Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40203964 |
Місцезнаходження: | 67602, Україна , Одеська обл., місто Біляївка, проспект Незалежності, 9 |
Контактна особа: |
Козієнко Володимир Олександрович +380485225564 uprmbel@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 1 789 118,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 18:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 18:57 |
Тендерна документація_ Садова.doc | |
25 листопада 2020 18:57 |
ТЗ Садова_ 1.rtf | |
25 листопада 2020 18:57 |
Договір.docx | |
25 листопада 2020 18:57 |
Форма пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-22-000002 ● 1390ef84114d44c69b41e029e5516831
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
17 UA-2020-11-25-004804-b 25.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок, керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) вважаємо за необхідне надати заперечення виходячи з наступного. Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону однією з основних функцій Уповноваженого органу у сфері закупівель є розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 року №710 "Про затвердження Переліку формальних помилок" (надалі – Наказ №710), розроблено перелік формальних помилок, де чітко визначено перелік формальних помилок. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В тендерній документації «Капітальний ремонт фасаду багатоквартирного житлового будинку з утепленням, який розташований за адресою: м. Біляївка, вул. Садова, 1» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Враховуючи викладене вважаємо, що нормами чинного законодавства не встановлено обов’язку замовника перераховувати (дублювати) перелік формальних помилок з Наказу №710.
2021-02-16 17:10:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БК Піраміда |
1 789 113,76
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "Агробуд" |
1 645 221,00
UAH з ПДВ
|
1 549 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Рибак Василь Васильович |
1 739 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМСТАЛЬКАРКАС" |
1 789 118,60
UAH з ПДВ
|
1 789 118,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41510150 |
Переможець |
1 398 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 10:12
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 08:46
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 08:46
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 15:05
|
Договір №121 | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | №121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |