Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Очікувана вартість
107 986 914,00 UAH
UA-2020-11-25-007968-c ● 5212633ee4874577ad0959feb82e424c
Відкриті торги
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 107 986 914,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 539 934,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 619 803,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються ф. КБ-2в, ф. КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 14:29 |
Електронний цифровий підпис |
14 грудня 2020 14:27 |
Перелік змін (протокол від 14.12.2020 № 380).docx |
14 грудня 2020 14:27 |
Договір КАП (проєкт) (нова редакція).docx |
14 грудня 2020 14:27 |
ТД - КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350 (нова редакція).docx |
14 грудня 2020 14:27 |
Протокол ТК №380Н від 14.12.2020 Зміни до ТД (КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000-км 6+350).PDF |
25 листопада 2020 13:14 |
Відомість обсягів робіт - КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.rtf |
14 грудня 2020 14:29 |
Електронний цифровий підпис
|
||
14 грудня 2020 14:27 |
Перелік змін (протокол від 14.12.2020 № 380).docx
|
||
14 грудня 2020 14:27 |
Договір КАП (проєкт) (нова редакція).docx
|
||
14 грудня 2020 14:27 |
ТД - КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350 (нова редакція).docx
|
||
14 грудня 2020 14:27 |
Протокол ТК №380Н від 14.12.2020 Зміни до ТД (КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000-км 6+350).PDF
|
||
25 листопада 2020 13:14 |
Відомість обсягів робіт - КАП Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо розширення вимоги підтвердження наявності асфальтобетонного заводу з можливістю застосування учасниками мобільного АБЗ без підтвердження дозволу на викиди
Дата подання: 09 грудня 2020 19:30
Дата відповіді: 10 грудня 2020 08:36
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод. Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ. Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту). ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску. Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт. Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу. Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі. Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим. Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо). Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо). Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою посилення конкуренції саме у Вашому регіоні, просимо Вас у разі залучення учасниками мобільного заводу:
1. Виключити вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції та щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин.
2. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-25-007968-c.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 06 січня 2021 12:18
Дата подання: 06 січня 2021 12:18
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 20:37
рішення від 11.01.2021 № 234 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
98 740 000,00
UAH з ПДВ
|
97 120 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" |
106 910 000,00
UAH з ПДВ
|
98 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
107 910 000,00
UAH з ПДВ
|
106 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
107 686 914,00
UAH з ПДВ
|
107 686 914,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
107 970 000,00
UAH з ПДВ
|
107 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
97 120 196,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 10:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #38587794 |
Очікує рішення |
106 290 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" #34252469 |
Відхилено |
98 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:33
|
Актуальні тендери
-
55 046 197,00UAH(Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26127 Маршинці – Форосна – Довжок - /Н-03/ на ділянці км 9+400 – км 14+500 в Чернівецькій області»ЧернівціКомпанія:Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністраціїДетальніше
-
93 701 393,00UAH(Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26005 Вашківці-Коритне-Майдан-/Іспас-Майдан-Лукавці/ на ділянці км 0+000 - км 5+700, Чернівецька область»ЧернівціКомпанія:Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністраціїДетальніше
-
107 178 095,80UAHБудівництво дитячого садка-школи І ступеня на 180 учнів за адресою: село Бобриця, вул. Шкільна, 6, Києво-Святошинського району, Київської областім. КиївКомпанія:Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністраціїДетальніше
-
100 507 591,00UAHРеконструкція загальностанційної системи керування головного щита управління-1 та систем автоматичного керування газоперекачувальними агрегатами № 2, 7 компресорного цеху №1 дотискувальної компресорної станції «Більче-Волиця» Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)КиївКомпанія:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"Детальніше
-
87 176 178,90UAH(ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Заміна апаратури релейного захисту ПЛ-110 кВ із заміною трансформаторів струму 110 для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"м.ВишгородКомпанія:ПрАТ "Укргідроенерго"Детальніше
-
63 463 303,00UAHРеконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)ХмельницькийКомпанія:СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІДетальніше