx
25 листопада 2020 14:08
1. Робочий проект Системи пожежної сигналізації.pdf
25 листопада 2020 14:08
Дод.5 Проєкт договору АПС роботи.docx
30 листопада 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 14:14
Вимоги АПС роботи зі змінами.docx
25 листопада 2020 14:08
Вимоги АПС роботи.docx
30 листопада 2020 14:14
Оголошення АПС роботи зі змінами.docx
25 листопада 2020 14:08
Оголошення АПС роботи.docx
25 листопада 2020 14:08
1. Робочий проект Системи пожежної сигналізації.pdf
25 листопада 2020 14:08
Дод.5 Проєкт договору АПС роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роботи чи послуги?
Дата подання: 01 грудня 2020 14:23
Проект договора содержит требование предоставить - Додаток № 1 «Розрахунок вартості наданих послуг». Предмет закупки Капитальный ремонт. Скажите пожалуйста, не будет ли нарушением предоставить вместо Розрахунок вартості наданих послуг, Договорную цену со всеми расчетами? Спасибо.
Відповідь відсутня
Поставка товара
Дата подання: 01 грудня 2020 14:33
Согласно условиям Оголошення (ФАЙЛ Оголошення АПС роботи зі змінами.docx) Товар повинен бути виготовлений відповідно до державних стандартів України ДСТУ, ДСТУ ГОСТ та відповідати детальним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку № 3 до Вимог до предмету закупівлі. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. Документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення товару. Упаковка товару повинна відповідати діючим державним стандартам і правилам, забезпечувати захист і зберігання товару від пошкодження під час транспортування від місця завантаження до місця поставки (відвантаження). Предмет закупки капитальный ремонт. Подскажите, пожалуйста, какой товар, согласно условиям Вашей закупки нужно поставлять по таким условиям. Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дискрімінаційна вимога
Дата подання: 01 грудня 2020 14:40
Просимо видалити вимогу, щодо надання Акт обстеження об’єкту, складений, підписаний уповноваженою особою замовника на уповноваженою особою виконавця в період уточнень, у зв'язку з відсутністю інформації про Уповноважену особу Замовника, яка має право на підписання цього Акту. Також, це є небезпечним, у зв'язку з тим, що обьект, якій потрібно відвідати Учаснику є школою, де навчаються діти, та здійснити обстеження під час проведення уроків, або інших занять - не є можливим. Одночасно ви вимагаєте : оригінал документу, який підтверджує проходження особою (особами) учасника, в сертифікованих відповідно до діючого законодавства лабораторіях або медичних установах тесту на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) методом полімеразної цепної реакції (дата проведення тесту повинна бути не раніше дати оголошення про проведення закупівлі) - просимо удалити цю вимогу - яка є абсурдною. Можливо їх потрібно подати під час укладання договору? Просимо внести зміни в цієї частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Відомість ресурсів
Дата подання: 01 грудня 2020 14:56
Вами вимагається, під час надання кошторисної документації надати - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. Ваша вимога є дискримінаційною, та порушує основні приниципи Закону України "Про публічні закупівлі". Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до оголошення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-009516-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СЕРЕБРЯКОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2890505831
Дата подання: 01 грудня 2020 12:27
Вимога щодо внесення змін до оголошення.
Шановний Замовник!
Просимо терміново внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. А саме:
1.Спрощена закупівля здійснюється з урахуванням ст.14 Закону, та Замовник повинен дотримуватися вимог Закону, та застосовувати критерії, умови та інші положення проведення закупівлі згідно норм ст.14 та Закону.
2.Період уточнень не повинен бути менше ніж три робочих днів, у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні
Вами зроблено зміни до оголошення, але подовження строку не відбулося, що є порушення вимог ст.14.
3.У оголошенні та інструкція до проведення спрощеної закупівлі Ви вимагаєте підтвердження підстав для відмови у участі ПРОЦЕДУРИ закупівлі, згідно ст.17. Стаття 17 – та зазначаєте вимоги щодо документального підтвердження цих вимог, які стосуються лише ПРОЦЕДУР закупівель – а це – відкриті торги, торги з обмеженою участю, та конкурентний діалог. Таким чином – вимога надання документального підтвердження ст.17, під час проведення спрощеної закупівлі є незаконною, та безпідставною.
4. Вами зазначаються кваліфікаційні критерії для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріпленим ч. 1 ст. 16 Закону , а саме: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, але згідно ст.16 Закона, кваліфікаційні критерії є - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наступний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, але, згідно ст.16 Закона, кваліфікаційний критерій є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вами, як Замовником навмисно порушуються основні принципи здійснення публічних закупівель, шляхом введення в оману Учасників, та вимоги щодо надання документів, які не закріплені відповідним нормативним актом.
5.Також, згідно Додатку 3 Технічного завдання, Вами вимагається надання Зведеного кошторисного розрахунку вартості з пояснювальною запискою, але в то же час не надана інформація стосовно вартості проектних робіт, авторського нагляду, витрат Замовника та інше, яке необхідно для складення цього документу. Надати Зведений кошторисний розрахунок можливо лише тією організацією яка має доступ до вже затвержденого розрахунку, або тією особою, що його розробляла.. Таким чином ви штучно спотворюєте торги, та надаєте перевагу заздалегідь обраному Учаснику.
6. Ви вимагаєте: У складі ТЕНДЕРНОЇ пропозиції учасник надає гарантійний лист від виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватись, в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та в установлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. Учаснику не можливо подати цей документ, не тому що у нього не має виробника (Імпортера) обладнання, а тому ще Учасник не подає ТЕНДЕРНУ пропозицію. Тому будь який документ поданий Учасником не буде відповідати вимогам Вашого оголошення.
7.Шановний Замовник! Строки виконання робіт 18 грудня 2020 року, згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Орієнтовна дата проведення аукціону 7 грудня. Орієнтовна дата наміру укласти договір 8 грудня. Укладення договору не раніше 19 грудня! Будь ласка, дайте відповідь, яким чином, Учасник повинен виконати роботи до 18 грудня?
Враховуючи вищевикладене, Вимагаємо – вести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та привести оголошення, вимоги до Учасників, вимоги до предмету закупівлі у відповідність Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 14:00
Доброго дня. Ваша вимога на розгляді, відповідь буде надано найближчим часом. Дякуємо.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 грудня 2020 09:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із наявністю підстав для відміни спрощеної закупівлі за предметом коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015:45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення Орільського ліцею Лозівської районної ради Харківської області за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Орілька, вул. Заводська, 12 (влаштування автоматичної пожежної сигналізації)) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 19 ст. 14 Закону. Відмінити спрощену закупівлю з підстави, що передбачена ч. 2 п. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель .
Документи:
02 грудня 2020 09:21
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:20
Протокол №278.pdf