Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поточного ремонту, обстеження та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях дошкільних навчальних закладів: - ДНЗ №1 вул. Музична, 71 - ДНЗ №2 вул.М.Величая,75 - ДНЗ №4 вул. Армійська, 23
Очікувана вартість
135 291,00 UAH
UA-2020-11-25-005370-b 24981aab83d842ef9d5566c1e4f2fe50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Петрівна Зіміна

+380993348804 osvita.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Юлія Петрівна Зіміна
+380993348804
osvita.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 22:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 22:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 22:06
Очікувана вартість: 135 291,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 676,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


код ДК 021 : 2015 - 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання. Зміни до річного плану закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту, обстеження та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях дошкільних навчальних закладів ДНЗ №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. Музична,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту, обстеження та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях дошкільних навчальних закладів ДНЗ №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. М.Величая,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту, обстеження та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних сповіщень в приміщеннях дошкільних навчальних закладів ДНЗ №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. Армійська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 22:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 22:13
Оголошення ДС №1,ДС №2,ДС №4.docx
25 листопада 2020 22:06
Додаток № 2.docx
25 листопада 2020 22:06
Додаток №3.docx
25 листопада 2020 22:06
Додаток №1 (1).docx
25 листопада 2020 22:06
Додаток 4 Лист-згода.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 22:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 135 291,00
UAH з ПДВ
135 291,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 17:14
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:13
Статистика.pdf
04 грудня 2020 17:13
Сертифікати.pdf
04 грудня 2020 17:13
Сертифікати ISO.pdf
04 грудня 2020 17:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 грудня 2020 17:13
Протокол навчання.pdf
04 грудня 2020 17:13
Посвідчення-2.pdf
04 грудня 2020 17:13
Посвідчення-1.pdf
04 грудня 2020 17:13
Посвідчення скан-2.pdf
04 грудня 2020 17:13
Посвідчення скан.pdf
04 грудня 2020 17:13
Посвідчення ПТМ 2020.pdf
04 грудня 2020 17:13
опис.pdf
04 грудня 2020 17:13
Кошториси ДНЗ 1,2,4.pdf
04 грудня 2020 17:13
Копія Статуту.pdf
04 грудня 2020 17:13
Копія паспорту, ІПН.pdf
04 грудня 2020 17:13
Копія Наказу ДСНС.pdf
04 грудня 2020 17:13
Довідки.pdf
04 грудня 2020 17:13
Дипломи, трудові, ЦПХ.pdf
04 грудня 2020 17:13
Витяг з ЄДРПОУ 19.03.2020.pdf
04 грудня 2020 17:13
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2020 17:13
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 135 291,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
135 291,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 19:22
Звіт про вик.дог.№14.pdf укладений
06 січня 2021 19:20
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:30
Договір.PDF укладений
15 грудня 2020 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 135 291,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 548,50 UAH)