Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроконтейнери для роздільного збору ТПВ
Очікувана вартість
689 000,00 UAH
UA-2020-11-25-005483-c 62e7c8d582564298b5f32370130dd06c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'яненко Олена Юріївна

+380668844311 kp_ske@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Миколаївської міської ради "Сервіскомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 36209174
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., місто Миколаївка Cлов'янського району, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Контактна особа: Дем'яненко Олена Юріївна
+380668844311
kp_ske@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 11:49
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:51
Очікувана вартість: 689 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт
Євроконтейнери для роздільного збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 11:45
додаток 5.doc
25 листопада 2020 11:45
Додаток 4 Проект договору.doc
25 листопада 2020 11:45
додаток 3.doc
25 листопада 2020 11:45
додаток 2.doc
25 листопада 2020 11:45
додаток 1.doc
25 листопада 2020 11:45
тендерна документація.doc
25 листопада 2020 11:45
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ширини
Дата подання: 25 листопада 2020 15:57
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:50
Вимога щодо того, що «Ширина – 1040 мм» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Крім того повідомляємо, що стандарт EN 840-3 передбачає що ширина 1115 мм максимально. Встановлюючи іншу межу розмірів Замовник призводить до того, що участь у закупівлі не мають змоги прийняти ті Учасники які пропонують контейнери із шириною іншою ніж зазначено. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п. 29 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника (ч.1 ст. 23 Закону). Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 25 листопада 2020 15:57
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:33
Просимо Замовника вказати чи вважатиме він еквівалентом контейнер із шириною яка відповідає стандарту EN 840-3? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Еквівалент товару повинен відповідати технічним вимогам до предмету завкупівлі, в тому числі щодо ширини виробу
Щодо непаралельних ребер на кришці
Дата подання: 25 листопада 2020 15:57
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:31
Вимога щодо того, що «кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості» є такою, що дискримінує потенційних учасників та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. У даному випадку участь у закупівлі не матимуть змоги прийняти ті Учасники які виготовляють кришку контейнера із паралельними ребрами жорсткості чи без ребер жорсткості. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п. 29 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника (ч.1 ст. 23 Закону). Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Стандарти EN 840 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами. Більше того, стандарт EN 840-3, якому мають відповідати контейнери, передбачає наявність ребер жорсткості.
В результаті тривалої експлуатації контейнерів різних типів було встановлено, що контейнери, які мають непаралельні ребра жорсткості мають значно довший строк служби, ніж контейнери з паралельними ребрами жорсткості або взагалі без ребер жорсткості.
Чи буде еквівалент контейнер із паралельними ребрами на кришці
Дата подання: 25 листопада 2020 15:58
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:47
Просимо Замовника вказати чи вважатиме він еквівалентом запропонований учасником контейнер із паралельними ребрами на кришці? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Згідно з п. 2.4. кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості
Щодо товщини металу
Дата подання: 25 листопада 2020 15:58
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:34
Вимога щодо того, що «Бокові кронштейни (цапфи) повинні бути оснащені спіралевидним пружинним механізмом відкривання/закривання кришки контейнера, захищені кожухом товщиною металу не менше 3 мм» є такою, що обмежує конкуренцію між учасниками. Крім того розмір металу з якого повинен бути виготовлений кожух не передбачений стандартом EN 840-3. Зважаючи на вказане з метою уникнення порушень, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п. 29 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника (ч.1 ст. 23 Закону). Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Вимоги щодо товщини металу не є такими, що обмежують конкуренцію
Чи буде еквівалент
Дата подання: 25 листопада 2020 15:58
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:36
Просимо Замовника вказати, чи вважатиме він еквівалентом контейнер в якому кожух із товщиною металу менше 3 мм? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Тезнічні характеристики запропонованого товару мають бути не гіршими, ніж визначені в Додатку 2 до тендерної документації. Товщина металу менша ніж 3 мм буде вважатись гіршою порівняно з вимогами замовника
Щодо важелі кріплення
Дата подання: 25 листопада 2020 15:59
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:43
Вимога щодо того, що « Важелі кріплення кришки повинні бути цільнометалічні, виготовленні шляхом штампування, без поперечного шва з металу товщиною 2 мм.» є такою що не передбачена нормами стандарту EN 840-3 та є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п. 29 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника (ч.1 ст. 23 Закону). Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Вимоги щодо важелів кріплення не є такими, що обмежують конкуренцію
Щодо ребер жорсткості
Дата подання: 25 листопада 2020 15:59
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:37
Вимога щодо того, що «Корпус контейнера має бути з глибокими, не паралельними, ребрами жорсткості з усіх сторін, що забезпечує додаткову міцність контейнера» є такою що порушує норми ч.4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Замовник обмежує конкуренцію між Учасника. Участь у закупівлі не матимуть змоги прийняти ті Учасники які виготовляють контейнери із паралельними ребрами жорсткості чи взагалі без ребер. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п. 29 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника (ч.1 ст. 23 Закону). Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Стандарти EN 840 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера. Замовник не позбавлений права деталізувати технічні характеристики предмета закупівлі порівняно зі стандартами. Більше того, стандарт EN 840-3, якому мають відповідати контейнери, передбачає наявність ребер жорсткості.
В результаті тривалої експлуатації контейнерів різних типів було встановлено, що контейнери, які мають непаралельні ребра жорсткості мають значно довший строк служби, ніж контейнери з паралельними ребрами жорсткості або взагалі без ребер жорсткості.
Щодо обичайки
Дата подання: 25 листопада 2020 16:00
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:49
Вимога щодо того, що «Для підсилення дна контейнер має бути додатково оснащений металічною пластиною (обичайкою) товщиною не менше 2мм та шириною 200 мм, що повинна кріпитись болтовим з’єднанням, що забезпечить повне цинкування усіх деталей та збільшує термін використання.» є дискримінаційною вимогою яка порушує норми ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушення норм просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п. 29 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Більше того, детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника (ч.1 ст. 23 Закону). Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Вимога щодо оснащення дна контейнера не є такою, що обмежує конкуренцію
Щодо еквіваленту
Дата подання: 25 листопада 2020 16:00
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:42
Просимо Замовника вказати чи вважатиме він еквівалентом контейнер в якому Для підсилення дна контейнер додатково оснащений металічною пластиною (обичайкою) товщиною меншою 2мм та шириною меншою 200 мм, що кріпитись зварним? Чи не буде відхилена така пропозиція учасника?
Відповідь: Доброго дня! Технічні характеристики запропонованого товару мають бути не гіршими, ніж визначені в Додатку 2 тендерної документації
Щодо довідки
Дата подання: 25 листопада 2020 16:01
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:41
Вимога щодо того, що Учасник повинен надати «довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару, враховуючи вимоги ДСТУ 8476:2015 з обов’язковим дотриманням вимог Замовника.» є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації Оскільки вона не дає можливості запропонувати еквівалент.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога замовника про надання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару не порушує норми ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-005483-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 18 грудня 2020 20:36
Щодо неправомірного вибору переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальне підприємство Миколаївської міської ради "Сервіскомуненерго" було проведено закупівлю ID UA-2020-11-25-005483-c за предметом: Євроконтейнери для роздільного збору ТПВ ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:

1. ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН"
2 . ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
3. ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
4. ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
5. ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі рішення про визначення переможцем та повідомлення про намір підписати договір з учасником ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА".
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають умовам Тендерної документації, оприлюдненої замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема,
1. Згідно з п.2 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником вимагалося надання у складі пропозиції інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: Довідка з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за предметом закупівлі (не менше одного договору). Аналогічними за твердженням Замовника вважаються договори на поставку товару(-ів), аналогічного(-их) предмету закупівлі.
Відповідно до п.22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та п.1.4.1 Тендерної документації предметом закупівлі UA-2020-11-25-005483-c є Євроконтейнери для роздільного збору ТПВ ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску.
У складі пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" наявна Довідка №2231 від 10.12.2020 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, у якій зазначено, що предметом даного договору є Контейнери та урни для відходів і сміття (ДК 021:2015 – 34928480-60) Контейнер євро-стандарт DIN 30700 EN 840-3 гарячеоцинкований товщиною не менше 120 мікрон з антикорозійним гальванічним покриттям кронштейнів – 41 шт., що не відповідає предмету закупівлі. Таким чином, Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" документально не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п. 16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Замовник порушив вимоги чинного законодавства.
2. Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику: 3.1.1. Фотографії пропонованого товару (кольорові, повинні бути належного рівня якості) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, рами контейнера зі всіх боків, кришки, механізмів кріплення коліс, вузла захвата та підйому контейнера з зовнішньої і внутрішньої сторони вузла, важелів кріплення кришки, пружинних елементів відкривання/закривання кришки, вузла кріплення пружини, дна контейнера та зливного отвору.
Учасник у складі пропозиції у довідці №2239 від 10.12.2020 надав фото контейнерів, які не відповідають Технічним вимогам документації торгів. Замовником у Тендерній документації зазначено:
• «2.4 Для надання більшої жорсткості, збільшення довговічності кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості з двома прогумованими круглими отворами діаметром не менше 150 мм з захистом від попадання опадів для роздільного збору твердих побутових відходів.» Учасником у складі пропозиції надано фотографії загального виду контейнера, який не містить два прогумовані круглими отвори діаметром не менше 150 мм з захистом від попадання опадів для роздільного збору твердих побутових відходів. Крім того, відсутня інформаційна наклейка українською мовою. Тобто пропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
• «2.8 Чаша контейнера та кришка контейнера обов’язково мають бути додатково обладнані завісами чи дужками для можливості замикання замком навісного типу, що унеможливить доступ сторонніх осіб до вмісту контейнера.» Учасником у складі пропозиції надано фотографії загального виду контейнера, чаша та кришка якого, не обладнані завісами чи дужками для можливості замикання замком навісного типу. Тобто пропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Дії Замовника щодо дискваліфікації нашої пропозиції та акцептування пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінація учасників та рівного ставлення до них, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника.
Відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (25 500 до 51 000 гривень).
Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо Замовника керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 грудня 2020 15:02
Вимогу ТОВ "РЕНТОК ГРУП" залишити без задоволення. Обгрунтування в протоколі тендерного комітету від 23.12.2020р. (додається)

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 20:36
Вимога.pdf

Документи

23 грудня 2020 15:01
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-25-005483-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 23 грудня 2020 17:02
Щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця
Детальний опис наведений у документації із текстом скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 20:02
рішення від 28.12.2020 №23886 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 20:02
рішення від 11.01.2021 №296.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 20:59

Документи подані скаржником

23 грудня 2020 16:46
Скарга.pdf
23 грудня 2020 16:46
Скарга.doc

Документи подані замовником

31 грудня 2020 13:36
Пояснення у справі
31 грудня 2020 13:36
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН" 644 400,00
UAH з ПДВ
644 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 655 200,00
UAH з ПДВ
655 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 684 000,00
UAH з ПДВ
684 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 686 016,00
UAH з ПДВ
686 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 688 320,00
UAH з ПДВ
688 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Конфіденційні документи

10 грудня 2020 16:23
Цінова пропозиція.rar

Обґрунтування конфіденційності

надані документи містять комерційну та приватну інформацію

10 грудня 2020 16:23
Повноваження щодо підпису.rar

Обґрунтування конфіденційності

надані документи містять комерційну та приватну інформацію

10 грудня 2020 16:23
Довідки та листи.rar

Обґрунтування конфіденційності

надані документи містять комерційну та приватну інформацію

Публічні документи

11 грудня 2020 23:21
Електронний підпис
11 грудня 2020 23:20
20. Витяг з ПДВ.pdf
11 грудня 2020 23:20
19. Копія балансу 3 кв..pdf
11 грудня 2020 23:20
17. Копія Статуту.pdf
11 грудня 2020 23:20
11. Довідка ст 17.pdf
11 грудня 2020 23:20
2. Фотографії.pdf
11 грудня 2020 23:20
1. Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 17:15
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:10
Dovidka_20344325150830959875.pdf.p7s
24 грудня 2020 17:10
Dovidka_20344325150830959875.pdf
24 грудня 2020 17:10
Цінова.pdf
24 грудня 2020 17:10
ст 17.pdf
11 грудня 2020 14:37
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:31
квит_9_мiс_2020.pdf
11 грудня 2020 14:31
Фін звіт 2020 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
квит_до_фз_2019.pdf
11 грудня 2020 14:31
Фін звіт 2019 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
Сертифікати.pdf
11 грудня 2020 14:31
Рішення учасника 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
Прект договору 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
копія виписки 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
Витяг_з_EДР.pdf
11 грудня 2020 14:31
виписка з протоколу 004.pdf
11 грудня 2020 14:31
2245 Згода з договором 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2253 Довідка 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2248 Гарантійний лист 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2247 Гарантійний 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2243 Лист згода 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2241 Ліцензування 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2239 Фото 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2236 Довідка про ІПН 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2235 Довідка ч2 ст17 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2233 Лист пояснення 001.pdf
11 грудня 2020 14:31
2232 Довідка ст 17 001.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:20
Цінова пропозиція.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:20
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 17:20
Технічна спеціфікація.pdf
11 грудня 2020 17:20
Лист пояснення.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:20
Лист пояснення.pdf
11 грудня 2020 17:20
Копія висновку СЕЕ.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:20
Копія висновку СЕЕ.pdf
11 грудня 2020 17:20
Водоканал копія вн.pdf.p7s
11 грудня 2020 17:20
Водоканал копія вн.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:44
25 звітність.pdf
11 грудня 2020 15:44
24 довідка-погодження.pdf
11 грудня 2020 15:44
23цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 15:44
22 проект договору.pdf
11 грудня 2020 15:44
19Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 15:44
18Статут.pdf
11 грудня 2020 15:44
17Опис_до_статуту.pdf
11 грудня 2020 15:44
16відомості ЄДР.pdf
11 грудня 2020 15:44
14Паспорт_пiдписанта.pdf
11 грудня 2020 15:44
12Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 15:44
10довідка ст17.pdf
11 грудня 2020 15:44
9Протокол 2020 2.pdf
11 грудня 2020 15:44
9Протокол 2020 1.pdf
11 грудня 2020 15:44
3фото баки.pdf
11 грудня 2020 15:44
2сертифікати.pdf
11 грудня 2020 15:44
2Довiренiст_.pdf
11 грудня 2020 15:44
1порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН"
#33669919
Відхилено 644 400,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:51
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Відхилено 655 200,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 14:44
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Переможець 684 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
684 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 січня 2021 13:30
Кінець періоду оскарження: 26 січня 2021 00:00
Дата відміни: 26 січня 2021 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
15 січня 2021 13:30
Електронний підпис
15 січня 2021 13:24
Протокол