Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шовний матеріал
Suture material
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-11-25-006160-c 201706bab3f64f04a88a539e23f87c9c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюченко Галина Олександрівна

+380542700400 sumyonko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 05480996
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська область обл., с Кальченки Білопільський район, вул. Центральна, 2
Контактна особа: Павлюченко Галина Олександрівна
+380542700400
sumyonko@gmail.com
Додаткові контактні особи: Невдачина Тетяна Олександрівна
+380542700467
sumyonko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Сommunal non-profit enterprise of Sumy Regional Council Sumy Regional Clinical Oncologic Dispensary
National ID: 05480996
Contact point: Pavlyuchenko Halyna Oleksandrivna
+380542700400
sumyonko@gmail.com
Additional contacts: Nevdachyna Tetiana
+380542700467
sumyonko@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 12:09
Початок аукціону: 14 січня 2021 12:20
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 листопада 2020 12:04
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 12:09

Information

Estimated total value: 850 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
528 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 6-0, колюча голка 12 мм, 1/2 кола, довжина 45см, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (polymer coated with glycolic acid) braided, sterile USP 6-0, prickly needle 12 mm, 1/2 circle, length 45 cm, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
528 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 5-0, колюча голка 17 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (coated with glycolic acid polymer) braided, sterile USP 5-0, barbed needle 17 mm, 1/2 circle, length 70 cm, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
1440 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 4-0, колюча голка 17 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (coated with glycolic acid polymer) braided, sterile USP 4-0, barbed needle 17 mm, 1/2 circle, length 70 cm, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
1008 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 3-0, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (coated with glycolic acid polymer) braided, sterile USP 3-0, barbed needle 27 mm, 1/2 circle, length 70 cm, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
1008 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (polymer coated with glycolic acid) braided, sterile USP 2-0, barbed needle 27 mm, 1/2 circle, length 70 cm, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
1008 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, колюча голка збільшений діаметр 48 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (coated with glycolic acid polymer) braided, sterile USP 3-0, barbed needle 27 mm, 1/2 circle, length 70 cm, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
720 шт
Хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується, з сополімера гліколевої кислоти і е-капролактона, розмір USP 1, довжина нитки 90 см, колюча голка збільшений діаметр 35 мм, 1/2 кола, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable surgical suture material made of a copolymer of glycolic acid and e-caprolactone, size USP 1, thread length 90 cm, barbed needle increased diameter 35 mm, 1/2 circle, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
8 шт
Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 4-0, колюча голка 22 мм, 1/2 кола, довжина 8*45см, контрольоване витягання нитки, фіолетовий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Absorbable suture material (coated with glycolic acid polymer) braided, sterile USP 4-0, barbed needle 22 mm, 1/2 circle, length 8 * 45 cm, controlled thread extraction, purple.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
5 шт
Колагеновий гемостатичний матеріал з гентаміцином, що розсмоктується 5*5см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Collagen hemostatic material with gentamicin, resorbable 5 * 5cm
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
5 шт
Матеріал колагеновий гемостатичний стерильний. Розмір 7см*3см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Material collagen hemostatic sterile. The size is 7 cm * 3 cm.
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 12:05
Договір.docx
25 листопада 2020 12:05
ТД Ш.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-006160-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 27 листопада 2020 10:35
Дискримінаційні вимоги
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (UA-2020-11-25-006160-с), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів.
Замовником встановлено наступна дискримінаційна вимога до Учасників: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». Хочемо зазначити, що більша частина вказаного товару належать тільки ОДНОМУ виробнику / уповноваженому представнику в Україні. Так як товар по наданих характеристикам належить тільки одному виробнику, то й видається гарантійний лист тільки ОДНОМУ Учаснику. Еквівалентів запропонувати неможливо, адже вказані конкретні характеристики, які притаманні конкретному виробнику.
Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі.
Скоріше за все Замовник має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного Учасника.
Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2020 15:33
Шановний учаснику, ми, як Замовник, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо гадання гарантійних листів тих виробників чи уповноважених ним представників (з документальним підтвердженням його повноважень), продукція яких буде зазначена у тендерній пропозиції. Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу. Листи виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Вимога отримати гарантійні листи не є дискримінаційною до учасників закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника чи виробників. Отже, у нас, на даний час, відсутні підстави на внесення змін до документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-006160-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 30 листопада 2020 10:27
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Згідно наданої відповіді на вимогу (UA-2020-11-25-006160-c.b1) Ваш заклад буде розглядати пропозиції виключно від виробників / уповноважених представників або від дистриб’юторів, які безпосередньо можуть отримати гарантійний лист від виробника, маючи «дистриб’юторський договір та ділову репутацію» («Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника чи виробників») – Ви й надалі не вважаєте це дискримінаційною вимогою до закупівлі? Також зазначаємо, що в Тендерній документації вказано, що «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо ВИРОБНИКОМ або його УПОВНОВАЖЕНИМ ПРЕДСТАВНИКОМ в Україні (якщо учасник не є виробником товару)», але про дистриб’юторів, дилерів чи партнерів нічого не вказано, тобто лист має бути виключно від виробника чи уповноваженого представника. Навіть звертаючись за гарантійним листом до дистриб’ютора, дилера чи партнера він (дистриб’ютор/дилер/партнер) буде звертатися до виробника / уповноваженого виробника, а виробник / уповноважений представник у свою чергу надає гарантійний лист тільки ОДНОМУ Учаснику і в ситуації, коли продукцію належить тільки одному виробнику, то й гарантійний лист надається тільки одному учаснику.
Згідно наступної тези «Листи виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів» хочемо зазначити, що учасник під час підготовки тендерної пропозиції звертається до виробника з метою отримати документи, ціни для участі в тих чи інших торгах і відповідно отримує інформацію щодо можливості чи не можливості виготовлення даного товару в указаних об’ємах. Також звертаємо Вашу увагу на те, що завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник або на цю закупівлю має виходити виключно виробник.
Відповідно до наступної тези із відповіді на вимогу (UA-2020-11-25-006160-c.b1 «…декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції … не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу…» - зазначаємо, що підтвердження на безперебійну та своєчасну поставку можуть підтвердити Замовники, які раніше користувалися послугами Учасника у вигляді листа-відгуку також Замовник може відхилити пропозицію Учасника у випадку невиконаних раніше зобов’язань за раніше укладеним договором (згідно частини 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією» , адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2020 11:09
Шановний учаснику, дійсно тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією».
Однак твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику, наприклад таких як надання гарантійного безпосередньо на ці торги та з номером оголошення електронної закупівлі.
Замовник вже надавав Скаржнику відповідь щодо підстав та необхідності вищевказаної вимоги щодо гарантійного листа.
Декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібних медичних матеріалів для здійснення безперебійної роботи нашого закладу.
Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів.
Листи виробників або їх представників, яким також є дистриб’ютори, потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів.
Не погодившись з наданою відповіддю, скаржник вдруге розмістив скаргу, на яку вже була надана відповідь по суті. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа виробника або від його уповноваженого представника в Україні (якщо учасник не є виробником товару) та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі.
Додатково до вищенаведеного, повідомляємо, що надання гарантійного листа направлене на підтвердження дотримання вимог абзацу 4 пункту 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів" від 11.09.2014 №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб- резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Враховуючи оптову закупівлю даного товару, ланцюг постачальників, надмірна кількість посередницьких ланок, як правило, негативно впливає на ціну товару у бік її підвищення, тому ринковий механізм регулює кількість посередників.
Крім того, посилання Скаржника на тристоронній договір, який має укладатися з переможцем закупівлі є безпідставним, оскільки тендерна документація містить проект договору, сторонами за яким є дві особи – постачальник та покупець.
Зважаючи на підтвердження Скаржника, що він як учасник закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції звертається до виробника з метою отримати документи, ціни для участі в тих чи інших торгах і відповідно отримує інформацію щодо можливості чи не можливості виготовлення даного товару в указаних об’ємах, вбачається пряма суперечливість між доводами Скаржника щодо дискримінаційності вимоги в частині надання гарантійного листа та фактичним підтвердженням Скаржником вчинення звернення до виробника під час підготовки тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, у відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.

На підтвердження недискримінаційності даної вимоги просимо звернути увагу на аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Номер вимоги: UA-2020-11-25-006160-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ", Код ЄДРПОУ:36113325
Дата подання: 11 січня 2021 15:37
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ
Шановний Замовник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український медичний дім» (ЄДРПОУ 36113325) (далі учасник 1), як учасник вищезазначеної закупівлі інформує про наступне:
Тендерна документація на вищезазначену закупівлю за вищезазначеним ідентифікатором закупівлі в прозоро від учасника цієї закупівлі ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" (ЄДРПОУ 39115519) (далі учасник 3) не відповідає вимогам тендерної документації від замовника, а саме:

1) Учасником 3 не виконано вимоги 5.2. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( шовний матеріал) (ідентифікатор закупівлі у ProZorro UA-2020-11-25-006160-c) (далі додаток 1), зокрема учасником 3 не надано та відповідно у тендерній пропозиції учасника 3 відсутні відомості та відповідні документи щодо реєстрації у встановленому чинним законодавством України порядку виробів медичного призначення зазначених у позиціях № 8, 9, 10 вищезазначеного додатку 1
2) Учасником 3 не виконано вимоги 5.9. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1, зокрема учасник 3 не надав оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що зазначений у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, та пропонується учасником у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
3) Учасник 3 не виконав вимоги 5.10. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1 щодо товарів, зазначених у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, тобто учасником 3 не надано відомостей та відповідних документів, що підтверджують внесення товарів, зазначених у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у передбаченому законодавством порядку, та дозволу до застосування цих товарів в медичній практиці на території України.
Зокрема, учасник 3 не надав копію(ї) декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на медичні вироби, зазначенні у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro»
4) Учасником 3 не виконано вимоги п. 5.7. розділу «Технічні та якісні характеристики» додатку 1 щодо товарів, зазначених у позиціях № 8, 9, 10 додатку 1, зокрема учасником 3 не надано інструкцій щодо їх застосування.
5) При аналізі документів від учасника 3 виявлено, що цим учасником надані скан-копії документів (декларації, сертифікати та додатки до них) на продукцію Resorba Medical GmbH, які не належать учаснику 3, а використані документи іншого учасника, що засвідчують відповідні печатки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 січня 2021 16:32
Скарга (вимога) задоволена.учасник ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" дійсно не надав відповідні документи, які були передбачені тендерною документацією та керуючись ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" (ЄДРПОУ 39115519) (далі учасник 3), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації Замовника.

Документи

27 листопада 2020 15:33
Віповідь.docx

Документи

03 грудня 2020 11:08
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

11 січня 2021 15:36
Вимога.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-11-25-006160-c201706bab3f64f04a88a539e23f87c9c
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 05480996
Місцезнаходження: 41835, Україна, Сумська область обл., с Кальченки Білопільський район, вул. Центральна, 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Імперіос Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 13:53
Електронний підпис
20 січня 2021 13:53
Електронний підпис
19 січня 2021 13:08
Електронний підпис
19 січня 2021 13:08
Електронний підпис
19 січня 2021 13:06
Тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2021 13:06
Довідки.pdf
19 січня 2021 13:06
Довідка МВД.pdf
21 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:30
Документи.pdf
21 грудня 2020 11:30
Технічна частина.pdf
21 грудня 2020 11:30
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:58
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2020 10:58
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2020 10:58
фін звіт.pdf
28 грудня 2020 10:58
Статут 05.07.2019.pdf
28 грудня 2020 10:58
Довідки ст.16, 17.pdf
28 грудня 2020 10:58
гар.лист.pdf
28 грудня 2020 10:58
відповідність МТВ.pdf
28 грудня 2020 10:58
Витяг станом на 03.11.2020.pdf
28 грудня 2020 10:58
Виписка 2019.pdf
28 грудня 2020 10:58
808 Гарантійний лист.pdf
28 грудня 2020 10:58
801 Паспорти якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ТОВ Імперіос

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 347 908,52
UAH з ПДВ
347 908,52
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 845 242,22
UAH з ПДВ
845 242,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Імперіос 849 008,83
UAH з ПДВ
849 008,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:05
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:58
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2020 10:58
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2020 10:58
фін звіт.pdf
28 грудня 2020 10:58
Статут 05.07.2019.pdf
28 грудня 2020 10:58
Довідки ст.16, 17.pdf
28 грудня 2020 10:58
гар.лист.pdf
28 грудня 2020 10:58
відповідність МТВ.pdf
28 грудня 2020 10:58
Витяг станом на 03.11.2020.pdf
28 грудня 2020 10:58
Виписка 2019.pdf
28 грудня 2020 10:58
808 Гарантійний лист.pdf
28 грудня 2020 10:58
801 Паспорти якості.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 13:53
Електронний підпис
20 січня 2021 13:53
Електронний підпис
19 січня 2021 13:08
Електронний підпис
19 січня 2021 13:08
Електронний підпис
19 січня 2021 13:06
Тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2021 13:06
Довідки.pdf
19 січня 2021 13:06
Довідка МВД.pdf
21 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:30
Документи.pdf
21 грудня 2020 11:30
Технічна частина.pdf
21 грудня 2020 11:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

ТОВ Імперіос

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Відхилено
347 908,52
UAH з ПДВ
18 січня 2021 16:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 січня 2021 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
Переможець 845 242,22
UAH з ПДВ
18 січня 2021 16:08

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

18 січня 2021 16:05
Електронний підпис
18 січня 2021 16:04
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"
#36113325
845 242,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 16:06
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:45
ДУ _ 4 до Договору _ 325.pdf зміни до договору
24 січня 2022 16:44
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:11
ДУ _ 3 до Договору _ 325.pdf зміни до договору
17 січня 2022 13:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:05
ДУ _ 2 до Договору _325.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:41
д у 325.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:56
договір укладений
02 лютого 2021 15:54
договір укладений
02 лютого 2021 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 164 571,35
UAH (в тому числі ПДВ 27 428,56 UAH)