Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку з утепленням, який розташований за адресою: м. Біляївка, вул. Садова, 1» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 789 118,60 UAH
UA-2020-11-25-004804-b a0a4194c7bd744e08123df7762618555
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козієнко Володимир Олександрович

+380485225564 uprmbel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203964
Місцезнаходження: 67602, Україна , Одеська обл., місто Біляївка, проспект Незалежності, 9
Контактна особа: Козієнко Володимир Олександрович
+380485225564
uprmbel@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 14:56
Очікувана вартість: 1 789 118,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку з утепленням, який розташований за адресою: м. Біляївка, вул. Садова, 1» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67602, Україна, Одеська область, місто Біляївка, вулиця Садова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 18:57
Тендерна документація_ Садова.doc
25 листопада 2020 18:57
ТЗ Садова_ 1.rtf
25 листопада 2020 18:57
Договір.docx
25 листопада 2020 18:57
Форма пропозиції.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000002 ● 1390ef84114d44c69b41e029e5516831
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

17 UA-2020-11-25-004804-b 25.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок, керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) вважаємо за необхідне надати заперечення виходячи з наступного. Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу у сфері закупівель є розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 року №710 "Про затвердження Переліку формальних помилок" (надалі – Наказ №710), розроблено перелік формальних помилок, де чітко визначено перелік формальних помилок. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В тендерній документації «Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку з утепленням, який розташований за адресою: м. Біляївка, вул. Садова, 1» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Враховуючи викладене вважаємо, що нормами чинного законодавства не встановлено обов’язку замовника перераховувати (дублювати) перелік формальних помилок з Наказу №710.

2021-02-16 17:10:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 590 000,00
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БК Піраміда 1 789 113,76
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "Агробуд" 1 645 221,00
UAH з ПДВ
1 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рибак Василь Васильович 1 739 000,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСТАЛЬКАРКАС" 1 789 118,60
UAH з ПДВ
1 789 118,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 16:48
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:41
Scan.pdf.p7s
22 грудня 2020 16:40
Scan.pdf
21 грудня 2020 15:10
Електронний підпис
21 грудня 2020 15:08
Кошторис.PDF
21 грудня 2020 15:08
Пропозиція.PDF.p7s
21 грудня 2020 15:08
Пропозиція.PDF
21 грудня 2020 15:08
Кошторис.PDF.p7s
21 грудня 2020 15:08
Довідка.zip
21 грудня 2020 15:08
public_doc.pdf
21 грудня 2020 15:08
Довідка (1).zip
21 грудня 2020 15:08
Dovidka_20307501280070843761.pdf.p7s
21 грудня 2020 15:08
public_doc.p7s
21 грудня 2020 15:08
Dovidka_20307501280070843761.pdf
21 грудня 2020 15:08
pdf.pdf
21 грудня 2020 15:08
pdf.pdf.p7s
21 грудня 2020 15:08
70_ДЦ_ССР.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:08
70_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
21 грудня 2020 15:08
70_ДЦ_ПС.rtf
21 грудня 2020 15:08
70_ДЦ_ССР.rtf
21 грудня 2020 15:08
70_ДЦ_ПС.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ИВР.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ИВР.rtf
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ОС_2-1.rtf
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ОС_2-1.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ДЦ.rtf
21 грудня 2020 15:07
70.imd
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf.p7s
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
21 грудня 2020 15:07
70_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s
15 грудня 2020 10:49
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:46
Реєстр оновлений.pdf
15 грудня 2020 10:46
Реєстр оновлений.pdf.p7s
15 грудня 2020 10:29
Акти фасад.PDF
15 грудня 2020 10:29
Відгук фасад.PDF
15 грудня 2020 10:29
Акти фасад.PDF.p7s
15 грудня 2020 10:29
Відгук фасад.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:30
Статут, опис.PDF
10 грудня 2020 15:30
Протокол, наказ.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:30
Ліцензія.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:30
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 15:30
70_04_форма_КБ3_КБ2.pdf
10 грудня 2020 15:30
Декларація.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:30
Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ССР.rtf.p7s
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ССР.rtf
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf.p7s
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ИВР.rtf
10 грудня 2020 15:30
Статут, опис.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:30
Протокол, наказ.PDF
10 грудня 2020 15:30
Реєстр.PDF
10 грудня 2020 15:30
Реєстр.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:30
Договір 70.04.pdf
10 грудня 2020 15:30
Ліцензія.PDF
10 грудня 2020 15:30
Договір 70.04.pdf.p7s
10 грудня 2020 15:30
Довідки.PDF
10 грудня 2020 15:30
Декларація.PDF
10 грудня 2020 15:30
Довідки.PDF.p7s
10 грудня 2020 15:30
Відгук.pdf
10 грудня 2020 15:30
Відгук.pdf.p7s
10 грудня 2020 15:30
Витяг_ПДВ.pdf.p7s
10 грудня 2020 15:30
70_04_форма_КБ3_КБ2.pdf.p7s
10 грудня 2020 15:30
Витяг_ПДВ.pdf
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ИВР.rtf.p7s
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf.p7s
10 грудня 2020 15:30
59.imd
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ДЦ.rtf
10 грудня 2020 15:30
59_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
10 грудня 2020 15:29
59_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf.p7s
10 грудня 2020 15:29
59_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s

Публічні документи

10 грудня 2020 19:02
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:00
Тендерна пропозиція .rar
10 грудня 2020 19:00
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 17:22
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:15
Протокол 05 08 2020.pdf
10 грудня 2020 17:15
Наказ директор 2020.pdf
10 грудня 2020 17:15
Цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2020 17:15
Календарний графік.PDF
10 грудня 2020 17:15
Довідка ст 17.pdf
10 грудня 2020 17:15
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 17:15
Проект договору.PDF
10 грудня 2020 17:15
Договірна ціна.PDF
10 грудня 2020 17:15
r_8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
10 грудня 2020 17:15
r_8_ДЦ_ИВР.docx
10 грудня 2020 17:15
r_8_ДЦ_ДЦ.docx
10 грудня 2020 17:15
Відгук фасад ЦРб .PDF
10 грудня 2020 17:15
Додаткова угода фасад.PDF
10 грудня 2020 17:15
Договір фасад ЦРБ.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:31
№ 1 ДОВІДКИ.pdf
10 грудня 2020 18:31
№ 4 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
10 грудня 2020 18:31
№ 5 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 грудня 2020 18:31
№ 6 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
10 грудня 2020 18:31
№ 9 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 17:23
Юридична особа.pdf
10 грудня 2020 17:23
Тех характеристика.pdf
10 грудня 2020 17:23
Суб підрядник.pdf
10 грудня 2020 17:23
ст 17.pdf
10 грудня 2020 17:23
Персональні дані.pdf
10 грудня 2020 17:23
Перелік видів робіт.pdf
10 грудня 2020 17:23
Наказ директор.pdf
10 грудня 2020 17:23
Завізований договір.pdf
10 грудня 2020 17:23
Довідка маттехбаза.pdf
10 грудня 2020 17:23
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 17:23
Виписка з ЄДР 2 стор.pdf
10 грудня 2020 17:23
Виписка з ЄДР 1 стор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ПП БК Піраміда

ТДВ "Агробуд"

ФОП Рибак Василь Васильович

ТОВ "ПРОМСТАЛЬКАРКАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41510150
Переможець 1 398 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 13:59

Вимога про усунення невідповідностей

У наданій Вами тендерній пропозиції аналогічний договір не відповідає вимогам тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку з утепленням, який розташований за адресою: м. Біляївка, вул. Садова, 1» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до п.п.1 п.5 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Вам необхідно надати аналогічний договір відповідно до предмету закупівлі, згідно якого Вами були виконані роботи з капітального ремонту фасадів з утепленням.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41510150
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 13:15
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 10:12
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
16 липня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 08:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 08:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:46
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:05
Договір №121 зміни до договору
28 грудня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №121
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №121
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 377 946,16
UAH (в тому числі ПДВ 229 657,69 UAH)