Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Очікувана вартість
107 986 914,00 UAH
UA-2020-11-25-007968-c 5212633ee4874577ad0959feb82e424c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 14:48
Очікувана вартість: 107 986 914,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 619 803,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 539934 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0523 Костянтинівка-Дружківка на ділянці км 0+000 – км 6+350 (окремими ділянками)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються ф. КБ-2в, ф. КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо розширення вимоги підтвердження наявності асфальтобетонного заводу з можливістю застосування учасниками мобільного АБЗ без підтвердження дозволу на викиди
Дата подання: 09 грудня 2020 19:30
Дата відповіді: 10 грудня 2020 08:36
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод. Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ. Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту). ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску. Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт. Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу. Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі. Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим. Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо). Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо). Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації. Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою посилення конкуренції саме у Вашому регіоні, просимо Вас у разі залучення учасниками мобільного заводу: 1. Виключити вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції та щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин. 2. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-007968-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 06 січня 2021 12:18
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 20:37
рішення від 11.01.2021 № 234 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:37
рішення від 20.01.2021 № 985.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 98 740 000,00
UAH з ПДВ
97 120 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" 106 910 000,00
UAH з ПДВ
98 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 107 910 000,00
UAH з ПДВ
106 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 107 686 914,00
UAH з ПДВ
107 686 914,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 107 970 000,00
UAH з ПДВ
107 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:50
1.2 календарний графік.pdf
23 грудня 2020 17:50
1.1 календарний графік.pdf
23 грудня 2020 17:50
1 Реєстр.pdf
23 грудня 2020 17:16
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:06
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
23 грудня 2020 17:06
КОМ ЧАСТИНА.pdf
23 грудня 2020 17:06
КВАЛ ЧАСТИНА_3.pdf
23 грудня 2020 17:06
КВАЛ ЧАСТИНА_2.pdf
23 грудня 2020 17:06
КВАЛ ЧАСТИНА_1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2021 17:09
Електронний підпис
05 лютого 2021 17:09
Довідка МВС.rar
05 лютого 2021 17:09
Довідка ДФС.rar
05 лютого 2021 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2021 17:09
Копія Статуту.pdf
05 лютого 2021 17:09
Копія ліцензії.pdf
27 січня 2021 17:27
Електронний підпис
27 січня 2021 17:26
Лист-пояснення.pdf
27 січня 2021 17:26
Довідка МТБ.pdf
23 грудня 2020 17:56
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:55
Календарний графік.pdf
23 грудня 2020 17:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:39
Проект договору.pdf
23 грудня 2020 17:39
Банківська гарантія.rar
23 грудня 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2020 17:39
Перелік та обсяг робіт.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 13:19
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.PDF
23 грудня 2020 13:17
Пакет 4 (Техніка).pdf
23 грудня 2020 13:17
Пакет 3 (Працівники).pdf
23 грудня 2020 13:17
Пакет 1.pdf
23 грудня 2020 13:17
Календарний графік.pdf
23 грудня 2020 13:17
G8741.20.7z
23 грудня 2020 13:17
Договір БГ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 97 120 196,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 10:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"
#34252469
Відхилено 98 000 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
Переможець 106 290 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 11:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 09:48

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (пропонуємо учаснику виправити, виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель) 1. Учасником на вимогу додатку № 4 ТД надано довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, що не відповідає вимогам ТД, а саме: по позиції 24 не підтверджено наявність бульдозера NEW HOLLAND-150 у кількості 1 штука. Порушення: Не відповідає вимогам Додатку № 4 ТД. Усунення: Учаснику необхідно виправити зазначені невідповідності шляхом надання зазначеної довідки згідно додатку № 4 ТД, або документів, що підтверджують наявність обладнання по позиції 24. 2. Учасником на вимогу додатку № 6 ТД надано скановану копію не у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору. Порушення: Не відповідає вимогам Додатку № 6 ТД. Усунення: Учаснику необхідно надати скановану копію у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#38587794
106 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:55
ДУ №5 КАП №38_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:28
ДУ №4 КАП №38_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:43
ДУ №3 КАП №38_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 14:02
ДУ №2 КАП №38_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 11:48
ДУ №1 КАП №38_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000-км 6+350.PDF зміни до договору
27 серпня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 14:39
Договір КАП №38_21 Костянтинівка-Дружківка км 0+000 – км 6+350.pdf укладений
26 березня 2021 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проєктно-кошторисної документації, продовжити строк виконання робіт на об'єкті.
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань по договору.
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 781 404,05
UAH (в тому числі ПДВ 17 296 900,67 UAH)