Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) код згідно з УКТЗЕД 9018 90 50 00)
Очікувана вартість
24 480,00 UAH
UA-2020-11-25-007512-c cd5c0352ef9a4cefaf75504cdba6f466
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ахтирцева Альона

380672986459 akkrandjamena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Ахтирцева Альона
380672986459
akkrandjamena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


обов'язкова наявність сертифікатів якості та декларацій відповідності вимогам технічного регламенту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) код згідно з УКТЗЕД 9018 90 50 00) (Набір для внутрішньовенних інфузій Intrafix SafeSet(для інфузій під тиском і гравітаційних інфузій))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування -кошти НСЗУ) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОМЕД"
#22922786
Переможець 24 480,00
UAH
25 листопада 2020 13:02

Документи

25 листопада 2020 13:01
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:03
Договір №234.pdf укладений
25 листопада 2020 13:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) код згідно з УКТЗЕД 9018 90 50 00) (Набір для внутрішньовенних інфузій Intrafix SafeSet(для інфузій під тиском і гравітаційних інфузій)) 1000 штуки 24,48
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 480,00
UAH