Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Коригування проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область (71320000-7. Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
22 011 992,95 UAH
UA-2020-11-25-009160-c 6b6892703d9f4cc287a8ff29476cf26d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ (далі - Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно аб. 5 п.2 ч. 2 ст. 40 Закону «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності». Служба автомобільних доріг у Житомирській області здійснила закупівлю проекту «Послуги з виготовлення тендерної документації за умовами контракту FIDIC для визначення генпідрядників реконструкції автомобільної дороги Київ-Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область» (далі - Проект). На даний момент проект потребує внесення змін (корегування). Враховуючи той факт, що автором твору (проекту) «Послуги з виготовлення тендерної документації за умовами контракту FIDIC для визначення генпідрядників реконструкції автомобільної дороги Київ-Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область» є Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор», яким відчуження авторських прав не здійснювалося, укладення договору з іншим підприємством на проведення робіт з коригування проектно-кошторисної документації, вказаного об’єкта буде порушенням норм чинного законодавства.
Частиною 1 ст. 11 Закону України «Про авторське право та суміжні права», визначено, що первинним суб’єктом, якому належить авторське право, є автор твору. Ст. 433 Цивільного Кодексу України також визначено, що об’єктом авторського права є твори архітектури. Законом України «Про авторське право та суміжні права» визначено, що твір архітектури – твір у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень (креслення, ескізи, моделі, збудовані будівлі та споруди, парки, плани населених пунктів тощо). У відповідності до ст. 15 Закону України «Про авторське право та суміжні права» - до майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать: а) виключне право на використання твору; б) виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами. Майнові права автора (чи іншої особи, яка має авторське право) можуть бути передані (відчужені) іншій особі згідно з положеннями статті 31 цього Закону, після чого ця особа стає суб’єктом авторського права.
Ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що проект – документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил; а об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) – будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Таким чином, враховуючи вищезазначене, розроблена проектна документація (проект) об’єктів архітектури є твором архітектури та підпадає під охорону (захист), як немайнове право автору, пов’язане із створенням та використанням твору архітектури, в рамках дії Цивільного Кодексу України, Закону України «Про авторське право та суміжні права» та інших законодавчих актів.
У відповідності до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011р. №45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2011 р. за №651/19389 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» встановлено, що коригування проектної документації – внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування. Тому при коригуванні іншою проектною організацією проектної документації по об’єкту, унеможливлюється використання та врахування раніше розроблених проектних рішень, що, в свою чергу, і призведе до несумісності виконаних додаткових робіт до наявного проекту.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Цивільний кодекс України;
2. Закон України «Про авторське право та суміжні права» №3792-ХІІ від 23.12.1993 р.;
3. Закон України «Про архітектурну діяльність» №687-XIV від 20.05.1999 р.;
4. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011р. № 45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 червня 2011 р. за № 651/19389 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 14:26
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Коригування проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область (71320000-7. Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Покровська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за фактично виконані роботи проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами кожного Акту, в терміни, які визначені в Календарному плані виконання робіт, при наявності коштів на бюджетному рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 13:58
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Укрдіпродор"
#05416892
Переможець 21 568 487,56
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 14:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Укрдіпродор"
#05416892
21 568 487,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2022 16:58
ДУ № 189_6_68 від 23.03.22.pdf зміни до договору
25 березня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:35
189_5_404 від 30.12.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:03
189_4_353 від 23.12.21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 13:03
189_3_274 від 24.11.21.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 10:23
ду 189_2_202 від 30.08.21.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 10:45
Додаткова угода № 189-1-132 від 31.05.21р..pdf зміни до договору
01 червня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:17
№189 від 08.12.20 коригування ПКД.pdf укладений
08 грудня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 11 341 180,00 грн. (одинадцять мільйонів триста сорок одна тисяча сто вісімдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 890 196,67 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто тисяч сто дев’яносто шість гривень 67 коп.).
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/1/132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 31.12.2021 року. Сума договору після внесення змін: 21 568 487,56 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/2/202
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились доповнити Додаток № 1 до Договору змінами та доповненнями від 11.11.2021 р. до Завдання № 6-4/20 від 01.04.2020р. Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 1.5., 3.6. та 17.5. Договору № 189 від 08 грудня 2020 р., Сторони дійшли згоди про зменшення вартості Договору та пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт (Договірна ціна) (Додаток №3) за цим Договором, визначена зведеним і локальними кошторисами, які складені згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, чинними збірниками цін на вишукувальні і проектні роботи та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи і складає: 16 582 082 грн. 88 коп. (Шістнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят дві тисячі вісімдесят дві грн. 88 коп.), в тому числі ПДВ 2 763 680 грн. 48 коп. (Два мільйона сімсот шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят грн. 48 коп.)». Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток №2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 3 - Договірна ціна, Додаток № 4 - Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 5 - План фінансування. Сума договору після внесення змін: 16 582 082,88 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/3/274
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 240 902,88 грн. (двісті сорок тисяч дев’ятсот дві гривні 88 коп.), у тому числі ПДВ 40 150,48 грн. (сорок тисяч сто п’ятдесят гривень 48 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 11 582 082,88 грн. (одинадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят дві тисячі вісімдесят дві гривні 88 коп.), у тому числі ПДВ 1 930 347,15 грн. (один мільйон дев’ятсот тридцять тисяч триста сорок сім гривень 15 коп.). Сума договору після внесення змін: 16 582 082,88 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/4/353
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 4 309 075,10 грн. (чотири мільйони триста дев’ять тисяч сімдесят п’ять гривень 10 коп.), у тому числі ПДВ 718 179,18 грн. (сімсот вісімнадцять тисяч сто сімдесят дев’ять гривень 18 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 7 273 007,78 грн. (сім мільйонів двісті сімдесят три тисячі сім гривень 78 коп.), у тому числі ПДВ 1 212 167,96 грн. (один мільйон двісті дванадцять тисяч сто шістдесят сім гривень 96 коп.). 2. Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 1.5. та 2.5. Договору № 189 від 08 грудня 2020 р. Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 2.2, 15.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Цим Договором встановлено наступні дати початку та закінчення етапів виконання робіт: 2.2.1. Початок – з дати підписання Договору. 2.2.2. Закінчення – по 01 квітня 2022 року. 2.2.3. Отримання позитивного звіту експертизи проектної документації – в межах останнього етапу виконання робіт зазначеного в Календарному плані виконання робіт. Остаточна оплата робіт проводиться після надання позитивного експертного звіту. 2.2.4. Проектувальник зобов’язаний в межах ціни Договору провести експертизу проектної документації. 15.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 01 квітня 2022 року, а щодо фінансових зобов’язань – до повного і належного їх виконання за цим Договором.» 3. Внести зміни в Додаток №2 - Календарний план виконання робіт та викласти його у новій редакції. 4. Внести зміни в Додаток №3 - Договірна ціна та викласти його у новій редакції. 5. Внести зміни в Додаток №5 - План фінансування та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 16 582 082,88 грн.(з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/5/404
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни в Додаток №2 - Календарний план виконання робіт та викласти його у новій редакції. Внести зміни в Додаток №5 - План фінансування та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 16 582 082,88 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189/6/68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML