Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Дніпропетровській області )
63710000-9 Land maintenance services (services for maintenance of public roads of state importance and man-made structures on them in the Dnipropetrovsk region)
Очікувана вартість
4 582 831 749,00 UAH
UA-2020-11-25-006234-c 3286b4839c214f6e87a51e92678d5226
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast
National ID: 25843931
Contact point: Svizinska Hanna Anatolyevna
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2021 17:00
Початок аукціону: 18 лютого 2021 15:55
Очікувана вартість: 4 582 831 749,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 914 158,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22914158 UAH
Publication date: 25 листопада 2020 12:07
Enquiries until: 22 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 28 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 лютого 2021 17:00

Information

Estimated total value: 4 582 831 749 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 914 159 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 84 000,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The amount of security for the tender offer is 0.5% of the expected purchase price, namely UAH 22,914,158.00.The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and signature authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Service of highways in the Dnepropetrovsk area USREOU code: 25843931 PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830 The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to the bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds for returning the tender security.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2814.2 кілометри
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Дніпропетровській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Дніпропетровської області, -----
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services for maintenance of public roads of state importance and man-made structures on them in the Dnipropetrovsk region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику до кінця звітного місяця, шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 71
Надання послуг Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється у розмірі до 30% від річної вартості договору в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів за КПКВК 3111020, на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2». Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2021 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2021 10:34
Перелік змін від 22.01.2021.doc
22 січня 2021 10:34
ТД експлуатація 2021-2023 – зі змінами від 22.01.2021.docx
21 січня 2021 12:00
Перелік змін від 21.01.2021.doc
21 січня 2021 12:00
ТД експлуатація 2021-2023 – зі змінами від 21.01.2021.docx
11 січня 2021 15:51
Проєкт договору Експлуатация 2021-2023 зі змінами 11.01.20..docx
11 січня 2021 15:50
ТД експлуатація 2021-2023 – зі змінами від 11.01.2021.docx
28 грудня 2020 12:09
Перелік змін від 28.12.2020.doc
28 грудня 2020 12:09
ТД експлуатація 2021-2023 – зі змінами від 28.12.2020.docx
25 листопада 2020 12:07
Проєкт договору Експлуатация 2021-2023..docx
25 листопада 2020 12:07
ТД експлуатація 2021-2023.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 лютого 2021
UA-2020-11-25-006234-c3286b4839c214f6e87a51e92678d5226
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 10:23
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 10:22

Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 11:23
Електронний підпис
29 січня 2021 16:24
Електронний підпис
29 січня 2021 15:33
099.zip
29 січня 2021 15:33
Накази.pdf
29 січня 2021 15:32
Дипломи.pdf
29 січня 2021 15:31
10. DAF - ТОВ ПБС та інше.pdf
29 січня 2021 15:30
Технічне завдання.pdf
29 січня 2021 15:30
Технічне завдання 1.pdf
29 січня 2021 15:29
Проект договору 1.pdf
29 січня 2021 15:29
Проект договору.pdf
29 січня 2021 15:29
Сертифікат ISO 9001.pdf
29 січня 2021 15:29
Санкції 1.pdf
29 січня 2021 15:28
Витяг з ЄДР (копія).pdf
29 січня 2021 15:27
Ліцензія ПБС.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2020-11-25-006234-c) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: В процесі розгляду ТОВ "Ростдорстрой" виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Відсутні у складі тендерної пропозиції, трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та/або накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на таких працівників: Бабенко В.Т. Беспалий І.М. Волковський О.В. Гринюк М.А. Єрмоленко Ю.О. Зайцев А.С. Зайченко В.Л. Іванов В.В. Іванов В.І. Іманов П.М. Карагяур І.І. Каражов С.М. Каралаш П.Г. Корнієнко Є.Ю. Каракатиця І.М. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2 до тендерної документації На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та/або накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та інші), перерахованих у Довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Серед наведених в довідці інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність у щонайменше одного працівника вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, при цьому загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. 3) На підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен долучити шляхом завантаження до тендерної пропозиції такі документи: Трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та/або накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на таких працівників: Бабенко В.Т. Беспалий І.М. Волковський О.В. Гринюк М.А. Єрмоленко Ю.О. Зайцев А.С. Зайченко В.Л. Іванов В.В. Іванов В.І. Іманов П.М. Карагяур І.І. Каражов С.М. Каралаш П.Г. Корнієнко Є.Ю. Каракатиця І.М. 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону

Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 19:07
Електронний підпис
30 січня 2021 17:15
Електронний підпис
30 січня 2021 17:15
Електронний підпис
30 січня 2021 16:49
Доп.2 Ескадор - РДС 2.pdf
30 січня 2021 16:32
016-001-3238_БТ-2021.pdf.p7s.p7s
30 січня 2021 16:32
016-001-3238_БТ-2021.pdf
30 січня 2021 16:29
Статут.PDF
30 січня 2021 16:20
S0100113_Ф1._Баланс626058.pdf
30 січня 2021 16:20
Статут.PDF
30 січня 2021 16:20
Скан витягу ПДВ.pdf
30 січня 2021 16:20
Сертифікат ISO 9001.PDF
30 січня 2021 16:20
Сертифікат ISO 14001.PDF
30 січня 2021 16:20
Проект договору.PDF
30 січня 2021 16:20
Опис.pdf
30 січня 2021 16:20
Ліцензія.pdf
30 січня 2021 16:20
ліцензія банк.zip
30 січня 2021 16:20
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
30 січня 2021 16:20
Лис про код доступу.PDF
30 січня 2021 16:20
Копія тех.паспорту 3.pdf
30 січня 2021 16:20
Копії тех.паспортів 2.pdf
30 січня 2021 16:20
Копії тех. паспортів.PDF
30 січня 2021 16:20
Копії дипломів ЦПУ (3).PDF
30 січня 2021 16:20
Копії дипломів ЦПУ (2).PDF
30 січня 2021 16:20
Копії дипломів ЦПУ (1).PDF
30 січня 2021 16:20
ІСО2.pdf
30 січня 2021 16:20
ІСО1.pdf
30 січня 2021 16:20
ІСО.pdf
30 січня 2021 16:20
ІСО ще.pdf
30 січня 2021 16:20
Договір Лабораторія.pdf
30 січня 2021 16:20
Довідка про дохід.PDF
30 січня 2021 16:20
Довідка про довкілля.PDF
30 січня 2021 16:20
Довідка за ст.17.PDF
30 січня 2021 16:20
Гарантійний лист 1.PDF
30 січня 2021 16:20
банкiвс_ка_гарантiя.rar
30 січня 2021 16:20
банкiвс_ка_гарантiя 2.zip
30 січня 2021 16:20
Баланс.PDF
30 січня 2021 16:20
016-001-2744_БТ-2021.pdf.p7s.p7s
30 січня 2021 16:20
016-001-2744_БТ-2021.pdf
30 січня 2021 16:20
Шундрін.PDF
30 січня 2021 16:20
Швець РВ.PDF
30 січня 2021 16:20
Швець ВМ.PDF
30 січня 2021 16:20
Шведов С.А.pdf
30 січня 2021 16:20
Тихоненко.PDF
30 січня 2021 16:20
Тимофеев.PDF
30 січня 2021 16:20
Терещенко.PDF
30 січня 2021 16:20
Танцюра.PDF
30 січня 2021 16:20
Сулима.PDF
30 січня 2021 16:20
Соловей.PDF
30 січня 2021 16:20
Сіріціану.PDF
30 січня 2021 16:20
Сизьоненко.PDF
30 січня 2021 16:20
Поліщук В.А.pdf
30 січня 2021 16:20
Печінка.PDF
30 січня 2021 16:20
Петрочук.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Маренич.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Лапшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Гасратов.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Гайдай.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Андрюшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Павляк.PDF
30 січня 2021 16:20
Назаренко В.І.PDF
30 січня 2021 16:20
Мордик.PDF
30 січня 2021 16:20
Маренич.PDF
30 січня 2021 16:20
Максачук.PDF
30 січня 2021 16:20
Люльченко.PDF
30 січня 2021 16:20
Лапшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Кушнір О.В..pdf
30 січня 2021 16:20
Кушміровський П.В.PDF
30 січня 2021 16:20
Кузьменко Д.О..pdf
30 січня 2021 16:20
Крупа В.А..pdf
30 січня 2021 16:20
Кратовський С.Т..pdf
30 січня 2021 16:20
Костюк О.О..pdf
30 січня 2021 16:20
Колесник.PDF
30 січня 2021 16:20
Кілор.PDF
30 січня 2021 16:20
Кириленко.PDF
30 січня 2021 16:20
Кадацький.PDF
30 січня 2021 16:20
Іванов.PDF
30 січня 2021 16:20
Зінчук.PDF
30 січня 2021 16:20
Зібровський.PDF
30 січня 2021 16:20
Евдокимов.PDF
30 січня 2021 16:20
Дудьєв.PDF
30 січня 2021 16:20
Дідур.PDF
30 січня 2021 16:20
Діброва.PDF
30 січня 2021 16:20
Гриценко.PDF
30 січня 2021 16:20
Горкуша.PDF
30 січня 2021 16:20
Гончар.PDF
30 січня 2021 16:20
Гасратов.PDF
30 січня 2021 16:20
Гайдай.PDF
30 січня 2021 16:20
Бут М.С..pdf
30 січня 2021 16:20
Букин.PDF
30 січня 2021 16:20
Бузіка Г.Г..pdf
30 січня 2021 16:20
Бровко А.І..pdf
30 січня 2021 16:20
Бортневський.PDF
30 січня 2021 16:20
Бондаренко С.А..pdf
30 січня 2021 16:20
Божко С.Ю..pdf
30 січня 2021 16:20
Блажко.PDF
30 січня 2021 16:20
Белов В.В..pdf
30 січня 2021 16:20
Безпалий О.С.PDF
30 січня 2021 16:20
Беженар О.О..pdf
30 січня 2021 16:20
Бабенко С.В..pdf
30 січня 2021 16:20
Артемьев.PDF
30 січня 2021 16:20
Андрюшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Андріянов С.В..PDF
30 січня 2021 16:20
Ангелов.PDF
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 5.pdf
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 4.pdf
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 3.PDF
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 2.PDF
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 1.PDF
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб9.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб8.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб7.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб6.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб5.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб4.PDF
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб3.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб2.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб16.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб15.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб14.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб13.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб12.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб11.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб10.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб1.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 КБ-3 ч3.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 КБ-3 ч2.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 КБ-3 ч1.pdf

Документи

Публічні документи

01 лютого 2021 14:43
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:05
Електронний підпис
01 лютого 2021 11:02
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
01 лютого 2021 11:02
проект договору.pdf
01 лютого 2021 11:02
ліцензія.zip
01 лютого 2021 11:02
копія Статуту та опису.pdf
01 лютого 2021 11:02
копія ліцензії.pdf
01 лютого 2021 11:02
копія витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2021 11:02
довідки ст. 17.pdf
01 лютого 2021 11:02
довідка забезпечення.pdf
01 лютого 2021 11:02
гарантійний лист.pdf
01 лютого 2021 11:02
Виписка.pdf
01 лютого 2021 11:02
016-001-3837-2021.zip
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 10.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 9.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 8.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 7.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 6.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 5.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 4.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 3.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 2.rar
01 лютого 2021 11:02
ТРУДОВІ 1.rar
01 лютого 2021 11:02
Оренда САІ-ТБЦ 2021 ,база.pdf
01 лютого 2021 11:02
НАКАЗИ.pdf
01 лютого 2021 11:02
Копії дипломів.pdf
01 лютого 2021 11:02
Інвентарні картки.pdf
01 лютого 2021 11:02
довідка працівники.pdf
01 лютого 2021 11:02
довідка обладнання.pdf
01 лютого 2021 11:02
довідка досвід.pdf
01 лютого 2021 11:02
довідка база і офіс.pdf
01 лютого 2021 11:02
відгук до договору №267.PDF
01 лютого 2021 11:02
відгук до договору №2.pdf
01 лютого 2021 11:02
аналогічий договір №2.pdf
01 лютого 2021 11:02
№2 ДОГОВОРИ НА ТЕХНІКУ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2020-11-25-006234-c) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: В процесі розгляду ТОВ "Автомагістраль-Південь" виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) невідповідає достовірності відповідно наданих підтверджуючих документів Учасника,а саме,обсяг вказаних послуг в довідці не відповідає актам які надані учасником. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 2 до тендерної документації Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору 3) На підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен долучити шляхом завантаження до тендерної пропозиції такі документи: Виправити інформацію вказану в інформаційній довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону

Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 15:18
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:16
public_doc.pdf
25 лютого 2021 15:16
public_doc.p7s
18 лютого 2021 20:37
Електронний підпис
18 лютого 2021 20:32
Документи переможця.7z
09 лютого 2021 17:09
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:58
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:57
6. Банківська гарантія.rar
01 лютого 2021 15:57
4. Проект договору.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.10. Машиністи фрези.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.13. Машиністи крана.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.9. Машиністи ДТМ.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.8. Машиністи котка.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.7. Трактористи.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.4. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.3. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.2. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.1. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 4 499 000 000,00
UAH з ПДВ
4 453 171 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 4 540 000 000,00
UAH з ПДВ
4 476 085 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2021 15:18
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:16
public_doc.pdf
25 лютого 2021 15:16
public_doc.p7s
18 лютого 2021 20:37
Електронний підпис
18 лютого 2021 20:32
Документи переможця.7z
09 лютого 2021 17:09
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:12
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:59
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:58
Електронний підпис
01 лютого 2021 15:57
6. Банківська гарантія.rar
01 лютого 2021 15:57
4. Проект договору.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.10. Машиністи фрези.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.13. Машиністи крана.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.9. Машиністи ДТМ.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.8. Машиністи котка.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.7. Трактористи.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.4. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.3. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.2. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.2.1. Водії.pdf
01 лютого 2021 15:57
2.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

09 лютого 2021 19:07
Електронний підпис
30 січня 2021 17:15
Електронний підпис
30 січня 2021 17:15
Електронний підпис
30 січня 2021 16:49
Доп.2 Ескадор - РДС 2.pdf
30 січня 2021 16:32
016-001-3238_БТ-2021.pdf.p7s.p7s
30 січня 2021 16:32
016-001-3238_БТ-2021.pdf
30 січня 2021 16:29
Статут.PDF
30 січня 2021 16:20
S0100113_Ф1._Баланс626058.pdf
30 січня 2021 16:20
Статут.PDF
30 січня 2021 16:20
Скан витягу ПДВ.pdf
30 січня 2021 16:20
Сертифікат ISO 9001.PDF
30 січня 2021 16:20
Сертифікат ISO 14001.PDF
30 січня 2021 16:20
Проект договору.PDF
30 січня 2021 16:20
Опис.pdf
30 січня 2021 16:20
Ліцензія.pdf
30 січня 2021 16:20
ліцензія банк.zip
30 січня 2021 16:20
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
30 січня 2021 16:20
Лис про код доступу.PDF
30 січня 2021 16:20
Копія тех.паспорту 3.pdf
30 січня 2021 16:20
Копії тех.паспортів 2.pdf
30 січня 2021 16:20
Копії тех. паспортів.PDF
30 січня 2021 16:20
Копії дипломів ЦПУ (3).PDF
30 січня 2021 16:20
Копії дипломів ЦПУ (2).PDF
30 січня 2021 16:20
Копії дипломів ЦПУ (1).PDF
30 січня 2021 16:20
ІСО2.pdf
30 січня 2021 16:20
ІСО1.pdf
30 січня 2021 16:20
ІСО.pdf
30 січня 2021 16:20
ІСО ще.pdf
30 січня 2021 16:20
Договір Лабораторія.pdf
30 січня 2021 16:20
Довідка про дохід.PDF
30 січня 2021 16:20
Довідка про довкілля.PDF
30 січня 2021 16:20
Довідка за ст.17.PDF
30 січня 2021 16:20
Гарантійний лист 1.PDF
30 січня 2021 16:20
банкiвс_ка_гарантiя.rar
30 січня 2021 16:20
банкiвс_ка_гарантiя 2.zip
30 січня 2021 16:20
Баланс.PDF
30 січня 2021 16:20
016-001-2744_БТ-2021.pdf.p7s.p7s
30 січня 2021 16:20
016-001-2744_БТ-2021.pdf
30 січня 2021 16:20
Шундрін.PDF
30 січня 2021 16:20
Швець РВ.PDF
30 січня 2021 16:20
Швець ВМ.PDF
30 січня 2021 16:20
Шведов С.А.pdf
30 січня 2021 16:20
Тихоненко.PDF
30 січня 2021 16:20
Тимофеев.PDF
30 січня 2021 16:20
Терещенко.PDF
30 січня 2021 16:20
Танцюра.PDF
30 січня 2021 16:20
Сулима.PDF
30 січня 2021 16:20
Соловей.PDF
30 січня 2021 16:20
Сіріціану.PDF
30 січня 2021 16:20
Сизьоненко.PDF
30 січня 2021 16:20
Поліщук В.А.pdf
30 січня 2021 16:20
Печінка.PDF
30 січня 2021 16:20
Петрочук.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Маренич.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Лапшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Гасратов.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Гайдай.PDF
30 січня 2021 16:20
Переклад Андрюшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Павляк.PDF
30 січня 2021 16:20
Назаренко В.І.PDF
30 січня 2021 16:20
Мордик.PDF
30 січня 2021 16:20
Маренич.PDF
30 січня 2021 16:20
Максачук.PDF
30 січня 2021 16:20
Люльченко.PDF
30 січня 2021 16:20
Лапшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Кушнір О.В..pdf
30 січня 2021 16:20
Кушміровський П.В.PDF
30 січня 2021 16:20
Кузьменко Д.О..pdf
30 січня 2021 16:20
Крупа В.А..pdf
30 січня 2021 16:20
Кратовський С.Т..pdf
30 січня 2021 16:20
Костюк О.О..pdf
30 січня 2021 16:20
Колесник.PDF
30 січня 2021 16:20
Кілор.PDF
30 січня 2021 16:20
Кириленко.PDF
30 січня 2021 16:20
Кадацький.PDF
30 січня 2021 16:20
Іванов.PDF
30 січня 2021 16:20
Зінчук.PDF
30 січня 2021 16:20
Зібровський.PDF
30 січня 2021 16:20
Евдокимов.PDF
30 січня 2021 16:20
Дудьєв.PDF
30 січня 2021 16:20
Дідур.PDF
30 січня 2021 16:20
Діброва.PDF
30 січня 2021 16:20
Гриценко.PDF
30 січня 2021 16:20
Горкуша.PDF
30 січня 2021 16:20
Гончар.PDF
30 січня 2021 16:20
Гасратов.PDF
30 січня 2021 16:20
Гайдай.PDF
30 січня 2021 16:20
Бут М.С..pdf
30 січня 2021 16:20
Букин.PDF
30 січня 2021 16:20
Бузіка Г.Г..pdf
30 січня 2021 16:20
Бровко А.І..pdf
30 січня 2021 16:20
Бортневський.PDF
30 січня 2021 16:20
Бондаренко С.А..pdf
30 січня 2021 16:20
Божко С.Ю..pdf
30 січня 2021 16:20
Блажко.PDF
30 січня 2021 16:20
Белов В.В..pdf
30 січня 2021 16:20
Безпалий О.С.PDF
30 січня 2021 16:20
Беженар О.О..pdf
30 січня 2021 16:20
Бабенко С.В..pdf
30 січня 2021 16:20
Артемьев.PDF
30 січня 2021 16:20
Андрюшин.PDF
30 січня 2021 16:20
Андріянов С.В..PDF
30 січня 2021 16:20
Ангелов.PDF
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 5.pdf
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 4.pdf
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 3.PDF
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 2.PDF
30 січня 2021 16:20
Дог. _171.1-02 ч 1.PDF
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб9.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб8.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб7.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб6.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб5.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб4.PDF
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб3.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб2.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб16.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб15.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб14.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб13.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб12.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб11.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб10.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 кб1.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 КБ-3 ч3.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 КБ-3 ч2.pdf
30 січня 2021 16:20
дог 171.1-02 КБ-3 ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 4 453 171 682,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
4 453 171 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 10:13
ДУ-27 ЕУ-А-4.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 10:13
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 14:24
ДУ18_ЕУ-А-4.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 10:50
ДУ3 ЕУ-А-4.pdf зміни до договору
15 червня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 13:03
ДУ 1 ЕУ-А-4.pdf зміни до договору
11 березня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:29
ЕУ-А-4.pdf укладений
03 березня 2021 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: ЕУ-А-4
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів фінансування, внесення змін до додатку №1
Номер договору про закупівлю: ЕУ-А-4
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: ЕУ-А-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягу фінансування, зміна строку дії договору до 31.12.2025р. та строку надання послуг до 31.12.2025
Номер договору про закупівлю: ЕУ-А-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML