Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла-мішки для оснащення класів НУШ середніх загальноосвітніх закладів ВЦА м.Єєвєродонецьк)
Очікувана вартість
91 810,00 UAH
UA-2020-11-25-004678-b 559ff79741a142ca8ca76dc756eee796
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Гай

+380509766931 ngayzakupivly@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області.
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Надія Гай
+380509766931
ngayzakupivly@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 11:08
Очікувана вартість: 91 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 459,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла-мішки для оснащення класів НУШ середніх загальноосвітніх закладів ВЦА м.Єєвєродонецьк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 18:32
ПД Крісло-мішок.docx
25 листопада 2020 18:32
ТД Крісло-мішки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-004678-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3386306118
Дата подання: 11 грудня 2020 20:55
Вимагаемо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Кістаєв Т.А. Дискваліфікація є незаконною, а уповноважена особа скоїла зловживання положенням. 1. Відповідно до п.1 пп.8 ст.22 Закону вимагається публікація Проекту Договору саме Замовником в момент публікації Закупівлі, а не Учасником. Згідно ТД від Учасника вимагається виключно підтвердження та згода з істотними умовами проекту договору, а саме Додаток №4!! 2. Згідно зазначення діючого договору оренди, це є кваліфікаційна вимога згідно ст. 16, а отже згідно Закону про публічні Закупівлі Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повинен опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Дискваліфікація без надання повідомлення про виправлення є незаконою. Якщо Замовник не відкличе протокол про дискваліфікацію, будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного Комітету і Замовник залишиться без крісел-мішків в цьому році))) PS: Черти
Вимагаемо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Кістаєв Т.А.

Дискваліфікація є незаконною, а уповноважена особа скоїла зловживання положенням.

1. Відповідно до п.1 пп.8 ст.22 Закону вимагається публікація Проекту Договору саме Замовником в момент публікації Закупівлі, а не Учасником. Згідно ТД від Учасника вимагається виключно підтвердження та згода з істотними умовами проекту договору, а саме Додаток №4!!
2. Згідно зазначення діючого договору оренди, це є кваліфікаційна вимога згідно ст. 16, а отже згідно Закону про публічні Закупівлі Замовник не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повинен опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Дискваліфікація без надання повідомлення про виправлення є незаконою.

Якщо Замовник не відкличе протокол про дискваліфікацію, будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного Комітету і Замовник залишиться без крісел-мішків в цьому році))) PS: Черти
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 11:41
На вашу вимогу повідомляємо наступне, що відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
При цьому відповідно до ч.1 ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживання.
Учасник процедури відкритих торгів UA-2020-11-25-004678-b ФОП «КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ», не надав у складі своєї тендерної пропозиції проект договору про закупівлю товару, чим порушив вимоги тендерної документації замовника.
За таких обставин вважаємо вимогу учасника процедури відкритих торгів UA-2020-11-25-004678-b ФОП «КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ» необґрунтованою та такою, яка не підлягає задоволенню з підстав зазначених вище.
Наголошуємо, що учасники публічних закупівль відкритих торгів зобов’язані неухильно виконувати положення ЗУ та утримуватись від суб’єктивних та емоційних висловлювань під час проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до Закону учасники такої процедури мають право оскаржувати прийняті замовником рішення у передбачений та встановлений законом спосіб.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА 91 784,00
UAH з ПДВ
63 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 80 960,00
UAH з ПДВ
79 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 86 680,00
UAH з ПДВ
79 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕНЕРГОІМПОРТ" 91 520,00
UAH з ПДВ
91 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:20
ЛИТВИНОВА виписка 1 ст.pdf
08 грудня 2020 15:20
ЛОВ Приват банк р.р..PDF
08 грудня 2020 15:20
ЛИТВИНОВвитяг 2 ст.pdf
08 грудня 2020 15:20
ЛИТВИНОВА с налоговой.pdf
08 грудня 2020 15:20
ЛОВ досвід виконання.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 11:03
Специфікація.pdf
10 грудня 2020 11:03
Технічні умови.pdf
10 грудня 2020 11:03
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 11:03
Сертификат 2021.pdf
10 грудня 2020 11:03
Паспорт.pdf
10 грудня 2020 11:03
Листи згода.pdf
10 грудня 2020 11:03
Листи згода 2.pdf
10 грудня 2020 11:03
Договір.pdf
10 грудня 2020 11:03
Довідки.pdf
10 грудня 2020 11:03
Відомістьпро учасника.pdf
10 грудня 2020 11:03
Витяг.pdf
10 грудня 2020 11:03
Висновок СЕС.pdf
10 грудня 2020 11:03
Виписка.pdf
10 грудня 2020 11:03
Виписка з банку.pdf
10 грудня 2020 11:03
Виписка (2).pdf
10 грудня 2020 11:03
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 23:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 23:23
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-12.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-11.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-10.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-9.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-8.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-7.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-6.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-5.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-4.pdf
10 грудня 2020 23:23
p-3.pdf
10 грудня 2020 23:23
Document_USR_1006919039.rtf
10 грудня 2020 23:23
тех2.pdf
10 грудня 2020 23:23
тех1.pdf
10 грудня 2020 23:23
ст. 17.pdf
10 грудня 2020 23:23
СЕС фурнітура.pdf
10 грудня 2020 23:23
СЕС Киспри.pdf
10 грудня 2020 23:23
Сертифікати.pdf
10 грудня 2020 23:23
Сертифікат Кіспрі 2020.PDF
10 грудня 2020 23:23
Сертифікат ДСП.pdf
10 грудня 2020 23:23
Порівняльна таблиця.pdf
10 грудня 2020 23:23
лист відгук.pdf
10 грудня 2020 23:23
лист відгук Онкоцентр.pdf
10 грудня 2020 23:23
Документи.pdf
10 грудня 2020 23:23
Документи ФО-П.pdf
10 грудня 2020 23:23
Документи 2.pdf
10 грудня 2020 23:23
Декларація ЗС_2019.pdf
10 грудня 2020 23:23
Декларація ЄП_2019.pdf
10 грудня 2020 23:23
Декларація ЄП_2кв2020р.pdf
10 грудня 2020 23:23
Гарантійний санкції.pdf
10 грудня 2020 23:23
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 23:23
Витяг_Єдиний податок.pdf
10 грудня 2020 23:23
аналог договори.pdf
10 грудня 2020 23:23
64005328375881.pdf
10 грудня 2020 23:23
2020-88-т 26.10.2020...pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 14:03
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:02
№2 Витяг з реєстру.pdf
10 грудня 2020 14:02
аналогічн. договор.pdf
10 грудня 2020 14:02
лист відгук.pdf
10 грудня 2020 14:02
додаток 5.pdf
10 грудня 2020 14:02
додаток 4 проэкт догов..pdf
10 грудня 2020 14:02
довідка 5.pdf
10 грудня 2020 14:02
порівняльна таблиця.pdf
10 грудня 2020 14:02
додаток 8.pdf
10 грудня 2020 14:02
витяг налогова.pdf
10 грудня 2020 14:02
додаток 6 лист гарант..pdf
10 грудня 2020 14:02
довідка 1.pdf
10 грудня 2020 14:02
інформаційна довідка.pdf
10 грудня 2020 14:02
довідка 3.pdf
10 грудня 2020 14:02
лист пояснення.pdf
10 грудня 2020 14:01
гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 14:01
сертификат сес.pdf
10 грудня 2020 14:01
наказ.pdf
10 грудня 2020 14:01
довідка 2.pdf
10 грудня 2020 14:01
додаток 1 к договору.pdf
10 грудня 2020 14:01
відомість про участн..pdf
10 грудня 2020 14:01
аренда транспорту.pdf
10 грудня 2020 14:01
матеріально-тех. база.pdf
10 грудня 2020 14:01
договір з поставщ..pdf
10 грудня 2020 14:01
сертификат.pdf
10 грудня 2020 14:01
статут 1.pdf
10 грудня 2020 14:01
тендерна пропозиц..pdf
10 грудня 2020 14:01
довідка 6.pdf
10 грудня 2020 14:01
довідка 4.pdf
10 грудня 2020 14:01
додаток 3.pdf
10 грудня 2020 14:01
додаток 2 к договору.pdf
10 грудня 2020 14:01
авторизаційний лист.pdf
10 грудня 2020 14:01
лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЛЬОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА

ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ "ТЕХЕНЕРГОІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВАЛЬОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА
#2853611301
Відхилено 63 500,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:15
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2959316596
Відхилено 79 640,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:27
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
Відхилено 79 728,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 17:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕНЕРГОІМПОРТ"
#39216713
Переможець 91 060,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕНЕРГОІМПОРТ"
#39216713
91 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:26
Договір 559.PDF укладений
22 грудня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 060,00
UAH