Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050125 Обхід с.м.т. Олександрівки на ділянці км 0+000 - км 4+200 (окремими ділянками)»
Очікувана вартість
62 941 166,40 UAH
UA-2020-11-25-006911-c ● 5bf96fc08e5046e59e7a8dc158d12a0a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 62 941 166,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 944 117,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 314705 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050125 Обхід с.м.т. Олександрівки на ділянці км 0+000 - км 4+200 (окремими ділянками)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються ф. КБ-2в, ф. КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 14:35 |
Перелік змін (протокол від 14.12.2020 № 383).docx | |
14 грудня 2020 14:35 |
Протокол ТК №383Н від 14.12.2020 Зміни до ТД (КАП Обхід смт Олександрівки км 0+000+км 4+200).PDF | |
14 грудня 2020 14:35 |
Договір КАП (проєкт) (нова редакція).docx | |
14 грудня 2020 14:35 |
ТД - КАП Обхід с.м.т. Олександрівки км 0+000 - км 4+200 (нова редакція).docx | |
25 листопада 2020 12:32 |
Відомість обсягів робіт - КАП Обхід с.м.т. Олександрівки км 0+000 - км 4+200.rtf |
14 грудня 2020 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 грудня 2020 14:35 |
Перелік змін (протокол від 14.12.2020 № 383).docx
|
||||||
14 грудня 2020 14:35 |
Протокол ТК №383Н від 14.12.2020 Зміни до ТД (КАП Обхід смт Олександрівки км 0+000+км 4+200).PDF
|
||||||
14 грудня 2020 14:35 |
Договір КАП (проєкт) (нова редакція).docx
|
||||||
14 грудня 2020 14:35 |
ТД - КАП Обхід с.м.т. Олександрівки км 0+000 - км 4+200 (нова редакція).docx
|
||||||
25 листопада 2020 12:32 |
Відомість обсягів робіт - КАП Обхід с.м.т. Олександрівки км 0+000 - км 4+200.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо розширення вимоги підтвердження наявності асфальтобетонного заводу з можливістю застосування учасниками мобільного АБЗ без підтвердження дозволу на викиди
Дата подання: 09 грудня 2020 19:30
Дата відповіді: 10 грудня 2020 08:35
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод. Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ. Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту). ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску. Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт. Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу. Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі. Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим. Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо). Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо). Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою посилення конкуренції саме у Вашому регіоні, просимо Вас у разі залучення учасниками мобільного заводу:
1. Виключити вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції та щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин.
2. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником заплановано внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-25-006911-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 06 січня 2021 12:18
Дата подання: 06 січня 2021 12:18
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2021 20:38
рішення від 11.01.2021 №238 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:38
інформація про резулятивну частину рішення від 20.01.2021 № 986.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 16:58
рішення від 20.01.2021 № 986.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:18
Номер скарги: UA-2020-11-25-006911-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 13 січня 2021 17:48
Дата подання: 13 січня 2021 17:48
Скарга на рішення замовника щодо розгляду тендерних пропозицій
Скарга на рішення замовника (в окремому файлі Скарга ТОВ ЄВРОБУД ПЛЮС відхилення пропозиції UA-2020-11-25-006911-c.docx)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2021 13:37
рішення від 15.01.2021 № 581 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 13:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2021 № 1122.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 17:47
рішення від 22.01.2021 № 1122.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконуючи рішення АМКУ від 22.01.2021 № 1122-р/пк-пз, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" та рішення про визначення ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП" переможцем процедури закупівлі. Повернути на кваліфікацію зазначених учасників Закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 13:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
58 740 000,00
UAH з ПДВ
|
52 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
60 550 500,00
UAH з ПДВ
|
53 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
62 850 000,00
UAH з ПДВ
|
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" |
58 450 000,00
UAH з ПДВ
|
56 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДАНКОМ |
62 626 500,00
UAH з ПДВ
|
62 626 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
62 641 166,00
UAH з ПДВ
|
62 641 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
62 940 000,00
UAH з ПДВ
|
62 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Рішення скасоване |
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 11:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
52 999 990,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 11:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Рішення скасоване |
53 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 11:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Рішення скасоване |
55 900 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 11:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Очікує рішення |
53 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 13:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 15:29
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
52 999 990,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 13:27
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 10:19 |
Кінець періоду оскарження: | 08 березня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 квітня 2021 10:49 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з виникненням нагальної потреби проведення капітального ремонту інших більш значущих об’єктів транспортної інфраструктури області, враховуючи дефіцит бюджетних коштів, керуючись п. 1 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме «замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг», пропонується скасувати Тендер. |
Документи:
25 лютого 2021 10:19
|
Електронний підпис |
25 лютого 2021 10:18
|
Протокол ТК №61 від 24.02.2021 Відміна торгів (КАП Обхід с.м.т. Олександрівки км 0+000 - км 4+200).PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-25-006911-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 05 березня 2021 15:22
Дата подання: 05 березня 2021 15:22
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 18:23
Рішення від 10.03.2021 № 4513 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 18:21
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.03.2021 № 3869.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 14:02
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.03.2021 № 4843.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 23:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6600.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 18:00
Рішення від 31.03.2021 № 6600.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконуючи рішення АМКУ від 31.03.2021 № 6600-р/пк-пз, рішення про відміну Тендеру скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2021 10:57
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 11:03 |
Кінець періоду оскарження: | 10 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На виконання розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 03.02.2021 № 82/5-21 «Про затвердження Напрямів (заходів) спрямування коштів обласного бюджету на дорожнє господарство області у 2021 році» (із змінами від 21.04.2021). |
Документи:
29 квітня 2021 11:03
|
Електронний підпис |
29 квітня 2021 11:02
|
Протокол ТК №174 від 29.04.2021 Відміна торгів (КАП Обхід с.м.т. Олександрівки км 0+000 - км 4+200).PDF |