Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сир твердий
Очікувана вартість
700 876,00 UAH
UA-2020-11-25-008958-c 7a69592c84a44fca91cc99e230fb1a98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонова Тетяна Олександрівна

+380577398102 mtzvhnuvd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Вебсайт: http://univd.edu.ua
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27
Контактна особа: Леонова Тетяна Олександрівна
+380577398102
mtzvhnuvd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 03:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:34
Очікувана вартість: 700 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 026,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам цієї тендерної документації, та які складені іноземною мовою повинні мати автентичний переклад на українську мову , переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі якщо в тендерній пропозиції учасника подаються документи, для підтвердження вимог тендерної документації (наприклад, первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, буклети, сертифікати, дозволи, тощо) які складені російською мовою до набрання чинності Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», тобто до 16.07.2019, такі документи не перекладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 кг
сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Льва Ландау, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Учасника на Товар. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Учасником Товару буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 13:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:50
Додаток_5_ПД_Товар.doc
25 листопада 2020 13:50
ТД_сир_2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕРЕТІН ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 700 400,00
UAH з ПДВ
700 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА "ОЛІМП, ЛТД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 700 855,00
UAH з ПДВ
700 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2020 16:09
Довідка МВС.pdf
27 грудня 2020 16:09
Відсутність підстав.pdf
09 грудня 2020 23:33
Електронний підпис
09 грудня 2020 23:32
Трудова книжка водія 2.pdf
09 грудня 2020 23:32
Трудова книжка водія 1.pdf
09 грудня 2020 23:32
Стаття 17.pdf
09 грудня 2020 23:32
Реєстрація потужності.pdf
09 грудня 2020 23:32
Про службову особу.pdf
09 грудня 2020 23:32
Працівники.pdf
09 грудня 2020 23:32
Потужності.pdf
09 грудня 2020 23:32
Навчання працівників.pdf
09 грудня 2020 23:32
Медична книжка водія 2.pdf
09 грудня 2020 23:32
Медична книжка водія 1.pdf
09 грудня 2020 23:32
Листи-згоди.pdf
09 грудня 2020 23:32
Лист-гарантія.pdf
09 грудня 2020 23:32
Інформаційна довідка.pdf
09 грудня 2020 23:32
Договір дезінфекції.pdf
09 грудня 2020 23:32
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2020 23:32
Відомості ФОП.pdf
09 грудня 2020 23:32
Виписка.pdf
09 грудня 2020 23:32
Акти дезінфекції.pdf
09 грудня 2020 23:32
Акт дератизація.pdf
09 грудня 2020 23:32
Автопранспорт.pdf
09 грудня 2020 23:32
4642.pdf
09 грудня 2020 23:32
1ДФ 3 квартал 2020.PDF
09 грудня 2020 23:32
0967.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 12:41
довидки_хнувс.PDF
10 грудня 2020 12:41
аналог_дог_хнувс.PDF
10 грудня 2020 12:41
ст17_хнувс.PDF
10 грудня 2020 12:41
всем.PDF
08 грудня 2020 14:28
ТЧ_сир_ХНУВС.pdf
08 грудня 2020 14:28
довідка_транспорт.pdf
08 грудня 2020 14:28
довідка_приміщення.pdf
08 грудня 2020 14:28
гарантія_санкції.pdf
08 грудня 2020 14:28
гарант_лист_довкілля.pdf
08 грудня 2020 14:28
персон_дані.pdf
08 грудня 2020 14:28
статут_Олимп.PDF
08 грудня 2020 14:28
ндс св-во.PDF
08 грудня 2020 14:28
договор_бюджет_копия.PDF
08 грудня 2020 14:28
витяг.PDF
08 грудня 2020 14:28
техпаспорт_ланос.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕРЕТІН ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ФІРМА "ОЛІМП, ЛТД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕРЕТІН ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#2900521037
Переможець 700 400,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕРЕТІН ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#2900521037
700 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:20
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:09
Договір укладений
06 січня 2021 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 700 400,00
UAH